Autor Wątek: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym  (Przeczytany 35315 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 17, 2010, 07:29:56 pm »
Minąłeś most i skierowałeś się na wschód, idąc w stronę wioski. Tego dnia jednak nie było dane ci do niej trafić - noc zaskoczyła cię, kiedy zboczyłeś z utartej ścieżki skręcając na południe, gdzie podjąłeś się zbadania zalesionych, niedostępnych wzgórz. Nigdy nie byłeś w tym miejscu, a jest ci ono szczególnie noc po zmroku, wygląda jednak na to, że nie masz wyjścia i musisz w nim przenocować. Cóż, przynajmniej dzisiaj przestało padać.

Rozpaliłeś ognisko pod ścianą jednego z okolicznych płaskowyżów i już mieliście szykować szałasy, kiedy zauważyłeś coś osobliwego. Ciemny dym, jaki unosił się z ogniska zbudowanego z namokniętego drewna omiata pobliską ścianę i znika w jednym z jej fragmentów, jakby wessany przez jakąś niewidoczną szparę. Zbadałeś skałę dokładniej i odkryłeś sprytnie zamaskowane ukryte wejście, prowadzące do jakiegoś tunelu.

Ruszyłeś zbadać to tajemnicze miejsce. Dotarłeś do zbrojonych, bogato zdobionych drewnianych drzwi na końcu tunelu i bez chwili wahania je otwarłeś. Trafiłeś do wielkiej, ciemnej sali, skąpanej w granatowym świetle dobywającym się z gigantycznej kuli w jej środku. Nie wiesz czym jest ten artefakt, ale rozpoznajesz kilka przedmiotów rozłożonych na licznych stołach i półkach wokół ciebie - fiolki, magiczne księgi, kotły, wszystko wskazuje na to, że jesteś w pracowni jakiegoś maga.
- Nie byle jakiego maga - na twe myśli odpowiedział głos z drugiej strony sali - Jestem kimś znacznie potężniejszym od jakichś-tam czarodziejów.
Ciemna sylwetka stanęła na tle granatowej sfery, poruszając się wolnym krokiem w twoim kierunku. Dobyłeś oręża, ale mężczyzna wzniósł rękę.
- Nie chcę z tobą walczyć - postać zbliżyła się do ciebie. To ciemnowłosy mężczyzna w średnim wieku, o ostrych rysach twarzy. Wpatruje się w ciebie oczyma, z których bije jaskrawoczerwony blask - I uwierz mi, ty też nie chcesz ze mną walczyć.
- Kim jesteś? - spytałeś, nie chowając miecza.
- Jestem twoim sojusznikiem. A przynajmniej chciałbym być... - mężczyzna stanął przed tobą. Wyczułeś emanującą od niego potężną, niemal nieludzką aurę - Ucieszyła mnie twoja wewnętrzna przemiana i cieszę się, że pogodziłeś się ze swoją mroczną naturą. Wydajesz się być kimś, na kogo można liczyć. W przeciwieństwie do mojej poprzedniej inwestycji...
- Nic nie rozumiem - odrzekłeś, bo faktycznie nie wiesz o co chodzi temu tajemniczemu nieznajomemu - Czego ode mnie chcesz?
- Chcę ci pomóc oczywiście. Inni poszukiwacze Korony dawno cię już wyprzedzili, uznałem więc, że przyda ci się wsparcie.
Nim zadałeś jakiegokolwiek pytanie nieznajomy wzniósł rękę, przywołując tym gestem spory kufer, który nadleciał z góry i miękko wylądował przed tobą. Otworzył się, ukazując kilkadziesiąt magicznych zwojów.
- Proszę, przejrzyj te zaklęcia i wybierz sobie takie, które najlepiej ci pomoże w twojej wędrówce. Potem wyjdź, mam nadzieję, że pamiętasz drogę.
Tajemnicza postać odwróciła się i pomaszerowała w stronę granatowej kuli, zostawiając cię ze kufrem pełnym czarów. Wziąłeś pierwszy zwój i zacząłeś go studiować.



Natknąłeś się na Półboga i otrzymałeś od niego wybrany przez siebie czar. Nie możesz mieć więcej czarów, więc wymieniasz jeden ze starych na ten nowo zdobyty.


Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 18, 2010, 06:39:27 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został już częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Znajduje się na nim Karta Przygody.

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 18, 2010, 07:37:38 pm »
Rzucam zaklęcie Zakrzywienie Czasu.
Odzyskuję czar zaklęciem Przyzywanie czaru.
Idę do Ruin. Nie odwiedzam Grobowiec, Stos 3.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 18, 2010, 07:55:21 pm wysłana przez The_Reaver »
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 20, 2010, 01:33:54 am »
Uznałeś, że najwyższy czas sprawdzić prezent od nieznajomego - nowy czar powinien się dobrze sprawdzić, w szczególności w połączeniu z tym drugim...



Zyskałeś dwie dodatkowy tury.



Przyzwałeś rzucone zaklęcie i odzyskałeś jego kartę.



Magia zaiskrzyła w powietrzu, kiedy wykorzystałeś swoje oba zaklęcia. Słońce, które kilka godzin temu wzeszło zabarwiło się na ciemną czerwień - po chwili wszystko dookoła skąpane było w krwawej, szkarłatnej poświacie, która, choć estetycznie bardzo interesująca, napawała cię pewnym niepokojem. Ruszyłeś na północ, domyślając się, że dziś czeka cię bardzo, ale to bardzo długi dzień.

Dotarłeś do ruin na północy, miejsca, w którym znajdował się pamiętny grobowiec. Marsz zajął ci dobrych kilka godzin, jednak słońce wskazuje, że wciąż jest wczesny ranek - wygląda na to, że zaklęcie dobrze działa i czas faktycznie spowolnił na twoją korzyść. Jedynie obiekty i osoby w twoim bezpośrednim sąsiedztwie poruszają się w normalnym tempie i mają swój naturalny kolor.

Postanowiłeś nie odwiedzać tego dnia grobowca, choć skierowałeś swoje kroki na cmentarz. Kiedy tylko stanąłeś między grobami, wyczułeś jakąś nieznaną ci, wrogą obecność. Dookoła zrobiło się bardzo zimno, z grobów uniosła się jakby mgła, która po chwili zaczęła skupiać się w szarej kuli przed tobą. Chmura przyjęła kształt kobiety, jednak dobrze wiesz, że to tylko iluzja. Wygląda to na południcę, pospolitego o tej porze roku ducha, który nawiedza takie pustkowia i poluje na nierozsądnych wędrowców. Nie jest groźny, przynajmniej dla kogoś takiego jak ty...



Rozpocząłeś walkę z południcą.

Twoja skuteczność: 5 (moc) + 6 (rzut kostką) = 11
Skuteczność wroga: 3 (moc) + 5 (rzut kostką) = 8

Zwyciężyłeś w walce! Południca (moc 3) zostaje dodane do twoich trofeów

==================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Magiczne Wrota).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:37:17 am »
Idę na Pola. Nie przechodzę przez wrota.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 20, 2010, 11:45:08 am »
Odegnałeś południcę i ruszyłeś z powrotem na południe, przemierzając skąpane w szkarłatnym świetle równiny. Podziwiasz ten zadziwiający świat, ptaki niemal nieruchomo zatrzymane w powietrzu i krople deszczu, które zaczynają opadać, kiedy zbliżasz się do nich. Cały świat jakby czeka tylko na twoje przyjście, abyś go ożywił, wyrwał z krwawego bezczasu.

Droga zaprowadziła cię do magicznego portalu w pobliżu wioski. Podróżujesz już bardzo długo, a jest słońce zawisło kilka godzin po południu. Czujesz się zmęczony tą przedłużającą się wędrówką, a w czerwonym świetle wnętrze portalu wydaje się być absolutnie czarne i nieprzeniknione, niczym wrota do jakiejś piekielnej otchłani. Nie masz ochoty przechodzić na drugą stronę.



Nie przechodzisz przez Magiczne Wrota.

=====================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik).
b) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 20, 2010, 12:33:00 pm »
Rzucam znowu Zakrzywienie Czasu.
Idę na Pola.
Kupuję czar od Czarodzieja.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 20, 2010, 02:44:00 pm »
Spowolniony dzień powoli się kończy, ty jednak masz ochotę jeszcze trochę poeksperymentować. Co się stanie, jeżeli będąc w spowolnionej rzeczywistości spowolnisz ją jeszcze raz?



Zyskałeś dwie dodatkowy tury.

Z mieszanką strachu i fascynacji patrzyłeś jak panująca dookoła statyczna czerwień pociemniała jeszcze bardziej i już po chwili zacząłeś stąpać w świecie mroku. Drzewa stały się jedynie szarymi liniami na tle głębokiej czerni nieba - wygląda to tak, jak gdyby nagle zapadła noc. Słońce, którego tego dnia wyszło zza chmur stanowi teraz białawą kropkę na mrocznym nieboskłonie, zupełnie jak jakiś bardzo dziwny księżyc. Wrażenia estetyczne są prawdziwie ciekawe, ale trzeba ruszać dalej.

Na północy zatrzymałeś się wśród pól, gdzie długi marsz pozbawił cię kolejnych zapasów sił - słońce na niebie nie przesunęło się nawet o godzinę i wciąż panuje późne popołudnie. Zbliżyłeś się do ludzkiej osady i wpuściłeś do ogarniającej cię sfery czasu rzeczywistego czarnoksiężnika, od którego jakiś czas temu kupiłeś zaklęcie. Mag przeraził się w pierwszej chwili, kiedy nagle zamknęła się wokół niego czarna sfera, ale po chwili zrozumiał co się dzieje. Powiedział, że postępujesz nierozważnie intensyfikując w ten sposób zaklęcia - nie powinno się tego robić, choć czarnoksiężnik nie potrafił wyjaśnić ci dlaczego. Nie miałeś czasu z nim dłużej rozmawiać, ale dobiliście targu i nabyłeś kolejny czar.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.



==================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został już częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2010, 02:46:08 pm wysłana przez Tantalus »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 20, 2010, 03:12:26 pm »
Ruiny, nie badam grobowca, stos 3.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 20, 2010, 04:00:49 pm »
Jesteś zmęczony przedłużającą się w nieskończoność podróżą, ale musisz przeć naprzód. Szansa, jaką zapewniłeś sobie nie może zostać zmarnowana - kto wie co jeszcze uda ci się załatwić, kiedy reszta świata porusza się z 1/9 twojej prędkości. Postanowiłeś powrócić na ruiny, w których wczoraj... nie, w których dzisiaj zgładziłeś południcę. Masz wrażenie, że temu miejscu należy poświęcić trochę więcej uwagi.

Wszechogarniająca ciemność bardzo ogranicza twoje pole widzenia, ale cel swojej podróży widzisz nawet w tym magicznym mroku. Widzisz też coś, czego jeszcze kilka godzin temu tutaj nie było - u podnóża wschodnich murów ruin przyczaił się smok bagienny. Ta wielka bestia z podłużną szyją jest postrachem wszelkich lądowych istot, a późną jesienią często wyrusza z dala od swojego gniazda, aby najeść się przed zimowym snem, najczęściej atakując przy tym ludzkie siedziby. Dotarłeś do smoka i postanowiłeś rozruszać się walką z potworem - wygląda na prawdziwie godnego przeciwnika, a porażka nie jest czymś, co rozważasz. Dzisiaj jest twój dzień.



Rozpocząłeś walkę ze smokiem.

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 13
Skuteczność wroga: 7 (siła) + 5 (rzut kostką) = 12

Zwyciężyłeś w walce! Smok (siła 7) zostaje dodane do twoich trofeów.

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (6->7)!


=================

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
b) Pola - teren został już zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 20, 2010, 05:02:34 pm »
Równiny, walczę ze Strzygoniem osobiście.
Nie męczę Gladiatora.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:04:11 pm »
Prawie nie masz sił, aby iść dalej, jednak dalej brniesz przed siebie. Nie wygrałbyś z tym smokiem, gdybyś nie miał nad nim przewagi prędkości - odsuwając się od potwora mogłeś go spowolnić wystarczająco, aby zaatakować z innej strony, przygotować natarcie z boku. Bestia padła w tej nierównej walce, ale skrajne wycieńczenie bardzo daje ci się we znaki. Idąc na południe niemal zasypiałeś na stojąco, miałeś wrażenie, że ciemna kraina, po której się poruszasz to jakiś senny koszmar - tak w końcu wyglądała.

Słońce chyli się prawie zaszło, macie ostatnich kilka godzin, aby rozpalić ognisko i rozbić obóz zanim noc zapadnie, a twoje zaklęcie przestanie działać. Idąc na południe przechodziłeś w pobliżu niewielkiej mieściny, w której osiedlił się kolejny demon - miejski cmentarz terroryzuje strzygoń, nieumarły stwór przyzwany przez ciemne moce. Choć to niełatwe zadanie dla twojego zmęczonego ciała i umysłu, postanowiłeś go pokonać, tak na dobry koniec tej przygody z zmodyfikowanej czasoprzestrzeni. Skierowałeś się na cmentarz i zaatakowałeś go psychicznie. Jesteś zmęczony, ale strzygoń z jakichś powodów również nie jest w najlepszej formie - widocznie oboje mieliście dzisiaj ciężki dzień.



Rozpocząłeś walkę ze strzygoniem.

Twoja skuteczność: 5 (moc) + 1 (rzut kostką) = 6
Skuteczność wroga: 4 (moc) + 1 (rzut kostką) = 5

Zwyciężyłeś w walce! Strzygoń (moc 4) zostaje dodane do twoich trofeów.

Dzięki twoim zwycięskim walkom z duchami twoja moc urosła o jeden punkt (5->6)!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:13:07 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.
b) Puszcza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Upiór).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 20, 2010, 08:14:26 pm »
Idę na Cmentarz, pomodlić się za zmarłych.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 22, 2010, 12:12:29 am »
Po pokonaniu strzygonia niemal od razu poszedłeś spać, kiedy tylko rozpaliliście ognisko i przygotowaliście szałasy i posłania. Spałeś jak zabity, kilka godzin dłużej niż zwykle - masz wrażenie, że tu też skorzystałeś trochę ze swojego zaklęcia, przedłużając sobie drzemkę pobytem w spowolnionej rzeczywistości. Kiedy obudziłeś się rankiem musiałeś mrużyć oczy przed jasnym światłem dnia - po całym dniu spędzonym w ciemności nabawiłeś się lekkiego światłowstrętu.

Tego dnia trafiłeś na duży, stary cmentarz na zachód od dużego skupiska wiosek. Wiesz o tym miejscu i pamiętasz, że unikałeś go jak ognia przed swoją... przemianą. To miejsce pełne jest pierwotnego zła, które występuje tu pod postacią agresywnych duchów. To przeklęte miejsce z duszami przeklętych z nim związanymi. Teraz wszedłeś na obszar nekropolii bez strachu, czując niemal ulgę znajdując się na tym odludnym, ponurym obszarze. Czujesz, że duchy tak groźne dla dawnego ciebie, teraz są ci przychylne. Stanąłeś na środku cmentarza i dałeś się ponieść strumieniowi świadomości, otwierając swój umysł na wpływy z międzyświata. Duchy mają ciekawe rzeczy do opowiedzenia tego wieczoru...

Wynik rzutu kostką podczas wizyty na Cmentarzu: 4

Zyskałeś nowy czar.



Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 22, 2010, 03:37:14 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został już częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #136 dnia: Grudnia 22, 2010, 10:09:11 pm »
Rzucam na Barbarzyńcę zaklęcie przypadek:
"Ohydny Barbarzyńco, nie los zadecyduje o twej przyszłości"

idę do Ruin. Badam Grobowiec (mogłem zbadać kilka razy, ale głupi ze strachu zapomniałem o swej zdolności).
Jeśli mnie napadnie jakiś duch, odpędzam egzorcyzmem.
Stos 3.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #137 dnia: Grudnia 26, 2010, 07:46:11 am »
Nowe zaklęcie jest interesujące, ale nie masz zamiaru oszczędzać go na lepsze czasy. Skierowałeś wzrok daleko za rzekę i w myślach zażyczyłeś sobie, żeby ugodził on w jakiegoś z twoich oponentów w wyścigu po Koronę. Chwilę później rzuciłeś zaklęcie.



Rzuciłeś czar Przypadek na Barbarzyńce.

Wynik rzutu kostką związanego z Przypadkiem: 4

Barbarzyńca zostaje pozbawiony całego posiadanego złota.


================

Powróciłeś na ruiny i postanowiłeś odwiedzić miejsce, które ignorowałeś już tyle razy, a które wciąż cię kusi. Odnalazłeś opustoszały, stary cmentarz w zrujnowanym mieście i otworzyłeś wrota grobowca, chwilę później wchodząc do środka...



Wynik rzutu kostką przy wizycie w grobowcu - 1

Zostałeś zaatakowany przez Demona. Zamiast z nim walczyć używasz swojej specjalnej zdolności, aby odpędzić go egzorcyzmami.


================

Uciekłeś z ruin tuż po odpędzeniu agresywnego ducha, którego spotkałeś we wnętrzu grobowca. Zapędzanie się tam okazało się złym pomysłem. Po południu powróciłeś na trakt i wieczorem rozbiłeś obozowisku w jego pobliżu. O zachodzie słońca spotkała cię niespodzianka - natknąłeś się na ubranego w czarny płaszcz mężczyznę, któremu asystowało czterech uzbrojonych strażników.

Okazało się, że mężczyzna jest poborcą podatkowym, który podróżuje po krainie i zbiera pieniądze od wszystkich posiadających jakikolwiek dobytek ludzi. Mówi, że pieniądze potrzebne są na pomoc doraźną dla mieszkańców napadanych przez potwory i bandytów miasta i wiosek oraz na rozwiązanie innych trapiących ten kraj w tym trudnym czasie problemów. Widząc, że nie wywiniesz się z opłaty oddałeś poborcy jeden mieszek, choć wcale nie miałeś ochoty go oddawać.



Wynik rzutu przy ustalaniu natury podatku: 4

Straciłeś mieszek złota.


================

Ten trudny dzień zakończył się interesującą niespodzianką. W środku nocy zostałeś napadnięty przez dziwacznego, pokracznego potwora, o zielonej skórze i wyłupiastych oczach. Nim zdążyłeś pochwycić miecz ten zaatakował cię za pomocą jakiegoś magicznego przedmiotu, na moment ogłuszając cię i pozbawiając silnej woli. Odzyskałeś przytomność w samą porę, aby wszcząć obronę przed agresorem, który do wyprowadził na ciebie psychiczny atak.



Upiór użył przeciwko tobie Różdżki Zniszczenia - straciłeś dwa punkt mocy(6->4).

Rozpocząłeś walkę psychiczną z Upiorem. Wojownik walczy w twoim imieniu

Skuteczność Wojownika: 3 (moc) + 6 (rzut kostką) = 10
Skuteczność Upiora: 4 (moc) + 2 (rzut kostką) = 6

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałeś Upiorowi jeden z jego magicznych przedmiotów - Talizman!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 26, 2010, 08:40:23 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #138 dnia: Grudnia 26, 2010, 08:59:05 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny).
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #139 dnia: Grudnia 26, 2010, 09:27:52 am »
Gospoda.
I'm in Space!