Autor Wątek: Poszukiwacz 4 - Barbarzyńca  (Przeczytany 21605 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 28, 2010, 04:23:53 pm »
Poltergeist nie da ci żyć i czujesz już, jak coś wewnątrz ciebie zaczyna pękać. Łatwo dostosujesz się do warunków, ale ten wysoki pisk jest nie do zniesienia. Kiedy tylko zaczynasz czuć, że twoje uszy się do niego przyzwyczaiły, kiedy tylko ból mija, a odgłos zaczyna przechodzić na drugi plan słyszanych odgłosów, demon zmienia odrobinę barwę "głosu" i wszystko zaczyna się od nowa. Potrzebny ci egzorcysta albo jakiś most nad rzeką...

Droga na zachód prowadzi na równiny, w kierunku miasta. Nie byłeś tam jeszcze, ale mijałeś ten region niejednokrotnie, nie zauważając niczego wartego zapamiętania. Wiesz jednak, że w pobliżu miasta przepływa strumień, który byłby dla ciebie zbawienny. Daleko na wschodzie widzisz gospodę i okalające ją równiny, na które zaprowadzi cię druga droga. Są odmienne od tych zachodnich, porośniętych zieloną trawą i rzadkimi drzewami - te są suchsze, trawa jest wyższa i region wygląda na niebezpieczniejszy.

Z powodu towarzystwa Poltergeista poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na zachód) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
b) Równiny (droga na wschód) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim Karta Przygody.

HINT: Rzeczki opływające Wioskę od północy i Miasto od południa również liczą się jako rzeka i przejście przez nie uwolni cię od Poltergeista.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2010, 08:33:41 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 28, 2010, 05:30:42 pm »
Nie wiem za bardzo na który zachód iść więc idę na ten bliżej miasta. Jeśli na nim jest Gladiator to go ignoruję.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:36:50 pm »
Idąc na zachód dotarłeś do niewielkiej osady między wzgórzami. Nie widziałeś jej nigdy wcześniej, gdyż jest prawie niewidoczna dla kogoś, kto nie podąża głównym traktem. Wiele dróg prowadzi tu, do tej nadrzecznej wioski i na pierwszy rzut oka widzisz dlaczego - jej większą część zajmuje wielki plac targowy i jeszcze zanim się dobrze zbliżyłeś do jej murów, słyszałeś przekrzykiwania kupujących i nawoływania kramarzy. Trafiłeś na największe targowisko, jakie dotąd widziałeś w tej krainie.

Ostrożnie przekroczyłeś mury miasteczka, patrząc na twarze ludzi i próbując dosłyszeć ich głosy. Zaskoczyło cię, że nikt nie zdaje się zwracać uwagi na poltergeista - wygląda na to, że jego potworny pisk słyszysz tylko ty i twój alchemik. Starałeś się udawać, że po prostu jesteś lekko głuchy, a nie że towarzyszy ci nadprzyrodzony psotnik. Idąc przez targowisko nabyłeś miecz, a następnie skierowałeś się do przystani i wykupiłeś porządnie wyglądającą tratwę. Dziś już nie przepłyniesz, ale już jutro, kiedy będziesz po drugiej stronie rzeki, będziesz mógł pozbyć się tego cholernego demona raz na zawsze.

Pod wieczór poleciłeś Kirkowi przemienić twoją łopatę w złoto. Pomyślałeś, że może się przydać do wiosłowania, ale niewielki żagiel będzie wystarczającym sterem i napędem dla waszego statku...



Trafiłeś na targowisko. Kupiłeś miecz i tratwę za cztery mieszki złota. Przemieniłeś łopatę w jeden mieszek, dzięki pomocy alchemika.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 29, 2010, 07:56:57 pm »
Tratwa chwieje się w rzecznej przystani, a woda przed tobą jest tak wzburzona jak zwykle. Nigdy nie pływałeś po takiej rzece i nie wiesz, czy mądrze płynąć na drugą stronę. Pewnie nie ryzykowałbyś, ale obecność poltergeista zmienia trochę twoją sytuację...

Nim wsiadłeś na jej pokład sprawdziłeś inne opcje - na zachodzie rozciągają się wzgórza, w znacznej części puste, ale wiesz, że tylko na takie wyglądają. Na wschodzie widzisz puszczę, w której spędziłeś poprzedni wieczór - wydaje ci się, że widzisz światło ogniska w miejscu, w którym i ty się zatrzymałeś, co znaczyłoby, że ktoś tam jest. Nie widzisz dokładnie co znajduje się na drugim brzegu, ale ludzie mówią, że to teren pustynny...

Z powodu towarzystwa Poltergeista poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Upiór i Nekromancer).
c) Oaza (Kraina Środkowa) - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 29, 2010, 10:59:36 pm »
c) Oaza.
Stos 2
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 30, 2010, 01:43:16 am »
Przepłynąłeś bezpiecznie, pomimo tego, że pod koniec drogi pękł wam masz i przez resztę dryfowaliście, wspomagając się rękoma i nogami. Tratwa do niczego nikomu się nie przyda - próba przepłynięcia na niej na drugi brzeg w tym stanie to jawne samobójstwo. Rejs uważasz jednak za bardzo udany, ponieważ poltergeist został na tamtym brzegu...

Uwolniłeś się od Poltergeista.

Okazało się, że masz szczęście w nieszczęściu - ze wszystkich pustyni w tej okolicy tobie udało się trafić na taką, która w swoim pobliżu ma oazę. Niestety, masz również nieszczęście w szczęściu, gdyż kiedy doszedłeś do jeziorka ziemia zatrzęsła się pod tobą, odsłaniając wielkiego, piaskowego smoka, który widocznie czai się tutaj na spragnionych wędrowców. Wyciągnąłeś broń i tarczę.



Rozpocząłeś walkę ze smokiem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 10
Skuteczność smoka: 7 (siła) + 5 (rzut kostką) = 12

Poniosłeś porażkę! Próbujesz bronić się za pomocą tarczy.

Obrona nieudana(4)! Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

==========================

Uciekłeś przed smokiem trafiając w końcu na piaszczyste wydmy. Teren nie jest zupełnie zły - dzięki obecności słodkiej wody w tym regionie rośnie tu kilka jadalnych roślin, a i dawno nie jadłeś już pieczonych skorpionów.

Wśród piasków pustyni znalazłeś zwłoki niewielkiej istoty, która idąc tędy najwyraźniej padła z pragnienia. To skrzat, ranny, choć przynajmniej mądrze osłonięty przed słońcem za pomocą płaszcza z kapturem. Oględziny wykazały, że wędrowiec żyje, choć ledwo. Wziąłeś go na ręce i zaniosłeś do przygotowanego wcześniej ogniska, pojąc go wodą, do której dokopałeś się kilkanaście metrów dalej. Skrzat ocknął się dopiero rankiem, a gdy dowiedział się co dla niego zrobiłeś poprzysiągł pomóc ci w twojej wędrówce. Nie wiesz jeszcze do czego ci się ma przydać, no ale chcesz dać mu szansę.



Spotkałeś nowego przyjaciela - Skrzata!
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2010, 08:29:53 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 03, 2010, 01:19:15 pm »
Uciekłeś od smoka i masz zamiar ruszać w dalszą drogę. Nie wiesz jeszcze co cię w niej czeka, bo nowa kraina jest pełna nieznanych ci jeszcze zagrożeń. Już samo spotkanie ze smokiem jest czymś, czego nie spodziewałbyś się uświadczyć po drugiej stronie rzeki.

Jest kilka punktów orientacyjnych w tych okolicach. Ciekawi cię zamek na południowym-wschodzie, którego czerwone wieżyce i białe mury odcinają się od suchego, pełnego wzgórz i kotlin krajobrazu. Na południu, w pobliżu jakiejś upiornej przepaści widzisz równiny pokryte kamiennymi obeliskami. Wyglądają niebezpiecznie.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
b) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 03, 2010, 01:38:48 pm »
a) idę do zamku i leczę sobie 1 punkt wytrzymałości
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 04, 2010, 12:06:49 am »
Przybyłeś do zamku i dostałeś się na jego podgrodzie. Nadworny medyk założył na nim szpital polowy, w którym leczy osoby potrzebujące, a w tych trudnych czasach jest takich wielu. Jako, że nie jesteś mieszkańcem tego regionu, zażądano od ciebie zapłaty za medyczne usługi.

Nie miałeś jednak wyjścia - będąc w pełni sił będziesz miał dużo większe szanse zwyciężyć w tym niekończącym się wyścigu. Zapłaciłeś i spędziłeś noc w namiocie, regenerując siły pod okiem znachora.

Wyleczyłeś jeden punkt wytrzymałości (3->4) w zamian za mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 06, 2010, 04:15:19 pm »
Opuściłeś zamkowe podgrodzie wczesnym rankiem, czując się silnym i zdrowym. Teraz trzeba dobrze rozejrzeć się po tej okolicy i zobaczyć co cię tu czeka.

Najwyraźniejszym miejscem w okolicy jest wielka świątynia, której złotą kopułę widać z odległości kilkudziesięciu mil - jest na szczycie góry na północ stąd. Droga nie będzie daleka, ale schody prowadzące do tej antycznej budowli są przerażająco długie i strome. Wiesz jednak z doświadczenia, że najbardziej interesujące miejsca mogą się kryć nie na szczytach gór, a na dnach dolin. Jedną z takich widzisz na zachodzie i masz wobec niej jakieś dziwne przeczucia.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Ukryta Dolina - teren nadaje się do eksploracji (3 Karty Przygody).
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2010, 04:16:24 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 06, 2010, 05:11:45 pm »
b) idę do Ukrytej Doliny
Stos 3 (żeby nie czuł się taki porzucony)
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 06, 2010, 10:28:02 pm »
Po południu trafiłeś do ukrytej, zalesionej doliny. Miejsce okazało się upiorne jeszcze zanim się dobrze w nie zapędziłeś - gęste, nieprzebyte mateczniki wypełnione są wijącymi się ścieżkami i tropami istot, które nie mogły być ludźmi. Czujesz, że popełniłeś błąd zapuszczając się w ten zapomniany przez bogów region.

Postanowiłeś spenetrować jedną z odnalezionych pieczar, mając nadzieję odnaleźć coś pod ziemią widząc, że gęste lasy są trudne do przebycia. Zbyt późno zrozumiałeś co się święci - ostrzegające i ochronne runy na ścianie pochopnie uznałeś za prehistoryczne malowidła, nie zdając sobie sprawę z tego, że idziesz w sam środek pułapki. Kiedy dotarłeś do większej jaskini, pierwszym co zobaczyłeś była para olbrzymich, czerwonych ślepi, z których bił żywy płomień. Przeraziłeś się na ten widok i z całych sił zacząłeś biec w stronę wyjścia.



Rozpocząłeś walkę z demonem

Twoja skuteczność: 1 (moc) + 3 (rzut kostką) = 4
Skuteczność demona: 10 (moc) + 2 (rzut kostką) = 12

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą tarczy.

Próba nieudana (1). Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

======================

Demon pchnął cię na ścianę jakimś ogłuszającym zaklęciem, ale na całe szczęście nie gonił cię do wyjścia. Nigdy nie widziałeś takiej istoty i masz nadzieję, że już nigdy nie zobaczysz. Lekko ranny ruszyłeś szybkim krokiem w dalszą drogę, nie wiedząc jeszcze, że to nie ostatnia konfrontacja tego dnia.

W dalszej części doliny natknąłeś się na stare, zmurszałe ruiny, które dawno temu matka natura podbiła ponownie i wzięła w swoje władanie. Na spękanych kamieniach więcej widzisz zielonych liści i traw niż gołej skały, a całe otoczenie tworzy niepokojący, lecz fascynujący krajobraz. Wśród ruin natknąłeś się na kamienną płaskorzeźbę przedstawiającą wyjątkowo szkaradnego człowieka z włócznią. Zignorowałeś go, przystępując do eksploracji ruin, drugi raz tego dnia popełniając grzech nadmiernej pewności siebie. Gargoyle ożył kiedy tylko go minąłeś i zaatakował cię szybciej, niż się tego spodziewałeś.



Rozpocząłeś walkę z rzygaczem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 9
Skuteczność rzygacza: 5 (siła) + 6 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą tarczy.

Próba nieudana (1). Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

To się nazywa niefart...

===========================

Uciekłeś z zapomnianego miasta, uciekając na drugą stronę doliny. Rzygacz dźgnął cię w ramię, i choć rana już nie krwawi, to jednak jest irytująca. Kto by pomyślał, że kamienna włócznia może być taka ostra?

Wyszedłeś na drogę, kierującą cię na zachód, w kierunku polan i wzgórz. Nim jednak wyszedłeś z lasu spotkałeś zbójnika, który zablokował ci drogę, żądając opłaty za dalszą podróż. Nie możesz uwierzyć jaki pech spadł tego dnia na ciebie - nie dość, że wychodzisz z tej doliny ciężko ranny, to jeszcze musisz bić się z jakimś włóczęgą z kijem. Wzniosłeś miecz, jednak zbójnik był mistrzem fechtunku i szybko cię rozbroił. Widząc twój stan jednak i nie znajdując przy tobie pieniędzy zatroskał się nad twoim losem. Powiedział, że żyje po to, żeby odbierać bogatym i dawać biednym, a ty kwalifikujesz się do tej drugiej grupy - zyskałeś od niego mieszek złota oraz ostrzeżenie, żebyś nie zapuszczał się na wysokie wzgórza na wschodzie, gdyż kto tam wejdzie spotka się z niepokonanym czarnym rycerzem, postrachem całej krainy. Przyjąłeś pieniądze i radę, po czym przełknąłeś upokorzenie, licząc na więcej szczęścia w dalszej wędrówce.



Zbójnik wręcza ci mieszek złota.
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2010, 10:28:48 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 09, 2010, 03:22:46 am »
Uciekłeś z piekielnej doliny kiedy tylko miałeś okazję. Nie masz zamiaru wracać tam jeszcze długo. Coraz mniej podoba ci się w tej krainie.

Na północnym-zachodzie widzisz przepaść otoczoną od północny równiną pokrytą kamiennymi obeliskami. Nie wiesz czego się tam możesz spodziewać, ale to nie może być nic dobrego przy twoim dotychczasowym szczęściu w tej krainie. Na północnym-wschodzie widnieje puszcza, podobna do tych, które widziałeś po drugiej stronie rzeki, ale dużo gęstsza. Masz wrażenie, że skryta jest w jakimś nienaturalnym mroku...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Możesz przejść przez most na południu - idąc w tym kierunku nie musisz walczyć ze Strażnikiem.

c) Pola (droga na zachód, Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
d) Pola (droga na wschód, Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 09, 2010, 11:35:49 am »
b)Runy
stos 1
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 10, 2010, 06:24:25 pm »
Docierając do run miałeś już miecz wyciągnięty. Powoli wpadałeś w paranoję i z każdej strony widziałeś zagrożenie. Mijając kolejne runiczne kamienie każdemu musiałeś się przyjrzeć z dwóch stron, aby zobaczyć, czy ktoś za nim nie czyha. Boisz się spotkać kolejnego demona, bo wiesz, że ataki psychiczne to twoja główna słabość.

Trawa na runicznej polanie ma jakiś dziwny, bladożółty kolor i rośnie we wszystkie strony. Magiczne konstrukcje na pewno negatywnie wpływają na miejscową faunę i florę. Stając na niewielkim wzgórzu zobaczyłeś niewielką plamę zieleni kilkaset metrów na zachodzie. Doszedłeś do niej, natrafiając na idealnie okrągłą plamę zielonej trawy, pokrywającą jakieś dziesięć metrów kwadratowych. Zbadałeś dokładniej to miejsce i w samym środku kręgu odnalazłeś niewielki, żelazny krzyż - ten magiczny przedmiot widocznie przeciwdziała złym mocom panującym w okolicy. Kiedy tylko go złapałeś poczułeś pewność siebie - wiesz teraz, że jeżeli sam nie będziesz mógł się ochronić, krzyż będzie mógł. Poleciłeś Kirkowi zmienić swoją używaną już tarczę na złoto, ponieważ w lewej ręce będziesz teraz nosił nowe znalezisko.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Krzyż! Użyłeś zdolności swojego alchemika, aby zmienić tarczę w mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 11, 2010, 01:12:49 am »
Nim się dobrze rozbudziłeś, zaskoczył cię zielony wiatr, pędzący w twoim kierunku od południa ze straszną prędkością. Próbowałeś uciec, lecz nie miałeś szans - trująca chmura wypełniła twoje płuca, pozbawiając cię marnej resztki zdrowia, jak ci jeszcze pozostała.



Straciłeś punkt wytrzymałości (2->1).

Podziękuj Marvowi.

======================

Runiczne równiny tym razem okazały się dla ciebie przydatne. Nie wiesz jeszcze gdzie iść, gdyż wszystkie widoczne drogi prowadzą do miejsc potencjalnie niebezpiecznych.

Na wschodzie widzisz palmy oazy, na której zaczynała się twoja podróż po tej krainie. Żywisz nadzieję, że smok piaskowy zdążył już opuścić to miejsce, wiesz jednak, że szanse na to są zupełnie nikłe. Na południu rozciąga się zagadkowa polana pokryta jakimiś potwornie powykręcanymi drzewami. Widok tego miejsca napawa cię niepokojem, jednak takie same uczucie miałeś widząc z oddali runy...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Oaza - teren został już częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Smok). Nadaje się jednak do dalszej eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2010, 10:20:25 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 11, 2010, 11:46:48 pm »
b)polana, brzmi lepiej niż oaza ze smokiem

stos 3
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2010, 03:26:35 am wysłana przez Solidus »
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 12, 2010, 08:49:17 pm »
Jest źle, a nawet bardzo źle. Nie pamiętasz kiedy byłeś w tak potwornym stanie, a wszędzie dookoła widzisz miejsca, w których nie chciałbyś spędzać zbyt wiele czasu. Do tego zbliża się kolejna zamieć... nie wiesz czy dasz radę.

Doszedłeś do tajemniczej polany i przywitaj cię na niej dosyć osobliwy krajobraz. Rosły na niej niskie, dziwnie powykręcane drzewa, trawa pod stopami była krótka i jakby odbarwiona, wyrastająca z ziemi koloru popiołu. Czujesz się tu jeszcze gorzej niż na runach, choć miejsce to okazało się szczęśliwe pod pewnym względem. Rozbijając obóz natknąłeś się na drzewo z osobliwie wyglądającym konarem - na wysokości jednego metra znajdowała się na nim jakaś karykatura roześmianej twarzy, z oczyma z niewielkich wgłębień i ustami-dziuplą sporych rozmiarów. Ku swojemu zdziwieniu, we wnętrzu "gardła" śmiejącego się drzewa odnalazłeś niewielki przedmiot - przypominał kastet ze stylizowaną głową smoka wyrastającą z niego na odległość kilkunastu centymetrów. Zdaje się, że to jakaś broń magiczna.

Niestety, nie masz nawet miejsca, aby ją nosić. Poleciłeś Kirkowi przerobienie jej na pieniądze - skoro ty jej nie możesz mieć, to nikt nie będzie mógł.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Starożytny Artefakt! Użyłeś zdolności swojego alchemika, aby zmienić go w mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 12, 2010, 09:53:40 pm »
Zamieć nastała i znalazła cię na przeklętych polach. Czujesz, że nie masz sił, by dalej podróżować. Gdyby nie ta przeklęta chmura byłbyś w stanie sobie poradzić, a teraz... na nic twoje złoto, kiedy nie uda ci się dotrzeć do Zamku...

Okolica nie wygląda najlepiej na północy - są tam runy, takie jak te, na których znalazłeś magiczny krzyż. Z jakichś powodów śnieg nie pada nad nimi. Na wschodzie znajdują się dosyć niepozorne wzgórza, położone w pobliżu mostu nad Rwącą Rzeką. Cóż, może przejście na drugą stronę będzie najlepszym wyjściem?

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 4 - Solidus
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 12, 2010, 11:40:36 pm »
b) Wzgórza
Stos 4
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?