Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 25240 razy)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 19, 2004, 07:51:40 pm »
jak chcesz mieć więcej niż dwa scenariusze to sobie sam je napisz.... to nie jest takie proste napisać jeden, a co dopiero dwa lub więcej..... poza tym faktycznie nie rozumiem tych co przechodzą gry i nie zwracają uwagi na szczeguły.........
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

MarvelliX

  • Gość
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 19, 2004, 08:04:09 pm »
Cytuj
ja gram po raz trzeci w ff9 ( ostatni raz gralem ze 2 lata temu ) i sam sie zdziwilem na ile rzeczy nie zwrocilem uwagi
Jessst taki fakt: czym wiecej ogladasssz jakiś film tym cześciej zwracasssz uwagę nassszczegóły to sssamo sie dotyczy gier, czym częściej grasssz tym więcej ssszczegółów zauważasz.








Olewałem ten temat, olewałem, aż wreście nie wytrzymałem. :P  

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #82 dnia: Marca 19, 2004, 08:29:06 pm »
good point Marvell. Faktycznie, kiedy gra się pierwszy raz to zwraca się uwagę na głuwne aspekty fabuły, no a kiedy później się gra znowu i fabułę się zna, zwraca się uwagę na szczeguły.....  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #83 dnia: Marca 19, 2004, 08:46:56 pm »
ale i tak wytrwali gracze zrobia jak najwiecej subqów za pierwszym razem (W_W ale namieszlismy z Mortusem w the return of quiz)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #84 dnia: Marca 19, 2004, 08:54:06 pm »
ale tak naprawdę wytrwali gracze to gatunek wimierający.... (my? ty też tam namieszałeś )
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #85 dnia: Marca 19, 2004, 09:09:37 pm »
NO TO MOWIE ALE NAMIESZALISMY Z TOBA I MORTUSEM O TO CHODZILO, ale wytrwali gracze nie musza wymierac chyba ze daje im sie pod nos jakies finale z jednym lipnym sub-questem i 9-letni bohaterem (no moze ptroszke przesadzilem)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #86 dnia: Marca 19, 2004, 09:12:02 pm »
no wiesz jak już mówiłem square liczy na nowych graczy a nie na starych (sorki nie przeczytałem dokładnie)
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #87 dnia: Marca 19, 2004, 09:15:01 pm »
oki np. No tak ale liczyc na nowych chyba nie znaczy olewc cieplym moczem starych no nie (dzisiaj od rana jestem wkurzony bo szukajac spodenek na WF wywalilem wszystko co bylo w szfce a okazalo sie ze leza na krzesle myslalem ze sie powiesze)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #88 dnia: Marca 19, 2004, 09:20:01 pm »
może nie, ale łatwiej dogodzić nowym, niż starym (a ja jestem happy, bo dzisiaj miałem Frei/free:D)
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #89 dnia: Marca 19, 2004, 09:21:47 pm »
no tak bo nowi nie widzieli starszego-lepszego wiec chlamim sie podoba

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #90 dnia: Marca 19, 2004, 09:28:51 pm »
a żebyś wiedział.... nowi gracze kupują nowe części i zapominają o starych, lepszych..... i co z tego wynika?
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #91 dnia: Marca 19, 2004, 09:55:16 pm »
Wynika z tego, że są idiotami :) Mierzi mnie, jak widzę, że ludzie kupują grę tylko dla grafy, a fabułę mają w dup** :-/
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #92 dnia: Marca 19, 2004, 10:04:50 pm »
ale ostatnio clay czas pojawiaja sie takie gry Mortus, wiec nie ma za duzego wyboru...jak juz kiedys bylo napisane, latwiej teraz jest zrobic dobra grafe, niz napisac dobra fabule :huh:  

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #93 dnia: Marca 19, 2004, 10:06:47 pm »
I to jest sztuka, wśród nawału pieknych szmir wyłowić tą perełkę, która fabularnie przebije całą resztę i pozostawi między sobą a drugim najlepszym tytułem długo dłuuuuuuuugo nic :)
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #94 dnia: Marca 19, 2004, 10:15:48 pm »
ale zeby chociaz jeden prodcent na trzech by sie postaral o fabule dorownojaca grafie to i tak by wystarczylo bo nie tak zle by bylo z tymi perelkami

MarvelliX

  • Gość
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #95 dnia: Marca 19, 2004, 11:44:50 pm »
Cytuj
Mierzi mnie, jak widzę, że ludzie kupują grę tylko dla grafy, a fabułę mają w dup**
He mój brejdak tak robi. Jak widzi że gram w jakis emulator to odrazu mówi że to sssłaba gra, dla niego moze nie byc fabuły aby była grafika (no i najlepiej żeby sssie krew lała :devil: )

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #96 dnia: Marca 20, 2004, 03:12:09 pm »
a wiesz Marvell...... mój kuzyn też tak mówi...... no ale fakt jest faktem, że teaz dobrej fabuły się raczej nie znajdzie........ no ale sami pomyślcie. Ludzie kupują gry dobre graficznie. Producenci wiedzą, żę gra z dobrą grafiką i tak się sprzeda, więc nie przykładają wagi do fabuły
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 20, 2004, 03:17:32 pm »
juz chyba tak nieprzesadzajmy  :D dobra grafa jest bo technologia idzie do przodu a z fabula jest tak ze poajawai sie niezla fabula polaczona z dobra grafika tylko problem jest z tym ze trudno z fabula cos orginalnego wymyslec  <_<  
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 20, 2004, 03:21:25 pm »
IMHO latwiej jest wymyslic ciekawa opowiesc niz stworzyc dobra grafike...nie ujmujac tutaj zaslug i wysilku grafikow komputerowych, do zrobienia grafiki wystarczy komputer...do stworzenia fabuly nalezy uzyc glowy...i tu zaczynaja sie schody... :huh:  

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 20, 2004, 03:25:23 pm »
tak ARD i moze dlatego wiecej ludzi liczy na grafe  bo ja jest truniej "zrobic"