Autor Wątek: Poszukiwacz 6 - Nekromancer  (Przeczytany 35751 razy)

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 05, 2011, 06:14:23 pm »
Puszcza, stos 1


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 06, 2011, 09:41:18 pm »
Tego dnia powróciłeś do puszczy na południu od świątyni - miejsca, w którym doświadczyłeś wielu rzeczy. To tutaj pochwyciłeś zmorę, która towarzyszy ci do teraz, to tu dwukrotnie walczyłeś z gigantycznym wężem, w końcu to tutaj również zostałeś napadnięty przez zbójców i pozbawiony swojego magicznego miecza. To miejsce było niebezpieczne, miałeś na to już zbyt wiele dowodów, nie mniej jednak znowu postanowiłeś spróbować się z losem. Nie byłeś jednak przygotowany na to, co tam spotkałeś.

Podczas przeczesywania lasu natknąłeś się na głęboką grotę, której wcześniej nie badałeś. Postanowiłeś zagłębić się do środka, mając świadomość tego, że będziesz mógł poradzić sobie z większością potworów, jakie mogłyby tam mieszkać. Jednym z potworów, z którym nie chciałeś się w tamtej chwili pojedynkować był smok, a przewrotny los sprawił, że jaskinia ta była grotą jednego z takich gadów. Wybiegłeś z jaskini kiedy tylko zauważyłeś zwiniętą bestię, ta jednak usłyszała cię, wybudziła się ze snu i ruszyła za tobą. Na zewnątrz pojawiła się w całej okazałości - to smok zielony, najpospolitszy, ale nie mniej groźny niż wszystkie inne. Uniknąłeś strumienia ognia, jaki maszkaron skierował na ciebie w początkowym ataku, wyciągając jednocześnie swój nóż. Jego ostrze było krótsze niż dowolny ze smoczych pazurów czy kłów.



Rozpocząłeś walkę ze smokiem

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 4 (rzut kostką) = 11
Skuteczność wroga: 7 (siła) + 6 (rzut kostką) = 13

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 09, 2011, 07:29:19 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody).
b) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Tropiciel).

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Gracz 6 - Lemax
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 09, 2011, 08:11:10 pm »
wzgórza stos1


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 10, 2011, 07:32:25 pm »
Nie miałeś szans ze smokiem, nie bez swojego miecza i pierścienia. Bestia raniła cię i zmusiła do ucieczki - wyjątkowo ją rozwścieczyłeś, choć na szczęście przestała cię gonić kiedy wyszedłeś z puszczy. Nie masz zamiaru wracać do niej póki nie opatrzysz ran, tymczasem jednak zdecydowałeś poszukać szczęścia na południu, w regionie wzgórz.

Minąłeś ludzkie osady i miejsce, w którym przed dwoma dniami napadł na ciebie szaleniec z toporem. Dokładniejsze badanie okolicy pozwoliło ci dokonać odkrycia - odnalazłeś głęboką grotę ukrytą za okrągłym kamieniem, który wygląda, jakby był ciosany przez jakąś starożytną cywilizację. Rozpaliłeś pochodnie i ruszyłeś do wnętrza jaskini, mając nadzieję nie zastać w niej kolejnego smoka.

Podziemie okazało się stanowić grobowiec jakiegoś dawno zapomnianego możnowładcy, regionalnego króla, czy woda. Widzisz tu wiele przerdzewiałego ekwipunku wojennego, dużo śmierdzących stęchlizną glinianych garnców, trochę rozsypujących się ubrań i innych przedmiotów świadczących o śmiertelnym dobytku zmarłego. W samym środku groty odnalazłeś kamienną trumnę i bez chwili zawahania postanowiłeś zajrzeć do jej środka, czując że tam właśnie może ukrywać się prawdziwy skarb. Instynkt cię nie zawiódł. Sczerniała, prawie rozsypująca się czaszka możnowładcy nakryta była mieniącą się koroną, której blask musiał być magiczny. Zdjąłeś ten ciężar z głowy denata, koronując się nowo znalezionym artefaktem. Nie jest to Korona Władzy, ale ta może ją przez jakiś czas zastępować, choćby ze względu na jej czarodziejski właściwości...



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Koronę Salomona.

==================

Wyszedłeś z jaskini z mocą rozbudowaną złotym nakryciem głowy. Byłeś pewien, że z jej pomocą będziesz absolutnie niepokonanym magiem, jednak o północy tego dnia rzeczywistość zmusiła cię do zmiany zdania. Tej nocy nastała Zemsta Duchów, rzadkie wydarzenie, w którym istoty eteryczne wszelkiej maści powracają z otchłani, aby wyrównać rachunki ze śmiertelnikami, którzy przerwali ich wieczne odpoczywanie. W tej kwestii zawsze miałeś wiele na sumieniu - gdy niewielka grupka zaczęła odłączać się od maszerującego po nieboskłonie orszaku zjaw wiedziałeś, że idą po ciebie. Dałbyś radę jednemu, czy dwóm duchom, ale ich liczba była zbyt wielka.



Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 11, 2011, 12:28:14 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karty Przygody).
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
c) Wioska (Kraina Zewnętrzna) - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
d) Skały (Kraina Zewnętrzna) - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, wykorzystując specjalną zdolność swojego przyjaciela.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 12, 2011, 09:35:09 pm »
Runy, stos 1


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 13, 2011, 10:44:20 pm »
Duchy zemściły się na tobie, ale udało ci się ujść z życiem. Dziki Gon zniknął przed świtem, a ty ruszyłeś na wschód, licząc na więcej szczęścia tego dnia. Celem twojej podróży była runiczna polana - była miejscem, w którym z całą pewnością zostało jeszcze mnóstwo rzeczy do zbadania, a była na tyle daleko puszczy, że zamieszkujący ją smok nie powinien się po nich kręcić.

Niestety, los zażartował sobie z ciebie raz jeszcze. Podczas badania kolejnej wypełnionej magicznymi kamieniami polany, jakiś cień przemknął po ziemi z dużą prędkością. Uniosłeś głowę i ujrzałeś kołującego nad tobą smoka zielonego. Nie dowierzałeś początkowo, wiedząc jak terytorialnymi zwierzętami są smoki, nie wierzyłeś, że ten z puszczy mógł dostać się aż tutaj... kiedy bestia zbliżyła się zrozumiałeś, że choć stanowiła ten sam gatunek co wcześniej spotkany maszkaron, to był to inny osobnik. Tym razem napotkałeś samicę - większą i dużo agresywniejszą od samca, z którym walczyłeś w puszczy. Runy wypaczyły tego gada tak, jak każdego innego potwora, a ty wciąż nie byłeś uzbrojony...



Rozpocząłeś walkę ze smokiem

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 4 (rzut kostką) = 11
Skuteczność wroga: 7 (siła) + 2 (runy) + 6 (rzut kostką) = 15

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (2->1).

=====================

Uciekłeś przed potworem, zaciskając dłoń na krwawiącym podbrzuszu. Pazury smoka raniły cię ciężko, słabłeś z każdą chwilą i istniała szansa, że wykrwawisz się na śmierć na tym odludziu. Nie miałeś wyjścia - musiałeś użyć swojej ostatniej deski ratunku. Skupiłeś moc i rzuciłeś zaklęcie.



Rzuciłeś zaklęcie Uzdrowienia i wyleczyłeś utracone punkty wytrzymałości (1->4). Różdżkę dała ci kolejne zaklęcie:

« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2011, 07:11:08 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 14, 2011, 04:14:39 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Oaza - teren został zbadany i leżą na nim dwie Karty Przygód (Mag i Szalony Wojownik)
b) Ukryta Dolina - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (2 Karty Przygody).

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:28:10 pm »
Rzucam zaklęcie i udaję się na Ukryta Dolinę 2 karty z 1 stosu


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 20, 2011, 04:47:21 pm »
Postanowiłeś nie zwlekać z użyciem zaklęcia, jakie dała ci Różdżka. Skupiłeś się chwilę i wypowiedziałeś jego formułę.



Rzuciłeś utajniony czar. Różdżkę dała ci kolejne zaklęcie:



=======================

Oddaliłeś się na południe, nie chcąc walczyć z kolejnym smokiem. Zatrzymałeś się w końcu w tajemniczej dolinie na południu, którą zwiedziłeś już jakiś czas temu. Podczas ostatniej wizyty spotkałeś tam potężne monstra i dziś liczyłeś na to samo - byłeś w bojowym nastroju po odzyskaniu utraconego w walce ze smokiem zdrowia.

Podczas marszu nieopatrznie trafiłeś na pokryty bagnami rejon. Marsz przez nie był trudny, ale nie aż tak, żeby znacznie spowolnić twój marsz. Po godzinie forsownego brodzenia w grząskiej ziemi dotarłeś do suchego, zalesionego obszaru doliny.



Trafiłeś na bagna, ale udało ci się je bezpiecznie przebyć.

=====================

W dolinie nie odnalazłeś niczego interesującego. Wieczorem postanowiłeś spędzić noc w jednej z jaskiń na zboczu wzniesienia, które wyrastało na skraju doliny. Grota była płytka, ale przytulna, a ciemne ślady na jej sklepieniu wskazywały, że kiedyś rozpalano w jej pobliżu ognisko. Dokładniejsze badanie pieczary ujawniło kolejny dowód ludzkiej obecności - odkryłeś tu wiele monet, z których udało ci się uzbierać jeden pełen mieszek. Nigdy nie spodziewałeś się odnaleźć pieniędzy w takim miejscu.



Znalazłeś mieszek złota.

======================

W nocy nastąpiło coś wyjątkowo nieprzyjemnego i niespodziewanego. Mrowienie na skórze zasygnalizowało zbliżanie się rzadkiego i niebezpiecznego zjawiska, którego nie mogłeś w żaden sposób uniknąć. Zwinąłeś się w kłębek i przeczekałeś trwającą dobrą godzinę burzę thaumiczną, która rozpętała się dookoła ciebie, która zdzierała z ciebie magiczną aurę i opróżniała twój umysł ze wszelkich zaklęć. Tym razem jednak sytuacja nie była tak beznadziejna jak ostatnio - różdżka wciąż działała i przeciwstawiła się magicznemu cyklonowi, naprawiając rankiem wyrządzone przez niego szkody.



Straciłeś swoje czar na skutek działania Magicznego Cyklonu. Różdżkę dała ci kolejne zaklęcia:


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 20, 2011, 07:12:57 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 23, 2011, 09:45:00 am »
Udaję się na wzgórza rzucam mój czar niszcząc bagna na ukrytej dolinie


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 23, 2011, 07:14:05 pm »
Coraz bardziej podoba ci się ta czarodziejska różdżka. Postanowiłeś jeszcze trochę po nadużywać jej mocy, tym razem swoją złość kierując na śmierdzące torfowisko, przez które musiałeś przedzierać się wczorajszego dnia.



Bagno zostało zniszczone. Różdżka dała ci kolejne zaklęcie.



=======================

Uradowany dokonaniem kolejnej zniszczenia powróciłeś na wzgórza na zachodzie. Na skraju jednej z lasków dokonałeś ciekawego znaleziska - odkryłeś świeże ślady walki, której jedyną zauważalną ofiarą był rozbity na kawałki gargoyle. Ktokolwiek go pokonał nie był byle jakim gwardzista, ale wyjątkowo sprawnym wojownikiem.

W pobliżu pobojowiska odnalazłeś wygaszony obóz, w którym postanowiłeś nocować oraz coś, czego od dawna potrzebowałeś. Prosty, jednoręczny miecz stalowy, prawie nieużywany i wciąż w bardzo dobrym stanie. Uniosłeś go z ziemi i schowałeś za pasem, oddychając z ulgą. Z prawdziwą bronią poczułeś się dużo bezpieczniej.



Znalazłeś nowy przedmiot - Miecz.

===================

Nim poszedłeś spać zostałeś zaskoczony nagłym błyskiem oślepiającego światła, które oświetliło cię ze wszystkich stron jednocześnie. Zamknąłeś oczy, a kiedy otworzyłeś je po kilku chwilach stałeś na środku kolistej areny. Na jej drugim końcu stał wróg, uzbrojony w magiczny miecz i odziany w zbroję. Wyjąłeś miecz i ruszyłeś na niego.



Zostałeś wyzwany na pojedynek i przeniosłeś się na obszar Ukrytej Doliny.



Rozpocząłeś walkę z Hogboblinem.

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 1 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 13
Skuteczność Hobgoblina: 8 (siła) + 2 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 12

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałaś Hobgoblinowi jeden z jego magicznych przedmiotów - Magiczny Pas!
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2011, 03:10:50 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 24, 2011, 11:00:02 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Amazonka).
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 24, 2011, 11:00:35 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 25, 2011, 03:08:39 pm »
Udaje się na Runy i ciągnę kartę z 1 stosu rzucając czar w złą i niedobrą amazonkę trochę wiaterku nie zaszkodzi.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 25, 2011, 03:14:19 pm wysłana przez Lemax »


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #156 dnia: Stycznia 27, 2011, 03:22:26 am »
Nim ruszyłeś w dalszą podróż założyłeś swój magiczny pas i wzniosłeś w górę różdżkę, posyłając w powietrze kolejne zaklęcie. Jego celem był aktualny posiadacz twojego Magicznego Miecza, a do tej chwili byłeś pewien, że jest nim spotkany wczorajszego dnia Hobgoblin. Wiatr jednak nie zawiał tam, gdzie go zostawiłeś, choć dojrzałeś formujący się na niebie krąg chmur gdzieś na dalekim wschodzie, w pobliżu zamku...



Użył przeciwko Amazonce tobie Podmuchu Wiatru.

Rzut kostką dla Magicznego Miecza: 6
Rzut kostką dla Pierścienia: 5
Rzut kostką dla Pierścienia: 6
Rzut kostką dla Swiętej Lancy: 2

Magiczny Miecz i Pierścień zostają porwane przez wiatr. Różdżka dała ci kolejne zaklęcie.



======================

Zatrzymałeś się wśród run na zachodzie, rozbijając obóz w cieniu jednego z wielkich, magicznych kamieni. Noce są teraz bardzo zimne, schroniłeś się więc przed wiatrem i rozpaliłeś duże ognisko, ogrzewając się w jego ogniu. Dzień miał właśnie przeminąć spokojnie, lecz wtem stało się coś niespodziewanego.

Ognisko eksplodowało nagle i bez żadnej zapowiedzi, a gorący żar rozsypał się do okoła, przypiekając ci skórę i osmalając ubranie. Gdy wzniesiony popiół opadł, w świetle gasnących węgielków dojrzałeś wysokiego, czarnoskórego mężczyznę stojącego w miejscu, w którym przed momentem płonął ogień. Białe zęby jego uśmiechu widziałeś nawet w półmroku.
- Przepraszam za to - powiedział nieznajomy, po czym pstryknął palcami. Popiół i żar skupił się, a płonące gałęzie zaczęły scalać się i formować w ognisko, jakby ktoś cofnął czas. Po chwili palenisko zregenerowało się, a ty z niepewnością patrzyłeś przez tańczące ogniki na siedzącego po jego drugiej stronie gościa. Nim zdążyłeś coś powiedzieć, czarnoskóry odezwał się do ciebie
- Wyczuwam w tobie wielką moc i potężną siłę, ale również sporą niepewność - murzyn dalej się uśmiechał w niepokojący sposób - Wyczuwam, że nie wszystko w przeszłości poszło po twojej myśli i masz ochotę zmienić to i owo.
Murzyn pstryknął ponownie, a z ognisko wypadły kolorowe piłki, lekko połyskujące w jego świetle. Było ich razem 5 - cztery w kolorze czerwonym i jedna zupełnie niebieska.
- Niebieska kula mądrości świeci samotna wśród czerwieni siły - wskazał na tajemnicze obiekty - A kolor to tylko kolor! Można go dowolnie zmienić. Wystarczy tylko chcieć.

Nie rozumiałeś intencji tajemniczego magika, ale szybko zrozumiałeś, że ta chwila może zaważyć na twojej przyszłości. Te kule symbolizowały coś ważnego i w tej chwili mogłeś to wszystko zmienić. Nie podjąłeś rozmowy - złapałeś za niebieską kulę i wrzuciłeś ją do ogniska, z którego wypadła po sekundzie, czerwona jak krew. Magik uśmiechnął się szeroko.



Spotkałeś Magika i z jego pomocą zamieniłeś jeden punkt mocy (4->3) na punkt siły (7->8).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2011, 02:20:17 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #157 dnia: Stycznia 30, 2011, 05:28:48 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
b) Runy - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Lemax

  • Soldier
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #158 dnia: Stycznia 30, 2011, 11:04:25 am »
Udaje się na wzgórza ciągnę  kartę z 1 stosu i rzucam przypadek czar na Hobgoblina .


Ganymede, a human boy,was blessed with such beauty that
even gods could not stop falling in love.
One day he was taken away somewhere by a majestic eagle.
Time passed, and in Heaven,gods were fascinated with
a young man who were serving nectar to them at their party.
Thus, Zeus, the lord of gods,gave him the immortality of god
and he became the stars of a man who is pouring water of rain
toward his home ground.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 6 - Nekromancer
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 30, 2011, 08:39:21 pm »
Opuściłeś runy i powróciłeś na obszar wzgórz na południu. Rozbiłeś obozowisko w gęstym lesie na wschodzie regionu, a potem udałeś się na zbadanie okolicy, jak zwykłeś to robić. Nie zastałeś tu żadnego wroga, czy potwora, lecz odnalazłeś interesujący obiekt.

Natknąłeś się na niewielką kapliczkę, w której eksponowano kamiennego bożka, umieszczonego na kamiennym piedestale. Nie znasz się na religii, wiesz jednak, że to jakieś bardzo stare bóstwo - kapliczka wygląda, jakby zapomniana od setek lat. Czując, że obecność tego miejsca nie jest przypadkowa, ukląkłeś przed posążkiem, starając się oddać mu hołd w nadziei na otrzymanie czegoś w zamian. Po kilku chwilach bożek otworzył oczy, z których wydobyło się oślepiające światło. Niestety, okazało się groźne dla ożywieńców, takich jak twój gnom...



Wynik rzutu kostką przy próbie modlitwy: 4 (2+2)

Straciłeś jednego ze swoich przyjaciół - Gnoma.

=============================

Dzień nie byłby udany, gdybyś nie rzucił w nim jakiegoś zaklęcia. Postanowiłeś ugodzić tym razem w jednego ze swych silniejszych adwersarzy, czyli w hobgoblina, z którym pojedynkowałeś się dwa dni wcześniej. Wzniosłeś w górę ręce i wypowiedziałeś formułę czaru.



Rzuciłeś czar Przypadek na Hobgoblina.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 1

Hobgoblin został na trzy tury przemieniony w ropuchę. Różdżka dała ci kolejne zaklęcie.