Autor Wątek: Neverwinter Nights  (Przeczytany 31070 razy)

MarvelliX

  • Gość
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 12, 2006, 11:09:38 pm »
nie spamowac
mialem oba dodatki ale jakos mi nie dzialaly z moim nwn i je wywalilem z braku miejsca pozniej zapomnialem o grze... a teraz sciagam juz gre razem z dodatkami wiec powino tym razem dzialac ;p

Cytuj
a Marv ma jeszcze takie braki....
braki? człeniu ja jecze bg2 nie przeszedlem... nie wspominajac ze nawet do dodatku nie doszedlem ;r
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2006, 11:10:43 pm wysłana przez MarvelliX »

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 12, 2006, 11:37:38 pm »
mogę to wyrazić jednym zestawieniem literek??

uwaga, zaczynam, wchodzę :)

LOL :F

Marv, koniecznie zagraj w Hordy Podmroku, polecam, naprawdę warto... dodatek ma najlepszą fabułę w tej serii ;)
Kame Hame Ha

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 13, 2006, 11:23:28 am »
chryste panie armagedon marv mowilem zebysmy go przeszli na m playerze ale nie nie kcialo sie co ;f

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 27, 2006, 01:22:36 pm »
NWN... hm.. chyba mój pierwszy cRPG dlatego mi się spodobał... tworzenie własnej postaci, ciekawa fabuła, grafika(ustawiona na maxxx'a) jest całkiem niezła, w muzykę się nigdy nbie wsłuchiwałam więc nie wiem, duże możliwości operowania kamerą(przede wszystkim: kamera nie jest ustawiona tak że świat można widzieć tylko oczami postaci i to jest + ), podoba mi się magia(zaklęcia) i bronie.
Oczywiście nie grałam jescze w Baldur's Gate o którym słyszałam dużo pozytywnych rzeczy, dlatego nie oceniam na zasadzie porównań tych gier. ;)

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 27, 2006, 01:36:40 pm »
neverwinter ma to do siebie ze jest strasznie ograniczony pod względem liniowości , nie mozna w nim gdzies sobie pojsc masz likacje 4 odnosniki i tyle :/ , co podobno ma byc zmienione w NWN2 w którym podobno ma byc nawet konik i mozliwosc posiadania zamku ;]

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 27, 2006, 01:54:48 pm »
Dobrze, że jest chociaż swoboda w wyborze osobowości np. niekoniecznie trzeba być stróżem dobra. Fakt> bez względu na to kim jesteśmy(dobrzy czy źli) i tak musimy uratować świat przed złym  :shifty:  Z tego co pamiętam to w NWN chyba można ominąć niektóre misje?

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 27, 2006, 01:56:30 pm »
nie musisz ciaaaagle isc zgodnie z fabułą 0 doskoczni na bok >.> 0 miast gdzie moznaby sie pokrecic i pozwiedzac tak jak w baldurze :/

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 27, 2006, 02:08:30 pm »
:/  juz prawie zapomnialam jak to NWN wygląda (hm napewno żadnej misji się nie da ominąć? może mi się coś pomyliło...) A jak wygląda granie w trybie multi? bo tak to chyba nigdy nie próbowałam.  :o  

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 27, 2006, 03:01:28 pm »
śmiesznie łącznie jak 2 graczy gra to z 10 postaci jest po twojej stronie ;]

MarvelliX

  • Gość
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 27, 2006, 03:03:46 pm »
identycznie jak singiel tylko jest was wiecej ;f i jestescie w 1 party
glównych misji nie mozna minac (jaki w tym sens ;f) ale poboczne czemu nie

Cytuj
Dobrze, że jest chociaż swoboda w wyborze osobowości np. niekoniecznie trzeba być stróżem dobra
ta swoboda sprawia ze ciagle trace klase druida <.< musze byc co kwile zly i zaraz znowu dobry zeby w neutralu sie miescic

Cytuj
neverwinter ma to do siebie ze jest strasznie ograniczony pod względem liniowości , nie mozna w nim gdzies sobie pojsc masz likacje 4 odnosniki i tyle
i dobrze ze nie liniowa bo taki baldur mi sie nudzi przez to ze moge wszedzie isc i nie wiem gdzie <.< choc fakt faktem ze mozna by moc wracac do poprzednich miast (hmmm ta sama wade ma Icewind Dale)

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 27, 2006, 04:24:37 pm »
To multi w sumie nawet fajne.
Cytuj
NWN2 w którym podobno ma byc nawet konik
Może jak będzie konik to będzie swoboda poruszania się...?

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 27, 2006, 04:45:02 pm »
tak mowia ale konik tylko do jazdy nic walki na nim ;] , podobno bedzie mozna miec ponad 1 kompana tzn najemnika , oraz  klasy prestiżowe bedą orazu od podstawowego :)

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 27, 2006, 05:07:51 pm »
NWN2 zapowiada się lepiej nish myślałam... konie to w sumie mogli wprowadzić już w pierwszej części chociażby jako forma "ozdoby" bo takie różne zwierząta tam były ale konie jakoś niespecjalnie.
Co do multi to co jest w przypadku gdy chcemy grać a jesteśmy sami? Można wtedy tesh grać?

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 27, 2006, 06:59:45 pm »
koń, ale bezwalki... uuuu.może w nwn3 będą jużgryfy i powietrznebatalie zwiwernami na gryfach ;) najpierw zobaczymynwn 2... obygłównywątekfabularny starczał na jekieś 40 godzin.... (szkoda,bo baldur 2 dawał radość grania nawet do 200 - 300 godzin ;(
Kame Hame Ha

Offline Anouk

  • MASTER OF SQUAREZONE PUPPETS
  • SemiRedaktor
  • ******
  • Wiadomości: 598
    • Zobacz profil
    • http://refielle.ovh.org
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 28, 2006, 12:12:41 pm »
Baldur lepszy jest graficznie od NWN? Bo nigdy BG nie widziałam.  

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 28, 2006, 12:22:08 pm »
nie... baldur powstał na starym silniku - coś podobnego do np. Icewind dale. ale jeśli idzie o baldurs gate to grafika nie ma znaczenia. ta gra jest tak dobra, że po kilku minutach zapomina się o grafice sprzed 5 lat. tyle że jak grałaś w NWN to na Baldurs Gate ciężko będzie się Tobie przestawić - gra opiera się na drugiej edycji D'n'D i ma zupełnie inne zasady - np. klasa pancerza - w NWN im wyższa tym lepsza, w BG im niższa tym lepsza (udało mi się zejść do -23 ;) )inaczej liczy się rzuty na trafienie, nie wybiera się atutów i umiejętności - druga edycja była prostsza, co nie znaczy że gorsza - bardzo mi się podobała. jeśli grafika nie gra dla Ciebie roli - polecam serdecznie najlepszego cRPGa wszechczasów (zaraz po Falloucie ;) ) - Baldurs Gate Saga :)
Kame Hame Ha

MarvelliX

  • Gość
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwca 28, 2006, 12:47:53 pm »
Cytuj
Co do multi to co jest w przypadku gdy chcemy grać a jesteśmy sami? Można wtedy tesh grać?
ta wczoraj przeszedlem grajac sam na multi andertajda, roznica miedzy singiel a multi jest taka ze chat jest podzielony na 2 czesci w jednej sa rozmowy a w 2 reszta i... tyle z roznic ;f
problem moze byc z odpaleniem pirata na multi ale i to da sie ominac ;p

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwca 28, 2006, 12:55:16 pm »
Cytuj
Cytuj
Co do multi to co jest w przypadku gdy chcemy grać a jesteśmy sami? Można wtedy tesh grać?
ta wczoraj przeszedlem grajac sam na multi andertajda, roznica miedzy singiel a multi jest taka ze chat jest podzielony na 2 czesci w jednej sa rozmowy a w 2 reszta i... tyle z roznic ;f
problem moze byc z odpaleniem pirata na multi ale i to da sie ominac ;p
z piratem jest taki problem, że multi nie odpalisz będąc podłączonym do netu - bez podłączenia do netu da radę grać. a odpalić pirata na moim kompie nie próbowałem by grać po sieci... po co. przecież mam oryginał ;)
Kame Hame Ha

MarvelliX

  • Gość
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwca 28, 2006, 01:08:22 pm »
ta ale net musi byc wylaczony tylko jak wchodzi sie na multiplayera pozniej jak juz sie to cos z haslem minie mozna net wlaczyc spowrotem i grac z kims

Offline GLenn

  • AvEx3 Master
  • Weapon Master
  • *********
  • Wiadomości: 2036
  • Hollow Kon
    • Zobacz profil
    • http://nudenaru.deviantart.com/
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwca 28, 2006, 01:15:06 pm »
ej smog nie gadaj ze grafa była zła w baldurach tla był recznie rysowane z tego co mi wiadomo, do tego czary fajne były tzn dobrze wygladały