Kraina w której się znalazłeś różni się znacznie od twojej ojczyzny. Tu krajobraz zdobią trawiaste równiny i rzadkie lasy liściaste, przeplatane pojedynczymi puszczami i wzgórzami. Z domu pamiętasz jedynie nieprzystępne, zlodowaciałe równiny, przez większą część roku pokryte śniegiem posępne wzniesienia i gęste tundry. Zmiana otoczenia cieszy cię i nie masz jeszcze ochoty przechodzić na drugą stronę Rwącej Rzeki, w szczególności, że masz wrażenie, że nie jesteś jeszcze gotów na wyzwania, które niesie ze sobą drugi jej brzeg. Nie masz chociażby Talizmanu, magicznego przedmiotu umożliwiającego dostanie się do Korony Władzy. Masz przeczucie, że póki co nie musisz się śpieszyć.
Zszedłeś z zalesionego wzniesienia i postanowiłeś wybrać w końcu drogę dalszej podróży. Trasa na południe prowadzi na pola uprawne - jakaś duża wieś musi być gdzieś w pobliżu, nie masz jednak ochoty widzieć w tej chwili miejscowych ludzi. Trakt na północ mija widoczne na horyzoncie ruiny jakiegoś zapomnianego miasta, wkraczając na trawiaste pastwiska. Droga wygląda ciekawiej, choćby ze względu na to, że gdzieś w oddali widzisz jakąś tawernę...
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3
Dostępne drogi:
a) Pola (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Pola (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
Hint: Od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).