Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 22289 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 04, 2011, 03:52:42 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Przeklęta Polana - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 04, 2011, 01:14:51 pm »
runy
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 04, 2011, 11:28:27 pm »
Walka z tropicielem wymknęła się spod kontroli i musiałeś wycofać się, nim wróg miał okazję przejąć w niej inicjatywę. Na szczęście udało ci się zbiec przed nim - nie gonił cię, kiedy podążałeś na wschód, w kierunku runicznych polan niedaleko Zamku. Czujesz jednak, że spotkacie się jeszcze, prędzej, czy później.

Wśród kamiennych monumentów doznałeś deja vu. Przed wieczorem zostałeś na nich dostrzeżony przez wielką małpę, identyczną jak ta, z którą walczyłeś na podobnym obszarze w zeszłym tygodniu. Ta również jest wyjątkowo agresywna i nie miałeś szans na uniknięcie bezpośredniej konfrontacji.



Rozpocząłeś walkę z małpą.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 3 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 14
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 2 (runy) + 1 (rzut kostką) = 6

Zwyciężyłeś w walce! Małpa (siła 3) zostaje dodane do twoich trofeów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 05, 2011, 12:03:51 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Gladiator).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 05, 2011, 12:55:21 pm »
ide do swiatyni udawac ze sie modle

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 09, 2011, 01:44:53 pm »
Ruszyłeś na świątynne wzgórze z zamiarem ponownego zwiedzenia tego tajemniczego miejsca. Kolejne zwycięstwo dowiodło potęgi twojego szczęśliwie zdobytego ekwipunku, ale taka siła zwraca na siebie uwagę, a ty nigdy nie lubiłeś być w centrum zainteresowania. Opuszczony gmach pozwoli ci zaszyć się na chwilę.

Wdrapałeś się na szczyt przed zachodem i szybko wszedłeś przez pierwsze wrota, na jakie natrafiłeś. Krótki, kręty korytarz zaprowadził cię do niewielkiego, wysokiego pomieszczenia, po sam sufit wypełnionego lewitującymi, kolorowymi kryształami. Te magiczne obiekty mieniły się w powietrzu, odbijając nawzajem swoje słabe światło, szumiąc wysoko z każdym wolnym obrotem. Zbliżyłeś się powoli, po czym ująłeś w dłonie jeden z czarodziejskich kamieni, pozwalając jego mocy spłynąć do twojego umysłu...

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 8 (4+4)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

==================

Nowo zdobyte zaklęcie przypadło ci do gustu i postanowiłeś nie zwlekać z jego użyciem. Wyszedłeś na zewnątrz i rzuciłeś czar na ślepo, wzywając do siebie posiadany przez kogoś magiczny przedmiot, który nie znajduje się daleko od świątynnego wzgórza. Miałeś dobre przeczucia...



Rzuciłeś na Gladiatora czar Zawładnięcie i odebrałeś mu za jego pomocą jeden z jego magiczny przedmiotów - Magiczny Miecz. Przełożyłeś swój miecz na grzbiet muła.

« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2011, 05:57:41 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 09, 2011, 07:28:15 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Gracz 2 - MarvelliX
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 09, 2011, 07:35:44 pm »
jaskinia i nic

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 10, 2011, 07:29:23 pm »
Zdobycie magicznego miecza wprawiło cię w dobry nastrój. Nowy magiczny przedmiot dał ci do zrozumienia, że zyskujesz przewagę nad oponentami, a jednocześnie przypomniał ci, że właśnie teraz jesteś dla nich szczególnie groźny. Poczułeś, że to dobry moment, aby chwilę odpocząć i zaszyć się gdzieś.

Skierowałeś się na zachód, w kierunku wzgórz daleko za pustynnymi wydmami. Niskie skarpy i kręte koryta dawno wyschniętych rzek stanowiły tu prawdziwy labirynt, ty jednak nie miałeś zamiaru go badać. Odnalazłeś płytką jaskinię i rozbiłeś w nim obozowisko, czując się bezpiecznie w miejscu, które bardzo przypominało twoje ojczyste strony. Tego dnia poszedłeś spać wcześniej i odpocząłeś.

Nic się nie wydarzyło.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2011, 07:30:05 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 11, 2011, 12:21:45 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Przepaść - nic się tam nie wydarzy
b) Oaza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Mag). Znajduje się tam również nieznana Karta Przygody.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 11, 2011, 12:39:33 pm »
ide poogladac widoki znad przepasci

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 13, 2011, 04:27:42 pm »
Rankiem wyruszyłeś na południe, zostawiając za sobą tajemnicze wzgórza. Wygląda na to, że zgubiłeś wszelki pościg, jednak wciąż nie czujesz się bezpiecznie. Minąłeś runiczną polanę, wchodząc w deszczowy front.

Postanowiłeś zatrzymać się w okolicach stromej przepaści, jaka przedziela runiczne polany w tej okolicy. Obszar jest trudny, w szczególności w tak nieprzyjemnej pogodzie, ale dzięki temu jest dla ciebie szczególnie bezpieczny - masz pewność, że ty poradzisz sobie w tych warunkach, a wielu twoich adwersarzy nie będzie chciało ryzykować przedzierania się przez tą rozpadlinę.

Nic się nie wydarzyło.

================

Gdy obudziłeś się następnego dnia poczułeś się wyjątkowo wypoczęty, silny i pełen energii. Czujesz, jakby twoje mięśnie rozrosły się, czy to od długiej podróży, czy od wczorajszej wspinaczki po wilgotnych skałach. Nie wiesz jaki jest powód twojego nagłego wzrostu fizycznej sprawności, ale cieszysz się z niego niezmiernie.



Gladiator rzucił na ciebie czar Przypadek.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 5

Zyskałeś punkt siły (5->6).

« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2011, 03:16:46 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 14, 2011, 04:25:46 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pustynia - nic się tam nie wydarzy

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 14, 2011, 04:37:12 pm »
wzgorza
stos 1
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2011, 09:13:42 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:35:55 pm »
Minąłeś przepaść i ruszyłeś na południe, ku wzgórzom i pobliskiemu miasteczku. Pogoda wciąż nie dopisuje, ale tobie to nie przeszkadza. Nie możesz doczekać się chwili, w której mógłbyś sprawdzić swoją wielką siłę. Z każdą chwilą coraz mniej boisz się swoich przeciwników.

Przed wieczorem odnalazłeś przeciwnika, który pozwolił sprawdzić co naprawdę jesteś wart w walce. Na twoich oczach z jednego z pobliskich lasków wyłonił się wielki gargoyle, powoli kroczący w stronę wioski. Rzygacz był pozbawiony emocji, jak każdy inny golem, ale był uzbrojony we włócznie, której ostrze nosiło ślady krwi. Stanąłeś mu na drodze i wyciągnąłeś miecz.



Rozpocząłeś walkę z Rzygacz.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 3 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 13
Skuteczność wroga: 5 (siła) + 4 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce! Rzygacz (siła 5) zostaje dodane do twoich trofeów. Za zwycięstwo zyskałeś również punkt wytrzymałości (2->3).

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (6->7)!


=====================

Tuż po pokonaniu Rzygacza zostałeś zaatakowany przez kobietę, z którą toczyłeś walkę przed kilkoma tygodniami. W jej oczach widziałeś, że wciąż ma ci za złe tamtą porażkę i teraz ma zamiar się zemścić.



Rozpocząłeś walkę z Amazonką. Najemnik walczy u jej boku.

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 3 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 11
Skuteczność Amazonki: 7 (siła) + 4 (przedmioty i przyjaciele) + 1 (rzut kostką) = 12

Poniosłeś porażkę! Amazonka odebrała ci jeden z twoich magicznych przedmiotów - Pierścień!

Zdjąłeś z muła Magiczny Pas.


=====================

Dzień jeszcze się nie skończył, a tobie po raz kolejny nie dopisało szczęście. W środku nocy obudził cię nagły powiew zimnego, ostrego wiatru, który zdawał się przepalać przez twoją skórę. Przeszły cię ciarki, w głowie szumiało, a wszystko to wydarzyło się bez żadnego powodu, bez żadnej zapowiedzi - pogoda była spokojna, na dworze nie wiał żaden wiatr. Ta zamieć była wyłącznie w twojej głowie, przemykała przez twoją pamięć, mamiąc twoją pamięć i zmysły. Kiedy obudziłeś się rano byłeś zupełnie niewyspany po minionych koszmarach, a w głowie panowała zupełna pustka...



Straciłeś swoje czary na skutek działania Magicznego Cyklonu.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2011, 06:51:25 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 20, 2011, 07:09:23 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim 7 Kart Przygód.
b) Pustynia - nic się tam nie wydarzy
c) Pola - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Magiczne Wrota).
d) Równiny - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2011, 07:14:34 pm wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #156 dnia: Stycznia 20, 2011, 08:53:32 pm »
for the glory! puszcza

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #157 dnia: Stycznia 23, 2011, 06:52:41 pm »
Pozbawiony zaklęć i pierścienia ruszyłeś na wschód, chcąc jak najszybciej oddalić się od tego feralnego miejsca. Amazonka wciąż się po nim kręciła, a ty wiedziałeś, że nie odpuści kolejnej szansy zaatakowania cię. Kiedy mijałeś wrastające w Ogniste Góry wzgórza, wśród których ukryty był przesmyk do Równin Grozy, nastąpiło coś zupełnie niespodziewanego. Zejście ze wzgórza blokowała niewidzialna ściana, którą odnalazłeś w sposób nagły i bolesny. Obszedłeś ją wzdłuż i odkryłeś, że na odcinku co najmniej kilku mil jest zupełnie nieprzenikniona i nieustępliwie zagradza ci dojście do Zamku. Twoja dzisiejsza podróż musiała skończyć się tutaj.



Rzucona przez Nekromancera Bariera blokuje dostęp do obszaru Zamku. Kończysz swój ruch na obszarze Tajemnych Wrót.

=========================

Odnalazłeś chatkę Czarnoksiężnika, ale zdecydowałeś, że musisz oszczędzać pieniądze na ważniejsze wydatki niż zakup zaklęć. Minąłeś sprzedawcę czarów i ruszyłeś na wschód, starając się znaleźć odpowiednie miejsce na nocleg.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika, jednak postanowiłeś nie kupować u niego zaklęć.

====================

Pech dalej wisiał nad tobą. Amazonka odnalazła cię w niewielkim lasku, w którym ukryłeś się na nocleg - najwyraźniej śledziła cię z zamiarem ponownej walki. Nie mogłeś nic zrobić, jak tylko wyciągnąć miecz, który, co teraz zauważyłeś, wyglądał zupełnie tak samo, jak jej.



Rozpocząłeś walkę z Amazonką. Najemnik walczy u jej boku.

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 3 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 14
Skuteczność Amazonki: 7 (siła) + 5 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 15

Poniosłeś porażkę! Amazonka odebrała ci jeden z twoich magicznych przedmiotów - Pierścień!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #158 dnia: Stycznia 23, 2011, 07:53:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Ukryta Dolina - teren nadaje się do eksploracji (3 Karty Przygód).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 23, 2011, 09:15:09 pm »
dolina
stos 1, 2 i 3