Halaster Czarny Płaszcz
Mężczyzna człowiek Czar20/Acm5{Ep5}: SW 30; średni humanoid; KW 20k4+60; pw 128; Inicjatywa +8; Szybkość 9m; KP 19(dotyk 19, nieprzygotowany 19); Atak +9/+4 wręcz (dotyk, czar) lub +9/+4 wręcz (drąg 1k6-1) lub +14/+9 dotykowy na dystans (czar); SA zdolności arcymaga; SC zwiększone atrybuty, korzyści z poziomu epickiego, magiczne zdolności, korzenie w Podgórze; Charakter CZ; MRO wytrw +9/refl+10/wola+18; S 9, Zr 18, Bd 16, Int 24, Rzt 22, Cha 10; Wzrost 1,8m.
Umiejętności: Alchemia + 17, Czarostwo +34, Koncentracja +28, Leczenie +8, Nasłuchiwanie +9, Postępowanie ze zwierzętami +3, Profesja(zielarz) +11, Przeszukiwanie +27, Rzemiosło(jubilerstwo) +12, Rzemiosło(tworzenie pułapek) +17, Stosowanie liny +6, Ukrywanie +6, Unieszkodliwianie mechanizmów +12, Wiedza(architektura i inżynieria) +27, Wiedza(historia Podgóry) +17, Wiedza(Waterdeep - lokalna) +22, Wiedza(plany) +12, Wiedza(religia) +17, Wiedza(tajemna)+32, Wrózenie +22, Wyczucie kierunku +8, Zauważanie +24.
Atuty: Magiczny rzemieślnik(stworzenie portalu), Maksymalizacja czaru, Opóźnienie czaru, Poprawiona inicjatywa, Przyśpieszenie czaru, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie magicznej broni i pancerza, Stworzenie portalu, urodzony czarownik, Zapisanie zwoju, Zogniskowanie czaru(zaklinanie), Zogniskowanie umiejętności(Czarostwo).
Drizzt Do'Urden
Mężczyzna Drow Wjk10/Brb1/Trp5(Mielikki): SW 18, średni humanoid(elf); KW 10k10+20 plus 1k12+2 plus 5k10+10, pw 124; Inicjatywa +9, szybkość 12m; KP 23 (dotyk 14, nieprzygotowany 19); Atek +17/+12/+7/+2 wręcz (1k6+6 plus 1k6 zimno/18-20, sejmitar mrozu +3), +16/+11 wręcz (1k6+4/18-20, sejmitar ochrony +2); SC rasowe cechy drowa, ulubiony wróg (gobliny+2, magiczne bestie+1), ślepota w świetle, szał, zdolności czaropodobne; OC 27;Char CD; MRO wytrw+15/refl+9/wola+7; S 13, Zr 20, Bd 15, Int 17, Rzt 17, Cha 14. Wzrost 1,6m.
Umiejętności: Ciche poruszanie +15, Jeździectwo(koń) +7, Nasłuchiwanie +20, Postępowanie ze zwierzętami +9, Przeszukiwanie +13, Skakania +8, Stosowanie liny +7, Tajniki dziczy +8, Ukrywanie +13, Wiedza(natura) +5, Wspinaczka +8, Wyczucie kierunku +5, Zauważanie +15.
Atuty: Oburęczność, Poprawiona inicjatywa, Poprawiona walka dwoma rodzajami broni, Ruchliwość, Specjalizacja w broni(sejmitar), Styl bliźniaczych mieczy, Szybkie wyciąganie broni, Tropienie, Uniki, Walka dwoma rodzajami broni, Walka na ślepo, Zmysł walki, Zogniskowanie broni(sejmitar).
Elminster
Mężczyzna człowiek (wybraniec Mystry) Wjk1/Łtr2/Kpn3/Czar20/Acm5{Ep4}, SW 39; średni humanoid; KW 1k10+7 plus 2k6+14 plus 3k8+21 plus 14k4+98; pw 219; Inicjatywa +10, Szybkość 9m; KP29 (dotyk 17, nieprzygotowany 25), atak +17/+12/+7 wręcz (1k8+6/19-20, długi miecz grzmotu +5) lub +15/+10/+5 dotykowy na dystans(czarem) SA: ukradkowy atak +1k6, odegnanie nieumarłych 6/dzień; SC tajemne moce arcymaga, niepodatności wybrańca, zdolności czaropodobne wybrańca, wykrycie magii, zwiększona budowa, zwiększony intelekt, korzyści z poziomu epickiego, uchylanie, srebrny ogień; OC21; Char CD; MRO wytrw+17/refl+13/wola+17; S 13, Zr 18, Bd 24, Int 24, Rzt 18, Cha 17. Wzrost 1,85m.
Umiejętności: Alchemia +27, Ciche poruszanie +8, Czarostwo +29, Dyplomacja +6, Jeździectwo +8, Koncentracja +34, Leczenie +8, Nasłuchiwanie +13, Odcyfrowywanie zapisów +9, Otwieranie zamków +6, Pływanie +5, Postępowanie ze zwierzętami +7, Przeszukiwanie +9, Równowaga +6, Skakanie +5, Ukrywanie +8, Upadanie +5, Wiedza(ge***fia) +22, Wiedza(historia) +17, Wiedza(Doliny) +17, Wiedza(natura) +17, Wiedza(plany) +22, Wiedza(religia) +12, Wiedza(szlachta) +17, Wiedza(tajemna) +27, Wróżenie +27, Wspinaczka +5, Wyczucie kierunku +6, wyczucie pobudek +11, Występy(taniec) +6, Zastraszanie +11, Zauważanie +14
Atuty: Bliźniaczy czar, Podniesienie czaru, Poprawiona inicjatywa, Przenikanie czaru, Skrwawiony, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie laski, Szczęście bohaterów, Wykucie pierścienia, wyspecjalizowanie, Zapisanie zwoju, Zogniskowanie czaru(wywoływanie), Zogniskowanie czaru(zaklinanie), Zogniskowanie umiejętności (czarostwo).
Fzoul Chembryl (Zhentarimowie - aktualny lider)
Mężczyzna człowiek (wybraniec Bane'a) Kpn17/Hie2, SW23; średni humanoid, KW19k8+57; pw 146; Inicjatywa +7, Szybkość 9m, KP 23 (dotyk 15, nieprzygotowany 20); Atak +19/+14/+9 wręcz (1k8+6, ciężki buzdygan +3) lub +16/+11/+6 dotykowy na dustans(czar); SC: moce wybrańca Bane'a, zwiększona Roztropność, zwiększona Charyzma, zdolności hierofanty, karcenie nieumarłego 10/dzień, Char PZ, MRO wytrw+19/refl+8/wola+20 S 14, Zr 16, Bd 16, Int 14, Rzt 21, Cha 24; Wzrost 1,85m.
Umiejętności:Blefowanie +12, Czarostwo +14, Dyplomacja +18, Jeździectwo(koń) +4, Koncentracja +17, Leczenie +8, Ukrywanie +13, Wiedza(historia Morzą Księżycowego) +7, Wiedza(Morze Księżycowe - lokalna) +6, Wiedza(religia)+17, Wiedza(tajemna) +11, wyczucie pobudek +10, Zastraszanie +14
Atuty: Konna walka, Poprawiona inicjatywa, Przyśpieszenie czaru, Rzucanie w walce, Stworzenie cudownej rzeczy, Stworzenie magicznej broni i pancerza, Zogniskowanie broni (ciężki buzdugan), Żelazna wola.
No, to by bylo na dziś, tego ostatniego gościa dalem, bo go lubię
Jak coś więcej, to piszcie, co znajdę, to zapodam. I nie kasujcie tego postu tylko dlatego, że jestem czarny....