Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 40148 razy)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #100 dnia: Listopada 29, 2010, 03:20:48 pm »
Puszcza ciągnę kartę (stos 2)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #101 dnia: Listopada 29, 2010, 07:54:43 pm »
Dotarłeś do puszczy, starałeś się jednak trzymać jej obrzeża - las wyglądał ci na wyjątkowo nieprzystępny i trudny do wędrówki, a ty nie wiesz jeszcze jakie zagrożenia czyhają na podróżników po tej stronie rzeki. Rozbiłeś obozowisko na zachodzie, penetrując jedynie zewnętrzne warstwy puszczy.

Pod wieczór zauważyłeś coś interesującego - ciemną plamę zakrywającą horyzont, wybijającą się wyraźnie z zapadających coraz szybciej mroków nocy. Kilka tygodni temu doświadczyłeś już podobnego zjawiska - nagły atak niepokojącej ciemności, która zakrywa świat na cały dzień, sprzyjając wszystkim maszkarom i demonom, w których naturze jest światłowstręt. To niebezpieczny okres, ale jeżeli chodzi o ciebie, to nigdy nie bałeś się ciemności.



Zbliża się Zła Ciemność...

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #102 dnia: Listopada 29, 2010, 08:09:56 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #103 dnia: Listopada 30, 2010, 09:16:06 am »
bezpiecznie na Zamek się udaje powykręcać złote klamki :)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 02, 2010, 01:44:47 am »
Powróciłeś do zamkowego grodu, mając zamiar spędzić w nim dzisiejszy dzień. Zacząłeś od wizyty w pobliskiej karczmie i wypicia kilku piw, co by odzyskać optymalny poziom alkoholu we krwi. Następnie nabrałeś ochoty na odwiedzenie zamku, jednak strażnicy po raz kolejny nie dopuścili cię nawet w pobliże fosy - przynajmniej ich sromotnie zwyzywałeś i jednemu bardziej asertywnemu dałeś po mordzie.

Później tego wieczoru prawie padłeś ofiarą kieszonkowca, który zauważył wielką ilość pieniędzy jaką od niedawna posiadasz. Nie byłeś jednak aż tak pijany, żeby stracić czujność, nakopałeś więc złodziejaszkowi tak, że jeszcze z pół godziny po twoim odejściu musiał szukać swoich zębów na ulicy. Do gospody wróciłeś akurat wtedy, kiedy zaczynało się jakieś grupowe mordobicie. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności było to, że tuż obok ciebie znajdowało się kilka poręcznych, drewnianych taboretów, które aż się prosiły o użycie ich jako broni tępej. Spać poszedłeś późną nocą, padając wycieńczony na puchową pierzynę, zdejmując tylko wcześniej ubranie zabrudzone od krwi, która z całą pewnością nie należała do ciebie.

Dawno tak przyjemnie nie spędziłeś dnia.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 04, 2010, 02:25:53 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Tropiciel).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2010, 11:14:49 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 04, 2010, 11:19:39 pm »
puszcza (stos 1)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 05, 2010, 05:01:48 pm »
Ruszyłeś na północ i zatrzymałeś się w pobliskiej puszczy, tej samej, w której byłeś dwa dni temu. Rozbiłeś obozowisko w tym samym miejscu co ostatnio, a następnie rozpocząłeś badanie lasu, mając nadzieję znaleźć w nim coś ciekawego.

Raz po raz natykałeś się na tropy innych wędrowców - ludzie musieli ostatnio często nawiedzać to miejsce. Natknąłeś się na kilka przecinających się śladów i postanowiłeś podążać jednym z nich. Zaprowadził cię on na ubitą ścieżkę prowadzącą w głąb puszczy, co powoli zaczęło cię niepokoić. Ślady są momentami zbyt wyraźne, jakby pozostawione specjalnie celem zwabienia kogoś, jakieś potencjalnej ofiary. Gdy dotarłeś do wąskiej plany wypełnionej wysokimi krzakami, byłeś już prawie pewien, że gdzieś tutaj czai się agresor. Wyjąłeś miecz niemalże w tej samej w chwili, w której padł atak.



Rozpocząłeś walkę z Rozbójnikiem. Skrzat walczy u twojego boku.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 5 (rzut kostką) = 12
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 5 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłaś w walce! Rozbójnik (siła 4) zostaje dodany do twoich trofeów.

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (4->5)!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 06, 2010, 12:17:48 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Runy (północne) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Możesz w tej tuż użyć Skrzydlatych Butów, poruszając się o dodatkowe 2 pola.

Dostępne drogi:

c) Runy (południowe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
e) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2010, 06:19:58 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 06, 2010, 07:09:55 pm »
Runy (południowe) (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 06, 2010, 10:55:11 pm »
Magiczne obuwie pomogło ci w końcu przedostać się do drugiej części krainy, w której niby jesteś już prawie od tygodnia, a w której tak naprawdę jeszcze niczego nie zwiedziłeś. Po przebiegnięciu prawie całego dystansu dotarłeś do celu swej podróży późnym popołudniem. W pierwszej chwili miałeś wrażenie, że wciąż błądzisz w okolicach zamku, ale pozycja słońca i widocznych w oddali Ognistych Gór wyraźnie potwierdza, że to nowe miejsce. Runiczna pola na której zakończyłeś swój bieg wygląda identycznie jak ta, którą już wcześniej odwiedziłeś.

Przeszedłeś się między magicznymi kamieniami, po raz kolejny czując się źle w ich pobliżu. Nie masz jednak wyjścia - takie miejsca trzeba sprawdzać, bo kto wie jakie rzeczy mogą tu na ciebie czekać? Może np. ktoś, gdzieś tu kiedyś zostawił Talizman? Obszedłeś kilkanaście kamulców, śmiejąc się w duchu na myśl o czymś takim, kiedy nagle dostrzegłeś niewielki, błyszczący przedmiot, na wpół wkopany w podnóże jednego wysokiego kamienia...



Znalazłeś Talizman!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 06, 2010, 11:15:29 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
c) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
d) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 07, 2010, 06:29:11 pm »
idę na wzgórza   

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 07, 2010, 09:40:58 pm »
Niespodziewane zdobycie talizmanu dało ci poczucie, że koniec podróży może być bliższy, niż ci się początkowo wydawało. To wymagało zmiany strategii, ponownego rozważenia następnego ruchu. Wiesz gdzie masz iść - na drugą stronę Ognistych Gór, a jedyna droga przez nie prowadząca wiedzie przesmykiem ukrytym za Tajemnymi Wrotami. Pokonanie tej bariery byłoby piekielnie trudne, do tego wszyscy inni poszukiwacze właśnie to będą próbowali zrobić. A ty przecież znasz inną drogę ku Równinom Grozy. Już raz na nich byłeś. Skierowałeś się na południe i przeszedłeś mostem do zewnętrznej krainy, mając nadzieję ponownie odnaleźć Magiczne Wrota.

Po przejściu przez most skierowałeś się na zachód, w stronę pobliskich wzgórz, mając zamiar spędzić noc na którymś ze szczytów. Prawdą jest, że trochę straciłeś orientację w terenie i dobrze ci zrobi rozejrzenie się z jakiegoś wysokiego punktu. Niestety, podczas wspinaczki w zapadających coraz szybciej ciemnościach wieczoru, postawiłeś jedną nogę w złym miejscu. Poślizgnąłeś się i wpadłeś do ukrytej groty, jakby szybu prowadzącego kilkanaście metrów pionowo w dół. Przeturlałeś się kilka razy, raz po raz hamując kolanami i łokciami o ściany szczeliny, ratując się przed swobodnym spadkiem. Trafiłeś do jakiejś tajemniczej jaskini z wieloma wychodzącymi z niej tunelami - w żadnym nie widzisz światła. Wygląda na to, że noc i kolejny dzień spędzisz w tym labiryncie.



Zgubiłeś się w labiryncie i tracisz jedną turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 09, 2010, 02:56:07 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Na tym obszarze znajduje się Karta Przygody.
b) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 10, 2010, 08:17:14 am »
Strażnik (stos 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 10, 2010, 06:30:01 pm »
Labirynt opuściłeś pod wieczór dnia następnego. Wewnątrz podziemnych tuneli straciłeś zupełnie rachubę czasu i nie byłeś śpiący, choć słońce już prawie zaszło za horyzont. Postanowiłeś oddalić się na wschód, na tyle daleko, na ile się da, po czym spróbować odzyskać trochę sił na świeżym powietrzu.

Zbliżyłeś się do miasteczka o kilka mil odległego od mostu ku Krainie Środkowej. Trafiłeś tu w dobrym momencie - we wsi pojawił się właśnie sporych rozmiarów goblin i terroryzuje mieszkańców - kiedy minąłeś pierwsze domostwa zauważyłeś już kilka trupów, a potwór widocznie nie miał zamiaru jeszcze kończyć rzezi. Goblin zauważył cię w końcu i ku swojemu nieszczęściu rzucił się w twoim kierunku. Musi być jakimś skrajnie głupi lub oszołomiony jakimiś narkotycznymi grzybami, skoro z taką zaciekłością rzuca się na kogoś takiego jak ty.



Rozpocząłeś walkę z goblinem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 2 (siła) + 4 (rzut kostką) = 6

Zwyciężyłeś w walce! Goblin (siła 2) zostaje dodany do twoich trofeów

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 10, 2010, 09:11:59 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 13, 2010, 10:56:29 am »
zachodzę do wioskowego kowala, kupuje sobie zbroje, zostawiam skrzydlate buty. Chowam talizman do ukrytej kieszeni
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2010, 03:49:55 pm wysłana przez Tantalus »

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 13, 2010, 04:25:49 pm »
Zabicie goblina poprawiło ci nastrój tego wieczora, a wdzięczni mieszkańcy pozwolili ci przespać się w jednej z izb w okolicznym domu. Wyruszyłeś stamtąd świtem, po południu docierając do dużej, wiejskiej aglomeracji na wschodzie.

Wynająłeś sobie pokój w karczmie, po czym udałeś się na zwiad po miasteczku. Nie zainteresowało cię nic, co tam widziałeś, do póki nie zajrzałeś do miejscowego płatnerza i kowala. Wśród produkowanych przez niego przedmiotów dojrzałeś jeden, który mógłby ci się przydać - płytowy napierśnik łączony z nagolennikami i naramiennikami, złączonymi w całość kolczymi pasami. Taka kunsztownie wykonana zbroja może okazać się nieoceniona w dalszych przygodach, a tak się składa, że stać cię w tej chwili na jej zakup...

Odwiedziłeś kowala i kupiłeś u niego zbroję za trzy mieszki złota. Zostawiasz na tym obszarze Skrzydlate Buty, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.



Schowałeś Talizman do Ukrytej Kieszeni.