Autor Wątek: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin  (Przeczytany 22288 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #160 dnia: Stycznia 24, 2011, 09:17:52 pm »
Uciekłeś przed Amazonką, podczas walki z nią tracąc kolejny ze swoich pierścieni. Sytuacja wygląda coraz gorzej i wygląda na to, że fortuna w końcu się od ciebie odwróciła. Postanowiłeś ukryć się w tajemniczej, zalesionej dolinie i spędzić tam trochę czasu, gubiąc Amazonkę.

Podczas schodzenia w dół doliny natknąłeś się na kolejnego wroga. Wielki granitowy golem kroczył środkiem młodego lasu, a kiedy pojawiłeś się w polu widzenia skręcił w twoją stronę, wydając w ruchu odgłos pocieranych kamieni. Dobyłeś broni, choć czułeś, że wróg będzie stanowił nie lada wyzwanie.



Rozpocząłeś walkę z Golemem.

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 5 (siła) + 6 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą Zbroi.

Obrona udana(6). Zbroja ochroniła cię przed stratą punktu wytrzymałości.


======================

Nie udało ci się pokonać kamiennego olbrzyma. Uciekłeś przed nim wgłąb lasu i po chwili zgubiłeś się gdzieś w jego środku.

Odnalazłeś strumień, w którym obmyłeś swoje rany i wypełniłeś swoją manierkę. Gdy piłeś z niego przypomniało ci się inne źródło, którego woda smakowała zupełnie tak samo. To magiczny strumień, taki sam, jaki odnalazłeś dawniej wśród antycznych ruin po drugiej stronie rzeki. Ugasiłeś w nim pragnienie i zanurzyłeś się w całości w czarodziejskiej wodzie, czując jak ta pobudza twoje mięśnie.



Zyskałeś jeden punkt siły (7->8).

========================

Po odnowieniu swoich sił udałeś się na zwiad po tym tajemniczym rejonie. Odkryłeś w nim coś zupełnie niezwykłego. Obszar o polu kilku mil kwadratowych był zupełnie wypalony i zniszczony, jakby dokonała się w nim jakaś wielka eksplozja. Po środku głębokiego na kilka metrów krateru odnalazłeś ruiny jakiegoś zapomnianego przez czas miejsca. Okrągły amfiteatr z ubitą gliną po środku. To była arena walk.

Wszedłeś nas ring, po czym przeszedłeś się po nim, zastanawiając się jak walczyłoby się na nim. Zapragnąłeś zmierzyć się z kimś, z kimkolwiek, z jakimś godnym przeciwnikiem, a kiedy tylko ta myśl pojawiła się w twojej głowie, pojawił się również i oponent. Przeniesiony w świetlistym błysku wojownik stał naprzeciwko ciebie, w rękach ściskając miecz.



Odnalazłeś Arenę i postanowiłeś wyzwać na pojedynek Nekromancera.



Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem.

Twoja skuteczność: 8 (siła) + 2 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 12
Skuteczność Nekromancera: 7 (siła) + 1 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 13

Poniosłeś porażkę! Nekromancer odebrała ci jeden z twoich magicznych przedmiotów - Magiczny Pas!
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2011, 07:29:06 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #161 dnia: Stycznia 27, 2011, 03:35:45 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #162 dnia: Stycznia 27, 2011, 12:44:35 pm »
no bah wzgorza
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #163 dnia: Stycznia 30, 2011, 07:28:08 pm »
Przegrana walka z Nekromancerem sprawiła, że zwątpiłeś w swoje szczęście po raz kolejny. Tego dnia nie pokonałeś dalekiej drogi, wciąż czując zmęczenie po wczorajszych pojedynkach. Zatrzymałeś się na pobliskich wzgórzach, na skraju lasu, z którego obserwować mogłeś niewielką wioskę. Liczyłeś, że jej mieszkańcy dostarczą ci jakiejś rozrywki.

Przed wieczorem udało ci się znaleźć sobie jakieś zajęcie. Zauważyłeś młodego chłopaka, który szedł niedaleką ścieżką, prowadzącego za sobą trzymanego na powrozie muła. Wypadłeś na ścieżkę nagle, unosząc broń gotową do zadania ciosu. Chłopak pobladł, lecz udało mu się zmusić nogi do ucieczki - dawno nie widziałeś kogoś tak szybko uciekającego. Muł został bez właściciela i wpatrywał się w ciebie przerażonym wzrokiem, sparaliżowany strachem. Złapałeś za powróz i zaciągnąłeś go do swojego obozu. Dodatkowy muł może okazać się pomocny jak już odzyskasz swój dobytek.



Znalazłeś nowy przedmiot - Muła

===================

Nim dotarłeś do obozu poczułeś się wyjątkowo dziwnie. Nagły atak bólu brzucha zmusił cię do oddalenia się od obozowiska i skrycia się w gęstych krzakach z zamiarem odzyskania w nich równowagi jelitowej. Kiedy dookoła ciebie zaczął unosić się zielony dym wiedziałeś już, że to nie biegunka. Coś złego wisiało w powietrzu, ale w najgorszych koszmarach nie spodziewałeś się nawet, że sytuacja będzie aż tak zła.



Nekromancer rzucił na ciebie czar Przypadek.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 1



Na trzy tury zostałeś przemieniony w ropuchę.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2011, 09:12:45 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #164 dnia: Stycznia 30, 2011, 09:15:19 pm »
Będąc ropuchą poruszasz się tylko o 1 obszar w trakcie ruchu.

Dostępne drogi:

a) Ukryta Dolina - teren został częściowo zbadany i leżą na nim dwie Karty Przygody (Magiczny Strumień i Golem). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Przeklęta Polana - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2011, 11:09:05 pm wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #165 dnia: Stycznia 30, 2011, 10:06:31 pm »
kicam na przekleta polane w poszukiwaniu naiwnej ksiezniczki ;3
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2011, 06:01:16 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #166 dnia: Stycznia 31, 2011, 09:34:50 pm »
Na początku nie wiedziałeś co się dzieje. Widząc świat z nowej perspektywy spróbowałeś wpierw wstać, jednak okazało się, że pozycja w jakiej się znalazłeś jest twoją naturalną. O ile jesteś w stanie ocenić, masz jakieś trzydzieści centrymetrów wysokości, nie możesz mówić, a wszystko dokoła jest dziwnie bezbarwne i rozmazane. Przeszedłeś kawałek, szybko odkrywając, że twoje tylne nogi pozwalają ci poruszać się w metrowych skokach. Cały twój dobytek został tu, a twoi towarzysze pewnie wciąż cię szukają. Przerażony zacząłeś skakać wzdłuż drogi, mając nadzieję, że ten koszmar skończy się jak najszybciej.

Byłeś w drodze przez większość nocy, a rankiem następnego dnia dostałeś się na wypełnioną dziwnymi drzewami polanę. Twój wzrok nie jest tak dobry jak kiedyś - wszystkie co jest od ciebie dalej niż kilka metrów rozmazuje się zupełnie, a tobie trudno skupiać się na jednej rzeczy podczas skoków. Trafiłeś w końcu na rozległą polanę i zaszyłeś się w wysokiej trawie. Przyczajony obserwowałeś ruch gdzieś kilkanaście metrów od ciebie - ktoś lub coś przechadzało się po drugiej stronie polany. Szczęście ci i tym razem nie sprzyjało - gdy postać zbliżyła się do ciebie, rozpoznałeś w niej człowieka, agresywnego i jakby pokrzywionego, na oko zupełnie zdziczałego. Widząc cię zaczął powoli wznosić swoją maczugę, dostrzegając w tobie potencjalne śniadanie. Wyskoczyłeś z trawy unikając ciosu, podejmując nierówną walkę z agresorem.



Rozpocząłeś walkę z Ludojadem.

Twoja skuteczność: 1 (siła) + 3 (rzut kostką) = 4
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 4 (rzut kostką) = 8

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #167 dnia: Lutego 03, 2011, 08:25:15 pm »
Będąc ropuchą poruszasz się tylko o 1 obszar w trakcie ruchu.

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został zbadany i znajduje się na nim 12 Kart Przygody (dobytek Hobgoblina).
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #168 dnia: Lutego 03, 2011, 08:28:27 pm »
runy stos 3
« Ostatnia zmiana: Lutego 03, 2011, 08:33:50 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #169 dnia: Lutego 05, 2011, 07:04:17 pm »
Nie wiesz jakim cudem udało ci się zbiec przed Nekromantą. Półprzytomny wpadłeś do rzeki i zdryfowałeś na północ, nie znajdując w sobie nawet sił, aby płynąć do konkretnego miejsca. Rzeka wyrzuciła cię na kamienistej plaży kilkanaście mil na północ, w obszarze pokrytym runicznymi kamieniami.

Postanowiłeś nie badać zbyt wielkiego obszaru, nie chcąc nawinąć się na jakiegoś potwora. Przycupnąłeś w kałuży pod jednym z kamieni, chcąc odzyskać w niej trochę sił i marząc o tym, żeby ten koszar się wreszcie skończył. Nim jednak dotarłeś tam i spocząłeś w ukryciu, natknąłeś się na błyszczący przedmiot, którego dłuższe oględziny wskazały, że jest lampą oliwną. Nieopatrznie wpadłeś na niego podczas jednego z krótkich skoków, a z wnętrza naczynia wydobył się fioletowy dym, który po chwili zniknął. Gdybyś miał humanoidalną formę mógłbyś lepiej zbadać ten tajemniczy przedmiot, tak jednak nie dane ci będzie go zdobyć.



Odnalazłeś przyjaciela - Dżina. Niestety nie możesz posiadać przyjaciół, kiedy jesteś pod postacią ropuchy.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #170 dnia: Lutego 07, 2011, 12:47:11 am »
Będąc ropuchą poruszasz się tylko o 1 obszar w trakcie ruchu.

Dostępne drogi:

a) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Barbarzyńca)
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół).
« Ostatnia zmiana: Lutego 07, 2011, 12:50:13 am wysłana przez Tantalus »

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #171 dnia: Lutego 07, 2011, 01:26:15 pm »
polana
stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #172 dnia: Lutego 08, 2011, 05:20:32 am »
Dalsza podróż na północ wiązałaby się z koniecznością pokonania przepaści, a przy tej pogodzie i, przede wszystkim, w tym ciele nie byłbyś w stanie tego dokonać. Cofnąłeś się, kicając z większą wprawą i większą czujnością, po raz kolejny trafiając na przeklętą polanę.

Chowając się wśród niskich, pokrzywionych drzewek byłeś wyczulony na każdy najmniejszy ruch, obawiając się ataku ze strony ludojada. Na szczęście nie spotkałeś go, a pobyt na polanie był długi, męczący i spędzony w ciągłym strachu o własne życie. Twoje niewielkie serce niemal dostało zawału, kiedy w jednym z niefortunnych kroków wylądowałeś na niewielkim przedmiocie, który przy zderzeniu wydawał z siebie głośne dzwonienie. W zachodzącym słońcu dojrzałeś złote krążki monet, rozsypane wśród trawy na skutek twojego wpadnięcia w jeden z porzuconych mieszków. Nie mogąc zabrać ze sobą złota postanowiłeś uciekać, bojąc się, że odgłos monet może kogoś zwabić - uniknąłeś drugiego, leżącego nieopodal woreczka z pieniędzmi i szybko ruszyłeś na zachód.



Odnalazłeś 2 mieszki złota. Niestety nie możesz posiadać złota, kiedy jesteś pod postacią ropuchy.

=======================


Noc spędziłeś pod jednym korzeniem, tego dnia postanawiając nie chować się w jakiejś opuszczonej norze, jak zwykle. Byłeś szczęśliwy, że dokonałeś takiej decyzji, kiedy w środku nocy twoje ciało zaczęło się nagle rozrastać. Proces nie był tak szybki jak zamiana w żabę, która dokonała się w ciągu kilku chwil, ale twoje marzenie, jedyne jakie masz od trzech dni, właśnie zaczęło się spełniać. Po kilkunastu minutach leżałeś na ziemi, nagi, posiniaczony i skrajnie wyczerpany, ale w swojej dawnej postaci.



Powróciłeś do postaci Hobgoblina.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #173 dnia: Lutego 08, 2011, 06:12:01 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Runy - teren został zbadany i znajduje się na nim Karta Przygody (Dżin).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #174 dnia: Lutego 08, 2011, 03:12:31 pm »
ajm alajf ALAJF! ciekawe jak dlugo ;x
runy, czeba sie poocierac o lampe

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #175 dnia: Lutego 11, 2011, 12:42:31 am »
Jesteś zupełnie obolały i skrajnie wycieńczony działaniem zaklęcia, do tego pozostawiło cię ono nagiego w środku opuszczonego lasu. Po przespaniu się w jakiejś opuszczonej jamie próbowałeś odnaleźć pieniądze, jakie odkryłeś będąc żabą, niestety bezskutecznie. Potem spróbowałeś znaleźć jakąś odzież, tym razem odnosząc sukces - w środku lasu odnalazłeś chatę ludojada, a w niej dość sporo ubrań, które nosiły jego ofiary. Wybrałeś najmniej zniszczone z nich, po czym ruszyłeś na północ, mając nadzieję odzyskać przynajmniej lampę, na którą natrafiłeś wczoraj. Miałeś względem niej dobre przeczucia.

Odnalezienie lampy nie było trudne. Niewielki, miedziane naczynie wydawało się puste w środku, a jednak kiedy je chwyciłeś, z wnętrza zaczął wydobywać się fioletowy dym. Rzuciłeś naczynie na piasek, nie wiedząc czego się spodziewać, a wylatujący z niego dym zatrzymał się na wysokości twojej głowy, rosnąc w pulchną chmurkę. Po chwili obłok ten zaczął nabierać kształtu, resublimując w końcu do postaci umięśnionego, łysego mężczyzny, a przynajmniej jego korpusu. Magiczna istota spojrzała na ciebie pytająco.
- Jestem Ahmed, efendi - przedstawił się dżin - Zabierz ze sobą moją lampę, a będę na każde twoje wezwanie.
- Po co miałbym cię zabierać? - zapytałeś.
- Mam moc, która może przydać ci się w twojej podróży do Korony Władzy - uśmiechnął się duch - Użyczę ci jej za drobną opłatą.
- Opłatą? - zirytowałeś się - Co to za pomoc, skoro mam za nią płacić?
- Weź lampę, efendi, oboje wiemy, że i tak to zrobisz - pokiwał głową dżin - Przecież nie pozwoliłbyś odnaleźć jej komuś innemu. Za wzięcie lampy nic nie zapłacisz, a jak nadejdzie chwila, wtedy zdecydujesz, czy moja pomoc warta jest swej ceny.
Dżin zniknął w swoim naczyniu, a ty chwyciłeś je i schowałeś do kieszeni. Dżin miał rację - lepiej wziąć go ze sobą choćby dlatego, żeby nie pomagał nikomu innemu. A kto wie, może faktycznie będzie przydatny?



Zdobyłeś nowego przyjaciela - Dżina.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #176 dnia: Lutego 11, 2011, 08:22:01 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Znajduję się też na nim Karta Przygody
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
c) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na wschód) - teren został zbadany i znajduję się na nim Karta Przygody.
d) Pola (Kraina Zewnętrzna, droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline MarvelliX

  • Master of Random Knowledge
  • Admin
  • **********
  • Wiadomości: 2684
  • dood!
    • Skype
    • Zobacz profil
    • http://squarezone.pl
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #177 dnia: Lutego 12, 2011, 12:05:25 am »
za goraco tu dla mnie wracam na zachodnie pola
stos 1
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2011, 12:07:29 am wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #178 dnia: Lutego 15, 2011, 01:57:49 pm »
Byłeś ciężko ranny, pogoda się psuła, a w pobliżu grasowali twoi wrogowie i potężne potwory. Nie mogłeś dłużej ryzykować. Postanowiłeś udać się na południe i pokonać rzekę, odnajdując trochę spokoju na jej drugim brzegu. Ruszyłeś rankiem, unikając większych dróg i przekraczając rwącą toń po południu. Swoje dalsze kroki skierowałeś na zachód, w pobliże doskonale znanych ci skalistych wzniesień, które od wieków zamieszkują twoi pobratymcy.

Wiatr wiał ci w oczy, a śnieg utrudniał marsz. Nie udało ci się tego dnia dotrzeć do skał i noc musiałeś spędzić w niewielkim lesie kilka mil na południe od nich. Miejsce oferowało schronienie, bo las był stary i gęsty, a to było dla ciebie najważniejsze. Po przygotowaniu szałasu udałeś się na zwiad po nim, próbując odszukać coś przydatnego.
- Wybacz, efendi, że przeszkadzam, ale wyczułem coś, co może cię zainteresować - usłyszałeś głos dobywający się z znalezionej wczoraj lampy.
- Mów dalej - rozkazałeś, zatrzymując się w środku lasu.
- W pobliżu znajduje się potężny, magiczny artefakt - stwierdził dżin - Konkretnie u podnóża drzewa, 11 kroków na lewo od ciebie, efendi.
Udałeś się we wskazane miejsce, odnajdując wyjątkowo potężny dąb. Wśród jego korzeni odnalazłeś kilka płytkich jam, które kiedyś musiały być legowiskami jakichś leśnych zwierząt. Ukląkłeś przy drzewie i wsadziłeś rękę do jednej z nich, na samym dnie odnajdując niewielki, metalowy przedmiot. Uśmiechnął się, kiedy go wyciągnąłeś i przyjrzałeś mu się w świetle zachodzącego słońca. Widziałeś już podobny amulet, nawet miałeś jeden jakiś czas temu. Kto by pomyślał? Ten dżin faktycznie okazał się przydatny.



Znalazłeś Talizman!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 2 - Hobgoblin
« Odpowiedź #179 dnia: Lutego 15, 2011, 04:22:25 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduję się na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduję się na nim Karta Przygody.