Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 23079 razy)

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 20, 2004, 03:28:12 pm »
no ale po grach widac cos znacznie innego...robia taka grafe, ze wydaje sie ze zrobienie jej nie jest takie trudne...jak latwiej jest zrobic fabule, to dlaczego jej nie ma??...przeciez ludzie przewaznie ida na latwizne...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #101 dnia: Marca 20, 2004, 03:28:56 pm »
a ja myślę, żę większość ludzi patrzy na grafikę bo lubią cieszyć takimi rzeczami oczy.... poza tym ci, którzy zwracają uwagę na grafikę w większości nie znają angielskiego, więc co im po fabule.....  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #102 dnia: Marca 20, 2004, 03:34:26 pm »
no to nie obrazajac nikogo, ale gry robi sie teraz dla debili, ktorzy oceniaja gre po grafice??..."fajna byla, spoko wygladala"..."a o czym byla gra?"..."o zabijaniu".... :shu: ...to ja dziekuje...uscisnalbym dlan takiemu "graczowi" :huh:  

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #103 dnia: Marca 20, 2004, 03:40:28 pm »
no ale taka jest prawda... ostatnią grą na kompa, w której wystąpiły jakieś prządne dialogi(szkoda, żę w formie komiksu) był Max pain 2..... no fakt, że dużo więcej tam nie było, ale zawsze coś..... poza tym teraz kupuje się gry o zabijaniu, żeby się wyładować, a nie po to, żeby sobie poczytać, czy interesować się fabułą.....  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #104 dnia: Marca 20, 2004, 03:43:59 pm »
dlatego jRPGi nie sa tak popularne jak np.FPP (w mojej szkole obecnie tylko ja w nie grywam).
Cytuj
jak latwiej jest zrobic fabule, to dlaczego jej nie ma??...przeciez ludzie przewaznie ida na latwizne...
no wlasnie ja tez watpie w wysoki ambicje ale producerzy licza na takich gracy ktorzy patrza na grafe tylko

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #105 dnia: Marca 20, 2004, 03:45:27 pm »
w takich grach to raczej trudno zalezc fabule, ale zawsze cos tam jest ;)...Max jest tutaj swietnym przykladem ze jak sie chce to mozna...porzadna grafa i calkiem niezla opowiesc...choc moznaby bylo ja zrobic lepiej...i nie wazne ze w postaci komiksu czy innych bzdtow...mozna, tylko trzeba chciec...a ze wiekszosci sie nie chce, to sa na swiecie ludzie poszkodowani  :( ...ale przyzwyczajen nie zmienie...juz wole grac w "starocie" :rolleyes:  

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #106 dnia: Marca 20, 2004, 03:48:47 pm »
ja tez bo wole Chrono Crossa (fabula,grafa,muza) niz jakiegos Unreal Tournament (grafa, ludzkie mieso na ekranie). Ale fajna fabule ma tez np. Hitman2

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #107 dnia: Marca 20, 2004, 03:49:18 pm »
najbardziej mnie rozbrają koledzy, którzy pray dialogach duszą guzik przewijania nie czytając......... a wy się czepiacie, żę nie ma fabuły..... a przecież po co komu ona, skoro nikt na nią nie zwraca uwagi
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #108 dnia: Marca 20, 2004, 03:52:14 pm »
mylisz sie Gandalfie ;) ...duzo osob zwraca uwage na fabule...wlasnie tacy ludzie jak twoi znajomi i moi sprawiaja, ze fabula nic nie znaczy...ja jednego kumpla tak nauczylem, ze teraz czyta wszystki dialogi, a angielski zna bardzo slabo :lol:  

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #109 dnia: Marca 20, 2004, 03:54:54 pm »
no i to jest dróga strona medalu..... jak można czytać dialogi skoro się nie zna angielskiego...... i tu wychodzi na jaw brak edukacji tkwiący w narodzie.... a że "gracze" lubią się tylko siekać w grach to inna sprawa
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #110 dnia: Marca 20, 2004, 03:56:08 pm »
a to jest de besciak pewnie duzo rozumie chlop.
Cytuj
a przecież po co komu ona, skoro nikt na nią nie zwraca uwagi
milo wiedziec ze jestem nikim

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #111 dnia: Marca 20, 2004, 03:58:11 pm »
ja angielski mialem w szkole 8 lat i za duzo sie jego tam nie nauczylem...wiecej nauczylem sie z gier...nie znam wiec perfekto anglika, ale gry rozumiem w 85-90 %...reszte sam sobie tlumacze (przy okazji sie uczac :lol: )...moj kumpel zna angielski slabiej odemnie, ale rozumie gry, poniewaz zawsze cos wyczyta z gry...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #112 dnia: Marca 20, 2004, 04:01:54 pm »
ale wiesz u mnie w klasie tylko ja mam anglika więc się tacy tylko rąbią w bardzo ciekawych FTT
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #113 dnia: Marca 20, 2004, 04:05:40 pm »
to madrych masz kolegow...niech graja dalej w swoje gierki :D ...co to za gatunek FTT??...bo chyba nie znam takiego...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #114 dnia: Marca 20, 2004, 04:09:01 pm »
sorki mały błąd ortograficzny....... na ale poza tym to dochodzę do wniosku, żę jeśli nie czyta się dialogów to po co komu nieliniowość, skoro nieważna jest dla takich "graczy" fabuła......  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #115 dnia: Marca 20, 2004, 04:15:23 pm »
a co do maxa - forma komiksow jeszcze dodawala klimatu wedlug mnie
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #116 dnia: Marca 20, 2004, 04:23:36 pm »
możliwe, żę podkręcała klimat, ale nie ma zbyt dużo gier takich jak Max...... chodzi o to, że w większości nie ma czegoś takiego jak klimat
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #117 dnia: Marca 20, 2004, 05:41:55 pm »
Cytuj
ja angielski mialem w szkole 8 lat i za duzo sie jego tam nie nauczylem...wiecej nauczylem sie z gier
no ja mam 5, ale tez nic z tego nie wynosze bo nie chwalac sie jestem w klasie najepszy i to czego sie uczymy umiem od dawna. A dla mnie kazda gra ma klimat taka mafia moze nie ma klimatu??? wiadomo kedne gry maja fajniejszy inne lipniejszy ale wszystkie (no moze poza chessmasterem) maja klimat, ale to tylo moje skromne zdanie

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #118 dnia: Marca 20, 2004, 08:52:24 pm »
no ale jeśli klimat jest znikomy, to tak jakby go niebyło..... pozatym mafi się nie czepiam...... A zauważyliście, żę teraz coraz więcej gier ma podobną, a nawet więcej niż podbną fabułę? Tak właściwie to tylko imiona się zmieniają...... co to się porobiło w świecie gier....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #119 dnia: Marca 21, 2004, 09:04:49 am »
imiona i czasy sie zminiaja ale o jRPGach tez to mozna powiedziec, bow w wieszosci g. bohaterem jest facet ktory zabujal sie w jakiejs kobicie i razem ratuja swiat. Podkreslam ze tak jest we wiekszosci RPG ale nie wszystkich