Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 22290 razy)

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 15, 2010, 02:32:34 pm »
no to probujem... runy
stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 15, 2010, 07:04:01 pm »
Z nowym przewodnikiem ruszyłeś na północ. Jest małomówny, podobnie jak ty. Dowiedziałeś się tylko, że nazywa się Garf i mieszka po tej stronie rzeki od bardzo dawna. Wymieniłeś z nim kilka zdań, opowiadając jaki jest twoja misja - odrzekł, że to kolejny powód, dla którego powinien ci towarzyszyć. Będzie wiernym kompanem, chociaż nie wiesz jeszcze jak przydatna będzie jego wiedza i zdolności.

Dotarliście do runicznych pól, ponownie wchodząc między tajemnicze obeliski. Garf opowiedział ci, że ludzie unikają takich miejsc, że źle wpływają na wszystko co żyje - żywe istoty popadają tu w szaleństwo i zmieniają się nie do poznania. Nie był zadowolony, że tutaj trafiliście, ale pomógł ci znaleźć względnie bezpieczne miejsce na skraju niewielkiego lasku na zachodzie. Niestety, nie obyło się bez incydentów.

Wczesnym wieczorem pomiędzy drzewami pojawił się wielki humanoid i z rykiem rzucił się w kierunku waszego ogniska. Kiedyś to była małpa, najpewniej goryl, jednak długi pobyt wśród magicznych kamieni sprawił, że stał się wyjątkowo wielki, silny i agresywny. Czerwone ślepia pałają rządzą krwi - walka była nieunikniona.



Rozpocząłeś walkę z małpą.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 3 (runy) + 3 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce! Małpa (siła 3) zostaje dodane do twoich trofeów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:22:48 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
c) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt).
d) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:51:34 pm »
nie! nie wracam! wole sprobowac sily przeciw czarnemu rycerzowi :F

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 17, 2010, 10:45:51 pm »
Powróciłeś w okolicę zalesionego wzgórza, na którym straciłeś swoje pieniądze na rzecz Czarnego Rycerza. Garf odradzał ci powrót w to miejsce, mówił, że Czarny Rycerz jest niepokonany i tylko narażasz swoje życie. Pogodziłeś się jednak z tym, że nieczęsto działasz rozsądnie, a masz wrażenie, że opancerzony jegomość po prostu miał wcześniej szczęście.

- Zapłać, aby przejść! - rycerz przywitał cię tak, jak wcześniej - Monetą lub krwią.
Bez czekania rzuciłeś się na niego, nie masz już pieniędzy, więc walka to jedyne, co ci pozostało. Po raz kolejny zostałeś rozbrojony w upokarzająco szybkim tempie, a to był dopiero początek tej nierównej walki, która miała potrwać jeszcze ponad godzinę...

Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 18, 2010, 06:42:16 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Przeklęta polana - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Runy - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Sfinks).
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 18, 2010, 06:46:30 pm »
sfinksie wybieram 5

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 19, 2010, 03:22:30 pm »
Powróciłeś na runiczną polanę na północy. Męczy cię ciągła podróż wśród tych runicznych kamieni, choć masz wrażenie, że dzisiaj nie czeka cię wśród nich kolejny pojedynek. Byłeś tu już kilka razy, a ostatnimi razy spotkałeś tego dziwnego sfinksa. Ciekawi cię czy znowu tu jest.

Nim zdążyłeś zadać sobie w myślach to pytanie, sfinks zjawił się niczym na zawołanie. Nadbiegł z pewnej odległości i po raz kolejny zatrzymał się przed tobą, wskakując miękko na szczyt jednego z kamieni. Po raz kolejny zadał ci zagadkę. Zastanowiłeś się chwilę i zauważyłeś, że może ma ona jakiś ukryty sens, może jest parafrazą jakiegoś głębszego zagadnienia. Bez względu na to czym jest "parafraza", o której przed chwilą pomyślałeś, odpowiedziałeś na pytanie, mając pewność, że teraz je odgadłeś. Sfinks uśmiechnął się szeroko.



Spotkałeś sfinksa i zdecydowałeś się odpowiedzieć na jego zagadkę.

Wybrana cyfra: 5
Wylosowana cyfra: 5

Odpowiedziałeś poprawnie i sfinks wręczył ci czar.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:16:04 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
b) Oaza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim 7 Kart Przygody.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 20, 2010, 09:10:18 pm »
jej oaza a chodizlem na slepo nie liczac ze tu trafie ;x

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 22, 2010, 12:30:56 am »
Niechętnie skierowałeś się na północ, mając w zamiarze zwiedzić okoliczne pustynie. Zdarzało ci się kilka razy zgubić wśród piaskowych diun i często tego żałowałeś, jednak w pogodny dzień, jaki dziś się rozpoczął po trwającej kilka dni burzy, pozwolił ci dojrzeć jakieś poruszające się punkty daleko na środku piaskowej równiny. Jest oczywiście szansa, że to zwykła fatamorgana i rozsądniej byłoby nie rzucać się na tak niekorzystny obszar, ale już dawno pogodziłeś się ze swoim brakiem poszanowania dla rozsądku.

Po kilku godzinach męczącej przeprawy przez pustynię dotarłeś do terenu z obfitującą roślinnością, pokrywającą dolinę w okolicy płytkiego, słonego rozlewiska. Ta oaza musi być tu od lat, ale podczas swoich podróży nie udało ci się dotąd na nią trafić. Zbadałeś jej okolicę i natknąłeś się na chatkę pustelnika na północ od wodnego oczka. Niestety, nie udało ci się porozmawiać z właścicielem nieruchomości, gdyż ten uciekł między wydmy kiedy tylko zobaczył, że zbliżasz się do jego obozu. Jak na staruszka ucieka bardzo szybko, szybciej niż miałbyś ochotę go gonić. Odpuściłeś i udałeś się na zachód.



Spotkałeś maga, lecz zostałeś przez niego zignorowany.

==================

Podczas dalszego marszu zostałeś zatrzymany przez Garfa, który zwrócił uwagę na jakieś ślady wśród wydm. Na ubitym piasku po zawietrznej stronie wysokiej wydmy odkryliście dużo głębokich, kolistych wgłębień, które twój zwiadowca rozpoznaje jako ślady koni i to dużej ich ilości. Wskazał, że jeźdźcy pojechali na wschód, w kierunku, z którego zacząłeś podróż, musieliście się jednak minąć, kiedy zajęty byłeś krążeniem wokół jeziorka. Nie macie zamiaru ich gonić, ale jeźdźcy musieli skądś wyjechać, a nie przejeżdżaliby po pustyni, gdyby mogli tego uniknąć. Gdzieś niedaleko musi być ich kryjówka.

Trop zaprowadził was do głębokiej, zamaskowanej jaskini ukrytej w skalistym zboczu, które z daleka łatwo pomylić z wysoką diuną. Zeszliście pod ziemię, penetrując opuszczoną zupełnie kryjówkę - kimkolwiek byli zamieszkujący ją ludzie, powinni byli zostawić kogoś na straży. Jaskinia jest tyle głęboka, że są w niej łóżka polowe dla dwóch tuzinów ludzi, wydzielone miejsce dla koni, a także skarbiec, w którym odnalazłeś wiele bardzo interesujących przedmiotów. Wyszedłeś z kryjówki bogatszy o bardzo dużo bardzo interesującego ekwipunku.



Znalazłeś nowe przedmioty - Miecz, Zbroję, Butelkę Wody, dwa Pierścienie i Muła.

Nie możesz nosić wszystkich ze sobą, umieszczasz więc część ekwipunku na plecach muła. Przy sobie nosisz jedynie Miecz, Zbroję i dwa Pierścienie.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 22, 2010, 03:39:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Przeklęta Polana - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 22, 2010, 11:58:43 pm »
wrrrota

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 26, 2010, 07:52:42 am »
Opuściłeś pustynię z mułem pełnym wielu nowych skarbów, jakie udało ci się zdobyć w kryjówce rabusiów. Cieszysz się z ich znalezienia, bo część to magiczne przedmioty o wielkiej sile, inne zaś po prostu bardzo ci się przydadzą. Ta duża butelka wody ułatwi ci przyszły pobyt na pustyniach, a muł wygląda, jakby mógł unieść jeszcze kilka rzeczy. W razie problemów zawsze można go zjeść.

Udałeś się daleko na południe, w okolice zablokowanego magicznymi wrotami wejścia do przesmyku, który prowadzi na drugą stronę gór. Przypominasz sobie, że tu właśnie odnalazłeś jakiś czas temu puszkę z Zarazą. Nie natknąłeś się na nic tak dramatycznego, ale minąłeś po drogę chatę czarnoksiężnika, przed którą stała reklama głosząca, że mężczyzna sprzedaje w okazyjnej cenie zaklęcia. Niestety nie stać cię na nie, bez względu na to jak okazyjna by nie była, dlatego nawet nie zachodziłeś do jego drzwi.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika, nie stać cię jednak na kupienie u niego zaklęcia.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 26, 2010, 09:02:02 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pustynia - nic się tam nie wydarzy
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2010, 05:55:25 am wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 26, 2010, 12:47:55 pm »
ruiny
stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 28, 2010, 10:18:24 am »
Wiedziałeś doskonale, że runy stanowią miejsce niebezpieczne, takie, którego nieprzygotowani podróżnicy powinni unikać. Podczas swojej kolejnej wizyty w tej okolicy po raz wtóry potwierdziłeś ten oczywisty fakt. Podczas przeczesywania znanych ci już całkiem nieźle polan odnalazłeś ciało jakiegoś wędrowca - było rozczłonkowane, wygląda na to, że napadł go jakiś regionalny, przerośnięty potwór. Nieszczęśnik za życia musiał być jakimś kupcem, ponieważ posiadał przy sobie trochę żywności - większość jest już niejadalna, człowiek przekręcił się jakoś przed tygodniem, jednak jedno, co się nie zepsuło, to złoto znajdujące się w jego sakiewkach. Gdy odchodziliście zakładać obozowisko byłeś bogatszy od dwa brzęczące woreczki.



Znalazłeś dwa mieszki złota!

=================

Wieczorem czekała cię kolejna niespodzianka. Zwróciłeś na siebie uwagę innego wędrowca, uzbrojonego w nóż i wyjątkowo agresywnego i silnego. Był biegły w walce, w normalnych warunkach pewnie nie miałbyś z nim szans, jednak zdobyty w oazie ekwipunek okazał się być przydatniejszy, niż początkowo sądziłeś.



Rozpocząłeś walkę z Tropicielem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 3 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 11
Skuteczność Tropiciela: 7 (siła) + 2 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce. Tropiciel próbuje bronić się za pomocą hełmu.

Obrona nieudana(3). Tropiciel stracił w walce punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 30, 2010, 05:54:38 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pustynia - nic się tam nie wydarzy
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #138 dnia: Grudnia 30, 2010, 04:58:41 pm »
ide sobie przypalic skorke na brazowo na pustyni (niech masz)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2010, 06:58:27 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 03, 2011, 10:26:53 pm »
Raniłeś Tropiciela, jednak nie miałeś ochoty z nim dłużej walczyć. Wyglądał na zdesperowanego, a tacy są najgroźniejsi. Ruszyłeś na północ z myślą zgubienia pogoni wśród piasków pustyni.

Kilka razy byłeś w tym suchym, odludnym miejscu, wiele razy doświadczyłeś tego jak niekorzystny jest to teren do podróży. Twoja rasa przywykła do dużo chłodniejszego klimatu, a pobyt wśród wydm, bez jakiejkolwiek wody w pobliżu jest dla ciebie katorgą. Zniosłeś to jednak dużo lepiej niż jakiś czas temu, głównie ze względu na butelkę z wodą, którą zdobyłeś razem z mułem i magicznymi pierścieniami. Dzięki nie nie odwodniłeś się i udało ci się przetrwać do zapadnięcia zmroku, kiedy skwar nie był już taki nieznośny.

Nic się nie wydarzyło.

==================

Wróg podążał twoim śladem i okazał się zbyt wytrawnym łowcom, abyś mógł go zgubić na pustyni. Po zapadnięciu zmroku znowu zostałeś przez niego zaatakowany, a tym razem walczył z jeszcze większą niż ostatnio zaciekłością.



Rozpocząłeś walkę z Tropicielem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 3 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Tropiciela: 7 (siła) + 3 (rzut kostką) = 10

Walka nie została rozstrzygnięta.