Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 23083 razy)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 18, 2004, 03:54:17 pm »
no wiesz..... sama fabuła nie wystarczy tym co przechodzą rgę kilka razy, no ale jak się przechodzi grę tylko raz to fabuła wystarczy........ a poza tym dowodem na to, że sprzedają się sequele jest np. FFXII, który jest tak na dobrą sprawę bóg wie którą częścią serii
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 18, 2004, 05:51:06 pm »
ale za kżdym razem to inna gra nie powiązana z poprzedniczką... co najwyżej imionami więc za każdym razem otrzymujesz całkiem nowy tytuł...
]


Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 18, 2004, 06:06:56 pm »
no tak ale dla mnie fabula i muza to serce gry (fabula wiadomo po co a muze musi byc klimatyczna) potem dopiero jest grafa

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 18, 2004, 06:08:19 pm »
no fakt... no ale przecież czasami warto kontynuować grę starymi postaciami...... poza tym to, że każda gra z serii FF jest inna, nie da się ukryć, żę każda część jest liniowa......
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 18, 2004, 06:20:32 pm »
niemal wszystkie jRPGi sa liniowe a graczom przechadzacym je pierwszy raz wdaja sie strasznie rozbudowane i nieliniowe. Panowie od jRPG posadaja bardzo wazna umiejetnosc robienia gry liniowej az do bolu ale w ktorej nie widac na pierwszy rzut oka tej liniowosci i to jest wielki plus tworcow jRPGow

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 18, 2004, 06:29:33 pm »
bo panowie od jRPGów robią takie fajne i wypasiste fabuły, że nie ma po co zwracać uwagi na nieliniowość
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 18, 2004, 06:54:50 pm »
Jak już napisłem zagrajcie sobie w saga frontiera a co do fabuły to nie wszystkie są takie wypasiaste do gustu nie przypadł mi np. chrono cross...[ach ta herezja, ale to tylko moje zdanie i o ile mi wiadomo jestem w mniejszości :D ]
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2004, 06:55:42 pm wysłana przez De6v6il6 »
]


Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 18, 2004, 07:48:21 pm »
a dla mnie to wlasnie CC ma najlepsza fabule w historii jRPG i dlugo (czyt. nigdy) nikt go nie pfrzebije a we frontierki malo gralem ale pamietam ze bylo duzo opcii przechodzenia dalej  

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 18, 2004, 08:44:52 pm »
hm... w Sega Frontier też niewiele grałem..... faktycznie troche nieliniowe to to było...... no ale czy ja wiem, czy CC ma najlepszą fabułę.... kwestia gustu
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 18, 2004, 08:55:25 pm »
no wlasnie kazdy ma swoj gust a o tym sie nie dyskutuje, ale chetnie bym sobie jeszce zagral w FM3 i poprzechodzil na rozne sposoby albo w BG2 (polecam ARD)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 18, 2004, 09:10:53 pm »
a teraz mam pytanie... czy ktoś z was zna jakiś nieliniowy, ale tak naprawdę nieliniowy jRPG?
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 18, 2004, 10:04:16 pm »
nie ma "tak na prawde nielinioych eRPeGow"

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 18, 2004, 11:42:34 pm »
Cytuj
no to ja mam pytanko...jaka gra (waszym zdaniem) jest najbardziej NIEliniowa
White Wizard, taki pytanko juz padlo z mojej strony i sam na nie odpowiedziales :rolleyes: ...ale jesli mam odpowiedziec jeszcze raz to Front Mission 3,ale tylko ze wzgledu na mozliwosc pojscia kilkoma drogami
« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2004, 01:56:28 am wysłana przez ARD »

Offline spike.spiegel

  • Soldier
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
    • http://
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 19, 2004, 12:27:46 am »
a wracajac do samego watku liniowosci... ktos napisal, ze gry liniowe sa do przejscia jeden raz, z tym sie nie zgodze, za kazdym razem mozna odkryc cos innego, nowego, spojrzec z troche innej strony... ja gram po raz trzeci w ff9 ( ostatni raz gralem ze 2 lata temu ) i sam sie zdziwilem na ile rzeczy nie zwrocilem uwagi  
see you space cowboy...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 19, 2004, 01:04:37 pm »
hm ... faktycznie ... wybacz ARD, nie zwróciłem uwagi.....  No a swoją drobą to spike.spiegel ma rację... za każdym razem przechodząc grę można odkryć coś nowego.....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #75 dnia: Marca 19, 2004, 02:33:21 pm »
ostation sciagnolem Chrono Crossa z sieci i odnioslem wrazenie ze w grach liniowych a w szczegolosci w grach jrpg ze tworcy gry lubia sie znecac nad graczami  :D bo czasami roba takie ciut wydziwione zagatki albo utkniesz na jakims malym szczegoliku i koniec albo siedzisz godzinami i gadasz po koleji z kazdym z nadzieja ze cos ci da albo wskaze drogo albo solucja troche to moze zdenerwowac albo czlowiek siem zdenerwoj i zacznie grac w cos innego  :D albo poprostu ja nie mam talentu jrpg  :P    
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #76 dnia: Marca 19, 2004, 02:38:31 pm »
Cytuj
za każdym razem przechodząc grę można odkryć coś nowego.....
zgodze sie z Toba Gandalfie :P ...sam tak niekiedy mam...ale przewaznie chodzi o jakis szczegol, jakas drobnostke...odkrywamy cos nowego, ale wiemy juz jak potoczy sie fabula, wiemy co nasz czeka pozniej...i tutaj znowu przytocze FM 3 , w ktorym sa dwa scenariusze i przechodzac gre drugi raz nie wiemy co nas spotka...

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #77 dnia: Marca 19, 2004, 02:51:57 pm »
tak to ogromna zaleta dzieki ktorej gre mozna przechodzic "wszystkoie sposoby*2" ale nie wszystkim sie chce przechodzic to samo winny sposob sa tacy ktorzy przejda oba scenariusze i nie sproboja nowych sposobow

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #78 dnia: Marca 19, 2004, 05:47:43 pm »
są też tacy, którzy przechodzą gre tylko raz i nie zależy im na szczegułach.... poza tym powinno być więcej gier z "podwójnym" scenariuszem.....  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #79 dnia: Marca 19, 2004, 06:59:29 pm »
podwojny to dla mnie i tak malo. A tacy ktorzy przechodza gre nie zwracajac uwagi na sczegoly (jak ktos przejdzie raz gre ale zwracajac uwage na najlepsze bronie sub questy itp to nie mam nic do niego) TO NIE MOZE SIE NAZYWAC GRACZEM ale to tylko moje skromne zdanie