Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 25237 razy)

Offline szczudlo

  • Soldier
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« dnia: Lutego 19, 2004, 09:26:39 pm »
Hej
ta sobie siedze i ze nie mam co wpisac do forum ale cosik by wypadalo wiec
CZY ktos przeszedl chrono triggera bez faqa, no wieci wszystkie 7 [ a może 6 nie pamietam ]  questow np ten z robem ze trzeba go zostawic i odebrac po 400 latach
nie chce tu siac herezji ale czy czasem poziom questow nie byl zbytni wywindowany  rozumiem ze kiedys jak sie mialo 1 gre to sie w nia gralo do upadlego ale 1) w polsce nie bylo snesa  a 2) w stanach to gra jest na tydzien gora 2
tak jak mowilem nie chce podwazac doskonalosci tej gry [ dla mnie egzekwo z ff ] ale czy te questy nie sa zabardzo zkombinowane
to samo w chrono crossie tyle postaci i nie wiadomo czasem co robic
chcialoby sie to objac i cieszyc ale jest takie uczuucie ze coś jeszcze zostaje
tak btw to wlasnie wiem jaki tytul dam problem nie liniowośći
np FFX-2 tam wprowadzono totalny bzdet czyli procentowy wskaźnik ukończenia gry  co za IDIOTYZM  teraz cala magia ksiazkowosci prysnie po kazdej misji bedzie sie patrzyc na licznik i albo bedzie
cos tam chyba zapomnialem
albo co jush tak malo do końca
moim zdaniem zbyt duza nieliniowość jest zla pponiewaz tak jak pisałem pozostaje uczucie niedosytu
ja chce greac w ff lub chrono sage i wiedziec że kosztuje wszystkiego co tworcy w nia wlozyli a nie po trochu [ macoszemu ] kosztowac wszystkiego
reasumujac [ fajne slowo ] nieliniwosc w jrpg to hyba chybiony pomysl ale moge sie mylic no bo czy nie fajne jest grac w liniowego rpga [ ff7&8&9] ale myslec ze jest nieliniowy [ poboczne questy ]  jak wiadomo opinii tyle co na s graczy n

nara                            

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 19, 2004, 09:41:05 pm »
Hmmm...czemu mi się zdaje,że twoja wypowiedź tutaj nie pasuje?Więcej tu Chrona niż Finala.                            
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

MarvelliX

  • Gość
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 19, 2004, 11:08:48 pm »
A więc ja przeszedłem wszystkie możliwe questy (po kilka razy), widziałem 7 z 10 zakończeń i nie mam nic do liniowości tej gry. 8)                            

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 19, 2004, 11:11:19 pm »
gralem ostatnio w Lufia 2...gra strasznie liniowa, linowa az do bolu  :) mimo ze milo sie gralo ale ta liniowac strasznie mnie denerwowala. Nieliniowosc przedluza gre a czasami ulatwia jezeli sa kilka sposoby na przejscie pewnego momenu lub rozwiazanie zagatki, liniowaosc moze denerwowac monotonoscia. Moim zdaniem gry powinny byc nieliniowe  :)
PS. Z Robo ktory mial czekac 400 lat tez sie naciolem :)                            
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 21, 2004, 02:30:15 am »
z przykroscia musze stwierdzic ze Vagrant Story jest strasznie liniowy :-? ...nie zauwaza sie tego jak sie gra, poniewaz fabula gry jest znakomita...jednak po kilku przejsciach zaczyna sie odczowac brak wlasnego dzialania...idziemy jak po sznurku przez fabule i nic nie mozemy znienic...wielka szkoda ze kwadratowi tak to zrobili :cry:                            

Offline Quezacotl

  • Soldier
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
    • http://
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 22, 2004, 07:09:07 am »
Według mnie liniowość nie jest wadą, jeśli gra ma dobrą fabułe która wciągnie gracza na tyle że ten nie zauważa że nie ma żadnego wpływu na decyzje bohaterów gry, ale są gry przy których aż szlag mnie trafia gdy decydują za mnie co ma robić moją drużyna. :evil:
A co do questów pobocznych to moim zdaniem nie powinno ich być zbyt dużo gdyż to zbytnio może odciągnąć gracza od fabuły i gra może stracić na klimacie.                            
"Jest widok ogromniejszy od widoku morza - niebo. Jest widok ogromniejszy od widoku nieba - wnętrze ludzkiej duszy."

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 24, 2004, 04:30:09 am »
a ja chcialbym w grze robic to co mi sie podoba...zeby zdobyc cos od kogos nie musialbym biegac na drugi koniec swiata i robiec jakies pierdoly tylko zwyczajnie zarznalbym ludzia jak kurczaka i wzial to co potrzebuje :D ...chcialbym aby kazda rzecz ktora zrobie miala swoje konsekwencje...to by dopiero byla gra :D                            

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 24, 2004, 08:02:21 am »
Cytuj
a ja chcialbym w grze robic to co mi sie podoba...zeby zdobyc cos od kogos nie musialbym biegac na drugi koniec swiata i robiec jakies pierdoly tylko zwyczajnie zarznalbym ludzia jak kurczaka i wzial to co potrzebuje  ...chcialbym aby kazda rzecz ktora zrobie miala swoje konsekwencje...to by dopiero byla gra


niezle wymagania  :D ale tak szczeze to jeszcze nie spotkalem sie z tak gra zeby byla duza swoboda dzialania, chodzi o single player bo w multi juz troche by bylo troche latwiej temu sprostac  :)                            
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 24, 2004, 08:47:40 am »
duza swoboda dzialania: way of the samurai. masz kilka dni gry i robisz co chcesz i wazniejsze rzeczy wplywaja na twoja postac. juz zreszta robia way of the samurai 2                            
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

MarvelliX

  • Gość
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 24, 2004, 11:21:07 am »
Cytuj

a ja chcialbym w grze robic to co mi sie podoba...zeby zdobyc cos od kogos nie musialbym biegac na drugi koniec swiata i robiec jakies pierdoly tylko zwyczajnie zarznalbym ludzia jak kurczaka i wzial to co potrzebuje  ...chcialbym aby kazda rzecz ktora zrobie miala swoje konsekwencje...to by dopiero byla gra

Pawdę pisząc to w ESIII-Morrowind jest durza swoboda działania, jak ktoś ci się nie podoba to mieczem go, a wtedy: załużmy pieniądze lub przedmioty które mu podarowałeś wrócą do ciebie razem z jego własnymi :D . Tyle że to nie jest jRPG 8)                            

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 24, 2004, 05:19:38 pm »
Cytuj
niezle wymagania  ale tak szczeze to jeszcze nie spotkalem sie z tak gra zeby byla duza swoboda dzialania, chodzi o single player bo w multi juz troche by bylo troche latwiej temu sprostac


no wlasnie ja tesh nie :( ...a bardzo bym chcial...ale jakos nie moge sobie wyobrazic takiej gierki, gdzie kazda decyzja pociaga za soba rozne konsekwencje...gwalcis znapotkana w lesie dziewczyne :D a za toba rusza w trop jej 10 kwadratowych braci :( ...i zeby mozna bylo robic wszystko...doslownie WSZYSTKO...marzenia :-?                            

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 26, 2004, 08:48:12 am »
jak wirutalna rzeczywistosc bedzie w kazdym domu to bedziesz sobie mmogl robic takie cos :D co innego twoj wiek kiedy to wejdzie :P                            
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 26, 2004, 10:51:40 am »
Cytuj
co innego twoj wiek kiedy to wejdzie


hehe...myslisz ze jak bede stary i o lasce to nie bede gral...moje wnuki beda plakac po nocy bo dziadek pokonal ich w Tekkena 19 4D :D...albo zaloze chelm na lysa dynie i bede biegal jak szalony po pokoju :D...a co :D                            

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 26, 2004, 07:16:37 pm »
O ile dożyjesz :D


bo sie pogniewamy :evil:
made by ARD
[/size]                            

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 26, 2004, 08:35:48 pm »
Fakt....liniowość jest problemem, ale komu się chce tworzyć dziesiątki pobocznych questów, skoro i tak większość graczy ich nie rozwiązuje.......no ale cóż, tak bywa.                            
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 26, 2004, 09:14:52 pm »
jak sa jakies poboczne to wiekszosc graczy chyba by poswiecila chwile i by rozwiazywala  poboczne zadanka, przynajmniej ja bym tak robil :)                            
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 26, 2004, 11:32:23 pm »
ale niektórzy, że się tak wyrażę przechodzą grę po to aby zobaczyć zakończenie, a nie żeby zdobyć 100%                            
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 27, 2004, 05:13:43 pm »
ja chyba jestem tak jak FaLa zwolennikiem ukonczenia gry w 100 % :D ... jakos nie wyobrazam sobie ukonczenia FF 7 bez pokonania weponow czy skonczenie FF 8 bez wszystkich kart czy bez rozwalenia wepona (chyba Omega, jush nie pamietam...poprawcie mnie jakby co :D )...                            

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 27, 2004, 08:16:24 pm »
Ja osobiście też lubie kończyć gre na 100%, no ale coraz trudniej teraz o jakieś dobre, nieliniowe gierki.........                            
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 27, 2004, 08:52:11 pm »
o nieliniowe girki to zawsze byl problem ale teraz jest ich zdecydowanie za malo ... moze autorom pomysly sie skonczyly  :)                            
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...