Autor Wątek: Poszukiwacz 1 - Pielgrzym  (Przeczytany 21075 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Poszukiwacz 1 - Pielgrzym
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 06:29:59 am »
Wstałeś z klęczek po długiej modlitwie, zawinąłeś różaniec na ręce, po czym wyszedłeś na skrytą we mgle polanę przed kaplicą. Przez ostatnie tygodnie przygotowywałeś się do podróży, która początek właśnie nastał. Czarodziej Claudius, mądry i praworządny władca krainy zniknął nagle, w tajemniczych okolicznościach, pozostawiając po sobie Koronę Władzy, symbol swej potęgi, artefakt magiczny o niezrównanej mocy. Kiedy zabrakło władcy, w twej ojczyźnie zapanował chaos - potwory nie widziane nigdy wcześniej zaczęły terroryzować wsie i miasta, a ludzie donoszą o przerażających i niesłychanych, paranormalnych wydarzeniach, których coraz częściej są świadkami. To musi się skończyć!

Kilka dni temu anioł nawiedził cię we śnie i powiedział, że siły ciemności będą próbowały zagarnąć Koronę Władzy dla siebie, a to może oznaczać koniec świata jaki znasz. Tylko ty możesz uratować tą krainę, tylko ty przywrócić zdołasz ład i harmonię - w innym wypadku kraj czekają złe czasy.

Pielgrzym rozpoczyna swoją wędrówkę!



Przedmioty:


Przyjaciele:


Czary:


Trofea:
Ludojad (siła 4)
Lew (siła 3)
Ludojad (siła 4)
Smok (siła 7)
Południca (moc 3)
Strzygoń (moc 4)
Ludojad (siła 4)

Upiór (moc 4)
Hobgoblin (siła 3)
Wilk (siła 2)
Smok (siła 7)
Ludojad (siła 4)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2012, 08:02:03 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2010, 12:02:30 am »
Po opuszczeniu kaplicy skierowałeś się w stronę rzeki. Nim jednak ją przekroczysz musisz znaleźć pomoc i przedmioty, jakie umożliwią ci dalszą podróż. Musisz też koniecznie znaleźć Talizman, ponieważ bez tego potężnego narzędzia nie będziesz mógł przekroczyć Doliny Ognia. Po dojściu do Rwącej Rzeki uzmysłowiłeś sobie, że trzeba teraz określić w którym kierunku się udać. Na północy widzisz szczyty skalistych wzgórz - miejscowi ostrzegali cię, mówiąc, że jest to niebezpieczne miejsce. Na wschodzie natomiast widzisz pełną niskich wzgórz polanę - jest niebezpiecznie blisko Strażnika strzegącego jedynego mostu prowadzącego do Krainy Środkowej, masz jednak nadzieję, że nie będzie cię nękał, o ile nie będziesz próbował przez niego przejść.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Hint: Jeżeli wybierzesz drugą opcję to od razu zadeklaruj z którego stosu mam ciągnąć kartę (podaj numer od 1 do 4).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2010, 12:05:33 am wysłana przez Tantalus »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2010, 08:03:29 am »
Idę w kierunku strażnika (b)
Stos 1.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2010, 08:55:19 am »
Obszedłeś Strażnika szerokim łukiem, starając się zwiedzić nieregularny krajobraz tego miejsca. Wśród porośniętych, kamienistych wzgórz, przeplatanych trawiastymi równinami łatwo było się zgubić, a ty spędziłeś całą resztę dnia próbując znaleźć w tym trudnym ekosystemie coś, co mogłoby ci się przydać.

Pod koniec dnia trafiłeś na niewielkie jezioro, ukryte w jednym z dziesiątek rzadkich gajów rosnących tu i ówdzie. Akwen ten jednak wydał ci się dziwny - nie tylko znajdował się znacznie nad poziomem Rwącej Rzeki, to nie zauważyłeś żadnego strumienia, który by tu wpływał, czy stąd wypływał. Woda w nim była niepokojąco spokojna i krystalicznie czysta. Dzień był długi, postanowiłeś więc zażyć kąpieli i ugasić pragnienie. Szybko uzmysłowiłeś sobie, że woda, którą odkryłeś nie jest zwykła - po jednym jej łyku przeszło ci całe zmęczenie, a siły powróciły do zmęczonego podróżą ciała. Spędziłeś noc w tym magicznym miejscu, dziękując Bogini za umożliwienie ci jego znalezienie. Podróż póki co idzie po twojej myśli.



Twoja wytrzymałość urosła o jeden punkt (4->5).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2010, 08:55:53 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:14:02 am »
Następnego ranka ruszyłeś w dalszą drogę, zostawiając za sobą magiczne jezioro. Możesz dziś przejść kawał drogi, jednak wpierw musisz wybrać kierunek marszu.

Na zachodzie wciąż widzisz skaliste zbocza. Są za pewne równie niebezpieczne co wczoraj. Na wschodzie widzisz dym wydobywający się z kominów ludzkich siedzib - musi tam być największa z okolicznych wiosek. Choć pewnie nie stać cię na kupno sprzętu u kowala, a pomoc medyczna nigdy nie była ci mniej potrzebna, to może warto by było zasięgnąć jego nauk. Pozostaje również droga przez most, lecz potężnie zbudowany Strażnik nie ułatwi ci przejścia na drugą stronę

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Skały - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:16:59 am »
Idę do wioski i odwiedzam mędrca
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:27:24 am »
Znalazłeś się w sporej osadzie, której mieszkańcy ciepło cię przywitali. Sołtys pozwolił ci zostać na noc w karczmiennej stodole, a jego żona ugościła cię strawą i kompotem. Pod wieczór udałeś się do Mędrca, który mieszka w chatce na szycie okolicznego pagórka. Zapukałeś i wszedłeś do jego samotni, po czym usiadłeś na krześle przed jego rozłożystym fotelem. Sędziwy starzec zmierzył cię wzrokiem i zaczął z tobą rozmawiać. Opowiedziałeś mu swoją historię i cel swojej podróży, a on poradził ci, żebyś trwał w prawdzie i wierze, a z całą pewnością osiągniesz swój cel. Po skończeniu rozmowy wstałeś, już będąc gotowym do wyjścia, nie będąc usatysfakcjonowanym z rezultatu wizyty,  jednak mędrzec zatrzymał cię w drzwiach i wręczył prezent na pożegnanie - zwinięty pergamin z wypisanymi sławami starej inkantacji.
- Użyj go mądrze - powiedział na pożegnanie.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Mędrca: 6



Otrzymałeś czar.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 14, 2010, 01:33:26 am »
Opuściłeś wioskę i ruszyłeś w dalszą wędrówkę. Pogoda ci dziś sprzyja i udało ci się pokonać szmat drogi, dochodząc do kolejnych ludzkich zabudowań jeszcze przed nastaniem zmroku.

Długo wahałeś się gdzie pójść teraz. Na wschodzie znajduje się kapliczka z której wyruszyłeś - możesz czuć się tam bezpieczny, a modlitwa pomoże ci ukoić myśli i nabrać odwagi. Na północy znajduje się największy zajazd po tej stronie rzeki, miejsce często odwiedzane przez kupców i podróżników - choć może być niebezpieczne, mógłbyś spróbować tam zasięgnąć trochę informacji na temat okolicy, dać losowi szanse na wsparcie cię w wędrówce. Zawsze pozostaje też konfrontacja ze Strażnikiem, którą starasz się odwlekać...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - możliwość pełnego wyleczenia się za darmo lub rzut kostką (33% szans na pozytywny rezultat, bez szans na negatywny)
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)
c) Most - oznacza zaatakowanie Strażnika broniącego przejścia (Siła 9)

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2010, 07:38:25 am »
Szukam szczęścia w gospodzie.
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 14, 2010, 10:21:44 am »
Do gospody przybyłeś wczesnym wieczorem. Ugasiłeś pragnienie grzanym winem i rozpytałeś karczmarza o wiadomości i plotki, które mogłyby ci się przydać w dalszej podróży. Nie był skory do rozmowy, jednak kilka brzęczących monet szybko rozwiązało mu język. Niestety, inwestycja się nie opłaciła, gdyż nie dowiedziałeś się niczego przydatnego.

Późnym wieczorem kilku mocno podchmielonych klientów zwróciło uwagę na to, że raz po raz dofinansowujesz karczmarza w zamian za wieści. Jeden z nich, najlepiej trzymający pion zaproponował ci grzecznie, czy nie chciałbyś przysiąść się do nich i zagrać w pokera. Początkowo odmówiłeś, jednak po chwili dałeś się przekonać, licząc na to, że podpici mężczyźni będą rozmowni i powiedzą w końcu coś, co ci się przyda.

Dawno nie grałeś w karty, jednak szybko przypomniałeś sobie kilka sztuczek z czasów swojej młodości. Choć hazardziści gadali, nie powiedzieli niczego cennego. Gra jednak nie okazała się bezowocna - po kilku grach wygrałeś wystarczająco dużo pieniędzy, aby napełnić drugi mieszek, zaś tworzy nowi znajomi szybko odmówili dalszej gry z tobą, widząc, że bardzo ci tego wieczora idzie karta. Zarobiłeś więc trochę gotówki i mogłeś nawet wyspać się dzisiaj w pokoju z puchową pierzyną i rozpalonym kominkiem.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 4

Otrzymałeś mieszek złota.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 15, 2010, 12:55:38 pm »
Po przespaniu się w komfortowych warunkach ponownie nabrałeś ochoty na podróż po krainie. Masz silne przeświadczenie, że poradzisz sobie z każdym napotkanym potworem, jednak czujesz, że panoszące się po okolicy monstra mogą być ostatnim z twoich problemów. Przez ostatnie kilka dni wciąż natrafiałeś na ślady podobnych tobie podróżników, teraz, w momencie kiedy podróże między miastami są ograniczone do minimum. Możliwe, że to nic poważnego, nikt, kim powinieneś się martwić, ale nie możesz oprzeć się wrażeniu, że nie ty jeden chcesz dostać się do Korony Władzy.

Droga na południe prowadzi z powrotem w kierunku wioski, na ciągnące się przed starym lasem równiny. Podobne równiny widzisz również na zachodzie i biegnie przez nie szlak ku miastu. Pozostaje ci zatem wybrać które z tych równin chcesz zwiedzić w pierwszej kolejności...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)
b) Równiny (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody)

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 15, 2010, 01:18:58 pm »
Idem na zachód. Stos 4
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 15, 2010, 02:02:29 pm »
Podróż po równinie okazała się dość komfortowa, lecz szybko dopadło cię zmęczenie. Nigdy nie miałeś mocnej głowy, a wczorajszej nocy mogłeś wypić o kubek zbyt dużo grzanego wina. Rozbiłeś obóz nad rzeką, czując potrzebę orzeźwienia się zimną wodą. Znalazłeś jakieś porzucone obozowisko z wystarczającą ilością suchego chrustu, abyś nie musiał szukać własnego - masz wrażenie, że zbyt wiele dziś nie zrobiłeś, jednak pozostajesz dobrej myśli.

Przed zachodem słońca, podczas kąpieli w jednym z rzecznych zakoli znalazłeś niewielki przedmiot, dryfujący powoli ze spokojnym nurtem. Udało ci się go wyłowić nim wypłynął do głównego koryta rzeki - okazała się nim być niewielka, drewniana szkatułka. Wyniosłeś ją na brzeg i zbadałeś - jest zamknięta niewielką, żelazną kłódką, którą bez problemu wyłamiesz nożem lub kamieniem, a oprócz tego nie ma w zasadzie żadnych zdobień. We wnętrzu szeleszczą jakieś papiery.

Przysiadłeś przy ognisku i postanowiłeś ją otworzyć. Przerdzewiałe żelazo pękło pod siłą dźwigni opartej na stalowym nożu i kłódka upadła na ziemię. Delikatnie uniosłeś wieko...

Nim zdążyłeś zareagować, poczułeś potworny ból w ręce - niewielka drewniana strzała wyleciała ze wnętrza szkatułki w momencie jej otwarcia, zanurzając się głęboko w twój prawy biceps. Zagryzłeś zęby i wyciągnąłeś ją z ciała, zauważając czarną maź na jej grocie - piekielna strzałka wygląda na zatrutą.

Reszta nocy nie byłą dla ciebie dobra - kilka ziół jakie miałeś ze sobą pomogły ci zbić gorączkę, jaka dopadła cię po kilku minutach, lecz nie miałeś nic co pomogłoby na wymioty, męczące cię do późnej nocy. Następnym rankiem objawy zatrucia zniknęły, a ty wyrzuciłeś szkatułkę nie zaglądając nawet do znajdujących się w niej dokumentów.



Wynik rzutu kostką przy otwieraniu szkatułki - 1

Straciłeś punkt wytrzymałości (5->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 16, 2010, 11:55:32 am »
W południe byłeś już na nogach, pomimo bardzo trudnej nocy. Sił dodała ci modlitwa i jesteś teraz zdeterminowany dalej pielgrzymować i z podniesioną wysoko głową stanąć na przeciw rzuconych ci przez Boginię przeciwnościom.

Coraz częściej natykasz się na ślady innych podróżników. Chciałbyś spotkać któregoś, może przekonać go do współpracy, lecz niestety żadne tropy nie są świeże. Pozostaje ci zdać się na logikę - podróżnicy powinni koncentrować się w pobliżu jakichś ludzkich osad, tam bowiem mogą znaleźć jakąś konkretną pomoc. Najbliżej są dwa miejsca, które przychodzą ci do głowy - jednym jest podgrodzie miasta na zachodzie, będące głównie terenem rolniczym. Innym są wioski okalające niedaleką gospodę na wschodzie. Jeden z tych polnych obszarów może być dobrym miejscem na rozpoczęcie tropienia.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Hobgoblin).
b) Pola (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Tropiciel).

HINT: Zadeklaruj czy chcesz eksplorować teren czy też zaatakować poszukiwacza. Jeśli postanowisz go napaść zadeklaruj czy (i jakich) używasz specjalnych zdolności/czarów. W razie zwycięstwa w walce nie musisz zabierać mu punktu wytrzymałości - zamiast tego możesz zabrać mu mieszek złota lub dowolny przedmiot. Nie możesz jednak zabrać mu przyjaciela.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2010, 11:56:20 am wysłana przez Tantalus »

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 16, 2010, 12:35:06 pm »
Idę na zachód, nie atakuję Hopgoblina, stos 2
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 16, 2010, 12:44:41 pm »
Trafiłeś na przedpola miasta, do niewielkiej osady nad rzeką. Okazało się, że kilka dni temu napadł na nią wielki cyklop, demolując część nabrzeża i sporo domów. Ludzie wciąż próbują naprawić zniszczenia i uleczyć rannych.

Postanowiłeś zostać w tej wiosce i pomóc jej mieszkańcom w naprawach. Dzięki twojej pomocy wioska w znacznym stopniu powróciła do starej formy. W zamian za twoją pomoc jedna z miejscowych gospodyń zaoferowała ci nocleg w jej pokoju gościnnym, wraz z ciepłym posiłkiem i winem. Sołtys wsi, w zamian za twoją pomoc, nagrodził cię jeszcze brzęczącą nagrodą upakowaną w niedużym mieszku.



Znalazłeś mieszek złota!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 17, 2010, 12:21:16 pm »
Dobrze się wyspałeś i jesteś gotów ruszać dalej. Mieszkańcy wioski uzupełnili twoje żelazne racje żywnościowe, do tego masz dość sporo pieniędzy przy sobie - podróż zaczyna się układać po twojej myśli.

Idąc na południe dojdziesz do pól w pobliżu kapliczki, w której zaczęła się twoja droga. Dawno w niej nie byłeś i wiesz, że zawsze znajdziesz tam bezpieczeństwo i spokój. Możesz również minąć miasto i spenetrować bezkresne równiny rozciągające się na wschód od niego - niestety, jest to popularny szlak i nie wykluczone, że będziesz tam się mógł na kogoś natknąć.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim innym poszukiwacz (Barbarzyńca).

Offline The_Reaver

  • Heartless Engineer
  • Redaktor
  • *********
  • Wiadomości: 2086
  • Dark Keyblade Master
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 17, 2010, 12:54:32 pm »
Ide na równiny, nie atakuję, stos 3
I'm in Space!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 17, 2010, 01:04:08 pm »
Znowu natknąłeś się na ślady innych podróżników. Postanowiłeś jednak nie iść za nimi, a samemu postarałeś się pozacierać swój trop. Nie jesteś jeszcze gotowy do walki.

Podczas eksploracji równin natknąłeś się na zagadkowe miejsce. Wielki, prostokątny dół głębokości kilku metrów. Rozkopać go musieli jacyś ludzie kilka miesięcy temu. We wnętrzu widzisz częściowo ukryte w ziemi niskie mury, wiele fragmentów glinianych naczyń i kości. Wygląda to na jakieś opuszczone wykopaliska, najpewniej przerwane po zniknięciu Maga Claudiusa. Miejsce wygląda imponująco, nie masz jednak pojęcia jaka cywilizacja mogła tu kiedyś żyć. Wskoczyłeś do środka dołu, starając się znaleźć coś, co mogłoby ci się przydać. Jedyny przedmiot o jakiejkolwiek wartości to łopata o żelaznej głowni. Może i to niewiele, ale nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać.



Znalazłeś nowy przedmiot - Łopatę!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 1 - The Reaver
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 18, 2010, 10:55:11 pm »
Ruszyłeś w dalszą drogę, bogatszy o łopatę. Nie jesteś jednak pewien, czy uda ci się dostać na drugą stronę Rwącej Rzeki wykopując pod nią tunel - póki co próbujesz wciąż znaleźć inną drogę.

Pola otaczające miejskie aglomeracje okazały się dotąd dobrym miejscem do obozowania i zarobku, ponad to są względnie bezpieczne. Postanowiłeś ruszyć do jednego z takich miejsc, a masz do wyboru zasadniczo dwa. Na zachodzie widnieją pola pobliski dużemu miastu, na wschodzie widzisz podobny region otaczający jakiś zajazd.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola (droga na zachód)- teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).