Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33145 razy)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #140 dnia: Grudnia 30, 2010, 02:08:10 pm »
runy stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #141 dnia: Stycznia 04, 2011, 02:57:00 am »
Prześledziłaś swój trop i powróciłaś na zachód, w kierunku runów, które odwiedziłaś kilka dni temu. Wtedy w tej tajemniczej okolicy natknęłaś się na agresywnego hobgoblina, jednak dziś okazują się być wolne od potworów. Wciąż jednak czujesz się na nich nieswojo, w tych kamiennych blokach jest coś bardzo niepokojącego, coś, czego nie umiesz ubrać słowa. Muszą być magiczne.

Podczas badania okolicy natknęłaś się na bardzo nietypową postać. Wysoki mężczyzna, ubrany w skórzaną kurtkę i metalowy szyszak, stojący na baczność w milczeniu, zwrócony na północ. Nie poruszał się ani trochę, pomimo silnego wiatru oraz faktu, że musiał być martwy od dobrych kilkudziesięciu lat - zostało z niego niewiele ponad szkielet, a pomiędzy żebrami zaczął rosnąć mech. Martwy wojownik trwał tak nieprzerwanie, oparty oboma kościanymi dłońmi na włóczni z czarnego drewna. Przed jej ostrzem zawiązany został czerwona flaga zdobiona symbolami, których pewnie nikt dziś już nie pamięta. Broń wygląda na cenną, postanowiłaś więc sprofanować ciało mężczyzny. Wyciągnęłaś ją z ziemi i delikatnie zdjęłaś się z jej drzewca dłonie szkieletu. Chwilę po tym jak ujęłaś lancę, jej poprzedni właściciel rozpadł się, a jego zwietrzałe kości popękały i rozsypały się w proch.



Znalazłaś nowy magiczny przedmiot - Świętą Lancę!

================

Kiedy rozbiliście obóz spotkała cię jeszcze jedna niespodzianka. Usłyszałaś wyraźnie wysoki, kobiecy śpiew, dobiegający gdzieś z południa. Nie wiesz kto i po co to robił, wiesz jednak, że nie miał dobrych intencji - kilka chwil po usłyszeniu pierwszych słów pieśni poczułaś silną senność. Przed trzecim wersem straciłaś przytomność.



Straciłaś turę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #142 dnia: Stycznia 05, 2011, 11:21:02 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Przepaść - nic się tam nie wydarzy.
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #143 dnia: Stycznia 05, 2011, 02:05:33 pm »
Przepaść

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #144 dnia: Stycznia 09, 2011, 06:01:25 pm »
Uzbrojona w nową broń ruszyłaś na południe, mając zamiar jeszcze tego dnia dotrzeć w okolice mostu przez rzekę. Niestety, podczas marszu zaskoczyła was zła pogoda - silny wiatr i zimny deszcz utrudniły wam podróż właśnie wtedy, kiedy zbliżaliście się do przecinającego ten region skalistego urwiska.

Tylko dzięki doświadczeniu Duncana udało wam się bezpiecznie przebyć przepaść, choć przez kilka chwil było niebezpiecznie. Po pokonaniu tej naturalnej zapory rozbiliście obóz, zmęczeni forsowną wspinaczką. Tego dnia nie zaszliście dużo dalej.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #145 dnia: Stycznia 09, 2011, 07:43:42 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - nic się tam nie wydarzy.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #146 dnia: Stycznia 09, 2011, 09:03:03 pm »
Tajemne wrota

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #147 dnia: Stycznia 10, 2011, 07:29:35 pm »
Po marszu na południe skręciliście na wschód, ponownie zbliżając się do górskich zboczy. Pogoda dalej nie dopisuje, marznący deszcz utrudnia ci podróż, jednak byłaś zdeterminowana dotrzeć do miejsca, które z oddali wyglądało na jedyne, w którym była jakakolwiek szansa przedostania się przez Ogniste Góry. Przed zachodem dotarłaś na miejsce i po krótkich poszukiwaniach odnalazłaś przełęcz prowadząca na drugą stronę górskiego łańcucha. Niestety, przejście blokowane jest przez tajemne, magiczne wrota, który nie potrafisz otworzyć. Musisz odłożyć podróż przez góry na inny dzień.

Zwiedziłaś okolice przejścia i odnalazłaś niewielki dom zamieszkany przez regionalnego czarnoksiężnika. Ze znaku stojącego przed jego chatką odczytałaś, że prowadzi on sklep z zaklęciami i magicznymi artefaktami. Pewnie byłoby cię stać na jakieś z oferowanych przez niego dóbr, jednak bez swojej różdżki jesteś zupełnie niezdolna do posługiwania się magią...



Natknęłaś się na Czarnoksiężnika, jednak twoja moc nie pozwala ci na posiadanie czarów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #148 dnia: Stycznia 11, 2011, 07:19:02 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Pielgrzym).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #149 dnia: Stycznia 11, 2011, 07:44:55 pm »
Zamek nic nie robię

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 13, 2011, 04:32:31 pm »
Zmęczona niepogodą ruszyłaś na północ, po kilku godzinach marszu docierając w pobliże wysokiego zamku i okalającego go podgrodzia. Weszłaś między ulicę i schroniłaś się przed deszczem w pierwszej napotkanej gospodzie. Wynajęłaś tam pokój i resztę dnia spędziłaś na odpoczynku. Zamówiłaś grzane wino i gorącą strawę, a noc spędziłaś pod ciepłą pierzyną, ciesząc się chwilą.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #151 dnia: Stycznia 15, 2011, 01:39:28 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Pustynia - nic się tam nie wydarzy.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #152 dnia: Stycznia 15, 2011, 04:19:51 pm »
Wzgórza,płacę najemnikowi i atakuje Hobgoblina,jeśli uda mi się go pokonać zabieram jeden z pierścieni.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #153 dnia: Stycznia 15, 2011, 05:34:17 pm »
Po odpoczęciu w zamkowym grodzie udałaś się na zachód, w kierunku wzgórz. Dotarłaś do celu późnym popołudniem, mając zamiar zatrzymać się w jednej z okolicznych wiosek. Nim jednak wynajęłaś pokój w gospodzie i udałaś się na spoczynek, udałaś się na północ w stronę porośniętych drzewami pagórków, aby tam poszukać czegoś przydatnego.

Nie spodziewałaś się tego, co zobaczyłaś - na twoich oczach rozegrała się walka między potężnym, kamiennym potworem, a wysokim goblinoidem, którego dobrze pamiętasz - walczyłaś z nim dawno temu i to na jego rzecz straciłaś swój magiczny pas. Poczekałaś aż hobgoblin zmęczy się walką, po czym ruszyłaś na niego szarżą, wcześniej opłacając Cedrica. Czułaś, że jego pomoc będzie ci potrzebna.



Rozpoczęłaś walkę z Hogboblinem. Zapłaciłaś mieszek złota Najemnikowi.

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 4 (przedmioty i przyjaciele) + 1 (rzut kostką) = 12
Skuteczność Hobgoblina: 7 (siła) + 3 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 11

Zwyciężyłaś w walce! Odebrałaś Hobgoblinowi jeden z jego magicznych przedmiotów - Pierścień!

Zostawiasz na tym obszarze Miecz, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 15, 2011, 05:35:54 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #154 dnia: Stycznia 20, 2011, 06:16:54 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.
b) Przepaść - nic się tam nie wydarzy.
c) Kapliczka (Kraina Zewnętrzna) - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
d) Cmentarz (Kraina Zewnętrzna) - nic się tam nie wydarzy. Na tym obszarze znajdują się dwie Karty Przygód.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #155 dnia: Stycznia 20, 2011, 06:44:58 pm »
Tajemne wrota nic nie robię

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #156 dnia: Stycznia 23, 2011, 07:01:29 pm »
Z walki z Hobgoblinem wyniosłaś niewielki przedmiot - mały, złoty pierścień. Kiedy tylko założyłaś go na palec poczułaś, że to nie byle jaka biżuteria, tylko bardzo potężny magiczny artefakt, dodający ci mnóstwo energii. Od razu zapragnęłaś ponownie dorwać brzydala, przypominając sobie, że miał przy sobie jeszcze jeden taki przedmiot...

Odnalazłaś trop swojego adwersarza i ruszyłaś nim, odnajdując go niewielkim lasku w okolicy Tajemnych Wrót. Ponownie postanowiłaś zapłacić Cedricowi za pomoc w walce, gdyż nie mogłaś pozwolić sobie na niedocenienie przeciwnika, przynajmniej póki oboje mieliście pierścienie i magiczny oręż.



Rozpoczęłaś walkę z Hogboblinem. Zapłaciłaś mieszek złota Najemnikowi.

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 5 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 15
Skuteczność Hobgoblina: 7 (siła) + 3 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 14

Zwyciężyłaś w walce! Odebrałaś Hobgoblinowi jeden z jego magicznych przedmiotów - Pierścień!

Zostawiasz na tym obszarze Mapę, ponieważ nie możesz udźwignąć więcej przedmiotów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #157 dnia: Stycznia 23, 2011, 07:54:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości.
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #158 dnia: Stycznia 24, 2011, 06:45:05 pm »
Zamek nic nie robię

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 3 - Amazonka
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 27, 2011, 12:28:14 am »
Zadowolona z dwukrotnego zwycięstwa nad Hobgoblinem udałaś się na północ, trafiając do zamkowego podgrodzia. Dwa pierścienie dały ci wielką moc i wiesz, że z nimi dużo łatwiej będzie ci zdobyć Koronę Władzy. Zasłużyłaś na chwilę odpoczynku.

Zatrzymałaś się w gospodzie, gdzie wynajęłaś pokój i resztę wieczora spędziłaś na biesiadowaniu z towarzyszami broni. Dzień upłynął ci na relaksie po dniach wypełnionych walką.

Nic się nie wydarzyło.

=======================

Niestety, szczęście odwróciło się od ciebie następnego ranka. Kiedy tylko opuściłaś mury podgrodzia i oddaliłaś się od miasta, zostałaś zaskoczona przez nienaturalny silny wiatr, który skręcił się nad tobą w powietrznej trąbie. Padłaś na ziemię trzymając się trawy i kamieni, z całych sił próbując uniknąć wessania przez cyklon.



Nekromancer użył przeciwko tobie Podmuchu Wiatru.

Rzut kostką dla Magicznego Miecza: 6
Rzut kostką dla Pierścienia: 5
Rzut kostką dla Pierścienia: 6
Rzut kostką dla Swiętej Lancy: 2

Magiczny Miecz i Pierścień zostają porwane przez wiatr.