Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 40169 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 13, 2010, 04:42:07 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt).
b) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 13, 2010, 09:47:12 pm »
hmmm myśle ze skocze sobie do polo yyy na pola :)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 14, 2010, 11:33:45 pm »
Ubrany w nową zbroję ruszyłeś na północ, pod południu wchodząc w sunący w przeciwnym kierunku front burzowy. Pod wieczór dotarłeś do pól niedaleko gospody, w której za dawnych czasów walczyłeś za pieniądze. Zabawne, że w ciągu tej trwającej nieco ponad miesiąc podróży dorobiłeś się więcej, niż przez rok na arenie.

W pobliżu jednej z wiosek natknąłeś się na czarnoksiężnika, prowadzącego w tym regionie swój kram. Nie pamiętasz, aby w przeszłości ktoś w tych okolicach handlował zaklęciami i magicznymi eliksirami, ale z drugiej strony dopiero od niedawna pojąłeś jak w ogóle używać magii. Nabyłeś jeden nowy czar, zdając sobie sprawę z tego, że masz wystarczająco dużo pieniędzy, żeby pozwolić sobie na taki zakup od czasu do czasu.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 15, 2010, 02:53:38 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, dzięki zdolności swojego Skrzata.
b) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 15, 2010, 09:35:55 am »
udaję się na puszcze

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:09:31 am »
Deszcz wciąż padał, kiedy pokonywałeś kolejne mile, krocząc wśród błota po równinach. Kiedy słońce chyliło się ku zachodowi postanowiłeś zatrzymać się na nocleg w niedalekiej puszczy, szukając w niej osłony przed złą pogodą. Rozpaliliście ognisko w jej wnętrzu, kryjąc się pod sterczącą dziwnie skałą, przygotowaliście zupę z części swoich żelaznych racji i odzyskaliście trochę sił, grzejąc się i susząc ubrania.

Nic nie wydarzyło się w tej nocy, jednak kiedy w nocy trzymałeś wartę miałeś dziwne wrażenie, jakby ktoś ciągle was obserwował. Wycieńczony drogą grzałeś sobie plecy w cieple podsycanego ognia, zapadając co chwilę w płytki półsen. W którymś momencie zauważyłeś kobiecą sylwetkę przemykającą między drzewami, świetlistą postać w bieli, która przyglądała ci się z pewnej odległości. Z jakichś powodów jej widok cię nie zaniepokoił - po prostu śledziłeś ją wzrokiem spod półprzymkniętych oczu, patrząc jak zatrzymuje się, a następnie idzie w prawo, znikając nagle między drzewami. Rankiem nie umiałeś powiedzieć, czy to co widziałeś było prawdą, czy tamta dama po prostu ci się śniła.



Spotkałeś wróżkę, lecz zostałeś przez nią zignorowany.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:30:20 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 16, 2010, 09:20:48 am »
Równiny (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 18, 2010, 01:39:54 am »
Ten dzień spędziłeś na wschód od puszczy, która na noc była twoim schronieniem. Znowu trafiłeś na błotniste równiny, przez jakiś czas idąc północnym traktem w kierunku Gospody. Skręciłeś na północ, oddalając się od rzeki i zatrzymując się w pobliżu płytkiego jeziora w dolinie między trzema pagórkami.

Pomimo niskiej temperatury postanowiłeś odświeżyć się kąpielą w napotkanym akwenie. Jezioro jest w większości płytkie na tyle, że możesz chodzić po jego dnie bez zanurzania głowy, jednak w jego środku odnalazłeś dziurę, jakby szeroką studnię, której dno skryte jest w mroku. Musi być naprawdę głęboka, ale ty umiesz dobrze pływać, a jest szansa, że na dnie znajdziesz coś ciekawego. Wziąłeś głęboki wdech i wpłynąłeś w nieznaną głębinę, pokonując kolejne metry i walcząc z coraz większym ciśnieniem.

Wynurzyłeś się dopiero po minucie, kaszląc wodą i nerwowo łapiąc oddech. Dno było naprawdę głęboko, blisko dziesięć metrów poniżej powierzchni, ale dotarłeś do niego i znalazłeś tam bardzo ciekawy przedmiot. Uniosłeś go nad powierzchnię, aby dobrze mu się przyjrzeć - był to miecz jednoręczny o złotej rękojeści i lśniącej, jasnej klindze. Żadne ostrze nie powinno tak dobrze wyglądać po spędzeniu diabli wiedzą jakiej ilości czasu na dnie jeziora. Rozpoznajesz, że jest magiczne i już nie możesz się doczekać, kiedy w końcu je przetestujesz.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Magiczny Miecz!

Zostawiasz na tym obszarze Miecz, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 18, 2010, 06:47:37 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 19, 2010, 11:26:13 am »
równiny (stos 4)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 20, 2010, 01:12:11 am »
Następnego ranka ruszyłeś na południe, w trakcie marszu badając dokładniej swój nowy oręż. Rękojeść tego miecza, choć metalowa, wydaje się ciepła w dotyku, ostrze natomiast jest wyjątkowo ostre. Zaciąłeś się nim w palec i ze zdumieniem zauważyłeś, że krew nie zostaje na klindze, ale jakby wsiąka do jej wnętrza. Nigdy nie widziałeś takiej broni, ale wiesz, że jest magiczna i już nie możesz doczekać się kiedy będziesz mógł ją przetestować na jakimś śmiałym oponencie.

Przed wieczorem dotarłeś w rejon równin i zatrzymałeś się w pobliżu okolicznej wioski. Kiedy zbliżałeś się do domostw zauważyłeś, jak ludzie w wielkim pośpiechu uciekają do swoich chat i zatrzaskują za sobą drzwi, zasłaniają okna. Masz wrażenie, że to nie ty jesteś powodem tej paniki, ale coś innego... czyżby kolejna mieścina terroryzowana przez gobliny? Ruszyłeś między domy, aby to sprawdzić.

Winowajcę tej paniki odnalazłeś na miejskim cmentarzu. Kiedy tylko słońce zaszło rozsunęły się wrota znajdującej się w jego środku krypty i na zewnątrz wypadł strzygoń - obrzydliwy, śmierdzący ożywieniec żerujący na wszystkim co żywe. Wyciągnąłeś miecz, choć wiedziałeś dobrze, że nieumarłego nie uda ci się pokonać za pomocą samej stali. Czekała was walka psychiczna, pojedynek siły woli, w który nie miałeś okazji się pobawić od czasów walk z Upiorem.



Rozpocząłeś walkę ze strzygoniem

Twoja skuteczność: 3 (moc) + 1 (przyjaciele) + 2 (rzut kostką) = 6
Skuteczność wroga: 4 (moc) + 5 (rzut kostką) = 9

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą zbroi.

Obrona udana (4)! Nie tracisz punktu wytrzymałości

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 21, 2010, 09:10:20 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Miecz).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 21, 2010, 11:16:37 pm »
Pola (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 22, 2010, 03:11:20 am »
Dotarłeś do pól na południu, mijając po drodze kilka dużych wiosek i miasteczek. Rozbiłeś obozowisko nad rzeką, w skrytym wśród drzew i pagórków miejscu. Rozbijałeś się tu już wcześniej, a te pola wiążą się ze wspomnieniami sprzed kilku tygodni. To tutaj odnalazłeś magiczne, rewitalizujące jeziorko, ale to również tutaj wpadłeś w magiczną pułapkę, po czym zostałeś napadnięty przez Upiora. Teraz okolica wydaje się być spokojniejsza i pozbawiona większych zagrożeń, postanowiłeś więc przebadać okolicę i odnaleźć jaskinię z magiczną wodą, do której wcześniej nie mogłeś dotrzeć.

Odnalazłeś jaskinię, jednak okazało się, że magiczne jezioro wyschło już jakiś czas temu - jej dno jest zupełnie suche, a jednak brak wody odkrył przed tobą coś interesującego. Zauważyłeś zamaskowane zejście do niższych poziomów jaskini, jakby prowadzący niżej korytarz, którego wcześniej nie odkryłeś. Po krótkim namyśle rozpaliłeś pochodnię i ruszyłeś niżej, trafiając do czegoś, co okazało się jakimś dawno zapomnianym grobowcem. Przeszukałeś tyle komór i pieczar, na ile starczyło ci światła z pochodni, ale to wystarczyło, aby zdobyć kilka garści złotych monet, które na pewno przydadzą ci się w przyszłości.



Odnalazłeś jaskinię i postanowiłeś ją spenetrować.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w grobowcu - 5

Zyskałeś dwa mieszki złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 22, 2010, 03:50:57 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Magiczne Wrota).
b) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 23, 2010, 11:19:38 am »
udaję się na puszcze

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 26, 2010, 08:48:00 am »
Podczas podróży drogą zostałeś zatrzymany przez poborcę podatkowego z obstawą. Zauważył zwisające u twojego pasa mieszki złota i zażądał jednego z nich w ramach podatku, którym obarczono wszystkich posiadających pieniądze ludzi po obu stronach rzeki. W normalnych okolicznościach dałbyś mu po mordzie, a jego obstawę rozpłatał w kilku ruchach, ale widzisz, że jeden z żołnierzy ma przy sobie naładowaną kuszę i celuje nią w ciebie. Nie masz wyjścia, musisz oddać poborcy mieszek. W gospodzie mawiali, że są w życiu dwie rzeczy, których nie można uniknąć. W tej chwili nie pewności co do prawdziwości tego porzekadła względem śmierci, bo podatkom faktycznie nie uciekłeś.



Wynik rzutu przy ustalaniu natury podatku: 4

Straciłeś mieszek złota.


================

Pod wieczór trafiłeś do obszernego lasu na południu, mając nadzieję znaleźć w nim coś, co okazałoby się pomocne. Po trwającym pół godziny zwiadzie nie odnalazłeś niczego, a marsz zaczął być prawdziwie męczący - puszcza jest gęsta, pełna wąskich ścieżek i wysokich, gęstych krzaków, których prawie nie da się pokonać. Próbowałeś opuścić to miejsce, jednak po kolejnych kilku godzinach wciąż tkwiłeś w jego środku. Do tego masz wrażenie, że mijałeś już raz to drzewo...



Zgubiłeś się w labiryncie i tracisz jedną turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #138 dnia: Grudnia 30, 2010, 07:00:57 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, dzięki zdolności swojego Skrzata.
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 03, 2011, 09:09:44 am »
idę na most spróbować się ze strażnikiem 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]