Autor Wątek: Poszukiwacz 7 - Tropiciel  (Przeczytany 18507 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 06, 2010, 12:14:05 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pustynia - nic się tam nie wydarzy.
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć utracone punkty wytrzymałość.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 06, 2010, 06:27:33 pm »
uhuhuhu ale wybor wiec udaje sie na zamek by prosic krola o reke Astrid i wyprawic huczne wesele

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 06, 2010, 10:48:10 pm »
Znowu znalazłeś się na zamku, tym razem nie mając potrzeby korzystania z usług nadwornego medyka. Zatrzymałeś się w jednym z gościnnych pokoi, który chętnie użyczono komuś, kto chroni księżniczkę Astrid przed pewną zgubą w tym okrutnym świecie. Wieczorem czekała cię biesiada, jednak wcześniej udałeś się do miasta.

Podczas spaceru zawędrowałeś z Astrid do jakiegoś regionalnego parku, zbudowanego na jednym z otaczających zamek wzniesień. Zatrzymaliście się tam na dłuższą chwilę, obserwując bajkowy miejski pejzaż, kiedy to z nieba zaczął padać pierwszy od dawna śnieg - wolno opadający lekki puszek dopełnił tą romantyczną atmosferę, której daliście się porwać. Wzgórze to przyszło ci zapamiętać jako miejsce, w którym pierwszy raz pocałowaliście się z Astrid.

Dziewczyna ucieszyła się, że zdecydowałeś się na ten krok i wyznała, że jest w tobie zakochana od dłuższego czasu. Porozmawialiście o waszych relacjach, po czym uznaliście, że najlepiej będzie, jak nie będziecie się oficjalnie wiązać ze sobą, przy najmniej póki twoja wędrówka nie jest zakończona. Cieszysz się, że Astrid jest u twojego boku, chociaż masz wrażenie, że teraz jeszcze bardziej będziesz się o nią bał - co, jeśli podczas ten niebezpiecznej podróży ktoś skrzywdzi twoją ukochaną?

Póki co ważne, że jesteście ze sobą tu i teraz. Podczas długiej wieczerzy nie zdradziliście nikomu co was łączy, a po zakończeniu zabawy udaliście się na spoczynek. Tej nocy nie nocowałeś w gościnnym pokoju...

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 06, 2010, 11:12:40 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Oaza - teren został już częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 07, 2010, 03:51:52 pm »
po nie wiarygodnie zaskakujacych wydarzeniach na zamku czas ruszac dalej w podroz tym razem silniejszy z moca milosci ... uhaha ... ruszam na OAZE gdyz doszly mnie sluchy ze znajduje sie tam niejaki mag a nowe czary do obrony Astrid i samego siebie sie przydadza .... chowajac sie ponownie w krzakach ciagne ze stosu 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 07, 2010, 06:44:18 pm »
Po raz pierwszy od czasu zgładzenia smoka powróciłeś na oazę. Coś ci podpowiedziało, że to miejsce należy ponownie sprawdzić - nie można przecież wykluczyć, że w pobliżu słodkiej wody znowu pojawi się smok piaskowy albo inny demon. Przemierzając pustynne równiny pomagałeś w marszu swojej kompance, nie okazując jak bardzo boisz się o nią. W tej trudnej podróży jeszcze nie raz coś lub ktoś może zagrażać jej życiu lub waszemu związkowi. Jedyna myśl, która cię uspokaja to świadomość, że zawsze możesz odstawić Astrid do jej zamku i powiedzieć, żeby czekała tam na ciebie. Jak będziesz wystarczająco bezpośredni, to powinna cię posłuchać.

Po smoku nie ma już śladu, okazało się jednak, że ktoś zamieszkał w okolicach oazy. Jakiś stary pustelnik rozbił namiot w cieniu nieruchomej wydmy i żyje tu od jakiegoś czasu. Gdy zobaczył że się zbliżasz obserwował cię czujnie przez jakiś czas, ryzykując uprzejmość, kiedy znalazłeś się w zasięgu głosu. Zaproponował ci herbatę i miejsce do spania w pobliżu jego ogniska. Odpowiedziałeś grzecznością za grzeczność i zgodziłeś się tu zatrzymać.

Pustelnik okazał się być magiem, który osiedlił się tu jakiś tydzień temu i od tego czasu szuka celu swojego życia na tym pustynnym odludziu. Mówi, że życie jest tu ciekawsze, niż możnaby się spodziewać i niemal codziennie ktoś go tu odwiedza. Pomyślałeś, że mężczyzna majaczy, jednak wspomniał o wysokim wojowniku o nordyckich rysach, z opisu tego samego, z którym kiedyś się pojedynkowałeś. Przestrzegł cię również przez niebezpiecznym nekromancerem, który już dwukrotnie próbował go zabić, a który również kręci się po tej stronie rzeki i szuka kłopotów. Zapamiętałeś jego słowa, a po dłuższej rozmowie otrzymałeś od maga coś cenniejszego od dobrych rad. Nieznajomy ocenił, że jesteś dobrym człowiekiem i zasługujesz na dar, który chce ci ofiarować - magiczny zwój z unikatowym zaklęciem, który samodzielnie przygotował. Powiedział, że jesteś człowiekiem, którego chętnie będzie wspierał i za każdym razem jak go odwiedzisz będzie miał dla ciebie inny czar. Szczęście się do ciebie uśmiechnęło - takie wsparcie to prawdziwy dar od losu.



Spotkałeś maga i otrzymałeś od niego nowy czar.



==================

To nie był jednak koniec niespodzianek. Kiedy następnego dnia wyruszyłeś w swoją drogę, opuszczając obóz maga, skierowałeś się nad rzekę, kierowany jakąś nieznaną ci siłą. Czułeś jakieś nieokreślone wibracje dobiegające z jednego punktu na brzegu ruczaju. Nie masz pojęcia co to znaczy, ale wydaje ci się, że chyba zaczynasz być wrażliwy na magię i to właśnie ją tam wyczuwasz.

Na brzegu rzeki, dokładnie tam, gdzie się kierowałeś, znalazłeś ciało odzianej w białą szatę kobiety. Dopiero gdy uklęknąłeś przy niej i obróciłeś ją na plecy zdałeś sobie sprawę, że ona żyje. Jest co prawda potwornie blada, a twarz jej cała w piasku, ale powoli zaczęła otwierać oczy i poruszać głową. Astrid jest jej obecnością zaniepokojona, a ty dobrze wiesz czemu - pomimo tego, że w tej chwili jest dość zaniedbana, ciemnowłosa nieznajoma jest onieśmielająco urodziwa...

Dziewczyna wstała po kilkunastu minutach, przyjęła od ciebie butelkę wody, z której wypiła kilka głębokich łyków. Otrzepała się i wstała, tracąc na chwilę równowagę, po czym podziękowała ci za pomoc. Zapytana o imię i o to skąd się tu wzięła nie potrafiła odpowiedzieć - wszystko wskazuje na to, że brunetka straciła pamięć. Stała tu, bezradna i bezbronna, bez nikogo, kto mógłby się nią zaopiekować...

Astrid okazała ci wyraźnie swoje niezadowolenie z decyzji o zabraniu jej ze sobą w podróż. Nie rozumie co brunetka ma w sobie, co mogłoby ci się przydać - sam tego do końca nie rozumiesz, ale jej obecność wpływa na ciebie kojąco. Nie jesteś specjalistą, ale masz wrażenie, że ona roztacza wokół siebie jakąś magiczną aurę czy coś. Nim jednak zdążyłeś wyjaśnić Astrid swoje stanowisko, brunetka odezwała się do ciebie mówiąc, że chyba przypomniała sobie swoje imię.
- Vezolia... - rzekła aksamitnym głosem - Tak... chyba... nazywam się Vezolia.
Uśmiechnęła się głupio, zadowolona, że chociaż tyle może ci powiedzieć. Uśmiecha się rozkosznie, choć oczywiście nie wolno by ci było to głośno mówić. Udało ci się przekonać księżniczkę, żeby Vezolia towarzyszyła wam przynajmniej na tyle długo, aby odzyskała pamięć. Blondynka obraziła się jedynie i ruszyła przodem. Nie powiedziała jednak "Nie"...



Spotkałeś nowego przyjaciela - Dziewicę!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 08, 2010, 03:00:19 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć utracone punkty wytrzymałość. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Barbarzyńca).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 08, 2010, 04:49:37 pm »
coz z chwili na chwile cos mnie zaskakuje wyznanie milosci Astrid i zaras po tym spotkanie kolejnej niewiasty ktora z zachowanie daje sie wydawac dziewica :) hmmm podroz na zamek i odstawienie Astrid dla jej dobra ... i mojego? nieeeee udam sie na runy moze tam cos sie milego wydarzy ... zlapia sie za wlosy lub za mnie :) RUNY STOS 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 09, 2010, 02:12:20 am »
Ruszyliście na południowy wschód, postanawiając nie wracać do zamku, przynajmniej póki co. Nie ma siły, żeby Astrid zostawiła cię samego z twoją nową towarzyszką, ty zaś nie chcesz zostawiać jej na zamku - jej obecność podnosi cię na duchu w sposób trudny do opisania. Oczywiście nie powiedziałeś tego swej blondwłosej księżniczce, obawiając się, że mogłaby stracić panowanie nad sobą.

Szczęście wciąż wam dopisuje, pomimo tego, że trafiliście na runiczną polanę na południu - miałeś już okazję przekonać się, że miejsca takie potrafią zamieszkiwać nieprzyjemnie agresywne istoty, teraz jednak natrafiłeś tu na innego wędrowca. Starszy człowiek szedł tą polaną na północ, a ilość bagażu, jaki miał na swoich plecach wskazywał, że w podróż zabrał cały swój dobytek. Widząc towarzystwo zatrzymał się przed wami i zawołał zachęcająco - okazało się, że to wędrowny kramarz, który chciałby przehandlować coś na część z waszych zapasów żywności. Nie zdradził jak się nazywa ani gdzie idzie, jednak obiecał oddać ci magiczny eliksir siły w zamian za kilka bochenków chleba i suszone mięso. Nie tak dawno uzupełniłeś swoje racje, podczas pobytu w zamku, poczułeś więc, że interes może być dla ciebie opłacalny. Degustacja potwierdziła prawdziwość magicznego trunku i już po kilkunastu minutach rozstaliście się ze sprzedawcą, idąc w przeciwnych kierunkach. Nowy nabytek może ci się przydać kiedy zacznie być gorąco.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Eliksir Siły!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 09, 2010, 02:26:39 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Przepaść - nic się tam nie wydarzy.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 09, 2010, 06:08:21 am »
kieruje sie na przekleta polane stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 10, 2010, 06:21:04 pm »
Idąc dalej na południe po raz kolejny natknęliście się na przeklętą polanę - równinę, która bardzo dawno temu mogła stanowić jakiś stary las, dzisiaj jednak rosnące na niej drzewa są wysuszone, skarłowaciałe i powykręcane przez jakąś nieznaną ci moc. Czujesz się tu gorzej niż wśród kamiennych runów, a na domiar złego, Vezolia poczuła się znacznie gorzej, kiedy tylko weszliście między zmutowane drzewa - straciła w końcu przytomność. Położyliście ją na waszego muła i przyspieszyliście kroku, nie chcąc zostawać na noc w tym przeklętym miejscu.

Rozbiliście się na wschodnim skraju polany, gdzie brunetka odzyskała przytomność i czuła się odrobinę lepiej - aura tego miejsca działa na nią dużo silniej, będziesz więc musiał w przyszłości unikać takich lokacji. Na szczęście dzień skończył się dla was dobrze - podczas badania okolicy, Astrid znalazła pakunek, ukryty w dziupli jednego z pokrzywionych drzew. W zawiniątka znajdował się mały, złoty pierścień, zdobiony runicznymi znakami. Choć wahałeś się przez chwilę, postanowiłeś przymierzyć biżuterię - gdy tylko włożyłeś obrączkę, pojawiły się na niej runiczne znaki, a kawałek metalu zaczął promieniować nienaturalnym ciepłem, które rozeszło się po twoim ciele. To czarodziejski przedmiot, a jego wpływ na twój organizm jest nieoceniony. Gdy go nosisz czujesz się potężny, jak nigdy dotąd.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Pierścień!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 11, 2010, 04:29:34 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości. Na tym terenie znajduje się inny poszukiwacz (Hobgoblin).
c) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
d) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 11, 2010, 05:28:07 pm »
uzywam eliksir sily i atakuje nekromancera

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 11, 2010, 09:34:23 pm »
Ruszyłeś na północ, po południu docierając do runicznej polany. Wyruszyłeś tego dnia wcześniej niż zwykle, nie miałeś wątpliwości co do obranej drogi, szedłeś szybko, niemal biegłeś przez pewną część drogi. Jakaś siła prowadziła cię na północ, w stronę jakiegoś punktu między tymi kamiennymi obeliskami. Nie rozumiesz dlaczego, ale musiałeś się tam pójść, musiałeś odnaleźć to coś... ale co? Pierścień połyskiwał lekko w jesiennym słońcu, co jakiś czas świecąc wyrytymi w nim magicznymi runami.

Zaczaiłeś się na pagórku, czując, że zbliżasz się do kresu swej dzisiejszej drogi. Był nim obóz nieznajomego ci człowieka, maga odzianego w czarną szatę. Jakaś siła każe ci go zaatakować, a ty nie miałeś siły jej odmawiać. Wypiłeś eliksir, wyciągnąłeś miecz i ruszyłeś w dół, nacierając na czarodzieja. Dopiero po pierwszej wymianie ciosów poznałeś, że będzie godnym przeciwnikiem, a coś w jego oczach napawa cię lękiem. Na jego dłoni zauważyłeś złoty pierścień, zupełnie taki sam jak twój...



Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem. Użyłeś Eliksiru Siły, aby pomóc sobie w walce.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 4 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 16
Skuteczność Nekromancera: 6 (siła) + 2 (przedmioty) + 5 (rzut kostką) = 13

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałeś Nekromancerowi jeden z jego przedmiotów - Pierścień!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2010, 11:16:11 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 13, 2010, 10:10:58 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Hobgoblin i Nekromancer).
b) Pustynia - nic się tam nie wydarzy.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 14, 2010, 09:08:36 am »
wzgorza stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 14, 2010, 11:17:57 pm »
Zdobycie drugiego pierścienia przepełniło cię niezwykłą mocą. Poczułeś się potężniejszy niż kiedykolwiek i ruszyłeś na południe, w tym samym kierunku, w którym uciekał napadnięty Nekromancer. Zgubiłeś jednak jego trop w padającym coraz intensywniej deszczu i postanowiłeś rozbić obozowisko na zboczu jednego z okolicznych wzgórz. Nie zdawałeś sobie sprawy z tego, że w tym samym czasie pobliskie wioski są plądrowane. Nieszczęście tej nocy spadło na ciebie niezapowiedziane.

W nocy, kiedy siedziałeś na czatach, zobaczyłeś grupę konnych zbliżających się z zachodu, mijających wzgórze. Zatrzymali się nagle na skraju lasku i skręcili w twoim kierunku, szybko wspinając się do waszego obozu. Wiedziałeś, że są agresywnie nastawieni i byłeś pewien, że zostaniecie przez nich napadnięci lada moment. Były ich ze dwa tuziny i nie miałbyś najmniejszych szans w walce z nimi. Nie miałeś już czasu na dogaszenie ogniska - krzyknąłeś na dziewczyny i ruszyłeś na szczyt wzgórza, jednocześnie płosząc swojego muła. Zbiegliście z drugiej strony wzgórza, pozostawiając swój cały dobytek na miejscu - przeklinałeś siebie za to, że nie zabrałeś nawet broni, czy magiczny pierścieni.

Zbójcy zniszczyli wasz obóz i pochwycili muła - nie odnaleźli was, a to było najważniejsze. Bezpieczeństwo twoich towarzyszek było dla ciebie najważniejsze, co samego ciebie trochę zaniepokoiło. Przyczailiście się do czasu, aż szabrownicy odjadą, po czym przeszukaliście zgliszcza, nie odnajdując w nich nic przydatnego. Nie zostało ci nic po tej nocy. Macie tylko siebie.



Wszystkie twoje przedmioty zostały wykradzione przez Zbójców i ukryte na Oazie.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 15, 2010, 02:30:25 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Przepaść - nic się tam nie wydarzy.
b) Tajemne Wrota - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer).
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Upiór).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 15, 2010, 03:44:31 pm »
przepasc