Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 40143 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #60 dnia: Października 14, 2010, 08:14:41 pm »
W nocy obudził cię jakiś szmer na zewnątrz, wyraźny na tle panującej w zamieci dynamicznej ciszy. Wyszedłeś ostrożnie, wyciągając miecz, rozglądając się dookoła, pomimo przytłaczającego zimna i ciemności. Atak zaskoczył cię, lecz poznałeś wroga - to znowu Upiór!



Rozpocząłeś walkę psychiczną z Upiorem

Twoja skuteczność: 3 (moc) + 1 (przyjaciel) + 3 (rzut kostką) = 7
Skuteczność Upiora: 4 (moc) + 5 (rzut kostką) = 9

Poniosłeś porażkę. Upiór odebrał ci jeden z twoich przedmiotów - Hełm!

===================

Dwukrotna porażka z Upiorem cię przybiła, choć po raz kolejny byłeś bliski zwycięstwa. Następnym razem będziesz silniejszy...

Zamieć zapanowała nad krainą i nie będziesz mógł dziś przejść dalekiej drogi. Pozostaje ci zwiedzić swoje najbliższe okolice - miasto na zachodzie lub pokryte śniegiem wzgórza na zachodzie.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #61 dnia: Października 14, 2010, 09:37:27 pm »
Wzgórza (stos 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #62 dnia: Października 15, 2010, 12:03:41 am »
Wdrapałeś się na szczyt ośnieżonego wzgórza, po horyzont widząc jedynie białe pagórki i doliny. Zwróciłeś jednak uwagę na wydeptaną ścieżkę, prowadzącą na północ, najwyraźniej w kierunku jakiejś osady. Poszedłeś tam, licząc na ciepły posiłek i nocleg.

Miasteczko było większe niż się spodziewałeś - tu i ówdzie widać było nawet jakieś domy z cegły i kamienia. Po krótkim wywiadzie środowiskowym dowiedziałeś się, że wioska ta słynie z wyrobu najlepszego obuwia po tej stronie rzeki. Cóż, twoje własne buty skórzane pamiętają lepsze czasy i chyba najwyższa pora nabyć jakąś nową parę. Skierowałeś się do, podobno, najlepszego sklepu w okolicy i przyjrzałeś się butom, jakie mają na wystawie. Początkowo żadne nie przypadły ci do gustu, ale towarzyszący ci jednorożec wyraźnie wskazał jedne z najbardziej wyeksponowanych - podbite, wysokie kozaki z dwoma parami malutkich skrzydełek wszytych nad piętami. Kiedy tylko je zobaczyłeś postanowiłeś, że musisz je mieć, bez względu na cenę. To też powiedziałeś sprzedawcy.
- Drogi Panie - powiedział starszy, gruby sprzedawca stojący za ladą - Te buty to magiczny artefakt, którego nie powinni nosić ludzie nie zaznajomieni z arkanami sztuk tajemnych. Obawiam się, że to nie towar na Pańską kieszeń.
- Nie zrozumiał pan - odpowiedziałeś cierpliwie, dobywając miecza - Powiedziałem, że chcę je mieć BEZ WZGLĘDU na cenę. A ja zawsze dostaję to, czego chcę. Zrozumieliśmy się?
Przerażony szewc zamilkł i osunął się na ścianę. Nie miał siły wezwać straży, kiedy pochwyciłeś obuwie i uciekłeś z miasta. Kto by pomyślał - to twój rozmiar!



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Skrzydlate Buty!

Jeśli w ruchu wyrzucisz 6, to będzie miał, zazwyczaj, o dwa miejsca więcej do wyboru. W zależności od tego jak daleko będziesz mógł zalecieć po drugim rzucie.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #63 dnia: Października 19, 2010, 12:50:09 am »
Nowe buty są nie tylko magiczne, ale i wygodne. Nie mniej jednak źle się w nich chodzi w śniegu. Co jakiś czasu masz wrażenie, jakby but na siłę rwał do przodu, zupełnie jakbyś poślizgnął się na czymś niewidocznym. Nie wiesz jednak jeszcze do czego zdolne jest to obuwie i nie będziesz wiedział, do póki nie przestanie padać śnieg.

Masz kilka pomysłów na dzisiejszy dzień. Na zachodzie jest podgrodzie, do którego w końcu nie udało ci się wczoraj dotrzeć - zatrzymałeś się w lesie przed nim, zabijając tam dzika. Na wschodzie natomiast znajdują się równiny, wśród których jakiś czas temu odnalazłeś targową wioskę - mógłbyś odkupić tam sobie hełm, który ukradł ci tamten brzydal z przedwczoraj.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #64 dnia: Października 19, 2010, 04:14:05 pm »
POLA (STOS 1)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #65 dnia: Października 19, 2010, 11:34:37 pm »
Dotarłeś na podgrodzie, prawie od razu natykając się na ślady paniki. Z miasteczka, do jakiego się zbliżyłeś dobiegają cię krzyki, widzisz dym dobywający się z jakiegoś dachu, a wśród zamieci dostrzegasz uciekające ludzkie sylwetki. Wyjąłeś miecz odpowiednio wcześniej, przygotowując się na najgorsze.

Widząc, że powodem tego zamieszania jest pojedynczy goblin, byłeś bardziej zdziwiony niż przerażony. Potwór tej klasy, w tak zaludnionej okolicy i tak blisko miasta? Miał prawdziwe szczęście, że w tej zamieci umknął jakoś patrolom gwardii. Niestety, jego szczęście kończy się w tej chwili.



Rozpocząłeś walkę z goblinem. Skrzat walczy u twojego boku.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 4 (rzut kostką) = 11
Skuteczność wroga: 2 (siła) + 6 (rzut kostką) = 8

Zwyciężyłeś w walce! Goblin (siła 2) zostaje dodany do twoich trofeów

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #66 dnia: Października 20, 2010, 12:50:36 pm »
Kiedy tylko pokonałeś bestię, zauważyłeś wielką chmurę zielonego dymu, nadciągającą z zachodu. Nie miałeś możliwości uniknąć go, ani ukryć się przed nim - toksyczny gaz owionął cię, gryząc w oczy i skórę, odbierając powietrze i chęć do życia. Straciłeś przytomność, budząc się po kilku godzinach, będąc w dużo gorszym stanie niż wcześniej.



Staciłes punkt wytrzymałości (4->3).

=========================

Walka z goblinem była krótka i przewidywalna, choć zaskoczyło cię z jaką agresją rzucił się na dużo większego i liczniejszego wroga. Jego zabicie zapewniło ci nocleg w ocalonej mieścinie, lecz rankiem musisz ruszać w dalszą drogę.

Na południu widzisz równiny, wciąż pokryte śniegiem z minionej zamieci. Przypominasz sobie, że w tamtejszym lesie napadł cię kiedyś rozbójnik i ciekaw jesteś, czy wciąż tam siedzi. Na wschodzie widzisz podobny rejon, jednak suchszy, stepowy, niedaleki gospodzie. Wygląda tak samo nudnie i płasko jak wszystkie inne równiny w tym rejonie.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Upiór)

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #67 dnia: Października 20, 2010, 02:15:01 pm »
idę na równiny i atakuje upiora siłą fizyczną. Używam skrzata i zamierzam odebrać mój hełm 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #68 dnia: Października 20, 2010, 10:28:28 pm »
Dotarłeś na stepową równinę, zupełnym przypadkiem natykając się na znajomą, parszywą gębę. Gębę o brzydkim uśmiech, wyłupiastych ślepiach i odzianą w twój hełm. Zaczaiłeś się na niego, powoli zbliżając się do jego obozowiska w wysokich trawach. Ruszyłeś do ataku kiedy byłeś pewien, że nie zdąży zdominować cię umysłem.



Rozpocząłeś walkę z Upiorem. Skrzat walczy u twojego boku.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Upiora: 4 (siła) + 1 (rzut kostką) = 5

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałeś Upiorowi jeden z jego przedmiotów - Hełm!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #69 dnia: Października 22, 2010, 05:12:04 pm »
Upiór nie miał z tobą najmniejszych szans. Odebrałeś mu hełm i spokojnie spędziłeś noc na stepowej równinie w pobliżu gospody. Rankiem ruszyłeś dalej.

Zaczynasz rozumieć jak działają skrzydlate buty. Dzisiejszego dnia planowałeś dojść na przedmieście miasta albo wsi, aby zbadać otaczające te miejsca pola, jednak wkrótce zrozumiałeś, że jeśli tylko chcesz, będziesz mógł pokonać znacznie dalszą odległość - magiczne obuwie pozwala ci stawiać wyjątkowo długie kroki przy znikomym wysiłku.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduj się na nim inny poszukiwacz (Upiór).

Możesz w tej tuż użyć Skrzydlatych Butów, poruszając się o dodatkowe 3 pola.

Dostępne drogi:

c) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru. Na tym terenie znajduje się inny poszukiwacz (Hobgoblin)
d) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #70 dnia: Października 22, 2010, 06:13:50 pm »
Udaje się na zachodnie pola i atakuje upiora  :wacko: używam skrzata i zamierzam pozbawić upiora 1 punktu wytrzymałości  :mellow:

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #71 dnia: Października 23, 2010, 01:30:14 am »
Powróciłeś w okolice miasta, na jego południowe przedmieście. Musiałeś powstrzymywać się, aby buty nie zaniosły cię zbyt daleko, gdyż przeczucie kazało ci odwiedzić jedną z pobliskich wiosek. Kto by pomyślał? Po raz kolejny natknąłeś się na starego znajomego.

Poczekałeś aż Upiór wyjdzie poza teren miasteczka, które z jakichś przyczyn nawiedził. Kiedy byłeś pewien, że nikt was nie widzi, ruszyłeś na niego wraz ze swym skrzatem i jednorożcem u boku. Szykowała się powtórka z rozrywki...



Rozpocząłeś walkę z Upiorem. Skrzat walczy u twojego boku.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Upiora: 4 (siła) + 1 (rzut kostką) = 5

Zwyciężyłeś w walce! Upiór stracił punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #72 dnia: Października 25, 2010, 01:27:44 am »
Upiór zniknął w mroku, uciekając gdzieś na południe. Pewnie nie znajdziesz go już w tych ciemnościach, ale przynajmniej masz pewność, że ten brzydal popamiętał lekcję, jaką mu sprawiłeś. Z tobą się nie zadziera.

Idąc na południe możesz natknąć się na trop Upiora lub jakiegoś innego poszukiwacza - teren jest tu dość trudny i każdy, kto chce minąć to miejsce, musi iść prostą do obserwacji drogą. Pola na południe od skalistych wzniesień będą dobrym miejscem do rozbicia obozowiska przed zmrokiem. Możesz też cofnąć się i ruszyć w kierunku Targowiska na równinach - masz trochę drobnych, może będzie tam coś ciekawego do kupienia...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).
b) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #73 dnia: Października 25, 2010, 04:24:23 pm »
Pola (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #74 dnia: Października 26, 2010, 07:37:35 pm »
Minąłeś skaliste wzgórza, idąc powoli i uważnie, szukając oznak ludzkiej aktywności w trakcie swej drogi. Trasa dłużyła się, kiedy kilkukrotnie musiałeś krążyć, dokładniej badając jakieś nieprzystępne miejsca, byłeś więc szczęśliwy, kiedy trafiłeś na pola, znajdujące się wśród pagórków niedaleko Kapliczki.

Dzień był dla ciebie szczęśliwy. Znalazłeś ślady napaści na kolejne powozy, a nawet na patrol gwardii. Kierowałeś się tą samą zasadą, co podczas zastawiania sideł - każdy stara się poruszać najprostszą drogą, wystarczy więc tylko to wykorzystać. Choć znalezione powozy były doszczętnie zniszczone i ograbione, udało ci się znaleźć ciała rannych gwardzistów, którzy mieli przy sobie trochę drobnych - podczas tego zwiadu udało ci się uzbierać jeden mieszek.



Znalazłeś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #75 dnia: Października 30, 2010, 03:16:04 am »
Po zebraniu pieniędzy do woreczka i przespaniu się wśród pól, ruszyłeś w dalszą drogę. Próbujesz namierzyć trop Upiora, bo póki co nie udało ci się na niego ponownie wpaść.

Na południu widzisz wzgórza, z których szczytu mógłbyś rozejrzeć się po okolicy. Masz jednak wrażenie, że Upiór nie miałby siły zabiec aż tak daleko na południe - musiałeś przeoczyć gdzieś jego legowisko, kiedy rozglądałeś się za splądrowanymi wozami i napadniętymi podróżnikami. Rozważasz powrót na równiny na północy stąd, aby jeszcze raz poszukać zielonego brzydala.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #76 dnia: Października 30, 2010, 07:20:18 am »
Idę na równiny (stos 2)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #77 dnia: Października 31, 2010, 10:22:01 pm »
Powróciłeś w kierunku równin i postanowiłeś zwiedzić okolice rzeki. Zignorowałeś je wcześniej, czując, że nikt nie będzie chciał iść po podmytym gruncie, jednak w tym regionie nabrzeże jest stałe i ubite - wędruje się nim równie wygodnie co traktem miejskim.

Natknąłeś się na domek nad rzeką - brak sieci czy łódki wskazuje, że to nie chata rybacka, a mieszkanie jakiegoś człowieka, który widocznie lub kontakt z rzeką. Zbliżyłeś się do mieszkania i odkryłeś, że gospodarz siedzi na zewnątrz - był wysokim, starszym mężczyzną z gęstą brodą, czytającego jakiś opasły wolumin w świetle zachodzącego słońca. Zagadałeś do niego i przedstawił ci się jako Rictor, Mag Obrządku Zachodniego, Mówca Pisma. Nie wiesz co znaczą te tytuły, domyślasz się, że mag to mag - brodaty czarodziej z różdżką i peleryną.

Rictor powiedział, że czeka tu na ludzi, którym mógłby przekazać swoje magiczne nauki. Ku twej irytacji powiedział ci też, że nie czeka na ciebie, gdyż w twym sercu wyczuwa wielką ciemność. Zabiłbyś go, ale raz, że najpewniej zna się na czarach, a dwa, że nie chcesz mu przyznawać racji. Odszedłeś zniesmaczony, mówiąc mu, że może czekać do końca świata, a nikogo nie znajdzie...



Spotkałeś maga, jednak zostałeś przez niego zignorowany.
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2010, 05:20:57 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 03, 2010, 05:24:06 pm »
Mag nie pomógł ci w wędrówce, musisz więc poradzić sobie bez niego. O świcie ruszyłeś dalej - Upiór sam się nie znajdzie, a trzeba bestie ubić zanim odnowi sobie siły.

Idąc na południe trafisz na wzgórza, które zignorowałeś dnia poprzedniego. Do poszukiwania Upiora to miejsce jest dobre jak każde inne, a ponadto będziesz mógł zobaczyć znaczną część krainy ze szczytów trawiastych wzniesień. Można też iść na północ, w kierunku podgrodzie i spróbować szczęścia na podmiejskich polach.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 04, 2010, 09:57:16 am »
Pola (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]