Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33142 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #200 dnia: Marca 12, 2011, 12:04:57 am »
Strażnik był poważnym przeciwnikiem, ale tym razem pokonałaś go bez większych problemów. Kilka miesięcy temu nie byłabyś w stanie nawet zarysować jego pancerza, a teraz wygrałaś z nim pojedynek i to nie pierwszy raz. Z każdym dniem tej podróży czujesz, że stajesz się coraz potężniejsza. Jeśli tak dalej pójdzie, to zdobycie Korony nie będzie aż takie trudne.

Most pokonałaś po południu, po czym skręciłaś na wschód. Przed wieczorem zaskoczyła cię śnieżyca - silny wiatr wiał z północnego-wschodu, niosąc ze sobą chłód zbliżającej się zimy i tony białego puchu. Na szczęście nie zgubiłaś się i marsz zakończyłaś w pobliżu przesmyku przez góry. Ponieważ nie narzekałaś na brak gotówki postanowiłaś odwiedzić mieszkającego w okolicy czarnoksiężnika - z łatwością zlokalizowałaś jego chatę i przed wieczorem dobiliście targu. Nowe zaklęcie powinno jeszcze bardziej ułatwić ci podróż.



Natknęłaś się na Czarnoksiężnika i kupiłaś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.



====================

Rankiem następnego dnia czekała cię ciekawa niespodzianka. Ze snu wybudziła cię dziwna siła, która uziemiła się na twej kieszeni. Jakaś niewidzialna moc zaczęła szarpać twoją magiczną różdżkę, próbując wybić ją w powietrze i skierować lotem ślizgowym gdzieś na południowy-wschód. Znałaś ten czar, twoja różdżka została kiedyś takim wykradziona. Dzisiaj jednak nie miałaś zamiaru do tego dopuścić. Zaparłaś się nogami, zamknęłaś oczami i wyrecytowałaś w myślach kontrazaklęcie.



Krasnolud rzucił na ciebie czar Zawładnięcie z zamiarem odebrania ci jednego z twoich magiczny przedmiotów - Różdżki.



Rzuciłaś czar Odbicie, aby odwrócić działanie wrogiego zaklęcia.

Odebrałaś Krasnoludowi mieszek złota.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2011, 07:00:32 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #201 dnia: Marca 12, 2011, 07:06:57 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Przeklęta Polana - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
c) Strażnik (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim 2 Karty Przygody.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #202 dnia: Marca 12, 2011, 09:16:06 pm »
przeklęta polana stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #203 dnia: Marca 14, 2011, 11:55:36 pm »
Magiczny kontratak wzbogacił cię o mieszek, który widocznie należał do tej gnidy, która chciała odebrać ci różdżkę. Ciesząc się, że sprawiedliwości stało się za dość udałaś się na zachód, ciesząc się dobrą tego dnia pogodą. Choć wciąż było zimno, wiatr nie dokuczał dziś tak bardzo, a z nieba nie padał śnieg. Bez wysiłku minęłaś wzgórza, docierając na rozległą polanę.

Odwiedzałaś już to miejsce i jego przejmująca aura sprawiała, że wizyta tam była jeszcze mniej przyjemna, niż przechadzka wśród magicznych runów. Śnieg sprawiał jednak, że łatwiej było znaleźć drogę między poskręcanymi drzewkami i twojej drużynie udało się zwiedzić spory obszar nim zaskoczył was zmrok. Jedynym wartym uwagi znaleziskiem tego dnia był żelazny szyszak, który zauważyłaś zatknięty na jednym z wyższych drzew. Nie masz pojęcia kto mógł chcieć umieszczać hełm na drzewie, domyślasz się że mógł służyć jako cel albo miał odstraszać wędrowców. Tak czy inaczej, hełm nie był czymś, co cię w tej chwili interesowało - miałaś w tej chwili zbyt wiele na głowie, żeby obciążać ją jeszcze bardziej.



Znalazłeś Hełm, jednak postanowiłaś nie zabierać go ze sobą.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #204 dnia: Marca 15, 2011, 01:20:01 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik). Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - możesz skorzystać tu z usług mnichów i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - nic się tam nie wydarzy.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #205 dnia: Marca 15, 2011, 07:33:29 pm »
Tajemne wrota,kupuję zaklęcie

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #206 dnia: Marca 17, 2011, 01:23:18 am »
Pobyt na przeklętej polanie nie przyniósł ci żadnych materialnych korzyści, ale odkryłaś coś, czego wcześniej nie zauważyłaś. Twoja magiczna różdżka, która podczas całej podróży wydawała z siebie nikły, niebieskawy blask, połączony z lekką wibracją i ciepłem, zdawała się nie działać w okolicy pokrytej skarłowaciałymi drzewami polany. Jej iskra zgasła zupełnie, a ty sama straciłaś na sile, najwyraźniej przez to, że pierścień również przestał funkcjonować. To miejsce wysysało magie ze wszystkiego i wcale ci się to nie podobało. Ruszyłaś na wschód, z zamiarem powrócenia do odwiedzonego wcześniej czarnoksiężnika.

Nabyte wcześniej zaklęcie okazało się niezwykle pomocne - to dzięki niemu obroniłaś się przed wrogim czarem. Utwierdziło cię to w przekonaniu, że magia może stanowić klucz do twojego zwycięstwa. Nie masz zamiaru żałować na nią pieniędzy, w szczególności, że ostatnio zarobiłaś jeden mieszek. Odnalazłaś domostwo czarnoksiężnika i ponownie dokonałaś u niego zakupu, powiększając swój magiczny arsenał.



Natknęłaś się na Czarnoksiężnika i kupiłaś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #207 dnia: Marca 17, 2011, 02:13:40 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Na tym obszarze znajduje się również Karta Przygody.
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Krasnolud).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #208 dnia: Marca 17, 2011, 06:21:06 pm »
Runy stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #209 dnia: Marca 19, 2011, 02:49:54 pm »
Kolejny czar daje ci dodatkową przewagę nad swoimi wrogami, co dodatkowo cię podbudowało. Jesteś dumna z tego jak daleko zaszłaś i jak potężna się stałaś w ciągu tej podróży. Wątpisz, aby którykolwiek z twoich oponentów miał jakiekolwiek szanse w walce z tobą, nie sądzisz też, aby ktoś jeszcze władał magiczną mocą zaklętą w twojej czarodziejskiej różdżce. Wszystko szło po twojej myśli, jednak brak wyzwań zaczyna cię już trochę nużyć. Zdecydowałaś się na wizytę na runicznej polanie, pełna nadziei na starcie z jakimś potężnym, godnym cię wrogiem.

Gdy dotarłaś do celu po południu, zaczęłaś przeszukiwać okolicę. Udało ci się namierzyć wroga, jednak nie stanowił żadnego wyzwania - dziki goblin błąkał się bez celu, opętany czarodziejską mocą magicznych kamieni, pobudzony żądzą krwi. Chwyciłaś włócznię i ruszyłaś mu na spotkanie, gdyż taka nierówna walka była lepsza niż nic. Pojedynek potoczył się szybko i po twojej myśli.



Rozpoczęłaś walkę z Goblinem.

Twoja skuteczność: 10 (siła) + 2 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 15
Skuteczność wroga: 2 (siła) + 3 (runy) + 4 (rzut kostką) = 9

Zwyciężyłaś w walce! Goblin (siła 2) zostaje dodany do twoich trofeów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #210 dnia: Marca 19, 2011, 03:58:48 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #211 dnia: Marca 19, 2011, 06:16:05 pm »
Wzgórza stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #212 dnia: Marca 20, 2011, 11:14:24 pm »
Pokonania goblina przyszło ci zaskakująco łatwo, pomimo jego wyjątkowej agresji. Odpoczęłaś w pobliżu run, licząc na jeszcze jakąś walkę, jednak noc minęła spokojnie, choć wyjątkowo mroźno. Kolejnego dnia udałaś się na południe, pragnąc ogrzać się trochę w wynajętym w jakiejś karczmie pokoju. Z łatwością dotarłaś do miasteczka niedaleko mostu, a po zapłaceniu za nocleg zasięgnęłaś informacji na temat okolicy od karczmarza. Dowiedziałaś się od niego o wielu kurhanach rozsianych po okolicznych wzgórzach i o skarbach, które rzekomo wciąż znajdują się w wielu z nich. Postanowiłaś zbadać te pogłoski.

Całą resztę dnia poświęciłaś na badanie okolicznych pagórków i choć faktycznie natknęłaś się na kilkanaście płytkich grobowców, to w żadnym z nich nie odnalazłaś niczego wartego uwagi. Sytuacja zmieniła się dopiero gry bardzo oddaliłaś się od ludzkich siedzib, docierając niemalże do podnóża Ognistych Gór. Kolejny kurhan znajdował się w górnej części jednego z wysokich wzgórz, a jego wnętrze ciągnęło się pod ostrym kątem w dół. W tym wyjątkowo nieprzystępnym miejscu nie odnalazłaś jednak niczego, za wyjątkiem pary bardzo dziwnych butów. Skórzane obuwie doskonale się zachowało, co wskazywało, że są one magiczne, jednak nie wzięła ich ze sobą, choćby dlatego, że były o jakieś 5 rozmiarów zbyt duże.



Znalazłaś nowy magiczny przedmiot - Skrzydlate Buty. Postanawiasz nie zabierać go ze sobą.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #213 dnia: Marca 21, 2011, 12:40:09 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
c) Wioska (Kraina Zewnętrzna) - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
d) Skały (Kraina Zewnętrzna) - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, wykorzystując specjalną zdolność swojego przyjaciela.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #214 dnia: Marca 21, 2011, 08:57:22 pm »
Wioska (jeśli mogę,rzucam czar Zdmuchnięcie na Neckromancera)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #215 dnia: Marca 22, 2011, 10:37:00 pm »
Kolejny raz zdecydowałaś się na przejście przez most. Pogoda tego dnia nie była zła na długi marsz, a miałaś jeszcze kilka spraw do załatwienia. Wiedziałaś, że jedno z twoich zaklęć nie podziała na wybranego wroga, jeżeli będzie was dzieliła rzeka, a chciałaś użyć go jak najwcześniej. Kiedy tylko oddaliłaś się trochę od ludzkich osad wzniosłaś dłonie i wyrecytowałaś formułę zaklęcia, przyzywając wielki wiatr i kierując go na północ.



Użyłaś czaru Podmuch Wiatru przeciwko Nekromancerowi.

==================

Nie miałaś pewności jak zadziałało zaklęcie, ale miałaś nadzieję, że wystarczająco zepsułaś mu dzień. Później skierowałaś się na wschód, docierając w końcu do wioski. Nie miałaś jednak ochoty odwiedzać żadnego z pracujących tu specjalistów. Zapłaciłaś tam za nocleg w karczmie i resztę dnia spędziłaś na wygrzewaniu się przy kominku, posilaniu się i piciu piwa.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #216 dnia: Marca 23, 2011, 01:45:29 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny). Na tym terenie znajdują się inni poszukiwacze (Nekromancer i Elf).
b) Kapliczka - możesz skorzystać tu z usług mnichów i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałość.
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #217 dnia: Marca 24, 2011, 07:57:13 pm »
Kapliczka nic nie robie

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #218 dnia: Marca 28, 2011, 12:54:05 am »
Rankiem rozpoczęłaś kolejny mroźny dzień. Wyspałaś się, a rankiem zażyłaś kąpieli, wydając część zarobionych pieniędzy. Po uzupełnieniu zapasów postanowiłaś ruszyć w drogę, choć tego dnia nie miałaś żadnego konkretnego celu. Zdecydowałaś się udać na zachód, mając nadzieję natrafić na coś wartego uwagi.

Podróż ciągnęła się długo i skończyłaś ją w pobliżu klasztoru, w którym jakiś czas temu zabiłaś strzygę. Dym z kominków świadczy o tym, że mnisi znowu się w nim osiedlili. Przez pewien czas myślałaś, czy nie pójść do nich i nie zażądać spłacenia długu wdzięczności, jaki wobec ciebie mieli. Ostatecznie jednak osadziłaś się na skraju lasu u podnóża klasztornego wzgórza. Nie byłaś religijna i wolałaś unikać kontaktu z zakonnikami, póki nie było takiej potrzeby.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #219 dnia: Marca 28, 2011, 03:59:24 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na północ) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarownica).
b) Pola (droga na wschód) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jaskinia).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).