Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33149 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #60 dnia: Października 18, 2010, 11:44:29 pm »
Zatrzymałaś się wśród wzgórz, w zamieci szukając jakiegoś miejsca do noclegu. Pogoda zaczyna się polepszać i pole widzenia rozszerzyło ci się znacznie. Ze szczytu dostrzegłaś jakiś ciemny kształt na drodze prowadzącej do północnych wiosek. Ruszyłaś tam czym prędzej, ciekawa znaleziska.

Widok, który dostrzegłaś wstrząsnął tobą - wataha wilków napadła na dyliżans. Spóźniłaś się z pomocą i widzisz teraz, jak zwierzęta pożerają wnętrzności zagryzionych koni i jakiegoś mężczyzny, najwyraźniej woźnicy. Przepędziliście je krzykami i mieczem, a następnie przystąpiliście do przepatrywania zniszczonego wozu. Mężczyzna musiał być kupcem - nie wiózł żadnych pasażerów, jedynie dużą ilość zapakowanego w torby towaru, zbyt ciężkiego, żebyście go ze sobą zabrali. Nie mniej jednak jego tragedia okazała się dla ciebie szczęśliwa, bo przy jego pasie odnalazłaś dwa mieszki złota, które na jakiś czas powinny rozwiązać twoje przedłużające się problemy finansowe.



Znalazłaś dwa mieszki złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #61 dnia: Października 21, 2010, 01:05:22 am »
Spędziłaś dzień kryjąc się w lesie przed wszechogarniającą ciemnością, która spadła na świat bez zapowiedzi. Co gorsza, następnego ranka dotarła do ciebie tajemnicza, zielona chmura, odbierając ci powietrze i zdrowie. Los wysokiej ceny zażądał od ciebie za znalezienie tych dwóch mieszków złota.

Dalsza droga może zaprowadzić cię na południe, w kierunku skalistych wzniesień. Miejsce jest niebezpieczne, wciąż widzisz tam resztki śniegu, a od kilku dni wieje silny wiatr - to zły dzień na wspinaczkę. Idąc na wschód dojdziesz do kamiennych ruin, które już raz zwiedziłaś. To tam zaatakowało cię widmo i przyczepił się Poltergeist. Obawiasz się, że może dalej się tam gdzieś ukrywać...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6 (4+2)

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Ruiny - teren został częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #62 dnia: Października 21, 2010, 12:18:39 pm »
Ruiny stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #63 dnia: Października 22, 2010, 06:23:43 pm »
Ponownie wróciłaś na ruiny, zachowując szczególną ostrożność, aby znów nie zwrócić na siebie uwagi jakiejś pozamaterialnej istoty. Zaczęłaś od zbadania tej części starożytnej fortecy, którą wcześniej zignorowałaś. Zeszłaś pod ziemię, poszukując szczęścia w starej warowni i opuszczonych lochach, wspinając się na piętro przechylonej wieżycy po kamiennych, spiralnych schodkach. Nie znalazłaś nic cennego, jednak kogoś spotkałaś.

Na szczycie wieżycy spotkałaś młodego mężczyznę, ubranego w prosty, czarny strój. Długie milczenie i kłopotliwe spojrzenie, jakie rzucił ci chłopak podczas spotkania zasugerowało ci, że mogłaś mu się spodobać. Potwierdzać zdaje się to również fakt, że Duncan, bo tak się nazywał nieznajomy, zaoferował ci się jako towarzysza podróży. Rzekł, że przez wiele lat służył jako przepatrywacz i ma doskonałe rozeznanie w terenie i umiejętności pomagające uniknąć niebezpieczeństwa w trudnych terenach. Zgodziłaś się na towarzystwo takiego przewodnika, widząc, że może być przydatny. Miło jest też mieć w końcu jakiegoś towarzysza, który chce ci pomagać za darmo...



Spotkałaś nowego przyjaciela - Przewodnika!

======================

Po opowiedzeniu historii z poltergeistem i grobowcem Duncanowi, mężczyzna zapragnął odwiedzić miejsce, które okazało się tak nieszczęśliwe dla ciebie. Rzekł, że najwidoczniej odwiedziłaś grobowiec podczas pełni księżyca, a tego nie należy robić, bo duchy potrafią być wtedy wyjątkowo agresywne.

Ponownie spenetrowaliście grobowiec, schodząc głębiej niż wcześniej, do kolejnego korytarza pełnego niewielkich krypt. Szczęście tym razem ci sprzyjało - w jednym z takich pomieszczeń znaleźliście gliniany garniec wypełniony po brzegi monetami, wartymi w przybliżeniu tyle, co jeden mieszek złota.

Wynik rzutu kostką podczas badania Grobowca: 5

Znalazłaś mieszek złota.
« Ostatnia zmiana: Października 22, 2010, 06:24:18 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #64 dnia: Października 24, 2010, 04:15:57 pm »
Pomoc przewodnika pomogła ci pokonać tego dnia dużo dalszy dystans, niż się spodziewałaś. Dobrze, że wzięłaś go ze sobą - zna się na swojej robocie, a choć spędziłaś w tej krainie już sporo czasu, to wciąż jest to dla ciebie miejsce nieznane.

Nim wyruszyliście, Duncan zapytał się ciebie w którą stronę chcesz iść. Ustaliliście, że zrobicie kolejny zwiad dookoła krainy, a za cel obraliście sobie okolicę skalistych wzniesień po jej drugiej stronie. Musisz jednak zdecydować, czy chcesz zajść je od południa, nadchodząc przez rzadko zaludnione pola, czy też od północy, ze strony zalesionych równin.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 11 (6+5)

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2010, 07:05:47 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #65 dnia: Października 24, 2010, 08:15:19 pm »
pola stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #66 dnia: Października 26, 2010, 07:14:47 pm »
Pod wieczór bezpiecznie doszliście w region Kapliczki i osiedliliście się na pobliskich polach. Mnisi wykorzystują je do hodowania różnych dziwnych ziół i warzyw, jak to mnisi mają w zwyczaju. Rozbiliście obozowisku na skraju jednego z takich poletek, pożywiając się tym, czego zakonnicy nie zdążyli zebrać. Noc spędziliście spokojnie.

Miałaś jednak tego wieczora wyjątkowo niespokojne sny. Zwykle ich nie miewasz, śpisz zazwyczaj krótko i płytko, gdyż w twojej krainie nauczono cię czujności. Nie wiesz, czy to za sprawą spożycia nieznanych ci roślin, czy też z innych powodów, ale ta noc była inna. Śniła ci się śmierć i zniszczenie, cierpienie niewinnych ludzi, wielokrotnie sama czułaś przeszywający cię ból i smak krwi w ustach. Wśród tej rozmtej wizji zniszczenia tylko jedna sylwetka była ostra i wyraźna - był nią wysoki, ciemnoskóry diabeł, siedzący na fragmencie muru zniszczonego chwilę wcześniej domostwa. Nie zdawał się zwracać uwagi na cierpienie wokół - jego ciemne oczy były skupione na tobie. Obserwował cię z nieodgadnioną miną, aż w końcu uśmiechnął się lekko. Obudziłaś się wtedy jak porażona, czując pot spływający po czole. Słońce właśnie zaczęło wschodzić.



Spotkałaś Diabła i zostałaś przez niego zignorowana.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #67 dnia: Października 28, 2010, 08:11:58 pm »
Trudna noc sprawiła, że marsz był tego dnia bardziej męczący niż zwykle. Jednak długi trening pozwolił ci na dalszą wędrówkę, pomimo tego, że umysł buntował się przed każdym kolejnym krokiem. Dzisiaj będziesz musiała iść spać wcześniej.

Pamiętasz wioskę na dalekim wschodzie, w której udało ci się pozbyć Poltergeista. Jest dobrym miejscem do nocowania, powinnaś tam znaleźć dach nad głową i przychylnych ci mieszkańców. Zamiast tego możesz się też udać na północ i poszukać szczęścia wśród wzgórz na wschód od miasta.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 7 (5+2)

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług. Znajduje się w niej inny poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2010, 08:23:35 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #68 dnia: Października 28, 2010, 08:30:58 pm »
wzgórza stos 1

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #69 dnia: Października 31, 2010, 09:35:32 pm »
Przed wieczorem dotarłaś na wzgórza i rozpoczęłaś badanie okolic, kiedy twoi towarzysze zajmowali się rozbiciem obozowiska. Teren jest trudny, ale słabo zalesiony, a ze szczytów wyższych wzniesień widać cały otaczający cię region.

W jeden z kotlin natknęłaś się na istotę, której nie widziałaś od wielu lat - zbłąkany pegaz wylądował na niewielkiej polanie między wzgórzami, posilając się wysoką trawą. W twojej ojczyźnie taki widok był czymś częstym, wszystkie amazonki w młodości uczone są jak dosiadać i latać na pegazach. Nie spodziewałaś się jednak, że jakiegoś spotkasz tutaj. Zbliżyłaś się do niego, korzystając ze zdobytych nauk i dosiadłaś wielkiego konia - był spokojny, widać więc, że nie jesteś pierwszym jeźdźcem, jaki znalazł się na jego grzbiecie.

Pogalopowałaś w stronę obozowiska, oszczędzając skrzydła na dalszą podróż. Na szczęście koń był na tyle wielki, że udało wam się dosiąść go w trójkę - razem ze swoimi kompanami ruszyłaś na zachód, w stronę ruin...



Spotkałaś pegaza i poleciałaś na nim na Ruiny.

Wylądowałaś w znanym ci miejscu, puszczając konia wolno - choć wygodnie podróżuje się na jego grzbiecie, nie jest to środek transportu dla trzyosobowej drużyny, a do tego za bardzo rzucałabyś się w oczy. Zwiedziłaś region ruin, unikając grobowca, w którym kiedyś napadł cię duch.

Rozbiliście obozowisko na miejscu jakiegoś starego, urządzonego kilka dni wcześniej przez nieznane ci osoby. Osiedliły się one przy zagadkowym, wypływającym z ruin strumieniu. Jego woda okazała się wyjątkowo odżywcza, rewitalizująca, ale w inny sposób niż tak, którą pamiętasz z Jeziora Życia. Każdy łyk przepełnia cię siłą i czujesz, że jak magiczny strumień wpływa korzystnie na twoje mięśnie i ścięgna...



Zyskałaś jeden punkt siły (4->5).



Zignorowałaś grobowiec.
« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2010, 03:21:17 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #70 dnia: Października 31, 2010, 10:39:49 pm »
Choć woda sprawiła, że faktycznie byłaś silniejsza, miała jednak pewne efekty uboczne. Nad ranem poczułaś silne sensacje w okolicach żołądkach, które wkrótce przerodziły się w mdłości i wymioty. Umyłaś się, posiliłaś i znalazłaś trochę ziół leczniczych w okolicy, starając się zwalczyć skutki wody z magicznego strumienia. Przed południem ruszyłaś w dalszą drogę, obiecując sobie, że dziś nie będziesz się forsować.

Możesz ruszać na południe, w kierunku wioski, którą odwiedziłaś już jakiś czas temu. Nie masz wiele pieniędzy, ale wystarczająco, aby spędzić noc we wioskowej gospodzie. Z drugiej strony możesz też ruszyć na północny-zachód i poszukać szczęścia w znajdującej się tam puszczy.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4 (3+1)

Dostępne drogi:

a) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
b) Puszcza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 01, 2010, 04:39:37 pm »
puszcza

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 05, 2010, 02:38:00 am »
Ruszyłaś wolnym krokiem, powoli rozpędzając się w miarę posuwania się na przód. Duncan pośpieszył cię, kiedy zbliżał się zachód, mówiąc, że musicie rozpalić ognisko przed zmrokiem. Nie rozumiałaś powodów, dla których to mówił, postanowiłaś jednak nie marnować energii na gadanie w trakcie marszu.

Dotarliście do lasu wraz z zachodem, szybko rozbijając obóz. Dopiero w później zrozumiałaś obawy Duncana - noc była dziś wyjątkowo upiorna, a w powietrzu słychać było odległe zawodzenie jakichś duchów i demonów. Przewodnik powiedział wam, że dzisiejszej nocy nastała koniunkcja planet. Nie do końca zrozumiałaś co miał na myśli, a jedno ci nie umknęło - wszystkie duchy są dziś wyjątkowo potężne i agresywne. Po posiłku poszliście spać. Zasnęliście dużo szybciej niż zakładał to Duncan, kiedy mówił, że demony mogą dostać się do waszych snów i prześladować was z ich wnętrza. Miałaś przeczucie, że jakaś siła chroni was przed nimi, nie dopuszcza duchy w wasze pobliże. Sen nie odpowiedział ci czym była ta siła, ale jedynym, co zapamiętałaś rano ze swych snów, była twarz zagadkowej kobiety...



Spotkałaś wróżkę, lecz zostałaś przez nią zignorowana.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 07, 2010, 09:16:03 pm »
Straszliwa noc przeminęła, więc rankiem ruszyłaś w dalszą drogę. Wbrew przewidywaniom Duncana, jesteście dzisiaj pełni energii. Pomoc przewodnika pozwoliła ci obrać trasę, która pozwoli ci na obejście prawie całej krainy i zwiedzenie czegoś na jej drugim końcu.

Duncan proponuje przenocowanie w jakimś względnie bezpiecznym miejscu. Zaproponowałaś cmentarz, choć on sam jest przeciwny temu pomysłowi, twierdzi bowiem, że nie powinno się na niego chodzić w czasie koniunkcji. Alternatywą jest Kapliczka, ale masz złe przeczucia względem tego miejsca.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 10 (5+5)

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - w tym miejscu nic się nie wydarzy.
b) Kapliczka - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 08, 2010, 08:31:53 pm »
Cmentarz

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 08, 2010, 08:57:12 pm »
Trafiliście na cmentarz i, pomimo protestów Duncana, rozbiliście obóz tuż przy jednym z jego murów. Miałaś przez chwilę ochotę osadzić się między zmurszałymi nagrobkami, tylko po to, żeby zobaczyć reakcję przewodnika, ale nie ma powodu faktycznie ryzykować. Już raz nocowałaś w tym miejscu i nie spodziewasz się niespodzianek.

Sen miałaś lekki, ale pod wieczór poczułaś drżenie olejowej lampy w twojej torbie. Stare naczynie trzęsie się całe i jest gorące, jakby w środku gotowała się woda. Jahir nie chciał wylecieć na wezwanie, widocznie mając jakiś ku temu powód. Cóż, dżina i tak w tej chwili nie potrzebujesz...

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 13, 2010, 12:25:30 am »
Obudziłaś się rankiem świeża i pełna sił. Masz wrażenie, że dzisiaj będzie dobry dzień, ale szczęściu trzeba pomóc obierając drogę marszu.

Rozważasz zbadanie okolic Gospody, konkretnie terenu suchych równin na jej zachodzie. Tamtędy prowadzi trakt w kierunku miasta, a zawsze warto jest być w pobliżu traktu. Z drugiej strony możesz iść bezpośrednio na podgrodzie miasta - dzisiaj powinnaś zdążyć trafić na okalające je od południa pola.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 9 (5+4)

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 13, 2010, 08:15:06 pm »
pola stos 3

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 17, 2010, 01:34:02 am »
Zbliżyłaś się do miejskiego podgrodzia, ciesząc się na myśl o spędzeniu nocy w gospodzie. Wieczory zaczynają być coraz chłodniejsze, a ty nie przywykłaś do zimna. Myśl o kuflu granego wina i ciepłej pierzynie męczyła cię od kiedy tylko zobaczyłaś pierwsze podmiejskie zabudowania.

Zanim dotarłaś do karczmy spotkała cię jeszcze jedna nieszczęśliwa przygoda. W jednej chwili, tuż przed tobą zmaterializowała się tajemnicza postać, przybywając wraz z trzaskiem gromu. Wysoka, lecz wyraźnie zgarbiona sylwetka przedstawiała czarownicę, ubraną w klasyczną, czarną, długą suknie. Była stara, siwa i brzydka, tak, jak twoje wyobrażenie wiedźmy, a jej ciemne, zimne oczy wyrażały mieszaninę agresji i zainteresowania. Odruchowo wyciągnęłaś miecz, czując zagrożenie.

Czarownica zbliżyła się do ciebie wolnym krokiem, bacznie ci się przyglądając. Zatrzymałaś się w miejscu, nie rozumiejąc co się dzieje - kobieta obeszła cię w milczeniu, jakby oceniając twoją postawę, po czym syknęła i odskoczyła nagle, kiedy otaczając cię zbliżyła się do twej podróżnej torby. Odsunęłaś się od niej, dalej mierząc ją mieczem i starając się wyczuć jej intencję. Widzisz jej lewą rękę wysuniętą w twoim kierunku, choć jej wzrok zafiksował się gdzieś nad twoją głową. Dopiero po chwili zauważyłaś swój Święty Gral wiszący nad twym lewym ramieniem, unoszony zaklęciem lewitacji. Krzyknęłaś na nią, po czym sięgnęłaś po swoją własność, lecz było już za późno. Wiedźma wyprostowała się i jednym ruchem wystrzeliła Grala niczym kulę armatnią, gdzieś daleko na wschód. Oceniając prędkość czujesz, że pokonał dziesiątki mil i pewnie roztrzaskał się gdzieś w Krainie Środkowej. Rozgniewała zaatakowałaś wiedźmę, lecz ta teleportowała się chwilę później, zostawiając was samych. Nie spodziewałaś się, że to spotkanie tak się potoczy. Jeśli ją spotkasz jeszcze raz, to wpierw zaatakujesz, a potem będziesz zadawać pytania.



Wynik rzutu kostką podczas spotkania z Czarownicą: 3

Straciłaś jeden losowy przedmiot - Święty Gral.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 17, 2010, 10:56:22 pm »
Noc spędzona w gospodzie prawie przywróciła ci dobry humor. To jednak prawda, że nie docenia się tego, co się ma, zanim się tego nie straci. Dotąd zupełnie nie zwracałaś uwagi na ten złoty kielich, teraz czujesz jednak, że był ci potrzebny i nic nie możesz zrobić, żeby go odzyskać. Rankiem wyruszyłaś w dalszą drogę, mając nadzieję zemścić się na Czarownicy w innym czasie.

Przypomniałaś sobie o ukrytym w jaskini jeziorze, które tak świetnie odnawiało ci zawsze siły. Wiesz gdzie jest i masz pewność, że będziesz mogła do niego trafić przed zmrokiem, jeśli się pośpieszysz. Myśl o Gralu nie daje ci spokoju i rozważasz też ponowne zbadanie miejsca, w którym go znalazłaś - to równiny na północ od wioski.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 10 (5+5)

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jezioro Życia).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)