Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 44762 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 05, 2010, 03:04:30 pm »
Na podgrodzie trafiłeś po południu. Na ulicach miasteczka, do którego poniosły cię nogi, zauważyłeś większy niż zwykle strach w oczach spotkanych drobnomieszczan. Cały region jest dzisiaj wyjątkowo niespokojny, skierowałeś się zatem do regionalnej karczmy, celem zasięgnięcia języka.

Udało ci się dowiedzieć, że dzisiejszej nocy duchy mają być wyjątkowo złe, a demony nadmiernie agresywne. Bywalcy karczmy nie umieli ci wyjaśnić czemu, ale zarzekli się, że żyjący w mieście proboszcz przewidział to, a oni zwykli się kleru słuchać. Brzmi to jak jakiś zabobon, ale informacje uzyskane w karczmie okazały się przydatne - proboszcz zapowiedział bowiem, że położenie monety na grobie zmarłego pozwoli uchronić mieszkańców przed atakiem jego ducha...

Czym prędzej udałeś się na cmentarz, nie wierząc jak naiwni są ci mieszczanie. Cała nekropolia jest wyludniona, ludzie nawet nie patrzą w jej kierunku w obawie przed dojrzeniem czegoś, czego widzieć nie powinni. A na prawie wszystkich grobach widzisz połyskujące w zachodzącym słońcu monety. Zebranie ich wszystkich zajęło ci prawie godzinę, no ale udało ci się z tego uzbierać mieszek. Nikt nie widział, jak popełniasz to świętokradztwo, a mieszkańcy będą pewnie myśleć, że ich pieniądze zabrały diabły i upiory. Zbrodnia doskonała...



Znalazłeś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 08, 2010, 10:02:05 pm »
Po zebraniu pieniędzy postanowiłeś oddalić się od podgrodzia, przynajmniej na jakiś czas. Mieszkańcy tego regionu są faktycznie ciemni niczym tabaka, ale istnieje niebezpieczeństwo, że jeden czy drugi zacznie kojarzyć fakty.

Bezpiecznym azylem będzie dla ciebie gospoda, w której wciąż powinieneś być rozpoznawalną twarzą. Dostaniesz tam pewnie darmowy nocleg, a ludzie będą stawiali ci piwo w zamian za opowieści. Perspektywa ta przedstawia się lepiej niż marsz na południe w kierunku nieprzystępnych skał...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 09, 2010, 04:18:43 pm »
idę do gospody  :ph34r:

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 12, 2010, 11:55:56 pm »
W końcu powróciłeś do gospody - jedynego miejsca w tej krainie, w którym faktycznie czułeś się jak w domu. Zostałeś przywitany jak powracający z wojny bohater, odnowiłeś kilka kontaktów przy kuflu piwa, posłuchałeś muzyki i odprężyłeś się po trudach podróży. Miałeś już zapewniony nocleg, dzięki znajomościom u karczmarza, resztę wieczoru spędziłeś więc na piciu i zabawie.

Późną nocą dałeś się namówić grupie przyjezdnych na grę w pokera. Wydawali się być jakimiś przypadkowymi frajerami, jednak po kilku rozdaniach zdałeś sobie sprawę z tego, że to jacyś przeklęci szulerzy - po początkowych sukcesach nastąpiła seria porażek, przez co straciłeś na tej grze mieszek złota. W normalnych okolicznościach odzyskałbyś te pieniądze wymierzając oszustom sprawiedliwość, ale obiecałeś gospodarzowi nie wdawać się w mordobicia. Wygląda na to, że musisz pogodzić się ze stratą tych pieniędzy.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 3

Straciłeś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #84 dnia: Listopada 13, 2010, 12:42:32 am »
Obudziłeś się rankiem i ruszyłeś w dalszą drogą co rychło, po mimo męczącego cię lekkiego kaca. Miałeś pecha w gospodzie, więc liczysz teraz na odrobinę szczęścia.

Poszukać go masz zamiar w pobliżu którejś z metropolii tej krainy. Najbliżej będą przedpola Wioski na południu, chociaż do miasta i pól jego przedmieścia prowadzi brukowana droga, po której z całą pewnością będzie się lepiej podróżowało.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na wschód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #85 dnia: Listopada 14, 2010, 03:41:36 pm »
pola na południe 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 17, 2010, 02:25:45 am »
Ruszyłeś w kierunku wioski, licząc na więcej szczęścia w regionie rolniczym. Droga upłynęła ci szybko i późnym popołudniem w twoim polu widzenia znalazły się pierwszego z okolicznych domostw. Postanowiłeś dojść do miasteczka okrężną drogą, chcąc zwiedzić pobliskie wzgórza.

Po raz kolejny w swojej nie tak długiej podróży natknąłeś się na coś, czego nigdy w życiu nie widziałeś. W niewielkiej kotlince między dwoma wzgórzami natknąłeś się na skalną ścianę ze zwietrzałego piaskowca, a w niej coś na kształt jaskini. Nie umiesz innymi słowy nazwać tego "wejścia w ścianę", które tam odkryłeś - wielki, zdobiony portal jest ewidentnie jakimś magicznym przejściem. Sama obecność czegoś takiego w tak spokojnej okolicy napawa cię niepewnością. Kto wie jakie demony mogą żyć za tymi drzwiami? Kto wie, czy w ogóle cośtam jest?

Postępując wbrew rozsądkowi i elementarnej logice, postanowiłeś przejść na drugą stronę magicznych wrót. Postawiłeś przez nie krok, czując jak świat wokół ciebie zaczyna wirować - po chwili poczułeś nagłe przyspieszenie, zupełnie tak, jak gdybyś spadał z wysoka gdzieś w nieznane...



Odnalazłeś Magiczne Wrota i postanowiłeś przez nie przejść.

Wynik rzutu kostką podczas przechodzenia przez Magiczne Wrota: 6

Zostałeś teleportowany na Równiny Grozy.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 17, 2010, 03:02:54 am »
Upadłeś na piaszczystej glebie w kolorze miedzi, a podnosząc się poczułeś w płucach ciężkie, duszne powietrze. Miejsce, w którym się znalazłeś napawa cię przerażeniem - to sucha, martwa równina w cieniu skalistych gór. Wszystko skąpane jest w pomarańczowym świetle, jakby ciągle panował tu zachód słońca. Samego słońca jednak nie widzisz, domyślasz się jedynie, że znajduje się za ciemnymi, gęstymi chmurami, które poruszają się nisko po nieboskłonie w jakimś olbrzymim cyklonie. Wieje tu nieprzyjemny, przesycony siarką wiatr i masz wrażenie, że trafiłeś do samego piekła.

Szybkie rozeznanie w terenie pozwoliło ci odnaleźć trzy drogi. Jedna prowadzi na zachód, w kierunku skręcającego w tym kierunku zbocza górskiego pasma - dostrzegasz jakieś konstrukcje w tamtym rejonie. Droga na północ prowadzi między ruiny, podobne do tych, które pamiętasz z poprzednich podróży, jednak dużo starsze i obszerniejsze. Przytłaczająco wysokich gór za twoimi plecami nie dasz rady sforsować, ale kilka mil na wschód widzisz coś, co zapowiada się na przesmyk prowadzący na drugą ich stronę.

Będąc w Krainie Wewnętrznej możesz poruszać się tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Krypta - możesz przez nią przejść, jeśli wyrzucisz trzema kostkami mniej, niż wynosi twoja aktualna Siła.
b) Kopalnia - możesz przez nią przejść, jeśli wyrzucisz trzema kostkami mniej, niż wynosi twoja aktualna Moc.
c) Tajemne Wrota (Kraina Środkowa) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Listopada 18, 2010, 04:04:54 am wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #88 dnia: Listopada 17, 2010, 10:13:58 am »
tajemne wrota

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #89 dnia: Listopada 18, 2010, 04:12:52 am »
Marsz po tych piekielnych równinach jest niesłychanie trudny - każdy krok jest ciężki i nieporadny, a każdy wdech przepełnionego siarką powietrza sprawia, że zbiera ci się na wymioty. Idąc wzdłuż ścian monumentalnego górskiego szlaku w końcu trafiłeś do wąskiej kotliny, która wiła się niczym, prowadząc cię w dół, na drugą stronę gór. Dróżka jest skryta w prawie zupełnej ciemności i marsz nią zajął ci większość dnia.

Dotarłeś do jasnego wyjścia, prowadzącego przez otwarte, kamienne wrota. Przeszedłeś przez nie, a ich skrzydła zatrzasnęły się raptownie w jednej chwili, odcinając ci drogę powrotu. Tych wrót nie będzie łatwo otworzyć - gdy skała się zasklepiła przestała być nawet widoczna szpara między nimi. To jakieś czarodziejskie wrota, jesteś tego pewien.

Rozejrzałeś się po okolicy, nie znajdując ci ciekawego, za wyjątkiem wąskiej chaty jakiegoś pustelnika. Okazał się być niskim, wrednie usposobionym czarnoksiężnikiem, czerpiącym dochód ze sprzedaży magicznych zwojów i maści na hemoroidy. Nie potrzebowałeś tego drugiego, ale magia to inna sprawa - nabrałeś w końcu doświadczenia w walkach psychicznych podczas licznych konfrontacji z Upiorem, masz też ze sobą wspomagającego czarnoksięstwo jednorożca, pomyślałeś więc, że dobrze byłoby uzbroić się w jakieś zaklęcie. Zrzęda sprzedał ci jeden ze swych zwojów w zamian za mieszek złota...



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #90 dnia: Listopada 23, 2010, 09:50:10 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2010, 09:52:36 am wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #91 dnia: Listopada 23, 2010, 11:16:57 pm »
idę do zamku z rad medyka nie korzystam bo chyba nie muszę

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #92 dnia: Listopada 25, 2010, 08:41:24 am »
Ruszyłeś w kierunku zamku, przechodząc przez jego mury późnym popołudniem. Niestety nie wpuszczono cię do samej siedziby regionalnego władcy - musiałeś zadowolić się pobytem w podgrodziu, które rozmiarem swoim oraz gęstością zaludnienia przypominało bardzo miasto po drugiej stronie rzeki.

Zatrzymałeś się w karczmie, spędzając tam noc po długiej libacji. Odprężyłeś się tam i odpocząłeś na zapas, zdajesz sobie bowiem sprawę z tego, że kraina ta jest dużo bardziej niebezpieczna niż ta, w której spędziłeś większość poprzedniego miesiąca.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #93 dnia: Listopada 26, 2010, 12:19:45 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #94 dnia: Listopada 27, 2010, 10:55:34 am »
idę na runy

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #95 dnia: Listopada 27, 2010, 03:55:55 pm »
Poszedłeś na północ, po południu dostając się na trawiastą równinę, którą pokrywają nieregularnie ustawione kamienne budowle. Obeliski są tu różnych kształtów i rozmiarów, wszystkie jednak zbudowane są z podobnego, ciemnego kamienia, a ich powierzchnię zdobią głęboko wyryte runiczne znaki. Miejsce to z jakichś powodów wydaje ci się wyjątkowo niebezpieczne - twój jednorożec zwolnił kroku, jakby walcząc nagłym atakiem zmęczenia, zaś twoje magiczne obuwie skurczyło się o dwa rozmiary na twych nogach. Jest w tym miejscu jakaś wyjątkowo nieprzyjemna aura.

Pod wieczór zostałeś zaatakowany przez jakiegoś wielkiego potwora. Tak przynajmniej ci się zdawało, kiedy zobaczyłeś coś na kształt monstrualnego lwa biegnącego w twoim kierunku. Zatrzymał się jednak kilkadziesiąt metrów od ciebie, wskakując płynnie na wysoki obelisk i przysiadając na nim spokojnie. Zdziwiłeś się widząc, że potwór ma ludzką głowę o przyjemnych dla oka kobiecych rysach. Zdziwiłeś się jeszcze bardziej, kiedy odezwał się do ciebie niskim głosem, zadając ci zagadkę. Zastanowiłeś się głęboko, zmieszany niecodziennością tej sytuacji, po czym odpowiedziałeś. Zagadki jednak nigdy nie były twoją mocną stroną...



Spotkałeś sfinksa i zdecydowałeś się odpowiedzieć na jego zagadkę.

Wybrana cyfra: 2
Wylosowana cyfra: 6

Sfinks cię zignorował.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #96 dnia: Listopada 27, 2010, 04:37:05 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 28, 2010, 07:12:36 pm »
używam czaru chce się znaleźć w zamku i sprzedać statuetkę

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #98 dnia: Listopada 28, 2010, 07:34:00 pm »
Nie odgadłeś zagadki sfinksa, ale proces intensywnego myślenia, tak obcy ludziom pracującym w twoim zawodzie, nie był zupełnie bezowocny. Wpadłeś na pewien pomysł, a jako, że nie jesteś człowiekiem bardzo cierpliwym, postanowiłeś zrealizować go natychmiast.



Użyłeś czaru Teleportacja, aby przenieść się do Zamku.

Zjawiłeś się w okolicach zamku wraz z uderzeniem pioruna - zaklęcie podziałało jak marzenie. Szybkim krokiem ruszyłeś na miejscowe targowisko, wpierw zasięgając języka na temat odpowiedniego kupca. Po dokonaniu rozeznania udałeś się do najbardziej odpowiedniego miejsca - do kustosza miejscowego muzeum. Nie wiedziałeś czym jest to "muzeum", ani tym bardziej kim jest "kustosz", nie mniej jednak wizyta u starszego mężczyzny z niepokojąco dokładnie przystrzyżonym zarostem okazała się być dla ciebie bardzo intratna.

Pokazałeś mu swoją Złotą Statuetkę, a mężczyzna zamarł z wrażenia. Powiedział ci, że jest to bardzo cenny artefakt i da ci w zamian za niego dużo pieniędzy. To było dokładnie to, co chciałeś usłyszeć - kilka minut później wyszedłeś z domu starucha, uginając nogi pod ciężarem góry złota, jaką cię nagrodzono.



Wymieniłeś Złotą Statuetkę na pięć mieszków złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #99 dnia: Listopada 29, 2010, 03:14:50 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.