Autor Wątek: Poszukiwacz 8 - Gladiator  (Przeczytany 40171 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #180 dnia: Lutego 20, 2011, 01:34:15 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #181 dnia: Lutego 21, 2011, 08:40:42 am »
Most

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #182 dnia: Lutego 21, 2011, 01:26:53 pm »
Nie ruszyłeś w dalszą drogę tego dnia. Po zjedzeniu śniadania i wypiciu zdrowotnego kufla piwa, zacząłeś pić dalej, czując, że znowu psuje ci się humor. Kilka godzin po południu byłeś już solidnie nawalony i do pełni szczęścia brakowało ci jedynie dobrego mordobicia.

Zacząłeś prowokować jednego z kilku gości, którzy o tej porze znajdowali się w gospodzie. Ochroniarz spróbował cię wyprowadzić, ale jeden cios z pięści wystarczył, żeby ten padł na ziemię nieprzytomny.
- Kto nassstępny? - zapytałeś prawie pustą salę - No dalejjj.. źis... dziś jestem nieznis... nieniszcz... niepokonany!
Nikt się nie wyrwał do walki, lecz po chwili gospodarz stracił cierpliwość
- Spieprzaj pan, bo poślę po gwardzistów! - rzekł do ciebie zdenerwowany - Chcesz się pan napierdalać, to idź pan walczyć ze strażnikiem mostu!
- Strażnikiem mostu? - zamyśliłeś się z wysiłkiem.
- Strażnik to niepokonany wojownik, założę się, że nie dasz rady z nim wygrać - rzucił jeden z gości, podchodząc cię w klasyczny sposób
- Żesz... że niby ccco? - zapytałeś z wyrzutem - Że ja nie dam rady?!
Wyciągnąłeś topór, robiąc nim kilka wymachów.
- JA nie dam rady, kur*a?! - wybiegłeś z gospody zdenerwowany ich bezpodstawnymi oszczerstwami i z biegu ruszyłeś na most. Golemiczny strażnik już tam na ciebie czekał.

Rozpocząłeś walkę ze Strażnikiem.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 8
Skuteczność Strażnika: 9 (siła) + 5 (rzut kostką) = 14

Poniosłeś porażkę. Skrzat poległ w walce. Próbujesz bronić się za pomocą tarczy.

Obrona udana (5)! Nie tracisz punktu wytrzymałości.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2011, 01:35:56 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #183 dnia: Lutego 21, 2011, 10:45:35 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Nekromancer)
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2011, 10:46:07 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #184 dnia: Lutego 23, 2011, 08:56:58 am »
wioska odwiedzam medyka

leczę się do pełna oraz odwiedzam mędrca i pozbywam się przekleństwa - dopisane przez MG po wymianie sms'ów
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2011, 02:45:58 pm wysłana przez Tantalus »

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #185 dnia: Lutego 23, 2011, 03:01:51 pm »
Niezbyt pamiętasz swoją walkę ze Strażnikiem. Wydaje ci się, że był dużo szybszy niż podczas twojego wcześniejszego starcia i ledwo nadążałeś bronić się przed kolejnymi uderzeniami. Gdy potężny cios padł na tarczę, ta zatrzeszczała głośno i wraz z nią przeleciałeś kilka metrów lotem ślizgowym, zatrzymując się głową na jednej z mostowych barierek. Następnego ranka obudziłeś się w rynsztoku, śmierdzący i zakrwawiony, z najpotworniejszym bólem głowy swojego życia i kacem prawie tak silnym, jak wczorajszy. Miałeś już dość. Gdy tylko odzyskałeś sprawność motoryczną, ruszyłeś na zachód, nie oglądając się za siebie. Po dłużącej się podróży wśród rzęsistego deszczu i silnego wiatru, dotarłeś w końcu do sporej wioski, gdzie miałeś zamiar spędzić ten dzień.

Od razu udałeś się do chaty medyka, widząc że w trakcie pojedynku ze strażnikiem otwarły się stare rany. Podupadasz na zdrowiu i rozkazałeś znachorowi poradzić coś na to, wręczając mu dwa mieszki z góry. Lekarz zaszył twoje rany i opatrzył twoją pierś, gdyż odkrył ku twojemu zdziwieniu, że jakiś czas temu złamałeś żebro. A wydawało ci się, że to tylko kolka...

Po dwóch godzinach wyszedłeś na dwór, obolały, ale należycie opatrzony. Podczas przechadzania się po wiosce zawędrowałeś na wyrastający nad wioską pagórek, docierając do niewielkiej chatki, w której, jak ci mówiono, mieszkał do niedawna mędrzec. Wczoraj została ona ponownie zamieszkana - obrał ją sobie za dom pastor z południa, który przybył tu z misją uduchowienia wieśniaków i chronienia ich przed wszelkiego rodzaju duchami i czarami. Postanowiłeś wpaść do niego, przez czystą ciekawość.

Klecha przyjął cię serdecznie, obserwując cię z troską w oczach. Gdy byłeś już w środku przyjrzał ci się bliżej, po czym postawił diagnozę - byłeś przeklęty. Początkowo myślałeś, że pastor cię zwyczajnie obraził, ale wtedy przypomniałeś sobie o tej brzydkiej dziewczynie i jej matce, która w gospodzie odprawiała nad tobą modły. Klecha kazał ci usiąść i odprężyć się, po czym zaczął inwokować nad tobą modlitwę w języku, którego nigdy nie słyszałeś. Procedura trwała kilkanaście minut, ale kiedy pastor skończył to poczułeś się, ku swojemu nieskończonemu zdziwieniu, znacznie lżej na duchu. Widać modlitwa też ma jakąś moc. Podziękowałeś mu za pomoc, po czym odszedłeś w pośpiechu, w obawie przed nawróceniem.

Odwiedziłeś medyka i wyleczyłeś utracone punkty wytrzymałości (2->4) w zamian za dwa mieszki złota.

Mędrzec zdjął z ciebie przekleństwo.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #186 dnia: Lutego 23, 2011, 04:01:04 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Znajduję się też na nim Karta Przygody.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #187 dnia: Lutego 25, 2011, 10:19:03 am »
Gospoda

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #188 dnia: Lutego 28, 2011, 01:50:30 am »
Wyleczony skierowałeś swoje kroki na północ, nie mając pewności, czy aby odpowiednio zainwestowałeś odnalezione w jaskini pieniądze. Mieszek, który ci pozostał raczej nie wystarczy ci na długo, postanowiłeś więc zarobić trochę kasy na dalszą podróż. W tym celu udałeś się do gospody, w której kiedyś walczyłeś za pieniądze na pobliskiej arenie. Dotarłeś na miejsce przed zachodem.

Okazało się, że nikt nie urządza walk od kilku tygodni, więc nie ma szans na powrót do twojego starego zawodu. Wynająłeś pokój i postanowiłeś zarobić pieniądze w inny sposób - grając w karty. Wieczór spędziłeś na piwie i pokerze, dosiadając się do stołu jakichś wytrawnych graczy. Karta nie szła najlepiej, jednak grało ci się przyjemnie - pod koniec partii wyszedłeś na plus, ale tylko kilka monet, akurat tyle, ile zapłaciłeś za nocleg i posiłek. Podczas gry poznałeś zaznajomiłeś się z jednym ze swoich przeciwników, z podstarzałym kupcem, który zakończył grę z najwyższą wygraną. Postawił ci potem piwo, a w dalszej rozmowie wyszło na to, że jutrzejszego ranka planuje on przemierzyć rzekę wraz ze swym towarem, płynąc na wynajętej barce. Zaproponował ci wspólną podróż, a ty postanowiłeś jego propozycję przemyśleć.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 6

Zaproponowano ci przewóz do Świątyni.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #189 dnia: Lutego 28, 2011, 04:19:01 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji.
b) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Magiczne Wrota).
c) Świątynia (Kraina Środkowa) - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Barbarzyńca).
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2011, 04:39:16 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #190 dnia: Marca 03, 2011, 01:32:32 am »
pola na zach stos 1

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #191 dnia: Marca 03, 2011, 05:03:35 pm »
Postanowiłeś nie korzystać z okazji i pozostać po tej stronie rzeki. Na drugim brzegu czekało wiele niebezpieczeństw i nie miałeś ochoty się z nimi mierzyć bez należytego przygotowania. Poza tym wciąż musiałeś dorwać tego elfa, który podpierdolił ci napierśnik. Dzień spędziłeś na podróży na zachód, głównie traktem, lecz zbaczałeś kilka razy z głównej drogi, licząc na odnalezienie śmierdziela w którymś z tak kochanych przez niego lasów. Niestety, elfa nie odnalazłeś i dzień zakończyłby się bez emocji, gdyby nie znalezisko, którego dokonałeś wczesnym wieczorem.

Dotarłeś w pobliże miasta i zbłądziłeś na północ od jego podgrodzia. W jednym ze starych borów odnalazłeś tam coś interesującego - stary, kilkusetletni cmentarz, z zarośniętymi mogiłami, wytartymi napisami na nagrobkach, porośniętymi mchem kryptami i całą resztą typowych dla takich miejsc elementów krajobrazu. Nie miałeś wiele do stracenia, postanowiłeś więc porozkradać groby, licząc na jakiś interesujący łup. Nie odnalazłeś nic ciekawego aż do momentu, w którym zapędziłeś się do sporej krypty w samym środku nekropolii. Była płytka, choć obszerna, a w jej środku znajdował się tylko jeden nieboszczyk, zamknięty w granitowym sarkofagu na umieszczonym w centralnym punkcie katafalku. W świetle pochodni nie mogłeś rozpoznać jego imienia, wiesz tylko, że nazywa się Arbus albo jakoś podobnie, a po zamieszczonej na sarkofagu podobiźnie zgadujesz, że za życia był on czarodziejem.

Odsunąłeś pokrywę kamiennej trumny, odsłaniając wysuszony, uśmiechnięty szkielet, wpatrujący się w ciebie pustym wzrokiem z rozwianą fryzurą. We wnętrzu znajdował się jeden przedmiot, który denat ściskał kurczowo w kościstych dłoniach - była nim czarna, drewniana różdżka, na której końcu znajdował się błyszczący kamyk. Wyglądała na cenną, postanowiłeś więc zabrać ją ze sobą, co też zrobiłeś po odczepieniu przyrośniętej do skarbu dłoni. Obróciłeś różdżkę w dłoniach, czując, że lekko wibruje pod twoim dotykiem. Wkrótce zrozumiałeś, że znaleziony przedmiot jest potężniejszy niż ci się początkowo wydawało.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Różdżkę. Natychmiast otrzymałeś nowy czar.



Zostawiasz na tym obszarze Butelkę Wody, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #192 dnia: Marca 03, 2011, 05:49:59 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
b) Równiny - teren został zbadany i znajduje na nim Karta Przygody (Targowisko).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #193 dnia: Marca 03, 2011, 10:14:59 pm »
miotam czar na elfa i ide na pola zobaczyc co tam sie dzieje

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #194 dnia: Marca 06, 2011, 06:20:58 pm »
Zaklęcie, które otrzymałeś z różdżki, było ci już dobrze znane. Postanowiłeś nie czekać z jego wykorzystaniem i przed wyruszeniem w drogę rzuciłeś je przeciw swojemu aktualnemu wrogowi - elfowi. Czujesz, że tym razem podziałało jak należy.



Rzuciłeś czar Przypadek na Elfa.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 1

Elf został na trzy tury przemieniony w ropuchę. Różdżka dała ci kolejne zaklęcie.




================

Dalsza podróż na zachód zbliżyła cię do miasta, jednak postanowiłeś do niego nie wchodzić. Poszedłeś wzdłuż rzeki, na południe, zatrzymując się na przedpolach miasta. Wynająłeś pokój w jednej z okolicznych spelun, po czym udałeś się na zwiad najbliższych okolic. Zatrzymałeś się dopiero wtedy, kiedy na twej drodze stanęła starsza kobieta, w której oczach widziałeś nieprzyjemny błysk.

Na początku nie znałeś intencji staruchy, jednak po chwili stały się one jasne. Zaklęciem telekinetycznym spróbowała ona nagle wyrwać magiczną różdżkę z twoich rąk, jednak ściskałeś ją mocno. Wiedźmie musiało na niej bardzo zależeć. Wyciągnąłeś miecz, lewą ręką wciąż siłując się z czarem przyciągającym, kiedy zobaczyłeś, że w lewej ręce czarownicy zaczyna formować się piorun kulisty. Ruszyłeś biegiem, w ostatniej chwili odskakując przed magicznym pociskiem i uderzając z pełnego wymachu. Wiedźma była jednak na to przygotowana - olśniewająco jasny błysk oślepił cię, a potworna siła, jakby eksplozji, odrzuciła cię na kilka metrów w tył. Zatrzymałeś się w śniegu, osmolony i oszołomiony - wiedźma zniknęła w magicznym wybuchu i choć jesteś cały obolały, to różdżka dalej spoczywa w twojej dłoni.



Wynik rzutu kostką podczas spotkania z Czarownicą: 2

Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #195 dnia: Marca 07, 2011, 03:54:44 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Krasnolud).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #196 dnia: Marca 07, 2011, 04:40:27 pm »
rzucam na siebie czar, atakuje krasnoluda i chce mu zrobic kuku!

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #197 dnia: Marca 09, 2011, 12:50:20 am »
Wciąż jesteś obolały po spotkaniu z czarownicą. Początkowo nie widziałeś co się dzieje, wieczorem wymiotowałeś i poszedłeś spać wcześniej, mimo to nie wysypiając się. W złym humorze ruszyłeś w dalszą drogę, kierując się na południe. Kluczyłeś trochę, w swej dezorientacji nie mogąc obrać kierunku i tego dnia nie zaszedłeś daleko. Było jeszcze wcześnie kiedy dotarłeś do puszczy, opadając sił. Nie miałeś najmniejszej ochoty iść dalej tego dnia.

Udało ci się jednak zapewnić sobie rozrywkę - podczas szukania odpowiedniego na nocleg miejsca natrafiłeś na czyjś obóz. Nie miałeś ochoty samemu przygotowywać sobie noclegu, postanowiłeś więc przegnać przybłędę - okazał się nim krasnolud, a miecz w jego dłoni dał ci do zrozumienia, że nie podda się bez walki. Nie czułeś się na siłach, aby z nim walczyć - to był odpowiedni moment na użycie swojego najnowszego czaru.



Rozpocząłeś walkę z Krasnoludem. Użyłeś przeciwko niemu Ciosu Psionicznego.



Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (zaklęcie) + 2 (rzut kostką) = 11
Skuteczność Krasnoluda: 3 (siła) + 1 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłeś w walce. Odebrałeś Krasnoludowi punkt wytrzymałości (4->3). Różdżkę dała ci kolejne zaklęcie:


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #198 dnia: Marca 09, 2011, 03:45:03 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline Teodachad

  • Soldier
  • Wiadomości: 25
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 8 - Gladiator
« Odpowiedź #199 dnia: Marca 10, 2011, 08:38:57 am »
miotam czar i rzucam sie na szalonego wojownika

HELLSING>GOTT MIT UNS>HELL`S GATE ARRESTED>AND SHINE HEAVEN NOW[/i][/color][/size][/font]