Autor Wątek: Neverwinter Nights  (Przeczytany 31059 razy)

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 03, 2004, 07:52:08 pm »
Rikku...nie mam dodatków do NWN i racze nie bede się starał ich zdobyc...poza ładną grafiką ta gra nic nie oferuje...wole starego Fallouta 1 (2 jescze nie skończyłem :( ) niz NWN...fajnie że wróciłaś :lol:

Offline RiKKu-reloaded

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
    • http://brak :D
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 04, 2004, 10:00:13 am »
Miło ze ktos sie o mnie jeszcze troszczy :D ale co Ty widzisz w tym Fallout'cie ?? Ja zwlaszcza w jedynce widze tylko mnowstwo pikseli  ;)

P.S. NIE JESTEM DZIEWCZYNA LUDZIE ILE RAZY MAM POWTARZAC :P
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2004, 10:01:05 am wysłana przez RiKKu-reloaded »


Cooool ^.~

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 04, 2004, 02:08:42 pm »
ARD możesz z czystym sumieniem załatwić sobie Hordes of the Underdark - fajne tam czasami akcje odchodzą (np. z Halasterem Szalonym :D). A co do kalsy to mi się podobał Złodziej/Zabójca. To był wypas i moc w łapach. Dwa krótkie miecze podwójny Sneak Attack - większość wrogów się po tym żegnała :P
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline RiKKu-reloaded

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
    • http://brak :D
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 04, 2004, 05:32:58 pm »
Mortus a probowlaes Czarodziej + Uczen czerwonego smoka ?? Ma takie fajne skrzydelka :D normalnie jak w reklamie Always :D


Cooool ^.~

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 04, 2004, 07:11:45 pm »
No fajny był (szczególnie ten oddech smoka :D), ale nie dało się tego chyba sensownie połączyć. Albo robiło się silnego Ucznia (i wtedy mag był kiepski) albo odwrotnie.....
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline RiKKu-reloaded

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
    • http://brak :D
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 04, 2004, 09:10:15 pm »
A niby dlaczego ? Dla epickiego Ucznia czerwonego smoka potrzebny jest tylko 10 LV. Ja mialem Czarodzieja na 25 (bo musial byc epicki) i u.cz.s na 15 i bylo git. Mozna takie cuda tworzyc :D a tego twojego zabojce//zlodzieja na ktorych miales ?
 
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2004, 09:11:01 pm wysłana przez RiKKu-reloaded »


Cooool ^.~

Offline Chief Roberts

  • Szef Internatu
  • Paladin
  • *****
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 05, 2004, 06:39:56 pm »
"nic mnie nie wzruszyło, nic mi nie stanęlo" oczekiwałem dobrej produkcji i mimo pochlebnych recenzji i opinii o NN uważam że nie dorasta ona do pięt staremu Baldurowi,

niestety, ładna grafika to nie wszystko, kiedyś grało się w Eye of Beholder, czy też inne RPG i wciągały one na tygodnie, a to zaś to taka tylko ciekawostka

Offline RiKKu-reloaded

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 61
    • Zobacz profil
    • http://brak :D
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpnia 15, 2004, 10:01:53 pm »
Chief nie moge sie za bardzo z toba zgodzic ... Zapomniales o waznym elemencie gry jakim jest Fabuła ... wlasnie (przynajmniej moim zdaniem) fabuła wciaga rownie dobrze jak z BG czy ID. A tych tytulow jakie wymieniales nie znam... rzucisz na to troche swiatla ?


Cooool ^.~

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpnia 16, 2004, 12:39:16 am »
Fabuła...? To jest tak, że na początku gry mamy jeden cel, uchronić Neverwinter (nawet nie pamiętam co to było), potem rzucają nas na głęboką wodę i nawet nie wiemy gdzie mamy iść. Tutaj trzeba podążać jak najdalej byleby cel ukończyć. Przy okazji jest wiele pułapek w niektórych opuszczonych domach, o których nie mamy pojęcia. Fabuła jest wciągająca na początku, potem jak będziemy wiedzieli jaki ciężar na nas spoczywa to może dojść do tego, że przestaniemy grać.
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpnia 16, 2004, 12:53:18 am »
Cytuj
nawet nie pamiętam co to było
Miasto :D
Cytuj
nawet nie wiemy gdzie mamy iść
Wiemy wiemy :) W każdym epizodzie są 3 czy 4 kierunki od lokalizacji głównej i zawsze musimy się we wszystkie miejsca udać :P
Cytuj
Przy okazji jest wiele pułapek w niektórych opuszczonych domach, o których nie mamy pojęcia
Pułapek znaczy takich co złodzieje zastawiają? Od czego jest ten mały halflingowaty pomocnik jak nie do rozbrajania? :P Zresztą są takie słabe że praktycznie nigdy nie zabijają :P
Cytuj
Fabuła jest wciągająca na początku
Ale liniowa (nie przecz ;))
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 16, 2004, 01:06:43 am »
miałem warriora na 2 poziomie...
więc tak, te kierunki dzielą się na drogi łatwiejsze i trudniejsze, a co do tych pułapek to z kąd ja mam na początku gry wiedzieć, że jakiś halfing jest od ich rozbrajania? Tak w ogóle dzięki, za przypomnienie, że NW to miasto bo nie wiedziałem.
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 16, 2004, 11:02:25 am »
Cytuj
te kierunki dzielą się na drogi łatwiejsze i trudniejsze
Hę? Weźmy za przykład pierwszy akt. Wyłazisz z akademii, jesteś w mieście i masz 4 dzielnice od głównej lokalizacji do wyboru. Żadna łatwiejsza, żadna trudniejsza, wszystko jedno którą wybierzesz najpier a którą później.
Cytuj
kąd ja mam na początku gry wiedzieć, że jakiś halfing jest od ich rozbrajania
Jak po raz pierwszy jesteś w świątyni i Aribeth Cię wynajmuje, i wychodzisz, to zagaduje do Ciebie taki mały gostek chcący się przyłączyć - on jest właśnie m.in od rozbrajania (nie łatwo go przeoczyć :P)
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 16, 2004, 11:25:53 am »
Rzeczywiście, gdy byłem jeszcze w akademii, przyłączył się do mnie jakiś żołnierz. Ale później to musiałem sam chodzić, jak tylko z akademii wyszedłem.
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 16, 2004, 12:18:50 pm »
...w clicku był se kiedyś poradnik.... najemników werbujesz w gospodzie w centralnei dzielnicy NWN... w świątyni, gdzie otrzymujesz zlecenie od Aribeth może przyłączyć się do ciebie Tony Szubieniczek (czy jak mu tam) ten gość o którym piszesz GamePlay to pewnie ten jak mu tam Pavel czy jakoś tak - przyłączył się tylko po to byś jako początkujący (albo i nie ) gracz nie zginął za szybko przechodzac wstęp - misję treningową....
Kame Hame Ha

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 16, 2004, 12:23:53 pm »
Cytuj
Tony Szubieniczek (czy jak mu tam)
Czytając te tłumaczenie dziękuję Bogu że mam wersję angielską. Szubieniczek jego mać :-/
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 16, 2004, 12:29:45 pm »
A tak zbaczając z tematu......
Driizt Do'Urden NPC
Male drow Ftr10/Bbn1/Rgr5 of Mielikki: CR 17; Medium-size humanoid (elf); HD 10d10+20 plus 1d12+2 plus 5d10+10; hp 124; Init +9; Spd 40 ft.; AC 23 (touch 14, flat-footed 19); Atk +17/+12/+7/+2 melee (1d6+6 plus 1d6 cold/18–20, +3 frost scimitar), +16/+11 melee (1d6+4/18–20, +2 defending scimitar); SQ Drow traits, favored enemy (goblins +2, magical beasts +1), light blindness, rage, spell-like abilities; SR 27; AL CG; SV Fort +15, Ref +9, Will +7; Str 13, Dex 20, Con 15, Int 17, Wis 17, Cha 14. Height 5 ft. 4 in.

Skills and Feats: Climb +8, Handle Animal +9, Hide +13, Intuit Direction +5, Jump +8, Knowledge (nature) +5, Listen +20, Move Silently +15, Ride (horse) +7, Search +13, Spot +15, Use Rope +7, Wilderness Lore +8; Ambidexterity, Blind-Fight, Combat Reflexes, Dodge, Improved Initiative, Improved Two-Weapon Fighting, Mobility, Quick Draw, Track, Twin Sword Style, Two-Weapon Fighting, Weapon Focus (scimitar), Weapon Specialization (scimitar).

Special Qualities: Drow Traits (Ex): +2 racial bonus on Will saves against spells and spell-like abilities, darkvision 120 ft. Light Blindness (Ex): Abrupt exposure to bright light (such as sunlight or a daylight spell) blinds drow for 1 round. In addition, they suffer a –1 circumstance penalty to all attack rolls, saves, and checks while operating in bright light. Rage (Ex): During his rage, Drizzt has the following statistics instead of those given above: hp 156; AC 21 (touch 12, flat-footed 17); Atk +19/+14/+9/+4 melee (1d6+8 plus 1d6 cold/18–20, +3 frost brand scimitar) and +18/+13 melee (1d6+5/18–20, +2 defender scimitar); SV Fort +17, Will +9; Str 17, Con 19. Skills: Climb +10, Jump +10. The rage lasts 7 rounds, after which Drizzt is fatigued. He can rage once per day.

Spell-Like Abilities: 1/day—dancing lights, darkness, faerie fire. These abilities are as the spells cast by a 16th-level sorcerer.

Spells Prepared (1; base DC = 14): 1—detect animals or plants.

Possessions: +4 mithral chainmail, Icingdeath (+3 frost scimitar), Twinkle (+2 defending scimitar), figurine of wondrous power: onyx panther (name Guenhwyvar; see below)

Onyx Panther: This magical figurine summons the black panther Guenhwyvar, a friend and loyal companion to Drizzt. She can be summoned every other day for a period of 6 hours. If slain, she reverts to her figurine form and cannot be summoned for 48 hours. Guen understands Common and Undercommon, and has the following statistics:

Guenhwyvar: Female panther; CR 5; Medium-size animal; HD 6d8+12; hp 39; Init +4; Spd 40 ft., climb 20 ft.; AC 15 (touch 14, flat-footed 11); Atk +8 melee (1d6+3, bite), +6 melee (1d3+1, 2 claws); SA Pounce, improved grab, rake 1d3+1; SQ Low-light vision, scent; AL N; SV Fort +7, Ref +9, Will +3; Str 16, Dex 19, Con 15, Int 6, Wis 12, Cha 8.

Skills and Feats: Balance +12, Climb +11, Hide +9*, Listen +6, Move Silently +12, Spot +6; Multiattack, Weapon Finesse (bite), Weapon Finesse (claw). Includes +4 racial bonus on Hide and Move Silently checks, +8 racial bonus on Balance checks. *In areas of tall grass or heavy undergrowth, her Hide bonus improves to +8.

ściągnąłem to chwilunie temu z strony Wizard Of The Coast....
oficjalne statsy Drizzta... troszkę się zmieniły, już nie łowca lev 16(popełniłem bład pisząc że 19, przyznaję się) , ale ... sami widzicie. Wracamy do NWN
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2004, 12:34:30 pm wysłana przez _dark_cloud_ »
Kame Hame Ha

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 16, 2004, 02:31:28 pm »
Mięczak :P Poszukaj statsów Elminstera albo Halastera ;)
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist

Offline GamePlay

  • General
  • ******
  • Wiadomości: 604
    • Zobacz profil
    • http://gunzbibo.neostrada.pl
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 04, 2004, 07:46:06 pm »
Dzis z okazji mikołajek dostałem tą grę i już grałem sobie w internecie. Jest świetna, nie to samo co MMORPG, którego jedynym celem jest expowanie i zbieranie coraz większej kasy. Szukam graczy do gry, znalazłby się może ktoś?
I got my head checked by a jumbo jet. It wasn't easy but nothing is, no... [Whoo hoo!] Well I feel heavy metal [Whoo hoo!] And I'm pins and I'm needles [Whoo hoo!] Well I lie and I'm easy, all of the time and I'm never sure why I need you... Pleased to meet ya!

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 16, 2005, 04:15:10 pm »
Hej Mortus, jak kiedyś tu wpadniesz, to pytaj o co chcesz. Od kilku tygodni jestem naogowym MP i mam pokaźną kolekcjęksiążek D'n'D.
Sprawdzę tego Halastera i Elminstera. Wiem, że kiedyś Elminster to by mag l30, kaplan l 5, woj l 2 i lotrzyk l2. Teraz doszla mu klasa Arcymaga, wiec sie troche zmienilo.
Kame Hame Ha

Offline Mortus

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1073
    • Zobacz profil
    • http://
Neverwinter Nights
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 16, 2005, 10:55:08 pm »
To dawaj w takim razie (w kolejności dowolnej):
1. Drizzt
2. Elminter
3. Halaster
4. Blackstaff (bodajże Khelben Arunsun)

Na razie tyle mi starczy :) Jak jeszcze znalazłbyś gdzieś Vecnę (Vecna) to też możesz dać :P
Mortus łoz hir
"Lepiej jest nie odzywać się i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości" - by unknown artist