Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 23085 razy)

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 16, 2004, 08:02:34 pm »
Cytuj
no ale brak nieliniowości jest zastąpiony przez dobrej jakości fabułę.....
Tak i dzieki temu ta liniowosc odkrywamy dopiero za ktorymstam przejsciem danej, bo zwykle za pierwszym razem jest tak ze gdy dochodzimy do waznego momentu to mowimy/myslimy "jejku ale jazda odkrylem tak wazna dla fabuly rzecz"
 

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 16, 2004, 08:09:40 pm »
hm...pewnie masz rację.... faktycznie rzadko który gracz przywiązuje wagę do liniowości, za pierwszym razem..... no ale nie każdy przechodzi grę kilka razy, więc niektórzy wogule nie odkrywają liniowości.....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 17, 2004, 11:26:10 am »
Cytuj
Pograj ARD w baldura zakończenie jest jedno ale dochodzić do niego można na wiele sposóbów( mówimy o dwójeczce  )

niestey nie posiadam Devil...mam tylko jedyneczke...i niestety nie przypadla mi do gustu...bardziej wole "Planescape: Torment"...ale skoro tak mowiesz to ci wierze na slowo

no moze macie racje...to chociaz takie rozwiazanie, zeby mozna samemu wybierac droge ktora chce sie podazac (cos a'la RE 3...pamietacie)...po wyborze jednej drogi, pozostale sa juz nie osiagale i dopieroprzecodzac gre nastepnym razem mamy mozliwosc odkrycia czegos zupelnie nowego...

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 17, 2004, 02:50:59 pm »
Hehehe jeżeli bedziesz chciał to powiedz ;) a tak ogólnie to ja w planscape nie grałe :D
]


Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 17, 2004, 03:08:36 pm »
uhuhuhhuh Baldurek 2 zeczywyscye wymyata BOO BEDZIE TESKINL

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 17, 2004, 03:14:03 pm »
Cytuj
Pograj ARD w baldura zakończenie jest jedno ale dochodzić do niego można na wiele sposóbów( mówimy o dwójeczce  )
Kto mi tu te herezje wygłasza?! W BG2ShadowsofAmn+ToB mamy AŻ trzy wersje zakończenia jako dobry bóg, zły bóg i śmiertelnik(jeśli odrzuciliśmy własne boskie pochodzenie) Dodatkowo w grze są trzy romanse = dodatkowe trzy zakończenia dla faceta + jeden romans dla laski (z Anomenem) w sumie zakończenie można nieźle przekombinować.  Po za tym jeśli chcesz poznać zakończenia wszystkich postaci trzeba przejść grę minimum 4 razy od A do Z w sumie aby poznać WSZYSTKIE możliwe zakończenia przechodzimy BG2 minimum 5razy. Boo zawsze musi myśleć za was wszystkich...
Kame Hame Ha

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 17, 2004, 03:17:05 pm »
czytajac to mam ochote wrocic do baldurka (dawno grale i malo ale pamietam ze BG2 wymiatal) i oczywiscie do BOO (BOO RLZ)

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 17, 2004, 03:32:38 pm »
hm.... faktycznie Baldurek wymiata..... qurcze.... nie wiedziałem, że można mieś tyle zakończeń aż chce się grać
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 17, 2004, 07:03:31 pm »
hehe sorry dark cloud bo ja zawsze przechodziłem na jeden sposób i to zwykłego :D także musisz mi to wybaczyć ;)
]


Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 17, 2004, 07:38:31 pm »
czyli podsumujmy...... podczas trzech stron dyskusji doszliśmy do wniosku, że nieliniowych gier trzeba by ze świecą szukać..... no i co z tego wynika?
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 17, 2004, 07:55:14 pm »
...ze zeby ukryc nieliniowosc trzeba zmajstrowac dobra fabule ;)
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 17, 2004, 08:40:07 pm »
...ale sa gry nie liniowe niestety w rzadkosci jRPGi

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 17, 2004, 08:40:50 pm »
no i stwierdzeniem, że żeby ukryć nieliniowość potrzeba dobrej fabuły dochdzę do wniosku, że...... hm...... że po kiego grzyba robić grę nieliniową, skoro można zrobićsuper fabułę i dać sobie spokój.... i  tak nikt nie zauważy....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 17, 2004, 08:45:03 pm »
tak to czemu my zauwazylismy (no przynajmniej wiem ze nie jestem nikim :P )

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 17, 2004, 08:47:37 pm »
powiedzmy sobie szczerze, że programiśco od razu zakładają, że gracz przejdzie grę tylko raz, więc nie trudzą się .... są wyjątki, no ale przecież po co trudzić się zrobieniem nieliniowej gierki z dobrą fabułą, skoro sama fabuła wystarczy, żeby gra się sprzedała.....
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 17, 2004, 08:58:38 pm »
zeby gra sie sprzedala to wystarzcy reklama i najlepsze skrinszoty

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 17, 2004, 09:01:00 pm »
good point...... faktycznie..... no ale przecież to niewypada skopać gry, którą się tak reklamuje..... no a poza tym to najlepiej sprzedają się sequele
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline De6v6il6

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1321
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 17, 2004, 10:56:35 pm »
A może by tak Saga Frontier 2 ??
]


Offline Zell Dincht

  • Blade Dancer
  • ********
  • Wiadomości: 1460
  • Dzielny Mały Toster
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 17, 2004, 11:16:54 pm »
dobre screenshoty oznaczaja ze bedzie dobra grafika a akurat duzo nowych gier stawia na to i sa przewaznie skopane wiem ze nie wypada ale jednak to namolnie robia :( a co do sequeli - masz racje, ze zacytuje kogostam z cda "czesto psioczylismy ze nie ma nowych, swiezych pomyslow a jak juz mamy wlasnie takiego beyond good & evil to sprzedaz jest znikoma". no bo wiadomo gracze chca sprawdzone pomysly z podrasowana grafa znanych szerzej pod nazwa sequele...
"Zapewne, ponieważ jesteśmy tak stworzeni, że porównywamy wszystko ze sobą i siebie ze wszystkim, więc szczęście i nieszczęście zależy od przedmiotów, z którymi się porównywamy, i przeto nie ma nic niebezpieczniejszego nad samotność. Wyobraźnia nasza, z natury swej skłonna do wzlotów, żywiona fantastycznymi obrazami poezji, stwarza sobie tłum istot stojących na różnych szczeblach, wśród których my stoimy na najniższym i wszystko prócz nas wydaje się wspaniałe, każdy inny jest doskonalszy. A dzieje się to w sposób zgoła naturalny. Czujemy często, że nam czegoś brak - i zda się nam, iż własnie to, czego nam brak, posiada ktoś inny, któremu też przydajemy i to wszystko, co my mamy, i nadto jeszcze pewne idealne zadowolenie. I oto szczęśliwiec jest zupełnie gotów - nasz własny twór!"

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 18, 2004, 06:18:06 am »
Cytuj
Hehehe jeżeli bedziesz chciał to powiedz ;) a tak ogólnie to ja w planscape nie grałe :D
uuuuuuuuu....Devil, nawet sie nie przyznawaj, bo to sie moze zle skonczyc :shu: ...chyba niedlugo znowu sie spotkamy na pewnym parkingu i dokonamy malej transakcji :D

co do BG2 to nie gralem w gre, a pierwsza czesc jakos mnie nie wciagnela...sam nie wiem dlaczego...moze po prostu mam dosyc gierek w tym stylu...co do nieliniowosci, to jak juz zrobic gre z super fabula, to moz ejeszcze troche ja rozbudowac...sama fabula czasami nie wystarczy