Autor Wątek: Poszukiwacz 3 - Amazonka  (Przeczytany 33148 razy)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 18, 2010, 07:52:34 pm »
Równiny stos2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 18, 2010, 09:10:03 pm »
W marszu odzyskałaś nieco poczucia humoru. Pogoda się psuje, ale na podgrodziu udało ci się nabyć trochę ciepłych, ciężkich płaszczy dla siebie i reszty drużyny. Dodatkowy ciężar ubrania jest akceptowalną ceną za fakt, że nie odmarzają ci odsłonięte ramiona i biodra.

Trafiłaś na równiny, mając nadzieję natknąć się znów na zapomnianą latarnię, w której dawno temu odkryłaś winnicę i skrzynkę z gralem. Nie odnalazłaś jej, choć znalazłaś inne, równie zrujnowane i dość podobne miejsce. Wśród wysokich traw wyrastała zagadkowa góra gruzu, a tajemne znaki na co poniektórych kamieniach daje wskazówkę, że kiedyś mógł tu mieszkać jakiś mag. Choć pozornie to ruina, to między kamieniami znalazłaś wejście do czegoś, co kiedyś za pewne stanowiło piwnicę. Widzisz ślady świadczące o tym, że miejsce to splądrowano już wcześniej, liczysz jednak na to, że niezbyt uważnie.

Pracownia magiczna była zachowana w dobrym stanie, choć wszystkie precjoza wyniesiono z niej już dawno temu. Instynkt cię jednak nie zawiódł - po kilkunastu minutach przetrząsania pomieszczenia odnalazłaś skrytkę pod spróchniałą podłogą. Kryła się w niej niewielka szkatułka, a w niej podłużny artefakt, nie dłuższy niż twój łokieć, wykonany z inkrustowanego srebrem drewna. Na jego końcu zatknięto przejrzysty, biały kryształ, który zdawał się świecić lekko w ciemnym lochu. To ewidentnie jakaś magiczna różdżka. Nie znasz się na magii, jednak kiedy tylko ujęłaś przedmiot w dłonie, poczułaś nagły przypływ mocy. Zdałaś sobie sprawę z tego, że odnalazłaś coś dużo bardziej cennego niż tamten złoty kielich...



Znalazłaś nowy magiczny przedmiot - Różdżkę! Natychmiast otrzymałaś nowy czar.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 20, 2010, 12:55:17 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 12 (6+6)

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2010, 12:56:01 am wysłana przez Tantalus »

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 20, 2010, 09:32:11 pm »
Równiny

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #84 dnia: Listopada 24, 2010, 03:42:20 am »
Zatrzymałaś się wśród równin, pokonując tego dnia wyjątkowo długi dystans. Przyzwyczaiłaś się do ciężaru płaszcza i jego ciepło jakoś dziwnie dodaje ci otuchy. Nigdy nie nosiłaś tak ciężkiego ubrania, nie licząc różnych pancerzy. W stronach z których pochodzisz nie było takiej potrzeby, nawet zimą.

Rozbiłaś obozowisko nad rzeką, niedaleko czegoś, co wyglądało jak chatka rybacka. Udałaś się do sąsiada w gościnę, dowiadując się, że jest samotnym magiem, który czeka tu na ucznia godnego jego uwagi. Był mi i poczęstował cię herbatą, lecz jego słowa dawały ci do zrozumienia, że to nie na ciebie czeka. Obróciłaś to w żart mówiąc, że nic ci po jego czarach - masz w końcu magiczną różdżkę pełną najróżniejszych zaklęć. Na widok artefaktu czarodziejowi opadła szczęka - różdżka wzbudziła w nim jakąś mieszaninę strachu i podziwu, z którą najwyraźniej czuł się niezręcznie. Wypiłaś herbatę i powróciłaś do obozowiska, odprowadzona przez niego pełnym zadumy wzrokiem.



Spotkałaś maga, jednak zostałaś przez niego zignorowana.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #85 dnia: Listopada 26, 2010, 01:49:13 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 9 (4+5)

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny). Na tym terenie znajduje się inny poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 26, 2010, 05:43:29 pm »
gospoda atakuję hobgoblina

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 27, 2010, 03:21:11 pm »
Pojawiłaś się w regionie gospody, mając zamiar spędzić tą noc w ciepłym pokoju i po obfitej uczcie. Nim jednak weszłaś do przybytku, namierzyłaś ognisko niecałą milę na północ od miejsca docelowego swojego dzisiejszego marszu. Zainteresowana udałaś się tam, z bezpiecznej odległości oceniając sytuację - w świetle ogniska zobaczyłaś wyjątkowo szkaradnego potwora, na oko jakiegoś goblinoida. Jest uzbrojony, ale powinnaś móc sobie z nim poradzić...



Rozpoczęłaś walkę z Hogboblinem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Hobgoblina: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 12

Poniosłaś porażkę! Ignorujesz rezultat tego pojedynku i atakujesz ponownie.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 2 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 11
Skuteczność Hobgoblina: 2 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 12

Poniosłaś porażkę! Hobgoblin odebrał ci jeden z twoich przedmiotów - Magiczny Pas.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #88 dnia: Listopada 27, 2010, 04:32:39 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 10 (5+5)

Dostępne drogi:

a) Skały - nic się tam nie wydarzy.
b) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #89 dnia: Listopada 28, 2010, 06:01:26 pm »
Rzucam czar
Strażnik stos 1
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2010, 06:02:51 pm wysłana przez Yuzuriha »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #90 dnia: Listopada 28, 2010, 07:20:54 pm »
Porażka z hobgoblinem zirytowała cię - że też taki byle jaki maszkaron pokonał cię w walce i pozbawił cennego magicznego przedmiotu! Po raz kolejny padłaś ofiarą jakiegoś dziwnego zrządzenia losu i tym razem poczułaś, że miarka się przebrała.

O świcie wyciągnęłaś różdżkę i rzuciłaś zaklęcie, patrząc jak świat dookoła zmienia się i spowalnia. Nieboskłon i wszystko dookoła nabrało upiornie czerwonej barwy...



Zyskałaś dwa dodatkowe ruchy w tej kolejce. Różdżkę zregenerowała moc i dała ci kolejne zaklęcie:



Ruszyłaś na południe, poruszając się wśród krwawo czerwonego świata. Z jakichś przyczyn jedynie ludzie i przedmioty bliskie ciebie mają normalną barwę i poruszają się w normalnym tempie - wszystko inne jest bardzo spowolnione - dotarłaś w pobliże mostu po kilku godzinach forsownego marszu, a położenie słońca wskazuje, że minęło nie więcej niż godzina!

Trafiłaś do mostowej wioski, w której dawno temu zostałaś niesłusznie oskarżona przez regionalny sąd o rozbój. Co za szczęście! Na ulicy miasteczka zauważyłaś oskarżyciela z tamtej rozprawy, zamarłego w prawie zupełnym bezruchu w pobliżu jakiegoś straganu. Zauważyłaś przypięty do jego paska mieszek złota i postanowiłaś zrewanżować mu się za tamto nieprzyjemne doświadczenie. Chciał zbrodni, to będzie miał zbrodnię - kradzież doskonałą! Podbiegłaś do niego i wyrwałaś mu mieszek złota, odskakując od niego szybko, więżąc go w bezczasie nim zdążył zauważyć zgubę.



"Znalazłaś" mieszek złota!

=============

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4 (3+1)

Dostępne drogi:

a) Skały - nic się tam nie wydarzy.
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2010, 07:35:51 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #91 dnia: Listopada 28, 2010, 07:42:18 pm »
Skały

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #92 dnia: Listopada 28, 2010, 07:50:22 pm »
Ruszyłaś na północny-zachód, w kierunku skalistych wzniesień. Normalnie nie podjęłabyś próby zapuszczenia się ten region, ale Duncan twierdzi, że dobrze zna ten rejon i nie pozwoli ci się zgubić. Po kolejnych kilku godzinach zatrzymaliście się na szczycie jednej z gór, z niepokojem patrząc na skąpany w nienaturalnie czerwonym blasku krajobraz. Czerwień jest głębsza w oddali, a horyzont zniknął gdzieś w nieprzeniknionej czerni, pomimo tego, że ledwo minęło południe. To zaklęcie zaczyna cię niepokoić, a dzień dłuży się niezwykle - masz już ochotę spać, a przecież tyle dnia jeszcze zostało...

Nic się nie wydarzyło.

==================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5 (4+1)

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Labirynt).
b) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #93 dnia: Listopada 28, 2010, 07:52:57 pm »
Pola

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #94 dnia: Listopada 28, 2010, 08:18:32 pm »
Pod wieczór trafiłaś w okolice miasta. Byłaś już skrajnie wycieńczona tym trwającym już blisko trzy doby dniem, ale chciałaś wykorzystać zaklęcie do końca. Taka okazja może się już nie powtórzyć. Na przedmieściach nie znalazłaś nic ciekawego, udałaś się więc na pola na wschodzie, szukając szczęścia między opuszczonymi grządkami warzywnymi.

Szczęście ci dzisiaj dopisało! Wśród pól zauważyłaś wysokiego potwora, którego parszywego oblicza nigdy byś nie zapomniała - Hobgoblin zjawił się tutaj. Widocznie zdążył dobiec w to miejsce zanim zaklęcie zaczęło działać. Masz teraz doskonałą okazję zemścić się za tamtą porażkę. Zbliżyłaś się do maszkary z wyciągniętą bronią, jednak kiedy tylko znalazła się w normalnej czasoprzestrzeni odskoczyła jak porażona na twój widok. Hobgoblin padł na ziemię i ku twojemu przerażeniu zaczął się przeistaczać - wpierw schudł, jego skóra nabrała koloru, a z łysej głowy zaczęły wyrastać długie włosy w kolorze jasnego blondu. Po kilkunastu sekundach twój wróg zmienił się wierną replikę ciebie samej, tak samo dobrze uzbrojoną i wykonującą te same gesty. Zapowiada się interesująca walka.



Rozpocząłeś walkę z Sobowtórem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 9

Walka nie została rozstrzygnięta. Ignorujesz rezultat tego pojedynku i atakujesz ponownie.

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 12
Skuteczność wroga: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 10

Zwyciężyłaś w walce! Sobowtór (siła 5) zostaje dodany do twoich trofeów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #95 dnia: Listopada 28, 2010, 08:28:32 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 8 (4+4)

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Wzgórza - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #96 dnia: Listopada 28, 2010, 08:30:46 pm »
Równiny stos 2

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #97 dnia: Listopada 28, 2010, 09:06:16 pm »
Walka z sobowtórem była długa, ale udało ci się go zmęczyć. Mógł wyglądać jak ty, ale nie miał twojej fizycznej kondycji - w końcu zaczął popełniać błędy, które kosztowały go życie. Kiedy potwór został zgładzony, ty padłaś krótko po nim. Nie od ran, ale z powodu krańcowego zmęczenia - zasnęłaś na stojąco, jeszcze zanim upadłaś na ziemię.

Obudziłaś się w południe następnego dnia, po tym jak zaklęcie przestało działać. Twoi towarzysze zbudowali wokół ciebie szałas i obozowisko, nie spałaś więc w zupełnie złych warunkach. Po przebudzeniu byłaś prawie wypoczęta - wciąż jeszcze bolą cię mięśnie, ale przynajmniej odzyskałaś trochę sił. Skierowałaś się na wschód, mijając gospodę i idąc dalej na południe. Marsz skończyłaś na równinach, tych samych, wśród których nie tak dawno temu odnalazłaś magiczną różdżkę.

Okazało się, że po okolicy szlaja się osamotniony goblin - humanoidalny potwór groźny dla regionalnych wieśniaków, ale nie stanowiący wyzwania dla wojownika twojej kategorii. Usłyszałaś o nim od mijanych chłopów, którzy pomogli ci w odnalezieniu bestii. Zastałaś goblina na gonieniu jakichś młodych kobiet niedaleko rzeki. Przerażone niewiasty minęły cię kiedy stanęłaś mu na drodze. Zaatakował cię z rozpędu, najwyraźniej nie doceniając "słabszej płci".




Rozpocząłeś walkę z Goblinem

Twoja skuteczność: 5 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 9
Skuteczność wroga: 2 (siła) + 1 (rzut kostką) = 3

Zwyciężyłaś w walce! Goblin (siła 2) zostaje dodany do twoich trofeów.

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (5->6)!
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2010, 09:07:52 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #98 dnia: Grudnia 04, 2010, 01:19:40 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 11 (6+5)

Dostępne drogi:

a) Skały - nic się tam nie wydarzy.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline Yuzuriha

  • Dead Shadow
  • SemiRedaktor
  • *********
  • Wiadomości: 1742
  • Let's go together ... in to the darkness
    • Zobacz profil
    • http://www.deadshadow666.deviantart.com/
Odp: Gracz 3 - Yuzuriha
« Odpowiedź #99 dnia: Grudnia 04, 2010, 07:39:32 pm »
Puszcza stos 1