Autor Wątek: Problem nieliniowośći  (Przeczytany 23084 razy)

Offline spike.spiegel

  • Soldier
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
    • http://
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #120 dnia: Marca 21, 2004, 11:29:15 am »
a wedlug mnie to jest tak: jest wiele garunków gier.. jedne opieraja sie na fabule, drugie na grywalności, a jeszcze inne na grafice itp itd, dlatego w jrpgach na przykład znakomita fabula jest nieoceniona, a w takim quake 3 choćby - totalnie niepotrzebna...
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2004, 11:29:33 am wysłana przez spike.spiegel »
see you space cowboy...

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #121 dnia: Marca 21, 2004, 11:40:23 am »
dla mnie wszedzie jest potrzebna fabula, no chyba ze gra jest tylko on lajnowa to wtedy nie konieczne

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #122 dnia: Marca 21, 2004, 11:57:11 am »
ale teraz trudno o bardzo dobra fabule i zeby to byl wielki fenomen bo juz wiekszosc to juz gdzies byla wiec dlatego wal w grafe bo tym mozna przyciagniac gracza i grafa moze sie wyrozniac od innych gier  
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #123 dnia: Marca 21, 2004, 12:14:13 pm »
tak ale przeciez nie jest tak trudno wymyslic fabule. Chocby nawet to bylo jakies ratowanie swiata, ale nie takie "normalne" takie jakies eeeeeee spwecyficzne

Offline FaLa

  • Knight
  • ****
  • Wiadomości: 324
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #124 dnia: Marca 21, 2004, 12:18:20 pm »
ale to zawsze dla niektory bedzie to tylko ratowanie swiata  ;) jeszcze raz mowie ze dzisiaj tak fabula to graczy nie pzyciagniesz wiec stawiaaj na grafe  
Posting and You
... Każdy człowiek chce znać przyszłość...
Aż zobaczy jak okrutne przeznaczenie szykuje mu los! Niektórzy wariują ze strachu...
Inni umierają gdy pozostaną pozbawieni nadziei na ocalenie !
Uważaj, bo cena nieograniczonej wiedzy jest wysoka...

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #125 dnia: Marca 21, 2004, 01:22:52 pm »
tu się muszę zgodzić z FaLą. Wiadomo nie od dziś, żę większość graczy leci na grafikę.... no ale takie czasy.....  
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #126 dnia: Marca 21, 2004, 01:35:26 pm »
zycie jest okrutne, ale moim zdaniem przynajmniej kilku kompetentnych czlowiekow mozna by dac do zajmowania sie fabula, a tak to gra fabuly nie ma wogole albo fabula jest robiona na biezaco

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #127 dnia: Marca 21, 2004, 01:53:52 pm »
no ale nawet kompetentnym ludziom pomysły się kończą.... i właśnie takie mamy czasy...... nie ma pomysłów, więc nadrabia się grafiką
« Ostatnia zmiana: Marca 21, 2004, 01:54:22 pm wysłana przez White_wizard »
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #128 dnia: Marca 21, 2004, 02:21:47 pm »
tak ale nawet my amatorzy wymyslilismy Chrono Strike'a a profesjonalisci nie moga?!

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #129 dnia: Marca 22, 2004, 09:05:08 am »
tylko jest zasadnicza różnica. My chcieliśmy, nie musieliśmy, a chcieliśmy. A "zawodowcy" nie chcą, ale muszą, bo chcą utrzymać pracę
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!

Offline Siergiej

  • Last Hero
  • **********
  • Wiadomości: 2544
  • Idol Tanta
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #130 dnia: Marca 22, 2004, 01:50:56 pm »
no wlasnie wiec chyba tym bardziej powinni nsie zmotywowc skoro chca utrzymac cieple posadki w square lub w innym gigancie

Offline White_wizard

  • Keyblade Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2242
  • A way to the Dawn
    • Zobacz profil
Problem nieliniowośći
« Odpowiedź #131 dnia: Marca 22, 2004, 10:41:26 pm »
no ale zauważ, żę zawodowcy wymyślają gry i w końcu im się mogą pomysły skończyć. No a nam się pomysły nie skończą, bo nie jest to któryśset scenariusz jaki przyszło nam napisać......
You were born from nothing, you will turn into nothing. What have you lost? Nothing!