Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33132 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Poszukiwacz 3 - Amazonka
« dnia: Września 11, 2010, 06:31:01 am »
Słońce świeciło nad całą krainą, ukazując wszelkie jej pejzażowe skarby w pełnym majestacie. Łąki i polany przechodziły płynnie w pofalowane doliny i wzgórza, dające początek znikającym na dalekim wschodzie górom. Wśród pól i równin widzisz odległe miasta i wioski, mniejsze i większe ludzkie osiedla, których od zawsze kazano ci unikać. Cel twojej wędrówki jest jednak jedynie punktem na horyzoncie - spowite ciemnymi chmurami, posępne szczyty Ognistych Gór, których podnóża znajdują się gdzieś daleko za rwącą, nieprzebytą rzeką. Droga do Korony Władzy będzie trudna, ale musi ci się powieść - duchy lasu już zbyt długo walczą samotnie z rosnącymi w siłę mocami chaosu. Po tajemniczym zniknięciu maga Claudiusa, ten potężny artefakt może wpaść w ręce każdego, a w jeśli znajdzie się na nieodpowiedniej głowie, da to początek zgubie wszystkich mieszkańców kraju. Nie znasz głowy, które byłyby odpowiedniejsza od twojej własnej.

Zwinnie zeszłaś ze szczytu wysokiej sosny, którą obrałaś sobie za punkt widokowy. Przeczesałaś włosy, strzepnęłaś igliwie z kusej spódniczki, po czym ruszyłaś truchtem w stronę rzeki, pędząc ku przygodzie.

Amazonka rusza ku nieznanemu!


AD.1 - Dla usprawnienia rozgrywki będę rzucał dwiema kostkami przy każdym twoim ruchu. Dzięki temu będziesz mogła pokonywać dalsze dystanse, co może być ważne w pierwszych etapach gry. Jeżeli z jakichś powodów będziesz chciała ruszać się tylko jedną kostką, uprzedź mnie o tym w jakimś poście.
AD.2 - Ta umiejętność wymaga nerfnięcia, bo jest trochę zbyt dobra. Umówimy się, że działa tak jak działa, ale jedynie wtedy, kiedy Amazonka atakuje przeciwnika. Nie może jej użyć kiedy się broni.

Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Sobowtór (siła 5)
Goblin (siła 2)
Rozbójnik (siła 4)
Hobgoblin (siła 3)
Hobgoblin (siła 3)
Golem (siła 5)
Strzygoń (moc 4)
Goblin (siła 2)
Upiór (moc 6)
Olbrzym (siła 6)
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2012, 04:12:51 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #1 dnia: Września 12, 2010, 03:14:59 pm »
Poprzednią noc spędziłaś w małej wiosce nad rzeką, jednak o świcie podziękowałaś za gościnę i ruszyłaś dalej w swoją podróż. Musisz przekroczyć Rwącą Rzekę, aby wydostać się z tej Krainy, jednak dalej czekają cię wielkie niebezpieczeństwa - musisz się przygotować przed stawieniem im czoła, więc minie trochę czasu zanim opuścisz zewnętrzne lasy, pola i równiny. Twoim priorytetem jest odnalezienie Talizmanu, magicznego przedmiotu, który pozwoli ci bezpiecznie przebyć Dolinę Ognia i zdobycie Korony Władzy. Bez niego nie masz szans na osiągnięcie swojego celu.

Na zachodzie widzisz gęstą puszczę, jedną z wielu rosnących nad Rwącą Rzeką. Zawsze lubiłaś las, ale masz złe przeczucia względem tego jednego - drzewa wyglądają tam wyjątkowo posępnie. Na północy rozpościerają się rozległe równiny, graniczące od południa z prastarym lasem. Za nimi widzisz chyba jakieś kamienne konstrukcje - jakieś monumenty i kamienne runy, może jakieś miasto lub jego ruiny.
 

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3 (2+1)

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #2 dnia: Września 12, 2010, 05:28:34 pm »
Idę w stronę równin
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #3 dnia: Września 12, 2010, 05:47:59 pm »
Minęłaś las i zaczęłaś wędrówkę wśród zielonych równin. Pogoda dopisywała, droga póki cię nie zmęczyła, wszystko idzie po twojej myśli. Pod wieczór zaczęłaś trochę uważniej badać miejsce do którego przybyłaś, starałaś się bowiem znaleźć miejsce na nocleg i drewno na opał. Kiedy słońce miało już zajść za horyzont, a ty wracałaś do obozowiska z zebranym chrustem, potknęłaś się o na wpół zakopany w ziemi obiekt. Wstałaś szybko i zdenerwowana cofnęłaś się dwa kroki, mając wrażenie, że to nie był korzeń czy kamień. Kucnęłaś i odkryłaś, że miałaś rację - twoja noga zahaczyła o na wpół wkopaną w ziemię, zaśniedziałą lampę oliwną. Wygrzebałaś ją i uśmiechnęłaś się, zdając sobie sprawę, że to dokładnie taka lampa jak te, które występują w bajkach o dżinach i latających dywanach. Potarłaś ją rękawem, czując się głupio wykonując tak dziecinny ruch, jednak uśmiech zniknął z twojej twarzy, kiedy z miedzianego naczynia zaczął wydobywać się niebieski dym, kiedy tylko dotknęłaś go palcami. Rzuciłaś lampę na ziemię i cofnęłaś się dwa kroki, z mieszanką strachu i fascynacji patrząc jak niebieska chmura zmienia się w... w dżina.

- Jestem Jahir, o Pani, dżin i twój wierny sługa - rzekł stwór, przypominający teraz łysego, niebieskiego mężczyznę - Nie spełniam jednak trzech życzeń, ani nie zsyłam na ludzi nieszczęścia... mam jednak propozycję, która może Panią zainteresować...

Po wysłuchaniu dżina podniosłaś jego lampę i schowałaś do swojego plecaka. Jego pomoc może się kiedyś przydać, a nawet jak nie, to w dwójkę zawsze milej podróżować...



Zdobyłaś nowego przyjaciela - Dżina!

W zamian za mieszek złota użyje on na twój rozkaz zaklęcia, którego kartę dostaniesz za chwilę na priva. Po wykorzystaniu zaklęcia, Dżin opuści twoją drużynę.
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2010, 05:53:17 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #4 dnia: Września 13, 2010, 12:14:31 am »
Wypoczęłaś tej nocy, zerwałaś się wcześniej i truchtem ruszyłaś dalej. Mając nowego kompana, podróż mijała ci szybciej i byłaś dziś w stanie pokonać szmat drogi.

Ranka znów musiałaś zadecydować gdzie pójść. Bieg na południe zaprowadzi cię na wzgórza za pilnowanym przez Strażnika mostem. Z takiej oddali nie jesteś w stanie nic zobaczyć, ale masz koszmarnie złe przeczucia związane z tamtymi pagórkami. Wygodny trakt prowadzi na północy-zachód i będziesz nim mogła dobiec prawie do Miasta, największej metropolii w tej krainie. Oceniasz, że obóz rozbić będziesz musiała gdzieś na jego przedmieściach, wśród pól uprawnych i kwietnych polan. Możesz też spróbować pokonać Strażnika i przejść przez most, zbliżając się trochę do celu swej podróży - nie będzie to jednak łatwe zadanie.
 

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 8 (6+2)

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #5 dnia: Września 13, 2010, 10:25:53 am »
Idę na pola
stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #6 dnia: Września 13, 2010, 10:53:27 am »
Zbliżyłaś się do podgrodzia, starając się unikać większych skupisk chat. Jedna z dróg odbijających od miejskiego traktu pokierowała cię na północ, w stronę młodego lasu i wzgórz. Idąc tą drogą spostrzegłaś mężczyznę opierającego się o przydrożne drzewo. Podeszłaś bliżej, widząc, że nie jest z nim najlepiej.

Dużo młodszy od ciebie chłopak wygląda na rekruta miejskiej gwardii, w tej chwili jednak wygląda jak siedem nieszczęść. Jest cały we krwi, nie widzi na jedno oko, a lewa ręka wygląda na wyłamaną w barku. Kiedy go znalazłaś był już konający - musiał tu leżeć od wielu godzin, może nawet od kilku dni - gangrena wdała się w rany i jedyne co mogłaś dla niego zrobić, to ukoić jego cierpienie. Śmierć którą mu zadałaś była szybka i bezbolesna.

Nie miał przy sobie żadnych godnych uwagi przedmiotów, jego kolczuga jest na ciebie o wiele zbyt duża. Wzięłaś jednak jego miecz - jest utrzymany w dobrym stanie i choć nie jest to broń najwyższej jakości, to jej klinga wciąż jest ostra, a rękojeść dobrze pasuje do twojej dłoni. Ruszyłaś dalej w drogę, zostawiając denata tam, gdzie go znalazłaś.



Znalazłaś nowy przedmiot - Miecz!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #7 dnia: Września 14, 2010, 01:34:03 am »
Rankiem ruszyłaś w dalszą drogę. Postanowiłaś nie iść jeszcze do miasta - chciałaś udać się tam głównie po to, aby kupić jakiś oręż, jednak Bogowie znacznie ułatwili ci wczoraj zadanie. Uzbrojona czujesz się dużo pewniej i bez strachu możesz dalej eksplorować tą trawiastą krainę.

Pomijając widniejące na horyzoncie miasto i nieodzowną Rwącą Rzekę, krajobraz pokrywają prawie wyłącznie pola, czy to uprawne, czy pastwiska i łąki. Droga prowadząca na południe wiedzie ku posępnym skalnym szczytom i jakimś niedużym zabudowaniom. Droga na wschód pozwoli ci cofnąć się trochę i ponownie zwiedzić region gospody, którą biegiem minęłaś wczorajszym rankiem.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6 (5+1)

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #8 dnia: Września 14, 2010, 01:14:57 pm »
Pola
stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #9 dnia: Września 15, 2010, 12:12:03 am »
Minęłaś ponownie gospodę, wkraczając do niewielkiej mieściny położonej w jej pobliżu. Kilkanaście chat zbudowano w niej wokół brukowanego placu i jednego bardzo dużego, nowoczesnego budynku. Okazało się, że nie jest to ratusz ani browar, a największa w tych okolicach siedziba Gildii Najemników - zaplecze budynku stanowił obszerny plac, z którego dobiegają szczęki mieczy, najpewniej odgłosy treningu. Postanowiłaś spędzić noc w tej okolicy, wydając kilka monet na pokój w niewielkim zajeździe.

Rankiem, tuż po przebudzeniu wyszłaś na plac i postanowiłaś odwiedzić Gildię. Przed snem przemyślałaś wszystkie za i przeciw i stwierdziłaś, że w tej chwili jest ci potrzebna wszelka możliwa pomoc w zdobyciu Korony Władzy. Wynajęłaś doświadczonego najemnika za cenę 1 mieszka złota, choć zdajesz sobie sprawę z tego, że bez dodatkowej zapłaty nie będzie mógł dla ciebie walczyć. Wierzysz jednak, że pieniądze są problemem łatwiejszym do rozwiązania niż brak sojuszników.



Zdobyłaś nowego przyjaciela - Najemnika!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #10 dnia: Września 15, 2010, 12:56:43 pm »
Twój nowy towarzysz milczy przez większość drogi - wiesz tylko, że nazywa się Cedric i jest od ciebie dużo starszy. Choć nie podoba ci się, że pomagać ci będzie jedynie za dodatkową opłatą, musisz mu przyznać, że ma niezłą kondycję - daje rady wytrzymać twoje mordercze tempo poruszania się, mając na sobie kolczugę i hełm.

Wiesz, że musisz zarobić pieniądze, obrałaś więc kierunek na łatwiejszy, gęściej zaludniony teren, wierząc że w puszczach i lasach dużo łatwiej jest stracić majątek niż go odzyskać. Pola na południu zapowiadają się dobrze - to region wiejski, głównie zajmowany przez regionalnych sadowników. Podobne pola, choć bardziej zurbanizowane widzisz w okolicach miasta, na zachodzie. Byłaś tam wczoraj i masz nadzieję, że natkniesz się na kogoś więcej niż martwego żołnierza.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6 (5+1)

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #11 dnia: Września 15, 2010, 07:43:29 pm »
Pola na południe
stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #12 dnia: Września 15, 2010, 07:55:07 pm »
Droga była długa, a okolica nieciekawa. Zmęczona zatrzymałaś się w głębi boru, który znalazłaś niedaleko pól za wioską. Rozbiłaś obóz w jego środku, po czym ruszyłaś na zwiad terenu, pozostawiając Cedricowi zadanie zebrania drewna na opał i zaczerpnięcia wody.

W trakcie ekploracji lasu natknęłaś się na pieczarę - z jej wnętrza dobiegał szum wody. Wiedząc, że w takich miejscach często znaleźć można ciekawe rzeczy, skleciłaś prowizoryczną pochodnię i zeszłaś pod ziemię, rozglądając się za czymś, co mogłoby ci się przydać. Nie znalazłaś śladów ludzkiej aktywności, jednak po kilku minutach dotarłaś do sporego, podziemnego jeziora we wnętrzu polodowcowej jaskini. Czując, że z powodu obecności kompanów w twojej drużynie nie będziesz miała wielu momentów prywatności, postanowiłaś wykąpać się w orzeźwiająco zimnej źródlanej wodzie.

Kąpiel była niezwykle rewitalizująca. Woda musi mieć jakieś magiczne właściwości, gdyż tuż po zażyciu krótkiej kąpieli czujesz się pełniejsza energii i zdrowsza. Po kilku minutach powróciłaś do obozowiska, choć nie zdradziłaś się najemnikowi ze swojego odkrycia.



Twoja wytrzymałość urosła o jeden punkt (4->5).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #13 dnia: Września 16, 2010, 12:20:17 pm »
Ozdrowieńcza woda ożywiła twoje ciało, lecz, niestety, miałaś przez to spore problemy z zaśnięciem w nocy. W końcu nie udało cię zmrużyć oka ani przez chwilę. Zmęczona nieprzespaną nocą zwlokłaś się z ziemi o świcie i ruszyłaś dalej, zdając sobie sprawę z tego, że dzisiaj daleko nie zajdziesz.

Eksploracja okolic wioski jest oczywistą możliwością - skoro i tak daleko nie zajdziesz, to tak samo dobrze można pozostać w gęściej zaludnionej okolicy. Z drugiej strony możesz próbować iść dalej, w kierunku mostu. Puszcza kilka mil stąd wygląda na dobre miejsce do rozbicia obozu.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2 (1+1)

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Puszcza - na obszarze znajduje się karta przygody i nie można go w tej chwili dalej eksplorować.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #14 dnia: Września 16, 2010, 06:42:11 pm »
Pola
Stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #15 dnia: Września 16, 2010, 11:18:55 pm »
Dotarłaś w bardziej zaludniony region przedmieść wioski. Raz po raz trafiasz na mniejsze lub większe ludzkie osady, niestety póki co nie natknęłaś się na nic ciekawego.

Po południu dotarłaś do miejscowości o szczególnie wysokiej populacji. Na jej uboczy widzisz chatę, przed którą ustawiona jest gigantyczna kolejka - wszyscy to ludzie ranni i chorzy, niektórzy podtrzymywani przez innych lub leżący na prowizorycznych leżach gdzieś w jej pobliżu. Po krótkiej rozmowie ustaliłaś, że w mieścinie tej zamieszkał uzdrowiciel i za darmo leczy on każdego, kto się do niego zgłosi. Cieszy cię, że w tych trudnych czasach ludzie są zdolni do takiego altruizmu. Choć nie jesteś ranna, dobrze wiedzieć, że jest tu ktoś, do kogo w razie ran można się zgłosić.



Na tym obszarze zamieszkał Uzdrowiciel.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #16 dnia: Września 17, 2010, 12:38:05 pm »
Jesteś zdrowa, wypoczęta i przyzwoicie uzbrojona, jednak sytuacja nie jest najlepsza. Wciąż nie masz w rękach Talizmanu i drugi brzeg jest tak samo nieosiągalny jak wcześniej, do tego żaden z twoich "przyjaciół" nie ruszy dla ciebie palcem, póki mu sowicie nie zapłacisz.

Możesz cofnąć się, zmienić trasę i ruszać dalej na wschód. Prawdopodobnie dojdziesz dzisiaj w pobliże Kapliczki, o której dowiedziałaś się od jednego z wieśniaków. To bezpieczne miejsce, a mnisi zajmują się pomaganiem podróżnikom, jednak nie wiesz, czy potrzebujesz teraz ich pomocy. W tym samym kierunku znajduje się strzeżony przez Strażnika most. Idąc dalej na północ będziesz mogła dojść do puszczy na zachód od gospody. To dobre miejsce na rozbicie obozu i równie niebezpieczne jak większość innych w tej krainie.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 7 (3+4)

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - możliwość wyleczenia się za opłatą jednego mieszka złota.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #17 dnia: Września 17, 2010, 07:29:50 pm »
Puszcza to chyba jedyne rozwiązanie
stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #18 dnia: Września 17, 2010, 09:36:15 pm »
Doszłaś do puszczy o zachodzie słońca. Nie miałaś zbyt wiele czasu na jej eksplorację, ruszyłaś więc od razu po drewno na opał, poszukiwania odkładając na rano.

Nim jednak słońce zaszło, natknęłaś się w lesie na jakieś porzucone ludzkie ciała - wyglądają na kupców napadniętych przez jakieś dzikie zwierzęta lub bandytów. Kimkolwiek byli i ktokolwiek ich zabił nie jest już do ustalenia, widzisz jednak, że mordercy lub szabrownicy zabrali im wszystkie kosztowności i większość ubrań. Nie mniej jednak postanowiłaś przeszukać ciała - na jednym ze szkieletów znalazłaś pas, ukryty pod płóciennym ubraniem. Widać wszyscy, którzy byli tu przed tobą, musieli go przeoczyć. Nie tylko jest to przyzwoicie wykonany pas - jego bogate zdobienia i nietypowa aura dowodzi, że jest to magiczny przedmiot.



Znalazłaś nowy magiczny przedmiot - Magiczny Pas!
« Ostatnia zmiana: Września 17, 2010, 10:02:42 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #19 dnia: Września 18, 2010, 11:02:10 pm »
Pas dodał ci sił i jesteś dziś w wyśmienitej formie. Postanowiłaś sprawdzić na co stać twoje nogi i płuca - bieg przełajowy dookoła na drugą stronę krainy byłby odpowiednim wyzwaniem dla kogoś o twojej sprawności. Cedricowi twój pomysł nie przypadł do gustu, no ale mężczyzna póki co dawał radę utrzymywać twoje mordercze tempo, chcesz więc sprawdzić czy był wart zainwestowanych w niego pieniędzy.

Za cel swojej podróży obrałaś most po drugiej stronie krainy. Odległość jest porażająca i nikt normalny nie przebyłby jej w jeden dzień - ty jednak kondycję maratończyka i nie takie trasy biegałaś. Ruszyłaś wczesnym świtem, trzymając się rzeki i przyspieszając coraz bardziej...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 12 (6+6)

Dostępne drogi:

a) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Cóż, wybór faktycznie ograniczony, no ale tak się zdarza jak się wyrzuci 2 szóstki heh. Pozostaje ci wybrać stos, z którego mam ciągnąć kartę.