Autor Wątek: Poszukiwacz 4 - Barbarzyńca  (Przeczytany 36753 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #60 dnia: Października 14, 2010, 08:46:24 pm »
Nim dotarłeś do podnóża wzgórz, zauważyłeś dwójkę ludzi idących w twoim kierunku. Nie miałeś siły, aby im uciec, a niestety, wyglądali na agresywnie usposobionych. Wyciągnąłeś miecz i ruszyłeś im na spotkanie, walcząc o życie.



Rozpocząłeś walkę z Tropicielem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 9
Skuteczność Tropiciela: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 8

Zwyciężyłeś w walce. Tropiciel stracił w walce punkt wytrzymałości (3->2).

=====================

Pokonany wróg uciekł w kierunku gór, znikając w jakiejś kotlinie. Podbudowany na duchu rozpocząłeś eksplorację wzgórz - masz z nich doskonały widok na prowadzący przez rzekę most, z tej strony dużo mniej upiorny, niż z drugiej.

Znalazłeś się w obszernym lesie we wnętrzu doliny między dwoma przecinającymi się łańcuchami wzgórzu. Postanowiłeś rozbić się w tym miejscu, nie sądziłeś jednak, że spotkasz jakąś żywą duszę. Natknąłeś się na wysokiego mężczyznę w średnim wieku, leżącego bez przytomności w samym środku lasu - jego łuk brwiowy obficie krwawił, a ciało w znacznej części zakopane już było w śniegu. Jesteś w stanie ocenić, że leży już tak od kilku godzin. Rozpaliłeś ognisko, opatrzyłeś rany mężczyzny i dopilnowałeś, aby zaczął dochodzić do siebie. Naturalnie wcześniej sprawdziłeś jego kieszenie w poszukiwaniu kosztowności, nie miał jednak żadnych pieniędzy, a jedynie ładny, złoty pierścień, którego jednak postanowiłeś nie kraść. Człowiek obudził się nad ranem, dziękując ci za uratowanie życia - powiedział, że nazywa się Leto i jest księciem na zamku w tej krainie. Wczoraj spadł z konia w trakcie polowania i, jak widać, nikt z jego towarzyszy nie odnalazł go na czas. W zamian za ocalenie mężczyzna obiecał dotrzymać ci towarzystwa w podróży, rozumiejąc jak ambitnego przedsięwzięcia się podjąłeś. Nigdy nie lubiłeś podróżować w grupie, a teraz twoja kompania jest już całkiem liczna... z drugiej strony jednak ten szlachcic może się przydać podczas wizyty w zamku.



Znalazłeś nowego przyjaciela - Księcia!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2010, 10:15:52 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #61 dnia: Października 16, 2010, 12:31:38 am »
Miałeś wielkie szczęście, że wygrałeś pojedynek z Tropicielem. Wiesz jednak, że nie uciekniesz mu w tej zamieci - tropinie to w końcu jego mistrzowska dziedzina.

Wciąż ledwo żyjesz i obawiasz się, że w tej Krainie nie spotka cię już wiele dobrego. Na wschodzie drogę odcina ci ta przeklęta ukryta dolina, na zachodzie jest polana z tymi dziwacznymi drzewami, a do tego wciąż istnieje ryzyko napaści ze strony agresywnego podróżnika. Przejście na drugą stronę mostu, w kierunku Krainy Zewnętrznej, staje się coraz bardziej kuszące.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Ukryta Dolina - teren został częściowo zbadany i znajdują się na nim 2 Karty Przygody (Demon i Rzygacz). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #62 dnia: Października 16, 2010, 12:35:24 am »
b) polana
Stos 2
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #63 dnia: Października 18, 2010, 11:53:13 pm »
Powróciłeś na polanę, starając się ukryć w niej przed niebezpieczeństwami. Dziwisz się sobie, że wybrałeś to upiorne miejsce, zdawałeś sobie jednak sprawę z tego jakie były twoje pozostałe możliwości. Odnalazłeś niewielki zagajnik, z nieco mniej upiornymi drzewami i rozbiłeś na nim obozowisko. Śpieszyłeś się widząc, że noc się zbliża.

Coś się jednak nie zgadzało. Noc powinna nadchodzić z zachodu, a nie z południa. Kiedy nastał zachód słońca widziałeś wyraźnie, że ta dziwna, nienaturalna ciemność zbliża się coraz bardziej, ogarniając nieboskłon, zakrywając noc swoją nieprzeniknioną przez gwiazdy czernią. Nie wiesz co się dzieje, ale jesteś przerażony - to nie jest jakiś potwór, czy naturalne zjawisko, to jakieś przekleństwo, znak od Bogów. Zaszyłeś się w szałasie, ogrzewając się przy ognisku, którego światło wydawało ci się wyjątkowo słabe. Nie masz zamiaru się stąd ruszać, póki nieboskłon przysłania ta upiorna kotara...



Zbliża się Zła Ciemność...

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #64 dnia: Października 21, 2010, 01:12:10 am »
Zła ciemność oszczędziła cię - nic nie wydarzyło się podczas tego wyjątkowo długiego, ciemnego dnia. Chcesz jednak jak najszybciej opuścić to miejsce.

Pamiętasz gdzie jest Tropiciel i potwory z Ukrytej Doliny, chcesz więc uciekać na północ, w przeciwnym kierunku. Obawiasz się jednak, że twoja droga skończyłaby się na pustyni, a w twoim aktualnym stanie oznaczałoby to pewną śmierć. Twoim ratunkiem mogłaby być podróż do zamku po drugiej stronie krainy - Leto obiecał, że będziesz mógł uzdrowić się tam za darmo, za jego przyzwoleniem, a on sam zna skrót do swojego grodu. Rozważasz też przejście na drugą stronę rzeki.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5 ...farciarz

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.
c) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
d) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na wschód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2010, 01:12:46 am wysłana przez Tantalus »

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #65 dnia: Października 21, 2010, 01:31:54 am »
Spieprzam na zamek i leczę sobie całą wytrzymałość (2 księciem i 1 za mieszek złota).
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #66 dnia: Października 22, 2010, 06:35:17 pm »
Trafiłeś na zamek, gdzie ludzie księcia Leto odprowadzili cię do książęcego medyka, który wyleczył cię na tyle, na ile pozwalały mu dostępne środki. Widać było, że nie podoba mu się, że musi doglądać jakiegoś nieznanego mu przybysza, pomogłeś mu więc w pracy, dopłacając mieszek złota za jego usługi. Postąpiłeś słusznie, bo kiedy wieczorem opuszczałeś komnaty lekarza, byłeś w pełni sił i w dobrym nastroju.

Noc spędziłeś w jednym z pokoi gościnnych na zamków, a do łóżka szedłeś najedzony i napity po obfitej uczcie, jaką książę wyprawił na twoją cześć. Rankiem ruszyłeś dalej, ciesząc się, że Leto rusza wraz z tobą w dalszą drogę. Takiego człowieka warto mieć przy sobie, choćby dla perspektywy darmowego leczenia lub dla ewentualnego okupu.

Skorzystałeś z usług nadwornego medyka, który wyleczył ci trzy punkty wytrzymałości (1->4) w zamian za mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #67 dnia: Października 23, 2010, 01:59:21 am »
W pełni zdrowia i z pełnym żołądkiem ruszyłeś w dalszą podróż. Los uśmiechnął się do ciebie w tak trudnej chwili, cudem uniknąłeś śmierci i masz wrażenie, że ktoś czuwa nad twoim losem.

Wiesz o pustyniach na północy Krainy - sam znalazłeś się kiedyś w ich pobliżu. Kiedy wczoraj podróżowaliście w stronę Zamku, wydawało ci się, że widzisz jakieś ciemne kształty na jednej z nich. Czyżby kolejna oaza? Z drugiej strony możesz iść sprawdzić jakie niebezpieczeństwo czekać będzie na runicznych polanach na zachodzie. Po drodze będziesz mijał most...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Runy - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
c) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
d) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #68 dnia: Października 23, 2010, 03:04:00 am »
b) Runy
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #69 dnia: Października 24, 2010, 06:44:05 pm »
Wszedłeś między kamienne bloki pokrywające mistyczną polanę. Te runiczne równiny wciąż napawają cię wielkim niepokojem - gdybyś mógł, to unikałbyś ich przy każdej sposobności, ale już raz przekonałeś się, że w takich miejscach częstokroć znaleźć można najcenniejsze skarby.

Niestety, tym razem spotkałeś potężną, wrogą istotę - mroczne widmo, uzbrojone w półprzejrzysta szablę, upiorną twarz skrywającą w głębokim kapturze. Na własne oczy widzisz jak runiczne znaki zaczynają jarzyć się w pobliżu demonicznej istoty - zdajesz sobie sprawę, że nie masz najmniejszych szans w walce psychicznej przeciwko takiemu wrogowi i to na jego własnym terenie. Masz jednak tajną broń na takich przeciwników...



Użyłeś swojego Krzyża i zniszczyłeś za jego pomocą Widmo.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #70 dnia: Października 26, 2010, 08:10:13 pm »
Zwycięstwo nad widmem podniosło cię na duchu. Z chroniącym przed magią amuletem i odstraszającym demony świętym krzyżem przy boku czujesz się bezpieczniej. Wiesz, że pomimo słabości twego umysłu, będziesz w stanie poradzić sobie z niejednym duchem.

Stanąłeś na runicznych polach i po raz kolejny stanąłeś przed wyborem takim, jak przedwczoraj. Byłeś wtedy trochę dalej na południe, to fakt, ale drogi stąd również zdają się kierować albo ku pustyniom północy albo w stronę odwiedzonego wczoraj zamku. Jest jeszcze droga przez most...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.
c) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
d) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na wschód) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2010, 08:12:08 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #71 dnia: Października 26, 2010, 10:24:01 pm »
Walić to, idę na zamek, ale nic nie robię tam.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #72 dnia: Października 30, 2010, 11:28:31 pm »
Nie widząc innej drogi, postanowiłeś powrócić do zamku i jeszcze raz przemyśleć swój następny krok. Kto wie, może ktoś na dworze księcia będzie wiedział co począć?

Nie potrzebowałeś, na szczęście, pomocy Nadwornego Medyka. Oddałeś swój miecz kowalowi do naostrzenia, po czym uległeś namową Leto i poszedłeś na wieczerzę wraz z nim. Opowieść o pojedynku z Widmem ubawiła gości, a jeden z miejscowych trubadurów powiedział, że ułoży pieśń na twoją cześć.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #73 dnia: Października 31, 2010, 10:44:32 pm »
Po rozmowie z Leto ustaliłeś, że zamiast ruszać w daleką wędrówkę lepiej jest zwiedzić najbliższe okolice zamku. Odebrałeś miecz, naostrzony niczym brzytwę, po czym wyszedłeś za mury grodu.

Leto wskazał dwa miejsca w najbliższej okolicy zamku, które mogą cię zainteresować. Pierwszym są runiczne pola, podobne do tych, które widziałeś już wielokrotnie - te są jednak jedynymi, które znajdują się po tej stronie krainy. Drugim istotnym miejscem jest niedaleki przesmyk między Ognistymi Górami, blokowany przez magiczne Tajemne Wrota.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Tajemne Wrota - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Nekromancer i Tropiciel).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #74 dnia: Października 31, 2010, 11:47:20 pm »
a) Runy

Stos 1
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 05, 2010, 02:55:40 am »
Runiczne pola nie były mniejsze niż wcześniej przez ciebie odkryte - kamienne obeliski stoją ty mniej regularnie, a dalej na północy równinę przecina suchy kanion. Choć kamienie wciąż są niepokojące, zdajesz sobie sprawę z tego, że to miejsce wciąż jest niebezpieczne.

Pod wieczór natknąłeś się na wyjątkowo dziwne zwierze. Nim dojrzałeś je w całości uzbroiłeś się, bojąc się starcia z kolejny, potężnym potworem. Bestia nie była jednak agresywnie usposobiona - wyglądała jak bardzo duży lew, chociaż jej głowa ma ludzkie, żeńskie rysy. Sfinks usiadł na szczycie jednego z stojących w kształt odwróconej litery U kamieni, patrząc na ciebie zagadkowym wzrokiem, powoli machając długim ogonem. Kiedy zbliżyłeś się, sfinks zadał ci zagadkę, kłopotliwe świdrując cię wzrokiem. Odpowiedziałeś mu pierwszym, co przyszło ci do głowy.



Spotkałeś sfinksa i zdecydowałeś się odpowiedzieć na jego zagadkę.

Wybrana cyfra: 5
Wylosowana cyfra: 6

Sfinks cię zignorował.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 07, 2010, 09:21:48 pm »
Zdziwiłeś się, kiedy uświadomiłeś sobie nagle, że trochę żałujesz, że Sfinks nie był agresywnie usposobiony. Wiele dni minęło od kiedy miałeś możliwość naprawdę poużywać miecza, a w tej krainie jest jeszcze tyle niebezpieczeństw, z którymi trzeba się uporać. Czujesz, że najwyższy czas coś w końcu zabić.

Są dwa miejsca, w których natknąłeś się na nieoczekiwanych, potężnych wrogów. Jednym z nich jest ukryta dolina na południowym-zachodzie. Spotkanie z demonem co prawda do dziś śni ci się po nocach, ale zawsze uważałeś, że aby pokonać strach, należy stanąć z nim twarzą w twarz. Drugim pomysłem jest powrót do oazy i zgładzenie piaskowego smoka, który z całą pewnością dalej czai się na spragnionych wędrowców w tym rejonie.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Ukryta Dolina - teren został częściowo zbadany i znajdują się na nim 2 Karty Przygody (Demon i Rzygacz). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Oaza - teren został częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Smok). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 07, 2010, 11:21:48 pm »
b)Oaza

Stos 4
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 08, 2010, 08:50:53 pm »
Ruszyłeś w kierunku oazy, szykując się psychicznie do walki ze smokiem. Wiesz, że to niebezpieczny wróg - podczas ostatniej walki zranił cię dotkliwie, pomimo chroniącej cie tarczy. Zdajesz sobie sprawę, że rzucasz się na potężniejszego wroga, no ale jesteś w pełni sił - możesz sobie na to pozwolić.

Tak jak przewidywałeś, bestia wynurzyła się z sypkiego piasku kiedy tylko zbliżyłeś się do oazowej słodkiej wody. Wyciągnąłeś miecz i ruszyłeś na smoka biegiem.



Rozpocząłeś walkę ze smokiem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 8
Skuteczność smoka: 7 (siła) + 4 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę! Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

===================

Niestety, bestia po raz kolejny okazała się silniejsza. Zapędziła cię w grząski piach, ograniczając mobilność, uniemożliwiając podparcie nogi, niezbędne do zadania silnego ciosu. Zraniłeś go lekko, ale smok dziabnął cię w nogę - udało ci się zbiec dzięki pomocy Leto.

Wieczór spędziliście w pobliżu rzeki. Książę pomógł ci opatrzyć rany, doglądał również twojego skrzata oraz alchemika Kirka. Pod wieczór nagle oboje zasłabli i dostali gorączki. Obawiałeś się, czy nie zapadli na jakąś zakaźną chorobę, jednak alchemik cię uspokoił - mówi, że to skutek wyjątkowo rzadkiego zjawiska, groźnego i nieprzyjemnego dla każdego, kto ma coś wspólnego z magią. Podziewał, że wszyscy, którzy nauczyli się jakichś zaklęć w ciągu ostatnich kilku tygodni, zostaną ich teraz pozbawieniu, a każda istota oparta na magii będzie słabsza i apatyczna. Choć nie rozumiesz wiele z uczonego bełkotu alchemika, cieszysz się jednak, że twoi magicznie uzdolnieni adwersarze będą mieli dziś wyjątkowo pechowy wieczór.



Rozpoczął się Magiczny Cyklon. Wszyscy poszukiwacze stracili posiadane czary.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 13, 2010, 12:30:59 am »
Następnego ranka ruszyłeś w dalszą drogę, szerokim łukiem omijając region oazowego jeziora. Nie masz w tej chwili ochoty na kolejny pojedynek ze smokiem - trzeba ruszać dalej.

Perspektywy na dzisiejszą drogę nie wyglądają ciekawie. Możesz powrócić na runy, na których spotkałeś wcześniej Sfinksa - może pozwoli ci ponownie odpowiedzieć na swoją zagadkę. Jest to w tej chwili twój jedyny pomysł, ponieważ droga na zachód zaprowadzi cię nad przepaść i nie do końca wiesz jak ją przejść.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Sfinks).
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).