Autor Wątek: Poszukiwacz 6 - Nekromancer  (Przeczytany 35746 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 05, 2010, 04:51:44 pm »
Bez zaklęć czujesz się jak bez ręki, a mag z oazy wygląda na upartego i raczej nie wręczy ci żadnych zwojów. Pozostało ci jedynie udanie się do Świątyni - tam był przecież pokój pełen karbunkułów i z całą pewnością w którymś z nich zapisany musi być jakiś przydatny dla ciebie czar.

Wdrapałeś się na szczyt góry i chwilę chodziłeś dookoła kompleksu, starając się odnaleźć wrota, które zaprowadziły cię wcześniej do sali z kryształami. Po chwili wahania wybrałeś jedne z wejść i ucieszyłeś się, że chociaż raz twój instynkt cię nie zawiódł. Po raz kolejny znalazłeś się w pokoju pełnym lewitujących magicznych kryształów, wypełniających powietrze cichym, wysokim, metalicznym szumem. Przez kilka chwil przyglądałeś się każdemu z nich, starając się wydedukować naturę danego zaklęcia oceniając kolor, kształt i rozmiar każdego z karbunkułów. W końcu dokonałeś wyboru, mając nadzieję, że wybrane zaklęcie będzie tym, które pomoże ci w najbliższych chwilach...

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 9 (3+6)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 05, 2010, 05:18:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody). Na tym obszarze znajdują się inni poszukiwacze (Tropiciel i Gladiator).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2010, 12:12:16 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 06, 2010, 08:40:31 am »
no to mam ochotę znowu się puścić na puszczę. Stos 1.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 06, 2010, 12:11:46 pm wysłana przez Tantalus »


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 06, 2010, 10:24:12 pm »
Ruszyłeś w kierunku puszczy. Masz z tym miejscem raczej pozytywne wspomnienia, tutaj w końcu udało ci się pojmać Zmorę, która wciąż ci towarzyszy. Zdajesz sobie jednak sprawę z niebezpieczeństw związanych z tym miejscem. To jedyny prawdziwie gęsto zalesiony region po tej stronie rzeki i jeden z niewielu niebędących otwartymi równinami lub skażonymi magicznie łąkami. To optymalny habitat dla wielu zwierząt, w tym również i potworów. To miejsce może być bardziej zabójcze, niż tak powszechne w tej okolicy runiczne równiny.

Obawiałeś się, że możesz natknąć się na jakieś dzikie zwierzę, jednak nigdy nie sądziłeś, że ujrzysz coś takiego. Spomiędzy drzew wyłonił się monstrualnych rozmiarów wąż, który ciągnąc po ziemi swoje cielsko był na wysokości twojego pasa - musi mieć ze 20 metrów długości! Wyjąłeś miecz, jednak nie specjalnie wiedziałeś nawet jak walczyć z przeciwnikiem tak wielkim. Wąż w tym czasie zaczął cię otaczać, starając się otoczyć i zamknąć cię w pomniejszającym się wciąż okręgu.



Rozpocząłeś walkę z wężem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 5 (rzut kostką) = 9

Walka nie została rozstrzygnięta.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 07, 2010, 12:37:09 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
b) Ukryta Dolina - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 07, 2010, 12:01:22 pm »
Udaję się na Ukrytą Dolinę robię kupę na Demona i go olewam, a na Rzygacza puszczam pawia żeby sprowokować go do walki po potyczce ssam kartę z pierwszego stosika .


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 07, 2010, 06:03:12 pm »
Udało ci się uciec przed gigantycznym wężem i skierować na południe. Nie możesz uwierzyć, że takie monstra żyją po tej stronie rzeki. Trudno uwierzyć, że w ogóle istnieją! Masz wrażenie, że ostatnimi czasy potwory pojawiają się częściej i są bardziej agresywne. Czyżby miało to jakiś związek z nadchodzącą zimą? Czy może stoi za tym coś więcej, niż tylko okoliczności klimatyczne...

Tego dnia nogi zaniosły cię do urokliwej doliny, którą jakiś czas temu zobaczyłeś ze szczytu świątynnego wzgórza. Ukryta w głębokim kanionie równina jest niepokojąco wręcz dzika i im bardziej się do niej zbliżałeś, tym mniej ci się podobała. Tak pierwotne miejsce może mieć ci wiele do zaoferowania, ale z całą pewnością więcej jest tu zagrożeń. Najbliższa przyszłość potwierdziła twoje obawy...

Zaczęło się, kiedy odnalazłeś głęboką jaskinię w środku lasu, z której emanowała jakaś silna, zła aura. Lata zajmowania się czarną magią nauczyły cię rozpoznawać takie wibracje - tam w środku siedzi jakiś potężny demon, duch nie z tego świata. Mógłbyś go pokonać, ale kosztowałoby cię to wiele wysiłku, a teraz nie jesteś w formie. Zamaskowałeś swoje pole magiczne, żeby demon cię nie zauważył, po czym oddaliłeś się.



Spotkałeś Demona, jednak wymknąłeś mu się dzięki swojej specjalnej zdolności.

================

Na kolejnego wroga natknąłeś się podczas przeszukiwań antycznych ruin, które ku swemu zdziwieniu odnalazłeś w środku lasu. Były bardzo stare, korzenie drzew wyrastały z popękanych kamieni, a starożytne rzeźby są ledwo widoczne spod porastających je mchów i pnączy. Jedną z takich rzeźb okazał się gargoyle, golemiczny strażnik, podobny do tych, których budowały cywilizacje sprzed tysięcy lat. Kamienny posąg przedstawiający mężczyznę z włócznia ożył kiedy tylko się do niego zbliżyłeś, a po jego ruchach widzisz, że czas nie wpłynął na jego sprawność bojową.



Rozpocząłeś walkę z Rzygaczem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 13
Skuteczność wroga: 5 (siła) + 5 (rzut kostką) = 10

Zwyciężyłeś w walce! Rzygacz (siła 5) zostaje dodany do twoich trofeów. Za zwycięstwo zyskałeś również punkt wytrzymałości (2->3).

====================

Wyczerpany walką ruszyłeś dalej, nie spodziewając się, że przed końcem dnia czeka cię jeszcze jedna potyczka. Doszedłeś do ściany jednego ze wzgórz, które ciasno oplatały dolinę od zachodu. Kiedy tylko wyszedłeś spoza linii drzew odkryłeś, że los zaprowadził cię wprost do położonej na zboczu jaskini. Grota była zamieszkana przez wielkiego trolla, który w tej chwili patrzył na ciebie z mieszanką zdziwienia i złości. Nie musiałeś długo czekać na jego atak.



Rozpocząłeś walkę z Górskim Trollem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 6 (siła) + 2 (rzut kostką) = 8

Walka nie została rozstrzygnięta.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 05:34:49 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 08, 2010, 01:52:31 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Wąż).
b) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
c) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody).
d) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody).

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 08, 2010, 09:42:34 am »
Idę na puszcze upolować Pytona


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 09, 2010, 01:54:18 am »
Wizyta w ukrytej dolinie nie okazała się być najszczęśliwszym pomysłem, ale przynajmniej nie wracasz stamtąd ranny. Sam nie do końca wierzysz w to, że udało ci się zabić tamtego rzygacza - miesiąc temu taki potwór zgniótłby cię na miazgę, a teraz zdominowałeś go w walce i pokonałeś z niewielkimi tylko problemami. Zdajesz sobie sprawę z tego, że duża część twej siły pochodzi z magicznego oręża oraz pierścienia, ale i tak uważasz swoje dokonania za imponujące, przynajmniej w twojej osobistej opinii.

Postanowiłeś powrócić na północ i jeszcze raz spróbować swoich sił w walce z gigantycznym wężem z puszczy. Gad nie był tak potężny jak gargoyle, czy troll, nie masz przecież powodów bać się go tylko dlatego, że faktycznie był monstrualnych rozmiarów. Przed zachodem słońca trafiłeś do puszczy i bez większych problemów zlokalizowałeś węża we wnętrzu lasu, zwiniętego i pogrążonego we śnie. Obudził się kiedy tylko pojawiłeś się w pobliżu, od razu przechodząc do ofensywy - ty jednak byłeś gotów.



Rozpocząłeś walkę z wężem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 12
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 5 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce! Wąż (siła 4) zostaje dodany do twoich trofeów. Za zwycięstwo zyskałeś również punkt wytrzymałości (3->4).

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (5->6)!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 05:35:04 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 09, 2010, 03:39:50 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 09, 2010, 09:46:47 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 09, 2010, 08:35:32 pm »
Udaje się na wzgórza zostawiam w spokoju Barbarzyńce
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2010, 05:35:15 pm wysłana przez Tantalus »


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 10, 2010, 05:43:49 pm »
Skierowałeś się na zachód, mając zamiar zbadać region wzgórz w pobliżu mostu przez rzekę. Marsz nie był trudny, a miejsce docelowe zapowiadało się na spokojne jak na tą stronę rzeki - jest tam w końcu wiele wiosek i miasteczek, związanych z bliskością jedynego na Rwącej Rzece mostu.

Okazało się jednak, że miejsce to nie jest tak zaciszne jak się spodziewałeś, a przynajmniej nie jest od jakiegoś czasu - olbrzym nawiedził ten rejon i dokonał bardzo imponujących zniszczeń wśród regionalnego budownictwa, posilił się również kilkunastoma mieszkańcami okolic. W ogóle by ci to nie przeszkadzało, gdyby nie fakt, że rzeczony olbrzym pojawił się w twoim polu widzenia i z dużą prędkością zbliżał się do ciebie. Wygląda na rannego, widać jakaś miejscowa gwardia przepędziła go w końcu. Oboje nie spodziewaliście się wpaść na siebie, no ale skoro już tu jest, to równie dobrze możesz go zabić. Wyciągnąłeś miecz i przygotowałeś się do walki.



Rozpocząłeś walkę z olbrzymem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 2 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 12
Skuteczność wroga: 6 (siła) + 3 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce! Olbrzym (siła 6) zostaje dodany do twoich trofeów.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2010, 10:22:15 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 10, 2010, 06:57:35 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
c) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody).
d) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody).

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 11, 2010, 09:50:41 am »
Udaję się na Runy odgadnąć zagadkę


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 11, 2010, 09:22:57 pm »
Zgładzenie olbrzyma poprawiło ci humor, ale zaczynasz być zmęczony tymi ciągłymi walkami. Nie rozumiesz dlaczego wszelkiej maści potwory i bestie rzucają się na ciebie właśnie teraz, a nie przed kilkoma tygodniami. Cóż, przynajmniej miecz spisuje się na medal - kilka dni temu byłeś ledwie żywy, a dzięki przywracającym siłę właściwością twojego oręża znowu czujesz się jak młody bóg.

Nogi zaprowadziły cię na runiczną polanę na północy. Postanowiłeś spędzić na niej noc, tym razem nie mając już ochoty na żadne dodatkowe walki. Niestety, los chciał inaczej - kiedy tylko rozbiłeś obozowisko na horyzoncie zauważyłeś największego hobgoblina, jakiego w życiu widziałeś. Co gorsza, on zauważył cię w tej samej chwili, a następnie zaczął jednostajnie przyspieszać w twoim kierunku z okrzykiem bojowym na ustach. Nie mogłeś uniknąć walki.



Rozpocząłeś walkę z Hobgoblinem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 2 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 2 (runy) + 5 (rzut kostką) = 10

Walka nie została rozstrzygnięta.

================

Przegnałeś hobgoblina, ale nie wiedziałeś jeszcze wtedy, że prawdziwa walka jest ciągle przed tobą. W świetle zachodzącego słońca zobaczyłeś wędrowca, który obserwował cię z pobliskiego pagórka. Wyczuwasz bijącą od niego niepokojącą aurę. Ruszył w twoją stronę, wyciągając miecz, na co ty dobyłeś swojej magicznej klingi. Po pierwszej wymianie ciosów wiedziałeś już, że to nie byle jaki przeciwnik. Nie mogłeś też nie zauważyć pierścienia na jednym z palców jego lewej dłoni - identycznego jak ten, który ty również nosisz.



Rozpocząłeś walkę Tropicielem. Użył on Eliksiru Siły, aby wspomóc się w walce.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 2 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 13
Skuteczność Tropiciela: 6 (siła) + 4 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 16

Poniosłeś porażkę. Tropiciel odebrał ci jeden z twoich przedmiotów - Pierścień!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2010, 09:51:51 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 13, 2010, 05:25:07 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 13, 2010, 09:23:12 pm »
ach jeszcze nie pora wzgórza ciągnę kartę z 1 stosu


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 14, 2010, 10:30:39 pm »
Porażka w walce z tamtym dziwnym nieznajomym pozbawiła cię jednego z twoich bezcennych artefaktów magicznych. Będziesz musiał się zemścić w odpowiednim czasie - Tropiciel zbyt potężny z dwoma pierścieniami, a nikt nie może być potężniejszy od ciebie. W tej chwili jednak zostałeś zmuszony do taktycznego odwrotu i wróciłeś na południe, w ten sam region, w którym wcześniej zgładziłeś potwora.

Dzień w dzień musisz z kimś walczyć - nieprzerwane pasmo pojedynków ciągnie się już od pięciu dni, a ten dzisiaj miał być szóstym. W zniszczonych przez olbrzyma wioskach pojawili się szabrownicy i inne niepokorne osoby, a jedna z nich stanęła ci na drodze późnym wieczorem, grożąc ci nożem i żądając od ciebie pieniędzy. Cóż, przynajmniej ręka nie odzwyczai ci się od miecza.



Rozpocząłeś walkę z rozbójnikiem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 12
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 6 (rzut kostką) = 10

Zwyciężyłeś w walce! Rozbójnik (siła 4) zostaje dodany do twoich trofeów. Za zwycięstwo zyskałeś również punkt wytrzymałości (5->6).

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (6->7)!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2010, 12:45:27 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 15, 2010, 12:05:15 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
b) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Znajduje się na nim Karta Przygody.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Upiór).