Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 22291 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #100 dnia: Listopada 29, 2010, 11:17:19 pm »
Pobyt na cmentarzu ożywił nie tylko twoje ciało, ale i umysł. Postanowiłeś nie zwlekać dłużej z tym, co planowałeś od dawna - zamknąłeś oczy i wyrecytowałeś zaklęcie.



Rzuciłeś utajnione zaklęcie.

Tego dnia skierowałeś się na wzgórza na zachodzie, myśląc o spotkanym wcześniej Czarodzieju. Odnalezienie kolejnej skrzynki z Zarazą pewnie byłoby mu na rękę, a choć nie czujesz się z tym dobrze, jesteś temu człowiekowi wdzięczny za udzieloną ci pomoc. Postanowiłeś przeszukać jeszcze raz miejsce, w którym znalazłeś ostatnią taką śmiercionośną szkatułkę.

Spędziłeś resztę dnia na poszukiwaniach czegoś przydatnego, jednak okazały się one bezowocne. Kiedy zapadł zmrok rozkojarzyłeś się i nie zauważyłeś wnęki w skalistym podłożu - nim zdążyłeś zareagować byłeś już w połowie drogi w dół pieczary, pokonanej mniej lub więcej swobodnym spadkiem. Poobijany sturlałeś się niżej, nieskutecznie hamując łokciami i kolanami. Po kilku sekundach znalazłeś się na dnie bardzo rozległej jaskini - gdy oczy przyzwyczaiły ci się do ciemności rozpoznałeś wejścia do kilku nienaturalnie wyglądających tuneli. To musi być jakaś stara kopalnia albo czyjaś kryjówka, czy grobowiec. Czymkolwiek jest, miejsce to jest labiryntem dla każdego, kto trafił tu tak jak ty...



Zgubiłeś się w labiryncie i tracisz jedną turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 05, 2010, 05:12:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Na tym obszarze leży Karta Przygody.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 05, 2010, 06:32:28 pm »
ofkos ze straznik
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 06, 2010, 09:40:44 pm »
Wyjście z labiryntu zajęło ci cały dzień, pomimo twoich wrodzonych umiejętności nawigowania w ograniczonym oświetleniu. Nie masz pojęcia czym było miejsce, które odkryłeś na wzgórzach, pewne jest jednak, że to nie żadna kopalnia, czy grobowiec. To musiało być jakieś zapomniane, podziemne miasto - dobrze przynajmniej, że nikogo w nim nie zastałeś.

Podczas szukania drogi uświadomiłeś sobie, że skończyły ci się zapasy żywności, jakie dotąd miałeś. Ruszyłeś więc do najbliższej aglomeracji, którą stanowiło miasteczko nadrzeczne, wyrastające dookoła mostu przez Rwącą Rzekę. Zarzuciłeś kaptur, po czym wszedłeś między przechadzających się po uliczkach ludzi. Niestety, pech chciał, że byłeś w tej chwili zupełnie spłukany, co nie pozostawiało ci żadnego wyboru...

Wieczorem zaczaiłeś się w zaułku w pobliżu jakiejś podmiejskiej speluny, oceniając gości, którzy z niej wychodzą. W końcu udało ci się namierzyć odpowiedni cel - starszego, zataczającego się pijaczka, którego z tłumu wyróżniały przede wszystkim pieniądze upchane w skórzanym mieszku dyndającym u pasa. Szybkim ruchem wciągnąłeś go do ciemnej uliczki i zasztyletowałeś, nim ktokolwiek zwrócił na ciebie, czy twoją ofiarę uwagę. Zabrałeś tylko pieniądze, widząc, że nic, co miał przy sobie ci się nie przyda. Następnego ranka kupiłeś żywność za kilka monet, po czym uciekłeś z miasteczka, nim ktokolwiek odnalazł denata.



"Znalazłeś" mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 06, 2010, 11:08:24 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Równiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 06, 2010, 11:25:13 pm »
pola (i znowu nie wiem co na tych polach jest ;x)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 07, 2010, 03:17:33 pm »
Ruszyłeś w kierunku wiejskich aglomeracji na wschodzie, zatrzymując się w końcu w okolicach niewielkiego miasteczka nad rzeką. Miejsce jest urokliwe krajobrazowo, a niedaleką od niego znajduje się las, który jakiś czas temu tak cię zauroczył. Po raz kolejny zarzuciłeś kaptur i spróbowałeś przeniknąć między ludzi - trafiłeś w końcu do niewielkiej, okolicznej karczmy i zamówiłeś piwo, nasłuchując plotek i wieści. Jedna informacja wydała ci się warta sprawdzenia - dotyczyła ona magicznego portalu, który rzekomo kilka tygodni temu pojawił się w ścianie okolicznego wzgórza, i który wciąż się w nim znajduje.

Znalezienie magicznych wrót nie było trudne - w okolicy nie ma zbyt wiele wzgórz, a teren nie jest specjalnie uciążliwy. Czarodziejska brama faktycznie znajdowała się w ścianie jednego z okolicznych pagórków, niczym jakaś nierzeczywista jaskinia. Samo patrzenie w świetlisty cyklon w jego wnętrzu napawało cię o mdłości. Rozsądek nakazuje ci nie przechodzić na drugą stronę, ale w tej trwającej już ponad miesiąc podróży jeszcze nie postąpiłeś rozsądnie. Nie ma powodu, żeby teraz zaczynać.



Odnalazłeś Magiczne Wrota i postanowiłeś przez nie przejść.

Wynik rzutu kostką podczas przechodzenia przez Magiczne Wrota: 5

Zostałeś teleportowany do Świątyni. Postanowiłeś się w niej pomodlić

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 9 (3+6)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 08, 2010, 01:46:17 am »


Utajnione zaklęcie, które rzuciłeś przestało działać.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
b) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 08, 2010, 06:08:04 pm wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 08, 2010, 08:09:37 pm »
ow dang nikt nie wlazl... jakinia i nic bo nie musze

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 09, 2010, 12:58:36 am »
Powrót na drugą stronę rzeki cię ucieszył - w końcu już raz tu byłeś i dobrze ci szło, pomijając kilka nieszczęśliwych zdarzeń, przez które musiałeś uciec na drugą stronę mostu. Teraz, kiedy znowu tu jesteś, masz okazję rozejrzeć się po okolicy, sprawdzić co się zmieniło i odwiedzić kilka miejsc, w których wcześniej nie zawitałeś.

Wpierw ruszyłeś na zachód, pokonując pustynny rejon idąc niedaleko rzeki, docierając w końcu do skalistych wzgórz, które bardzo przypominają ci twoje rodzinne strony. Wszedłeś wstępnie w jakiś płytki wąwóz, jednak szybko cofnąłeś się do bezpiecznego miejsca - nie masz pojęcia co kryje się wyżej, jakie istoty zamieszkują tutejsze jaskinie. Przenocowałeś u podnóża jednego z pagórków, tego dnia postanawiając już nie ryzykować.

Trafiłeś na obszar Jaskini Czarownika, jednak postanawiasz nic tam nie robić.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 09, 2010, 02:21:45 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Ukryta Dolina - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 09, 2010, 01:15:07 pm »
runy znow na oslep ;x

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 10, 2010, 04:11:54 pm »
Rankiem ruszyłeś z powrotem na wschód, mijając świątynny szczyt i trafiając w końcu na runiczną polanę, jedną z wielu po tej stronie rzeki. Zapomniałeś już prawie jak dziwne jest to miejsce i jakim niepokojem cię ono napawa. Tajemnicze znaki na kamieniach zdają się drżeć i powoli poruszać kiedy przechodzić w ich pobliżu i w każdej chwili spodziewasz się czegoś zupełnie niespodziewanego. Miecz masz w pogotowiu, tak na wszelki wypadek.

Coś odezwało się niskim głosem z lewej strony, a ty aż podskoczyłeś w wyrazie zaskoczenia - wielki potwór o ciele lwa i zadziwiająco ludzkiej twarzy, siedział kilka metrów od ciebie, na szczycie jednego z kamiennych monolitów. Uśmiechał się, machał lekko ogonem i przeszywał cię nieodgadnionym spojrzeniem. Czułeś, że w każdej chwili może cię zaatakować, nic takiego jednak się nie stało - potwór zadał ci jednak zagadkę, czekając na twoją odpowiedź, ty zaś czułeś się zobligowany przynajmniej spróbować coś mu odpowiedzieć. Odrzekłeś pierwszą rzeczą, jaka wpadła ci do głowy...



Spotkałeś sfinksa i zdecydowałeś się odpowiedzieć na jego zagadkę.

Wybrana cyfra: 3
Wylosowana cyfra: 5

Sfinks cię zignorował.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 10, 2010, 06:50:06 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 10, 2010, 08:20:40 pm »
eh i se mialem zloto, z dwojga zlego lepiej rycerz

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 11, 2010, 07:03:08 pm »
Skierowałeś się na południe i postanowiłeś wdrapać się na jedną z okolicznych gór. Zalesione i strome wzniesienie dominuje nad okolicą, jego szczyt musi więc stanowić dobry punkt orientacyjny. Wspinaczka zawsze była twoją mocną stroną, wiec czemu by się tam nie wdrapać?

Szczyt okazał się być zaokrąglony, niemalże płaski, a góra przechodzi w podłużne wzniesienie, kończące się nagle stromą przełęczą. Odnalazłeś most linowy, który zaprowadzi cię nad rozpadliną i pozwoli bezpiecznie zejść z drugiej strony, jednak przed mostem natknąłeś się na strażnika. Odziany w pełną zbroję płytową wielkolud stał odwrócony w twoją stronę, dłonie opierając na wbitym w ziemię mieczu. Kiedy się zbliżyłeś wyciągnął miecz i skierował go w twoją stronę, jednocześnie biorąc do lewej dłoni szeroką tarczę normandzką.
- Zapłać, aby przejść! - rzekł mężczyzna głosem nienaturalnie wręcz głębokim - Monetą lub krwią.
Odwagi nie możesz mu odmówić. Wyciągnąłeś własny miecz i ruszyłeś w bój, mając nadzieję nauczyć rycerza dobrych manier. Oponent rozbroił cię w dwóch ruchach, które spadły z prędkością i siłą, jakiej w życiu nie widziałeś. Nie wiele by brakował, a twój miecz pękłby w pół.

Nie miałeś wyjścia - czarny rycerz to zdecydowanie nie twoja liga. Niechętnie oddałeś mu swój jedyny mieszek złota, po czym ruszyłeś mostem nad rozpadliną.

Straciłeś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 13, 2010, 04:35:54 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 13, 2010, 05:19:38 pm »
wzgorza
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 14, 2010, 08:48:57 pm »
Wzgórza na południu krainy są miejscem, którego wcześniej nie miałeś okazji zwiedzić. Ze zdziwieniem uświadomiłeś sobie, że choć w pobliżu rzeki znajdują się tu ludzkie osady, to teren oddalony od nich o kilka mil zaczyna być stosunkowo trudny, w szczególności w tak podłej pogodzie jak ta, która właśnie panuje. Nie przeszkadza ci zimny wiatr, do deszczu też z czasem przywykłeś, ale mokry grunt, w szczególności w dolinach, zmienia się w błoto i osuwa wymywany silnymi opadami. Choć chodzisz tu od godzin, to ciągle masz wrażenie, że kręcisz się dookoła jednego pagórka.

Zszedłeś wąską skarpą, trafiając do płytkiej, rzadko zalesionej doliny. Nim jednak wszedłeś między drzewa, aby po raz kolejny przeszukać to samo miejsce, usłyszałeś głos dochodzący gdzieś z góry.
- Wyglądasz, jakbyś potrzebował pomocy.
W pierwszej chwili pomyślałeś sobie, że to jakieś zaklęcie, że to tamten nieznajomy czarodziej spotkany przed tygodniem chce się z tobą porozumieć. Jednak gdy uniosłeś głowę w kierunku stromej ściany pobliskiego wzniesienia zobaczyłeś zakapturzoną postać siedzącą na wąskiej półce. Persona uśmiechnęła się, po czym skoczyła na ziemię, po upadku z kilku metrów, amortyzując się przewrotem w przód. Wstała i otrzepała się, podbiegając do ciebie, zdejmując kaptur.
- Powinniśmy się trzymać razem - szkaradny uśmiech przyozdobił twarz młodego mężczyzny, a rysy twarzy i kształt czaszki i uszu dały ci do zrozumienia dlaczego ten nieznajomy jest wobec ciebie taki uprzejmy. To półork, a więc potencjalny sojusznik. Przyjąłeś go z uśmiechem, ciesząc się w duchu, że liczba twoich przyjaciół zaczyna rosnąć.



Zyskałeś nowego przyjaciela - Przewodnika!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 15, 2010, 02:28:29 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
c) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
d) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.