Razem z nowymi przyjaciółmi i z uzupełnionymi zapasami żywności udaliście się na zachód, podróżując wzdłuż łańcucha Ognistych Gór. Celem waszej podróży była dolina ukryta miedzy wysokimi wzgórzami, porośnięta gęstym lasem. Osiągnęliście go po południu.
Badanie obszaru zaczęłaś od walki - w pobliżu zejścia do doliny, wśród młodych drzewek stał kamienny olbrzym, golem, z twarzą szpetnie wyciosaną w jakiejś zwietrzałej skale. Kiedy tylko zbliżyłaś się do niego on rzucił się na ciebie, atakując w sposób metodyczny, przewidywalny, ale i bardzo silny. Nie miałaś szans na zmęczenie wroga, musiałaś więc szybko go pokonać.
Rozpoczęłaś walkę z Golemem.Twoja skuteczność: 7 (siła) + 2 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) =
15Skuteczność wroga: 5 (siła) + 1 (rzut kostką) =
6Zwyciężyłaś w walce! Golem (siła 5) zostaje dodany do twoich trofeów.
Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (7->8)!===================
Po pokonaniu wroga udałaś się w głąb lasu, kierując się za Erykiem, który między drzewami odnalazł wydeptane przez kogoś ślady. Poruszaliście się ostrożnie, licząc na zaskoczenie ewentualnego wroga, ale ktokolwiek zostawił ten trop dawno już opuścił to miejsce. Zaprowadził was jednak do niewielkiego strumyka, przy którym postanowiliście zatrzymać się, aby odpocząć po zwycięskiej walce.
Smak wody z tego źródła był ci znajomy - piłaś już podobną wodę w opuszczonych ruinach za rzeką, permanentnie zwiększając wtedy swoją fizyczną sprawność. Również i w tym strumyku płynie magiczny eliksir - poznałaś to po kilku łykach. Zaspokoiłaś pragnienie i przemyłaś swoje rany, czując, jak kolejna twoja siła rośnie z każdą chwilą.
Zyskałeś jeden punkt siły (8->9).==================
Ugasiłaś pragnienie i wzmocniłaś się, po czym udałaś się na dalszy zwiad po tym tajemniczym regionie. Dotarłaś do miejsca pokrytego wypaloną ziemią, jakby coś eksplodowało tu na powierzchni kilku mil kwadratowych. Eryk powiedział ci, że w tej okolicy jeszcze kilka tygodni temu znajdowało się wielkie bagno, teraz jednak był tu jedynie popiół i popękana gleba. Było też coś jeszcze.
Odnalazłaś tu zapomniany amfiteatr, okrągły plac otoczony wysokim murem, a ponad nim rzędy trybun dla widowni. Nie znałaś się na historii i nie mogłaś wiedzieć co to jest, ale wiedziałaś bardzo dużo o walce - to miejsce zbudowano, aby podziwiać walkę. Trafiłaś na środek tej tajemniczej areny, podziwiając jej konstrukcję, myśląc o tym, jak przyjemnie byłoby tu walczyć z jakimś silnym przeciwnikiem, na przykład z tym gnojem, który ukradł ci magiczną różdżkę. Nagły błysk oślepił cię, kiedy jakaś postać teleportowała się na środek areny z trzaskiem pioruna - twoje życzenie zostało spełnione.
Odnalazłeś Arenę i postanowiłeś wyzwać na pojedynek Nekromancera.Rozpoczęłaś walkę z Nekromancerem. Najemnik pomaga ci w walce.Twoja skuteczność: 9 (siła) + 5 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) =
16Skuteczność Nekromancera: 8 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) =
11Zwyciężyłaś w walce! Odebrałaś Nekromancerowi jeden z jego magicznych przedmiotów - Różdżkę!
Zostawiasz na tym obszarze Hełm, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.Różdżkę dała ci zaklęcie: