Powróciłeś na teren oazy, powoli sunąc po szczycie diuny. Słonawe jezioro na środku pustyni pojawiło się w zasięgu wzroku i byłeś pewien, że tym razem to nie miraż. Cóż, dotarłeś już tak daleko, nie wolno więc się teraz wycofać. Może masz farta i smok już sobie odszedł albo nie żyje?
Niestety, gdy tylko zbliżyłeś się do jeziorka, od razu poczułeś drżenie piasku. Wielka, wężowa głowa wysunęła się z sypkiego gruntu, otwierając jeżący się ostrymi zębami pysk. Przypomniałeś sobie wszystko, czego kiedykolwiek nauczono cię o smokach lub co o nich słyszałeś. Masz już doświadczenie z poprzedniej walki i wiesz jak unikać jego ataków. Szykuje się długa walka...
Rozpocząłeś walkę ze smokiemTwoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (zdolność #4) + 5 (rzut kostką) =
11Skuteczność wroga: 7 (siła) + 3 (rzut kostką) =
10Zwyciężyłeś w walce! Smok (siła 7) zostaje dodany do twoich trofeów.Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (4->5)!============================
Potyczka trwała prawie pół godziny - pod jej koniec byłeś skrajnie wyczerpany i lekko ranny. Czujesz jednak, że jak tylko będziesz miał czas na odpoczynek, to będziesz dużo silniejszy niż przed potyczką. Na kolacje szykuje się smoczy stek...
Zbliżyłeś się do jeziora i napiłeś się z niego wody - była słonawa, ale przyjemnie orzeźwiająco. Jednak nim wziąłeś drugi łyk, ze środka jeziora wystrzeliła kaskada wody, zastygając w powietrzu, formując ponurą, kobiecą twarz. Nie spodziewałeś się, że w tym regionie może czaić się jeszcze jakiś demon. Zdenerwowany przygotowałeś się do walki - skoro zabiłeś smoka, to nie dasz się pokonać jakieś pieprzonej wodnej zmorze.
Rozpocząłeś walkę ze zmorąTwoja skuteczność: 5 (moc) + 6 (rzut kostką) =
11Skuteczność wroga: 3 (moc) + 2 (rzut kostką) =
5Zwyciężyłeś w walce! Zmora (moc 3) zostaje dodany do twoich trofeów.