Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 40170 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #140 dnia: Stycznia 04, 2011, 03:47:53 am »
Rozważyłeś swoje opcje i postanowiłeś powrócić do Krainy Środkowej. Po drugiej stronie rzeki zostało jeszcze wiele do zbadania i żałujesz swojej poprzedniej decyzji o tym, że należy z niej powrócić. Tu nie czeka cię nic lepszego niż tam.

Gdy dotarłeś w pobliże mostu przypomniałeś sobie, że aby go pokonać będziesz musiał walczyć z potężnym Strażnikiem. Wróg okazał się być stalowym golemem uzbrojonym w wielki miecz i jeszcze większą halabardę, a sposób w jaki stał i się poruszał świadczył o tym, że nie był to byle jaki przeciwnik. Ruszyłeś do ataku z mieszanymi uczuciami, chcąc na własnej skórze sprawdzić jak biegły jest w operowaniu swoim uzbrojeniem.

Rozpocząłeś walkę ze Strażnikiem. Skrzat walczy u twojego boku.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 1 (rzut kostką) = 9
Skuteczność Strażnika: 9 (siła) + 2 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę. Skrzat poległ w walce. Próbujesz bronić się za pomocą zbroi.

Obrona udana (4)! Nie tracisz punktu wytrzymałości.

Zostałeś zatrzymany na obszarze Strażnika.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 04, 2011, 03:55:23 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Mag).
b) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Magiczne Wrota).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 04, 2011, 10:47:19 am »
Idę na pola

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 04, 2011, 11:51:37 pm »
Nie udało ci się pokonać golemicznego strażnika, a, co gorsza, podczas potyczki poległ jeden z twoich towarzyszy. Nie lubiłeś skrzata, ale w przeszłości okazał się być przydatny i czujesz, że będzie ci go brakować. Obiecałeś sobie, że jeszcze kiedyś zemścisz się na obrońcy mostu, wpierw jednak chcesz się dostać na drugą stronę rzeki. Postanowiłeś skorzystać ze sposobu, który wcześniej sprawdził się najlepiej.

Powróciłeś na pola na wschodzie i skierowałeś do magicznych wrót, które kilka tygodni temu przeniosły cię na Równiny Grozy. Przeszedłeś bez strachu, czując, że szczęście będzie ci dzisiaj sprzyjać.



Odnalazłeś Magiczne Wrota i postanowiłeś przez nie przejść.

Wynik rzutu kostką podczas przechodzenia przez Magiczne Wrota: 5

Zostałeś teleportowany do Świątyni.

==================

Wylądowałeś na szczycie wysokiego wzgórza, u podnóża gigantycznej świątyni. Wiedziałeś gdzie jesteś, choć nie dane ci było odwiedzić tego miejsca ostatnim razem - to drugi brzeg rzeki. Miałeś zamiar spenetrować świątynię, jednak zmieniłeś zdanie, kiedy odnalazłeś nieprzytomnego poszukiwacza, potencjalnego wroga. Poszukiwacz ocknął się w porę, aby podjąć walkę, jednak fortuna dalej ci sprzyjała.



Rozpocząłeś walkę z Pielgrzymem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Pielgrzyma: 7 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce! Pielgrzym próbuje bronić się za pomocą zbroi.

Obrona nieudana(1). Pielgrzym stracił punkt wytrzymałości (3->2). Za zwycięstwo zyskałeś również punkt wytrzymałości (3->4).
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2011, 09:53:55 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 06, 2011, 09:42:52 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 07, 2011, 08:24:03 am »
Idę na puszczę i olewam Nekromancera

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 09, 2011, 07:09:52 pm »
Ruszyłeś na południe, w kierunku gęstej puszczy, w której kiedyś zostałeś napadnięty przez rozbójnika. Miałeś ochotę trochę powalczyć, poużywać jeszcze trochę swojego magicznego oręża, jednak los sprzysiągł się tego dnia przeciwko tobie. Przed zachodem słońca, kiedy od kilku godzin przeczesywałeś puszczę, twój magiczny miecz zaczął trząść się i obracać. Nim zdążyłeś go pochwycić wyskoczył zza twojego pasa, wzniósł się wysoko ponad drzewa i z dużą prędkością poszybował na północ, w kierunku świątyni. Oczywiste jest, że odebrany ci został magią, nie wiesz jeszcze tylko czyją...



Hobgoblin rzucił na ciebie czar Zawładnięcie i odebrał ci za jego pomocą jeden z twoich magiczny przedmiotów - Magiczny Miecz.

================

Miałeś zamiar ruszyć w pogoń za swoim orężem, jednak okoliczności ci to uniemożliwiły. Podczas przedzierania się przez puszczę natknąłeś się na wielkiego potwora - zielonego smoka, rozwścieczonego i wyjątkowo groźnego. Nie miałeś możliwości go ominąć, a kiedy ten cię zauważył, natychmiast rzucił się ataku. Wyciągnąłeś nóż, swoją jedyną broń, mając nadzieję wyjść z tego nierównego pojedynku cało...



Rozpocząłeś walkę ze smokiem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przyjaciele) + 6 (rzut kostką) = 12
Skuteczność wroga: 7 (siła) + 5 (rzut kostką) = 12

Walka nie została rozstrzygnięta.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 09, 2011, 07:44:48 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 8 - Teodachad
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 09, 2011, 10:22:33 pm »
Czarny rycerz

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 10, 2011, 07:35:22 pm »
Rozwścieczony smok był wymagającym przeciwnikiem, w szczególności kiedy nie byłeś uzbrojony w nic, poza myśliwskim nożem. Twoja walka z nim trwała kilkadziesiąt minut, ale w końcu wycofałeś się, widząc, że nie uda ci się go położyć. Na szczęście wycieńczyłeś bestię na tyle, że nie goniła cię, kiedy uciekałeś z puszczy. Następnego dnia postanowiłeś ruszyć na południe, nie chcąc znowu walczyć z gadem bez odpowiedniego uzbrojenia.

Na południu trafiłeś do wyjątkowo stromego, porośniętego niskimi drzewami łańcucha wzgórz. Z trudem maszerowałeś po jego szczytach, odnajdując co jakiś czas jakąś krętą dróżkę, z czasem mając wrażenie, że nie masz wyboru co do drogi - wszędzie dookoła była pionowe uskoki lub nieprzebyte gęstwiny. Mogłeś iść tylko przed siebie. Droga zaprowadziła cię do płytkiej przełęczy dzielącej dwa szczyty wzgórz. Aby przejść na sąsiedni pagórek musiałeś pokonać zwodzony most, a wejścia na niego bronił wysoki mężczyzna w pełnej płytowej zbroi. Gdy zbliżyłeś się do niego wyciągnął swój miecz i skierował go w twoją stronę.
- Zapłać, aby przejść! - zwrócił się do ciebie głębokim głosem - Monetą lub krwią.
Oceniłeś wojownika wzrokiem. Ze sposobu w jaki stał, z rys na jego tarczy, z pewności jego trzymającej miecz dłoni wynikało jednoznacznie, że stoi przed tobą wojownik wielkiej klasy. Nie wiesz, czy udałoby ci się go pokonać i nie miałeś ochoty tego sprawdzać, wciąż nie mając sił po walce ze smokiem. Oddałeś wojownikowi jeden ze swoich mieszków i przeszedłeś bezpiecznie chronionym przez niego mostem.

Straciłeś mieszek złota.

===================

Rozbiłeś się kilka mil dalej. Wraz z nastaniem zmroku minęła zła pogoda, jednak w środku nocy czekała cię wyjątkowo przykra niespodzianka. Ze snu wyrwały cię potępieńcze krzyki, które, jak szybko ustaliłeś, należały do ciągnącego się w nieskończoność orszaku widmowych wojowników, który rozświetlił cały nieboskłon zimną, zielonkawą aurą. Nie rozpoznawałeś słów pieśni, jaką duchy intonowały podczas tego złowieszczego marszu, ale wyczułeś ich intencje - były wściekłe.

Niewielka ich grupa odłączyła się od większego szwadronu, po czym ruszyła na ciebie. W ich pustych oczach widać było nienasyconą chęć zemsty, a ty nie mogłeś nic zrobić, aby jej nie zaznały.



Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 12, 2011, 12:33:57 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Przepaść - niebezpieczeństwo (szansa utraty punktu wytrzymałości i przyjaciół). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Hobgoblin)
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Znajduje się na nim Karta Przygody.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru. Na tym obszarze znajduję kilka nieznanych kart.

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 13, 2011, 10:51:48 pm »
Cmentarz 

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 14, 2011, 03:28:51 pm »
Wczorajszy dzień okazał się wyjątkowo pechowy i zapragnąłeś odpocząć trochę po bezpieczniejszej stronie rzeki. Udałeś się w stronę mostu, przeszedłeś przez niego bezpiecznie, po czym ruszyłeś na wschód, chcąc ponownie przejść drogę do Magicznych Wrót. Wieczór zastał cię na terenie opuszczonego cmentarza.

Postanowiłeś przebadać to miejsce dokładnie, zobaczyć co zmarli mają ci do zaoferowania. Jedna z krypt kryła dla ciebie wyjątkowo nieoczekiwany skarb. Prosta, kamienna konstrukcja, w głębi której ukryto solidną trumnę z granitu. Odsunąłeś ją, sprawdzając jej zawartość w świetle pochodni, uśmiechając się coraz bardziej z każdą chwilą. W trumnie leżał Upiór - zimny i obrzydliwy jak pamiętasz, ale teraz zupełnie martwy... bardziej martwy niż dotąd. Oczywiste było, że bestia już się nie podniesie, a porażka twojego najbardziej znienawidzonego wroga jest ci miodem na twą duszę. Następnych kilka chwil poświęciłeś na zrabowanie jego dobytku.



Znalazłeś nowe przedmioty - Topór i Butelkę Wody.

Zostawiasz na tym obszarze Hełm, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.



Zyskałeś nowy czar.

=================

Po wymienieniu ekwipunku postanowiłeś spędzić kilka chwil między grobami i skorzystać z pomocy zamieszkujących cmentarz duchów. Nim jednak wsparłeś się nimi postanowiłeś rzucić jedno z zalegających ci od dawna zaklęć, mając nadzieję skrzywdzić nim tego, kto jest najbliższy zdobycia Korony Władzy.



Rzuciłeś czar Przypadek na Hobgoblina.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 5

Hobgoblin zyskał punkt siły (5->6).


=====================

Duchy udzieliły ci oczekiwanej pomocy. Po spędzeniu kilkunastu minut na medytacji poczułeś przypływ mocy, charakterystyczny dla wchłaniającego się do twej pamięci zaklęcia.

Wynik rzutu kostką podczas wizyty na Cmentarzu: 6



Zyskałeś nowy czar.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2011, 05:29:43 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:44:57 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Ruiny - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 15, 2011, 07:55:49 pm »
Ruiny i nie wchodzę do grobowca (stos 3)

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 20, 2011, 05:43:14 pm »
Ruszyłeś na północ i po południu dotarłeś do ruin starożytnej fortecy. Byłeś tu już wcześniej, dawno temu, w trakcie pierwszy dni swojej wyprawy. Niedaleko jest stąd do gospody, w której tak długo mieszkałeś i czujesz się wśród tych ruin względnie bezpiecznie.

W trakcie badania tego miejsca odnalazłeś opustoszały cmentarz, na którego środku znajdował się spory grobowiec, który pewnie ciągnął się pod ziemią w labiryncie krypt i korytarzy. Nie miałeś ochoty go badać, gdyż wciąż pamiętasz zemstę duchów sprzed kilku dni. Nie chcesz się im ponownie narażać.



Odnalazłeś grobowiec, jednak postanowiłeś go nie zwiedzać.

==================

Nim nastał zmrok czekała cię jeszcze jednak przygoda wśród ruin. Okazało się, że nie są one zupełnie opustoszałe. Podczas przechodzenia wąską uliczką między szkieletami dwóch budynków, dojrzałeś jakiś cień nad sobą. Zdążyłeś uskoczyć nim spadł na ciebie cios maczugą, który skierował na ciebie potężnie zbudowany agresor. Skąpo odziany mężczyzna zaatakował cię z wielką zaciekłością, nie pozwalając ci zyskać inicjatywy, ledwo dając czas na wyciągnięcie topora.



Rozpocząłeś walkę z ludojadem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty i przyjaciele) + 1 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 6 (rzut kostką) = 10

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą Zbroi.

Próba udana(6). Zbroja ochroniła cię przed stratą punktu wytrzymałości.


=====================

Przepędziłeś ludojada i założyłeś obozowisko niedaleko murów fortecy. Noc była wyjątkowo trudna - ze snu zerwał cię silny ból głowy i ciarki przechodzące przez całe ciało, a także nerwowe rżenie jednorożca. W ciemnościach widziałeś jak po jego majestatycznym rogu przebiegają kolorowe iskry, a zwierzęciu musiało się to bardzo nie podobać. Choć pogoda była spokojna, przed oczami miałeś panujący dookoła cyklon, wiatr, który zdawał się obdzierać cię ze skóry. To dziwne zjawisko trwało przez godzinę, a po jego zakończeniu wszyscy byliście bardzo zmęczeni. Z przerażeniem uświadomiłeś sobie, że magiczny cyklon porwał ze sobą posiadane przez ciebie zaklęcia.



Straciłeś swoje czary na skutek działania Magicznego Cyklonu.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #156 dnia: Stycznia 20, 2011, 07:17:46 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Magiczne Wrota).
b) Puszcza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Wróżka).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #157 dnia: Stycznia 21, 2011, 04:07:11 pm »
 Wybieram sie na Puszcze

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #158 dnia: Stycznia 23, 2011, 07:40:06 pm »
Ruiny nie okazały się być szczęśliwym dla ciebie miejscem. Opuściłeś ich okolicę rankiem, ruszając na północ, mając nadzieję wrócić kiedyś po głowę spotkanego wcześniej ludojada.

Minąłeś gospodę i udałeś się na zachód, zatrzymując się na nocleg w okolicach puszczy. Odwiedzałeś ją już i za każdym razem czułeś się w niej dziwnie. Jakaś ponad naturalna, niezauważalna prezencja czuwała nad spokojem tego lasu, a twoja obecność z jakichś powodów ją niepokoiła. Zasnąłeś w końcu, a w snach po raz kolejny widziałeś sylwetkę pięknej, odzianej w biel kobiety.



Spotkałeś wróżkę, lecz zostałeś przez nią zignorowany.

===================

Kiedy obudziłeś się rankiem byłeś wypoczęty, jednak w nocy straciłeś coś bardzo ważnego. Towarzyszący ci dotąd jednorożec zniknął, a dotąd nigdy nie odchodził od ciebie dalej niż na kilkanaście metrów. Rozejrzałeś się po okolicy, wołając go i szukając jego śladów, jednak nic nie odkryłeś. Jednorożec wyparował po prostu i nigdzie nie było po nim śladu, a coś ci mówi, że to nie był przypadek...



Elf odebrał ci twojego Jednorożca za pomocą zaklęcia Mesmeryzm.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 23, 2011, 07:57:07 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na zachód) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Targowisko). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Elf).
b) Równiny (droga na wschód)- teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Miecz).