Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 22285 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #60 dnia: Października 13, 2010, 11:12:48 pm »
Powróciłeś na zamkowe podgrodzie, kierując się do namiotów szpitalnych miejscowego znachora. Okazało się, że toksyczna chmura, jaką wypuściłeś na świat zebrała śmiertelne żniwo wśród mieszkańców - pod grodem zbudowano polowe szpitale, a ilość chorych jest przytłaczająca. Na szczęście lekarz znalazł i kilka chwil dla ciebie.

Spędziłeś noc w jednym ze szpitali polowych, choć w jej połowie postanowiłeś wynieść się od tego pełnego chorych miejsca. Następnego dnia ruszasz w dalszą drogę i masz zamiar nie wracasz szybko do Zamku.

Wyleczyłeś dwa punkty wytrzymałości (1->3) w zamian za dwa mieszki złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #61 dnia: Października 16, 2010, 12:10:51 am »
Wyszedłeś z ciepłego namiotu na zimne powietrze, a potem z kryjących murów grodu na szalejącą na równinie zamieć. Nie masz ochoty podróżować w taką pogodę, no ale może to właśnie dziś znajdziesz coś, co przybliży cię do Korony Władzy?

Na północy roztaczają się runiczne pola, podobne do tych, na których spotkałeś Widmo. Śnieg nie pada na tym terenie, co dodatkowo napawa cię niepokojem. Czujesz, że bezpieczniejszy możesz być na południu, w regionie Tajemnych Wrót, czyli tam, gdzie byłeś wczoraj.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Tajemne Wrota - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #62 dnia: Października 16, 2010, 01:30:47 pm »
podazam za instynktem spowrotem do wrot
stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #63 dnia: Października 18, 2010, 11:34:31 pm »
Powróciłeś na teren Tajemnych Wrót, obiecując sobie, że nie otworzysz już żadnej tajemniczej skrzynki na tym obszarze. Choć z drugiej strony, gdyby to była jakaś szkatułka, w której coś by brzęczało w środku? Albo jakiś niewielki kuferek z łatwą do wyłamania kłódką? Albo dowolna inna skrzynka, która będzie zamknięta? Obawiasz się, że ciekawość znów będzie silniejsza od rozsądku.

Nie znalazłeś jednak żadnego ukrytego skarbu, natykając się za to na tajemniczego, uzbrojonego w długi kij wędrowca. Jest słabo uzbrojony, a przy jego pasie znajdują się mieszki złota - to już conajmniej trzy powody, dla których mógłbyś go napaść, wliczając fakt, że po prostu znajduje się w twoim otoczeniu i nie ucieka. Ruszyłeś w jego kierunku i zaatakowałeś z nienacka - szybko jednak uświadomiłeś sobie, że był to zły pomysł. Po kilku sekundach leżałeś na plecach, a miecz jeszcze szybował w powietrzu, spadając na ścieżkę dwadzieścia metrów dalej. Nie miałeś żadnych szans z tym mężczyzną. Nie zabił cię jednak - sprawnie odpiął mieszek złota z twojego pasa za pomocą kija, zwinął go i oddalił się wolnym krokiem. Poszedłeś po miecz, rozważając powtórny atak - obawiasz się jednak, że tym razem mogłoby się to dla ciebie skończyć dużo gorzej.



Zbójnik zabrał ci mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #64 dnia: Października 19, 2010, 11:51:59 pm »
Zamieć się skończyła, jednak śnieg pozostał - trudna droga ogranicza ci możliwości, a musisz przecież ruszać w dalszą drogę.

Na północy znajduje się pustynia, chyba ta sama, na której dawno temu wylądowałeś po przepłynięciu tratwą przez rzekę. Wydaje ci się, że widzisz jakiś ruch, jakieś obiekty na jej powierzchni. Z drugiej strony znajdują się runiczne pola, jakich wiele w tej okolicy. Nie pamiętasz czemu, ale bardzo źle ci się kojarzą...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Runy - teren został już zbadany i leży na nim Karty Przygody (Widmo).
c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduję się na nim Karta Przygody.
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2010, 12:13:50 am wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #65 dnia: Października 20, 2010, 12:06:46 am »
kurde nie mam wyjscia wracam do zewnetrznej krainy w kirunku wzgorz
stos 2
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2010, 12:14:38 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #66 dnia: Października 20, 2010, 12:27:18 pm »
Przeszedłeś na drugą stronę mostu, z każdym krokiem uświadamiając sobie jak trudno będzie ci przebyć go w przeciwnym kierunku. Widocznie jeszcze nie jesteś gotów na przebywanie w Krainie Środkowej. Obawiasz się, że inni mogą być bliżej osiągnięcia celu swych poszukiwań, niż ty.

Utknąłeś na wzgórzach i doświadczyłeś na nich deja vu. Po raz drugi w ciągu kilku dni natknąłeś się na na wpół wkopaną w ziemię skrzynie, o prawie identycznym fasonie i wielkości. Ta wydaje się jednak odrobinę większa, ale oprócz tego, detale się zgadzają. Po raz kolejny jej powierzchnię oznakowano trupimi czaszkami i wężami, i po raz kolejny nie nic, co mogłoby uniemożliwić ci jej otwarcie. Odszedłeś szybko nie chcąc ryzykować. No ale z drugiej strony, ta skrzynia jest większa, więc może jest w niej coś innego. Skoro w tamtej była zaraza, to może tu jest jakieś antidotum? Może coś, co wartoby sprzedać. Może ktoś wiedział, że ten, kto natknie się na tą skrzynię, nie będzie chciał jej otworzyć, bojąc się kolejnej zielonej chmury? Tak... to musi być jakiś przemyślny sposób zabezpieczenia zawartości pojemnika.

Cofnąłeś się i, samemu się sobie dziwiąc, otwarłeś wieko skrzynki. W końcu jaka jest szansa, że znowu będzie w niej Zaraza?



Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #67 dnia: Października 21, 2010, 06:12:01 pm »
No cóż, za błędy trzeba płacić. Wstałeś, otrzepałeś się i ruszyłeś w dalszą drogę, prosząc los o to, aby więcej nie podsyłał ci żadnych tajemniczych skrzynek do otwarcia...

Bezpiecznie byłoby schronić się w skalistych górach na północy, w swoim rodzinnym miejscu. Przyjmą cię tam i ugoszczą, będziesz mógł chwilę odsapnąć w tej trudnej wędrówce. Idąc na wschód natomiast, powinieneś móc zbliżyć się do wioski, trafiając na stary cmentarz kilka mil od niej

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie podejmować rzutu dzięki jeden ze swoich specjalnych zdolności.
b) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2010, 06:13:00 pm wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #68 dnia: Października 21, 2010, 07:51:05 pm »
ide ograbic kilka zwłok
stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #69 dnia: Października 22, 2010, 06:08:58 pm »
Na cmentarzu nie ciągnie się karty...

Dotarłeś do cmentarza i postanowiłeś spędzić noc między grobami. Nie boisz się złych duchów, które rzekomo nawiedzają to opuszczone miejsce - sam jesteś wystarczająco zły, żeby nic ponad-naturalnego cię tu nie skrzywdziło.

Przebywanie wśród zimnych nagrobków było dla ciebie dziwnie kojące. Mięśnie się rozluźniły, stres związany z minionymi dniami jakby osłabł, odzyskałeś spokój ducha. Suchy kaszel, jaki został ci po zdetonowaniu drugiej skrzynki z Zarazą, również przestał cię męczyć. Niewielu jest takich, którzy w lepszym zdrowiu wychodzą z cmentarza, niż na niego trafiają, ale ty się możesz do nich zaliczyć.

Wynik rzutu kostką przy wizycie na cmentarzu: 2

Wyleczyłeś sobie jeden punkt wytrzymałości (2->3)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #70 dnia: Października 23, 2010, 01:47:52 am »
Odzyskałeś siły i dobre samopoczucie, a wystarczyło tylko spędzić noc na cmentarzu. Będziesz musiał częściej tu wracać.

Wciąż myślisz o odwiedzeniu znajomych, ukrytych wśród skał na zachodzie. Ciekawi cię jak im się wiedzie w tych trudnych czasach. Z drugiej strony, na północnym-wschodzie widzisz miejsce, w jakim cię dawno nie było - starożytne ruiny z pamiętnym Grobowcem pełnym pieniędzy...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie podejmować rzutu dzięki jeden ze swoich specjalnych zdolności.
b) Ruiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #71 dnia: Października 23, 2010, 11:39:53 pm »
pryzwyczajenie :F

ruiny cza jece pogrzebac conieco w grobowcu
stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #72 dnia: Października 24, 2010, 06:29:06 pm »
Po raz kolejny trafiłeś na ruiny, mając nadzieję wyciągnąć jeszcze trochę pieniędzy z tej antycznej skarbonki. Wszystko co miałeś albo zostało ci odebrane, albo musiałeś wydać na leczenie - kiedy znowu wrócisz do Krainy Środkowej, będziesz musiał mieć odpowiednią ilość kasy przy sobie.

Znalazłeś Grobowiec bez problemu - nie zmienił się przez tych kilka tygodni, brakuje przy nim tylko niedźwiedzia, którego jakiś czas temu zabiłeś. Otworzyłeś kamienne wrota i zanurzyłeś się w grobowych ciemnościach, przeszukując krypty po obu stronach korytarza. Niestety, w żadnej z nich nie znalazłeś żadnych pieniędzy, a twoja zachłanność obudziła do życia jakieś posępne widmo. Nim dobiegłeś do wyjścia, zostałeś przez nie zaatakowany.

Wynik rzutu kostką podczas badania grobowca: 2

Zostałeś zaatakowany przez Widmo:


Twoja skuteczność: 3 (moc) + 2 (rzut kostką) = 5
Skuteczność wroga: 5 (moc) + 6(rzut kostką) = 11)

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

===================

Uciekłeś z grobowca, wbiegając między ruiny. Widmo raniło cię, ale przywykłeś już do bycia rannym. Zmęczony ucieczką i przegraną walką, rozbiłeś się w pobliżu zawalonego muru na zachodzie, w pobliżu niewielkiego strumienia wypływającego z wnętrza ruin.

Woda, która płynęła w tym strumieniu musiała być magiczna - jeden łyk odnowił ci siły i sprawił, że poczułeś się w lepszej formie niż kiedykolwiek. Wypiłeś tyle wody ze strumienia, ile byłeś w stanie, z każdym łykiem czując, jak rosnącą w ciele potęgę.



Znalazłeś Magiczny Strumień. Twoja siła wzrosła o jeden punkt (3->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #73 dnia: Października 26, 2010, 08:04:54 pm »
Woda ze strumienia przestała ci w końcu smakować i nad ranem ruszyłeś w dalszą podróż. Masz nadzieję, że nikt poza tobą nie znajdzie tego czarodziejskiego potoku, bo masz zamiar jeszcze do niego kiedyś wrócić.

Na horyzoncie widzisz puszczę na północy, najpewniej tą samą, w której kiedyś znalazłeś tratwę, która pozwoliła ci dopłynąć do Krainy Środkowej. Kto wie, może znowu uśmiechnie się do ciebie szczęście i znowu tam jakąś znajdziesz? Na południu widzisz natomiast wioskę - twoi pobratymcy nie zapędzali się nigdy w jej region, jest więc szansa, że mieszkańcy nie przywitają cię pałkami i kamieniami.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #74 dnia: Października 27, 2010, 12:18:43 am »
ide do wioski skozystac z rady medrca

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #75 dnia: Października 30, 2010, 11:25:25 pm »
Po południu dotarłeś do wioski, szybko potwierdzając swoje wstępne przypuszczenia - mieszkańcy patrzyli na ciebie krzywo i z lekkim obrzydzeniem, ale nie zauważyłeś żadnych otwartych oznak agresji. Gobliny nie doświadczyły tego regionu tak ciężko, jak północno-zachodniej części krainy.

Rozejrzałeś się po wiosce, jednak w obliczu braku pieniędzy nie mogłeś pozwolić sobie na zakupy. Nie chciałeś też ryzykować swej nienaruszonej dotąd reputacji w tym regionie rozbojem, czy kradzieżą. Postanowiłeś udać się do chaty mędrca, który mieszka na wzgórzu w pobliżu wioski, gdyż jego usługi są podobno za darmo. Niestety, Wielki Mędrzec okazał się nadętym, zarozumiały, rasistowskim pacanem. Kiedy tylko zobaczył, że zbliża się w jego kierunku goblinoid, natychmiast porzucił rąbanie drewna na podwóżu i biegiem wrócił do wnętrza swojej chaty, barykadując drzwi. Długie dobijanie się do nich nic nie dało - mieszkanie zbudowane jest z bali i trzeba by sporo wysiłku do wywabienia starucha z jej wnętrza. O zachodzie słońca odszedłeś zniesmaczony, szukając miejsca na obozowisko.

Wynik rzutu kostką podczas wizyty u Mędrca: 1

Zostałeś zignorowany.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #76 dnia: Października 31, 2010, 10:51:05 pm »
Nie miałeś szczęścia u mędrca, musisz więc go poszukać gdzieś dalej. Rankiem zdecydowałeś ruszać dalej i nie zatrzymać się, zanim nie znajdziesz jakiegoś interesującego miejsca.

Rozważasz powrót w region wzgórz na zachodzie - tych samych, na których wcześniej odkryłeś drugą skrzynkę z Zarazą. Masz nadzieję, że nie ma tam jeszcze jednej, ale z drugiej strony, lepiej się upewnić. Dawno nie byłeś też w gospodzie na dalekiej północy, a warzywne pola na południe od nich pełne są starych osad i ruin - można na nich znaleźć ciekawe miejsca i przedmioty.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 01, 2010, 12:02:50 am »
ide w pola kopac doly
stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 05, 2010, 02:29:03 am »
Dotarłeś na pola w pobliżu gospody, po czym skierowałeś się na wschód, w kierunku rolniczych osad i samotni, ukrytych wśród bagnistych lasów. Jednak nim nastał wieczór i mogłeś udać się na spoczynek, udało ci się natknąć na interesującego nieznajomego.

Spotkałeś czarnoksiężnika, starszego mężczyznę, który niedaleko sporego miasteczka założył swój kram. Sprzedawał w nim domenę swego fachu - zaklęcia, rozpisane na magicznych zwojach różnej wielkości. Spotkałeś go, jak pod wieczór zwijał swój interes, pakując go do dużego kufra za pomocą zaklęcia telekinezy. Widząc cię powiedział, że kram jest zamknięty i po zaklęcia trzeba przyjść jutro. Nic nie odpowiedziałeś - zaklęcia i tak nie mógłbyś kupić, w obliczu absolutnego braku gotówki.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika, nie stać cię jednak na kupienie u niego zaklęcia.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 07, 2010, 09:11:14 pm »
Nie zdobyłeś zaklęcia, ale twoja podróż wciąż trwa. Czarnoksiężnik raczej nigdzie się nie rusza, będziesz więc mógł do niego wpaść przy innej okazji, jak już zarobisz na zakup czaru.

Doświadczenie nauczyło cię, że okolice miasta obfitują w korzystne dla ciebie miejsca. Odległość zarówno do miasta jak i do wioski jest w tej chwili podobna, myślisz więc o zwiedzeniu podgrodzia jednej z tych aglomeracji. Wśród pól pełnych sadów owocowych na dalekim południu możesz liczyć na cieplejsze przyjęcie, ale przedmieścia na zachodzie oferują więcej możliwości...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).