Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 25235 razy)

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 29, 2004, 12:49:21 pm »
Nieliniowa gra?A kto przeszedł FFMQ :D ?
Co do przechodzenia gry na 100% to tzreba mieć wszystko wymaksowane(przedmioty,walki,ucieczki,levele,statsy itd.) i trzeba przejść wszystkie sub-questy.Jak czytałem o warunkach na 100% przejście FFVII to się za głowę złapałem.                            
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 29, 2004, 01:14:01 pm »
ja tam rozumiem przejscie gry na 100 % to zrobienie wszystkich qustow i odkrycie smaczkow jakie sa ukryte przez programistow o ile beda jakies.                            
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 29, 2004, 02:23:16 pm »
fakt. Przechodzenie gry na 100% jest fajne. Najlepsza jest ta satysfakcja kiedy przy rubryce \"game completion rank\" wyświetla się cyferka 100 :D  Tylko, że nieraz kiedy tak sobie myślę, że będę musiał spędzić najbliższy tydzień na pakowaniu postaci na 99 lv. (albo 255 lv. w star ocean).........to może od gry odrzucić. Ale co to znaczy jeden tydzień mniej, czy więcej :D                            
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 29, 2004, 05:37:49 pm »
Cytuj
Jak czytałem o warunkach na 100% przejście FFVII to się za głowę złapałem


hmmm...mozesz podac te warunki Solidus??...bede bardzo dzwieczny :D ...jeszzce sie z takowymi nie spotkalem...plissssss :D                            

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 01, 2004, 10:34:33 pm »
Są one tutaj
http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/fi...vii_perfect.txt                            
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 11, 2004, 11:57:17 pm »
niestety podany link nie dziala ;( ...error :alien: ...chcialbym je znac bo byc moze kiedys znowu zagram w te wspaniala gre i postaram sie zrobic wszystko co sie da :w00t:  

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 12, 2004, 12:11:13 am »
eeeeeee.... u mnie działa :D ja nie wiem ARD masz jakieś problemy z przeglądarką ;)
]


Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 12, 2004, 12:16:28 am »
z przegladarkom nie mam problemow...wyrzuca mnie na FAQ, ale nie do konkretnego Faqa...chyba bede musial sam poszukac, ale dzieki...teraz wiem ze to u mnie cos nie tak :angry:  :wacko: ...chyba ze ktos bedzie tak mily i sciagnie mi to i wysle mailem....he :blush:  

Offline Morchol

  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2143
  • ;*
    • Zobacz profil
    • http://www.audioscrobbler.com/user/Morchol
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 12, 2004, 03:58:38 pm »
Level 0   - beat the game

Level 1   - Level 0 requirements
          - purchase the Costa del Sol villa
          - earn all limit breaks
          - get Yuffie and Vincent
     - open all treasure boxes
     - all key items

Level 2   - Level 1 requirements
          - beat Ultimate/Emerald/Ruby weapons

Level 3   - Level 4 requirements
          - Full set of chocobos (see notes)
          - Chocobo Sage tells you everything
          - Everyone's Grudge does 9999 damage to each character

Level 4   - Level 2 requirements
          - at least one of each materia mastered
          - all characters at level 99
     - chocobuckle does 0/2222/9999 damage
     - death penalty does 9999 damage

Level 5   - Level 3 requirements
          - at least one of each item/weapon/armor/accessory
          - complete all sidequests
     - max GP
     - gold saucer games completed

Level 6   - Level 5 requirements
          - at least eight of each armor/accessory, unless the max is less
            than eight
          - max stats for each character

Level 7   - Level 6 requirements
          - maximum amount of items/weapons/armor/accessories

Level 8   - Level 7 requirements
          - max gil
          - max experience for each character

Level 9   - Level 8 requirements
          - Max Battles
     - Max Escapes

Level 10  - max AP for underwater materia
     - complete set of materia

COMPLETE  - Best Materia setups for all characters
     - 'Final Save' in the Northern Cave


no troche tego jest  B)  tutaj daje linka do full wersji, nie czytałem jej ale tam jest chyba opisane to wszystko bardziej szczegółowo czy coś, w każdym bądź razie dłuugo :)  http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/fi...vii_perfect.txt

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 12, 2004, 10:12:53 pm »
Ja uwielbiam gry nieliniowe bo moge sam cos zrobic. Choć lubie tez liniowki to nieznosze sytuacii kiedy bohater mowi chodzmy tam a ja mysle nie idzmy tam to jest po prostu straszne <_<  :devil:  

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 12, 2004, 11:59:06 pm »
czyli legend of dragoon byś nie strawił to właśnie zabiło mnie w tej grze chodzisz sobie po wyznaczonych trasach zero jakiejkolwiek inwencji... a miał być taki kokos :(
]


Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 15, 2004, 11:41:39 am »
no to ja mam pytanko...jaka gra (waszym zdaniem) jest najbardziej NIEliniowa??...ja nie moge sobie przypomniec takiej gry...bardzo mi sie podobalo ze w Fron Mission 3 mozna bylo isc kilkoma drogami...niewielki odstep od fabuly, ale zawsze cos :P  

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 15, 2004, 11:57:49 am »
ja tam sie trzymam przy gierce Fallout  :P  Baldur tak samo :D, troche nieliniowosci bylo tez w Deus Ex,. Jak narazie to koniec ale moze o czyms zapomialem ale chyba watpie bo duze nie bylo gier zeby bylo nieliniowe  ;)    
   
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 15, 2004, 01:30:00 pm »
ja tam się może nie znam, ale jakoś tak piekielnie trudno jest mi sobie przypomnieć istnienie jakiejś nieliniowej gierki....... no może poza baldurami.......
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Solidus

  • This is no Zaku boy... NO ZAKU!
  • SuperMod
  • **********
  • Wiadomości: 2723
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 15, 2004, 01:49:55 pm »
Mi spodobała by się taka gra gdzie np. w walce MUSISZ uratować jakiegoś gostka z drużyny(cel nadrzędny) ale jeśli go nie uratujesz to gra niech toczy się dalej tyle,że bez tego gostka.Np. FFVIII gdzie musisz uratować Rinoę,która została wchłonięta przez Adel(początek 4 płytki).Rinoa zginie przypadkowo ale grasz dalej i scenka końcowa będzie inna.
One little, two little, three little furries
Four little, five little, six little furries
Seven little, eight little, nine little furries
Ten little furry fags.
KILL EM!
Ten little, nine little, eight little furries
Seven little, six little, five little furries
Four little, three little, two little furries
One little furry fag.
ANYONE WANT TO DO THE HONORS?

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 15, 2004, 02:38:06 pm »
No moim zdanie z jRPGów cos z nieliniowosci ma w sobie CC. Tyle postaci (nie trzeba miec chyba nawet polowy) i ilosc zakonczen, ale raczej nie ma za wiel nieliniowych erpegów

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 16, 2004, 11:22:01 am »
mi chodzi jednak o cos innego...zawsze ejst tak ze w grach potrzebujemy jakiegos przedmiotu, aby moc cos gdzies pozniej zrobic...przewaznie ma go jakas osoba i aby go dostac musiamy cos dla mniej zrobic (cos przyniesc, kogos zabic)...a co by bylo gdybysmy nie chcieli zrobic tych zadan...nie ukonczylibysmy gry??...nie, byloby inne, alternatywne rozwiazanie...a jasli chodzi o zdobycie przedmiotu to dlaczego nie mozna zabic delikwenta i zabrac mu te rzecz :ph34r: ...
poza tym w fabule zawsze jestesmy prowazeni za raczke, choc niekiedy nawet tego nie widzimy...

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 16, 2004, 02:18:23 pm »
to fakt i tutaj musze niestety powiedziec ze w moim ukochanym CC jest tylko jedna taka sytuacja ze nie musimy robic czegos waznego dla fabuly, a mianowicie nie musimi wchodzic do heda Kid, ale taka juz natura ger jRPG ze sa liniowe jednej mniej inne bardziej ale sa i pewnie jeszce dlugo beda...  

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 16, 2004, 05:15:38 pm »
hm.... fakt taka jest natura jRPG.... no ale brak nieliniowości jest zastąpiony przez dobrej jakości fabułę.....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 16, 2004, 06:00:12 pm »
Pograj ARD w baldura zakończenie jest jedno ale dochodzić do niego można na wiele sposóbów( mówimy o dwójeczce ;) )
]