Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 22341 razy)

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #180 dnia: Lutego 15, 2011, 05:32:50 pm »
puszcza

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #181 dnia: Lutego 16, 2011, 03:40:13 pm »
Wyczuwając, że szczęście ci sprzyja, postanowiłeś jeszcze trochę przebadać południową część tej krainy. Zdecydowałeś się na podróż na wschód, podczas której minąłeś drogę kierującą na most, powoli wchodząc w gęściej zalesiony region. W końcu trafiłeś do wyjątkowo gęstej puszczy i postanowiłeś spróbować w niej swojego szczęścia.

Las był wyjątkowo ciemny, a w jego wnętrzu nie odnalazłeś nic interesującego. Im dalej wchodziłeś, tym drzewa rosły gęściej, tworząc wręcz naturalne ściany, spychające cię na kolejne wąskie, zatarte ścieżki. W pewnym momencie zdałeś sobie sprawę, że zgubiłeś się w tym leśnym labiryncie, kiedy to kilkukrotnie powróciłeś do oznaczonego wcześniej miejsca, za każdym razem idąc w innym kierunku. Wygląda na to, że będziesz musiał spędzić tu noc, a prawdopodobnie również i następny dzień.



Zgubiłeś się w labiryncie i tracisz jedną turę.

===================

O zachodzie słońca odnalazłeś ścieżkę na zachód, która zaprowadziła cię do w dalszą część labiryntu. Na horyzoncie pojawiło się wyjście, zejście prowadzące w mniej zalesioną dolinę, z której będziesz mógł wydostać się z lasu. Kiedy już wyszedłeś z labiryntu, na twojej drodze stanęła ostatnia osoba, jaką chciałbyś teraz widzieć. Nekromancer pojawił się znikąd i szedł właśnie na ciebie uzbrojony w twój własny magiczny miecz. Wyciągnąłeś nóż, przerażony i zupełnie zdesperowany. Wiedziałeś, że walczysz o życie.



Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem.

Twoja skuteczność: 8 (siła) + 4 (rzut kostką) = 12
Skuteczność Nekromancera: 8 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 11

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałaś Nekromancerowi jeden z jego magicznych przedmiotów - Magiczny Miecz!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #182 dnia: Lutego 21, 2011, 02:48:03 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką, korzystając ze swojej specjalnej zdolności.
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #183 dnia: Lutego 21, 2011, 03:12:13 pm »
skaly, home sweet home

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #184 dnia: Lutego 23, 2011, 01:03:41 am »
Gdy tylko nekromanta padł, a ty złapałeś jego broń, zacząłeś uciekać, najszybciej, jak tylko mogłeś. Wiedziałeś, że byłeś w tej konfrontacji na straconej pozycji i jedynie szczęście uchroniło cię przed śmiercią. Biegłeś ile sił w nogach, gnany strachem, opadając sił w lesie kilka mil na wschód. Zaszyłeś się w jakiejś opuszczonej jamie i zasnąłeś, mając nadzieję, że twój adwersarz cię tu nie odnajdzie. W dalszą drogę ruszyłeś o świcie, po krótkim i przepełnionym koszmarami śnie. Choć potężna burza utrudniała ci marsz, to przed południem dotarłeś do skalistych wzniesień, do miejsca, w którym się urodziłeś i spędziłeś większość swego życia. To tu rozpoczęła się twoja wyprawa, to tu był twój dom.

Twoje plemię powitało cię ciepło, a przynajmniej na tyle ciepło, na ile pozwalają sobie hobgobliny. Przekazałeś starszemu wioski, że będziesz tu musiał zostać jakiś czas, odpocząć i odbudować podupadłe zdrowie. Ten pozwolił ci zamieszkać w twej starej jaskini, gdzie kilka kobiet zajęło się opatrywaniem twoich ran, jeden z twoich starych druhów dostarczył ci trochę wędzonego mięsa, jakiego nie jadłeś od bardzo dawna i za jakim tak bardzo tęskniłeś. Po raz pierwszy od dłuższego czasu poczułeś się bezpieczny i napawałeś się tym uczuciem ile mogłeś.

Los jednak miał odwrócić się ponownie. Godzinę przed zachodem jeden z myśliwych doniósł o tym, że do waszej wioski zbliża się grupa podejrzanych osobników. I bez dokładnego opisu doskonale wiedziałeś kim oni są - to Nekromancer i jego szajka. Nie miałeś pojęcia jak, ale wytropił cię i nie miał zamiaru ci odpuścić. We wiosce nie było wielu wojowników, a żaden z nich nie zdawał sobie sprawy z tego jak potężny jest nekromanta. Gdybyście się tu bronili, to pewnie dalibyście radę wyjść z tego zwycięsko, ale wielu twoich braci poległoby z jego ręki. Nie mogłeś na to pozwolić.

Opuściłeś osadę, rozkazując jej mieszkańcom nie ruszać się z niej. Skierowałeś się na przeciwległy, południowy stok, dochodząc do płaskiej półki skalnej rozpościerającej się nad przepastnym wąwozem. Deszcz padał coraz silniej, a ty przyczaiłeś się za jednym z kamieni, mając nadzieję, że nekromanta ruszył za tobą i tym samym oddalił się od twych braci. Nie pomyliłeś się - wróg nadszedł po kilkunastu minutach, wiedząc doskonale gdzie cię szukać. Z tej półki nikt z was łatwo nie ucieknie. Wszystko miało się rozwiązać właśnie na niej.

Wyszedłeś ze schronienia, ściskając mocno rękojeść magicznej broni. Czarnoksiężnik nie czekał na twój ruch - rzucił się do ataku, który z łatwością odparowałeś. Wasze miecze zderzały się przed długie minuty, jednak wynik walki był od początku przesądzony. Nie zdążyłeś uchronić się przed jednym z ciosów i raniony w nogę padłeś na kolana. Miecz wypadł ci z dłoni, kiedy w zmęczeniu i rezygnacji czekałeś na koniec. Nadszedł szybko.



Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem.

Twoja skuteczność: 8 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Nekromancera: 8 (siła) + 2 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 14

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (1->0).



Hobgoblin został wyeliminowany z gry.