Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33147 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #100 dnia: Grudnia 04, 2010, 09:53:07 pm »
Następnego dnia udałaś się na drugą stronę krainy, w końcu zatrzymując się na skraju puszczy. Niedaleko jest miasto, a także miejsce, w którym czarownica pozbawiła cię magicznego kielicha - będziesz musiała wpaść tam przy okazji któregoś dnia i nauczyć ją szacunku do czyjejś własności.

Po rozbiciu obozowiska ruszyłaś w las, przeszukując go pod kątem czegoś, co mogłoby ci się przydać w podróży. Natrafiłaś na trakt, który prowadzi na północ, w kierunku miasta - to jedyna duża droga w tej części krainy. Wiesz o tym nie tylko ty, ponieważ po kilkuset metrach podróżowania wydeptanym szlakiem natknęłaś się na skonstruowaną z niewielkiego drzewa zaporę oraz niedoszłego rozbójnika, który widocznie polował tu na dyliżansy. Gdy zdał sobie sprawę, że został zauważony, szybko wyskoczył z krzaków i ruszył do ataku, widząc, że ma do czynienia z kobietą. Zabawne... to już drugi od wczoraj samiec, które cię wyraźnie nie docenił.



Rozpoczęłaś walkę z Rozbójnikiem

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 2 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 4 (siła) + 1 (rzut kostką) = 5

Zwyciężyłaś w walce! Rozbójnik (siła 4) zostaje dodany do twoich trofeów.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2010, 08:54:06 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #101 dnia: Grudnia 05, 2010, 05:15:10 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2 (1+1)

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, dzięki zdolności swojego Przewodnika.
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #102 dnia: Grudnia 05, 2010, 07:42:58 pm »
Miasto odwiedzam czarodziejkę

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #103 dnia: Grudnia 06, 2010, 09:57:10 pm »
Zawitałaś do największego miasta w tej krainie, mając nadzieję spędzić w nim spokojną noc. Masz już w tej chwili dosyć walk, cieszysz się więc względnym bezpieczeństwem, jakie zapewniają wysokie mury grodu. Rozważyłaś kogo mogłabyś odwiedzić w tej okolicy i postanowiłaś udać się do miejscowej czarodziejki, mając nadzieję dowiedzieć się czegoś na temat panoszącej się na podgrodziu czarownicy.

Zapytałaś o drogę kilku miejscowych i po godzinie poszukiwań natknęłaś się na atelier miejscowej czarodziejki, która nazywała się Fabienne Le Fay. Kobieta otworzyła ci drzwi, choć po jej minie poznałaś, że spodziewała się kogoś innego. Od razu poznałaś, że nie zostaniecie przyjaciółkami - Fabienne zażądała, żebyś szybko mówiła co cię sprowadza, ponieważ nie ma czasu zajmować się problemami ludzi twojego pokroju. Przełknęłaś to, nie mając ochoty walczyć z kimś wprawnym w magii, po czym opisałaś jej historię z czarownicą. Czarodziejka w tym czasie szybkim krokiem chodziła po swojej pracowni, przestawiając różne rzeczy, jakby czegoś szukając, nie racząc cię nawet spojrzeniem. Masz wrażenie, że w ogóle cię nie słuchała.

Zatrzymała się nagle i zatrzymała na tobie wzrok, kiedy dostrzegła magiczną różdżkę, która znajdowała się za twoim pasem. Uśmiechnęła się nagle, zmieniając swoje nastawienie do ciebie o 180 stopni. Zbliżyła się i zapytała co chciałabyś w zamian za ten magiczny artefakt - zaproponowała ci wpierw różne bzdury, jak eliksiry miłości i różne drobne amulety, a po wstępnym odmowach z twojej strony zaproponowała ci zaklęcia, magiczne kamienie i złoto. Ty jednak nie zgodziłaś się na żadną z jej propozycji, nie dlatego bynajmniej, że byłaś do różdżki specjalnie przywiązana - chciałaś po prostu zrobić wiedźmie na złość. Udało ci się.

Widząc, że niczego nie wskóra po dobroci, Fabienne przeszła do gróźb - powiedziała, że rzuci na ciebie potężną klątwę, jeśli natychmiast nie oddasz jej różdżki. Widząc co się święci ruszyłaś do wyjścia, jednocześnie wyjmując magiczny artefakt, zasłaniając się nim w akcie desperacji. Zdziwiłaś się, kiedy ten faktycznie podziałał jak tarcza - Fabienne rzuciła w twoim kierunku jakąś iskrzącą się chmurę, która rozbłysła potężnym światłem i eksplodowała w zetknięciu z magiczną różdżką. Siła wybuchu zdemolowała przedpokój atelier, odrzuciła czarownicę na dwa metry, gdzie straciła przytomność w zderzeniu ze ścianą. Tobie prawie nic się nie stało, zabrałaś więc swoje rzeczy i oddaliłaś się szybko, unikając ewentualnych kłopotów.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 3

Czarodziejka spróbowała pozbawić cię punktu Mocy, jednak twoja Moc nie może spaść poniżej poziomu początkowego.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #104 dnia: Grudnia 06, 2010, 11:09:43 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6 (5+1)

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #105 dnia: Grudnia 07, 2010, 07:55:00 pm »
Gospoda

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #106 dnia: Grudnia 07, 2010, 09:31:58 pm »
Z miasta ruszyłaś na wschód, zatrzymując się w końcu w gospodzie. Marsz w te zimne dni nie idzie ci tak sprawnie, jak to było jeszcze kilka tygodni temu - musisz wziąć się w garść i odzyskać siły do podróży. Ale jak masz to zrobić, skoro codziennie ktoś cię napada i musisz walczyć?

W gospodzie jest tłok, ale udało ci się znaleźć miejsce, aby spokojnie posiedzieć i porozmawiać z kompanami. Napiłaś się, najadłaś i wykupiłaś nocleg w jednym z pokoi, czując, że mogłabyś przywyknąć do puchowej pierzyny i rozpalonego kominka. Twoje myśli dziwnie pobłądziły w kierunku twoich dwóch małomównych kompanów - masz wrażenie, że starają się oni jakoś zabiegać o twoje względu, ale peszy ich twoja bezpośredniość i determinacja. Wydaje ci się, że niewiele jest w tym kraju kobiet takich jak ty. Nie masz jednak zamiaru żadnemu z towarzyszy niczego ułatwiać, ani dawać jakichkolwiek sygnałów aprobaty - misja jest ważniejsza. Jak zdobędziesz koronę, wtedy będziesz mogła sobie wybrać jakiegoś mężczyznę. Zresztą, czemu niby tylko jednego?

Z zamysłu wyprowadziły cię rzucane pod twoim adresem epitety. Nie dociera do ciebie sens mówionych przez pijanego mężczyznę zdań, nie tyle ze względu na głośne towarzystwo, co ilość zawartych w nim wulgaryzmów. Z głupiego uśmiechu i zadowolenia jego kompanów wnioskujesz jednak, że jest to jakaś nieudolna próba zwrócenia twojej uwagi, jakaś namiastka podrywu. Zignorowałaś ją, jednak wielkolud z drugiego końca sali dalej nawołuje i mówi o rzeczach, które ty mogłabyś mu zrobić oraz jakie on mógłby zrobić tobie. Nie dałaś się wyprowadzić z równowagi, mając już dość walk, jednak Duncan wstał raptownie i ruszył na wielkoluda, mając widocznie zamiar bronić twojej godności. Widząc, że osiłek wstaje, a za nim cała paczka, Cedric również się podniósł i miał już zamiar dobywać miecza - Duncan zwyzywał oprycha, ten jednak powalił go jednym ciosem wyprowadzonym z otwartej dłoni. To zaszło już zbyt daleko.

Podniosłaś się i powstrzymałaś Cedrica przed dobyciem miecza. Podeszłaś do nieudolnego podrywacza z uśmiechem i dwoma dłońmi zaprosiłaś go bliżej, żeby tobie też pokazał co umie. Osiłek uśmiechnął się szyderczo i podszedł bliżej, rozmasowując dłonie, czując, że to będzie dobra zabawa. Ludzie zebrani w gospodzie mieli być świadkami wydarzenia, które opowiadać będą mogli przez długie lata.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 2

Rozpoczęłaś walkę z miejscowym osiłkiem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 5 (rzut kostką) = 8

Zwyciężyłaś w walce!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #107 dnia: Grudnia 08, 2010, 01:47:57 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 8 (4+4)

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - w tym miejscu nic się nie wydarzy.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #108 dnia: Grudnia 08, 2010, 10:31:41 am »
Aw biedny Duncan X/
puszcza stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #109 dnia: Grudnia 08, 2010, 07:28:56 pm »
Następnego dnia Duncan nie odzywał się w ogóle. Jego męskie ego musiało zostać wczoraj zranione bardziej, niż on sam. Podbite oko nie byłoby dla niego problemem, gdyby to on wygrał w tamtej bijatyce. Starasz się nie uśmiechać, ale w duchu masz satysfakcję z tego, że wszystko zakończyło się twoim zwycięstwem. Goście gospody będą mieli co wspominać, to jest pewne.

Skierowaliście się na zachód, ponownie zbliżając się do miasta. Nie masz ochoty znowu odwiedzać Fabienne, skierowałaś się więc na południe, w stronę puszczy, w której kilka dni temu pokonałaś rozbójnika. Po cichu liczyłaś na jakąś bójkę - może udałoby ci się jakoś udać potrzebującą i Duncan mógłby odzyskać dobre samopoczucia pomagając ci w walce. Puszcza jest jednak opustoszała, przez co spędziliście resztę dnia na konstruowaniu szałasów i rozpalaniu ognia.

Nie spałaś tej nocy najlepiej, męczyły cię jakieś dziwne koszmary. Czułaś jakąś obecność w powietrzu, która napawała cię uczuciem strachu i bezsilności. W snach ciągle przewijała się jedna postać - milcząca zjawa pozbawiona twarzy, emanująca jakąś pierwotną, złą aurą. Rankiem byłaś zupełnie nie wyspana i w złym humorze - masz zamiar szybko nie wracać do tej puszczy.



Spotkałaś Zjawę, jednak zostałaś przez nią zignorowana.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #110 dnia: Grudnia 09, 2010, 02:23:42 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 7 (4+3)

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #111 dnia: Grudnia 09, 2010, 01:57:10 pm »
Równiny stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #112 dnia: Grudnia 10, 2010, 04:44:03 pm »
Ruszyłaś na wschód, starają się zdążyć przed deszczowymi chmurami, które rankiem zauważyłaś na północy. Deszcz zaczął padać po południu, nim przeszłaś połowę zaplanowanej na dziś drogi, ale udało ci się minąć burzę nim ta rozpoczęła się na dobre. Zatrzymałaś się na stepowej równinie, nie tak dawno nieprzyjemnie suchej i gorącej, teraz pełnej błota i zimnego wiatru.

Znalazłaś tu kolejny dowód na zaobserwowaną wcześniej wzmożoną aktywność wszelkiej maści potworów i duchów. Choć nie zaatakował cię tu żaden, to odkryłaś ślady niedawnej obecności jakiejś agresywnej, nieludzkiej siły. Wśród stepowych równin odkryłaś ciało kobiety, jakiejś mieszczanki, pewnie mieszkającej gdzieś we wioskach niedalekich gospodzie na wschodzie. Jej ciało jej poszarpane i wykręcone nienaturalnie - zginęła kilka godzin temu, rozszarpana przez coś o wielkich pazurach i potwornej silne. Wśród jej szczątków odkryłaś mieszek złota, który zmarłej na pewno się już nie przyda. Liczysz na to, że będziesz mogła ją pomścić, jak tylko znajdziesz winnego tego mordu.



Znalazłaś mieszek złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #113 dnia: Grudnia 10, 2010, 06:51:15 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5 (2+3)

Dostępne drogi:

a) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, dzięki zdolności swojego Przewodnika.
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #114 dnia: Grudnia 10, 2010, 07:08:00 pm »
Miasto po raz drugi próbuje u czarodziejki haha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #115 dnia: Grudnia 11, 2010, 07:26:26 pm »
Wahałaś się, czy nie wrócić do miasta, ale postanowiłaś ponownie spróbować swojego szczęścia i czarodziejki Fabienne. Prawda, pierwsze wasze spotkanie nie poszło najlepiej, ale wiesz już, że jeżeli wiedźma będzie chciała cię skrzywdzić, to różdżka powinna cię móc ochronić. No a kto wie, może spotkanie okaże się dla ciebie owocne?

Powróciłaś do miasta późnym popołudniem i od razu po zakwaterowaniu się w gospodzie ruszyłaś do atelier czarodziejki. Otworzyła ci drzwi nim zdążyłaś zapukać, a następnie z uśmiechem zaprosiła cię do środka. Nagła zmiana jej zachowania każe ci przypuszczać, że czarownica coś knuje, pozostałaś więc w pogotowiu. Zaprosiła cię na herbatę i ciasteczka, których przez rozsądek nie ruszyłaś.
- Przepraszam za wcześniej - uśmiechnęła się - Naprawdę, nie wiem co we mnie wstąpiło. To ten stres, sama rozumiesz, praca, ciągle ktoś czegoś ode mnie chce, ciągła presja, oczekiwania, ludzkie problemy, wiesz, mimo wszystko jesteśmy tylko kobietami, ile niby można znieść życia w takim stresie. Rozumiesz prawda?
- Ee... nie za bardzo - odpowiedziałaś szczerze, a Fabienne zaczęła gadać nim wymówiłaś ostatnie słowa
- Tak, bo widzisz, ta różdżka to przedmiot, którego od bardzo dawna poszukuję, potężny, to prawda, ale wykorzystać go w pełni może tylko ktoś, kto poznał dogłębnie arkana sztuki czarnoksięstwa, trzeba sporej siły woli i wielkiej wiedzy, żeby zapanować nad czymś tak potężnym. Z drugiej strony, tobie ona przecież na nic, założę się, że dużo bardziej przyda ci się złoto albo zestaw magicznych eliksirów, które mogłabym ci za nią dać, nie chcę naciskać, ale sama rozumiesz, nie wyglądasz mi na... hmm... specjalnie rozgarniętą dziewczynę.
- Co? Zaraz, chwila... - zmarszczyłaś czoło, bezskutecznie próbując wejść jej w słowo.
- To jak będzie? Pieniądze, sława, miłość, nie mogę nie zauważyć, że jesteś słabo odziana, może jakiś magiczny płaszcz, w którym nigdy nie będzie ci zimno? Miecz masz jakiś taki stępiony, a zobacz, ja tu mam na składzie czarodziejskie ostrze, które zawsze jest ostre jak brzytwa, a zadane przez nie rany prawie się nie goją? Albo może jakiś krem do twarzy, bo słowo daję moja droga, nie mogę powiedzieć figury i cycków to tylko pozazdrościć, ale cerę masz jak wysuszony ziemniak...
- Dobra, mam tego dość, wychodzimy - wstałaś zdenerwowana, widząc, że wizyta u Fabienne to był zły pomysł.
- Poczekaj skarbię, haha, no przecież nie będziesz się obrażać za coś takiego, dobra, rozumiem, przywiązałaś się do różdżki, wiadomo, co w takim razie powiesz na mały prezent w ramach rekompensaty za wcześniejsze nieporozumienie, co? Ale nie nie, żadnych zobowiązań, proszę, oto zwój z zaklęciem, chcę, żebyś go wzięła, to była moja wina, należy ci się coś w zamian. No dobra, widzę, że czas cię goni, wypróbuj czar jak będziesz miała okazję i wpadnij w przyszłości, napijemy się herbaty, nie zapomnij tylko różdżki.

Drzwi zamknęły się za tobą, a ty stałaś jeszcze chwilę przed nimi, w rękach trzymając zwój z zaklęciem, nie do końca wiedząc co przed chwilą zaszło.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Czarodziejki: 6

Otrzymałeś nowe zaklęcie!



Nie możesz posiadać więcej zaklęć, postanawiasz więc wymienić swój stary czar na właśnie zdobyty.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2010, 07:27:56 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #116 dnia: Grudnia 13, 2010, 04:39:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5 (2+3)

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #117 dnia: Grudnia 13, 2010, 04:42:40 pm »
Pola stos1
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2010, 09:33:00 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #118 dnia: Grudnia 14, 2010, 09:41:05 pm »
Deszcz pada już od dwóch dni prawie nieprzerwanie, do tego zimny wiatr z północy coraz bardziej ci przeszkadza. Czujesz, że za kilka tygodni pogoda może się stać prawdziwie paskudna - już kilka razy miałaś okazję przekonać się jakich zniszczeń jest w stanie dokonać tutejszy klimat i nie masz wciąż podróżować pod chmurami. Ruszyłaś na południe, mając nadzieję uciec od wilgoci, chociaż na jeden dzień.

Dotarłaś na polany na południu i już z oddali słyszałaś niosący się wśród nich jednostajny krzyk. Głos jest męski, a jego intensywność nakazuje ci mieć się na baczności. Krzykacz pojawił się na horyzoncie po kilku chwilach i widzisz jak biegnie w twoją stronę, choć dzieli was jeszcze spory dystans. Dotarł do ciebie po kilku minutach, wciąż wrzeszcząc jak porażony - w jego oczach widzisz rządzę mordu i zupełne szaleństwo. Nie zatrzymał się ani na chwilę i przy pełnej prędkości zaatakował cię swoim dwuręcznym toporem, który dotąd trzymał nad głową. Był słabo skoordynowany, niemal o głowę niższy od ciebie, ale wręcz kipiał energią i rządzą walki - wyjęłaś miecz i pokazałaś mu kilka ruchów.



Rozpoczęłaś walkę z Szalonym Wojownikiem

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 1 (rzut kostką) = 4

Zwyciężyłaś w walce! Szalony Wojownik ucieka 6 pól dalej, zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #119 dnia: Grudnia 15, 2010, 12:01:09 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 7 (3+4)

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług. Na tym obszarze znajduje się również Karta Przygody.
b) Wzgórza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).