Autor Wątek: Vagrant Story  (Przeczytany 31392 razy)

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 08, 2004, 12:19:44 am »
Ła, musze jakoś sciągniąc savy i zbacyczyć wtedy czy ja mam tę broń. Damn You, bądz potępiony. Przez Ciebie mam:
a) zabrac bracholwi Ps-a
B) przechodzić na emu wszysko

Nie zasne jesli tego jakoś nie sprawdze.

Obawiam się ze pokręciłem HoL z inna bronią.
Geez...                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 08, 2004, 12:28:58 am »
bardzo ladnie prosze o sciagniecie ze mnie klatwy :D

ja na twoim miejscu wybralbym b...przypomnisz sobie wszystko...wczujesz sie znowu w klimat...bedzie spoko...bratu zostaw pleya, nich sobie pogra :) ...a z Holim :P  to na pewno cos ci sie pomieszalo z inna bronia...ale to narmalne, tyle tego tam przeciez jest :)                            

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 08, 2004, 12:35:04 am »
Chyba z Destroyerem pokreciłem albo z Crescentem.
Co do kątwy to niech narazie pobedzie.
Hehe, oto kara za kolejne godziny przed VS które spędze.                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Ashley Riot

  • Riskbreaker
  • Admin
  • ******
  • Wiadomości: 690
    • Zobacz profil
    • http://vagrant-story.webpark.pl/
Vagrant Story
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 08, 2004, 04:20:31 pm »
Niektórzy mogą mnie kojarzyć w kącika RPG w PSXEXTREME albo ze stronki www.vagrant-story.prv.pl. Po przeczytaniu postów postanowiłem się wypowiedzieć.

Temat Vagrant Story jest mi dość dobrze znany. Myślałem, że wielu ludzi zaponiało już o tym tytule, ale po Waszym zainteresowaniu widzę, że jest inaczej. Nie mam zamiaru pisać w tym momencie jakiś oryginalnych tekstów. Gra jest rzeczywście wielka i ma wiele plusów. Fabuła, system gry, muzyka to podstawowe atuty. Kwadratowi wydając hit nie ustrzegli się błędów, ale nie ma rzeczy doskonałych. Również chciałbym drugiej części, której pewnie nigdy nie zobaczę, ale według moich pomysłów. O tym wszystkim można by pisać i pisać. Nie mam, aż tyle czasu, ale kiedy za kilka dni zajrze ponownie na forum cieszyłbym się jeśli ktoś podejmnie mój temat.

W sprawie VS nie ma prawdopodobnie rzeczy, które by mnie zaskoczyły, ale spróbujcie...                            

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 08, 2004, 05:34:59 pm »
ja tam nawet nie bede probowal cie zaskoczyc czymkolwiek Ash :D

co do pomyslow w VG 2...jak ja bym to widzial:
system budowy broni, zbroi i tarcz bym zostawil, gdyz jest to bardzo fajne...dodalbym losowe tworzenie lokalizacje (cos al\'a Diablo)...wiem ze w takiej grze jest to trudne, ale gra wtedy bylaby ciekawsza...w VS wszystko zna sie na pamiec i idzie sie i idzie...jesli nie losowa generacja to zrobilbym to tak:znajdujemy jakis tam klucz (obojetnie jaki)...na ten klucz zamkniete sa 3 drzwi...klucz jest tylko 1 na jedno przejscie...idac kazda droga spotykamy innych przeciwnikow, kazdy ma inne rzeczy do zdobycia...wg mnie gra bylaby o wiele ciekawsza...to tylko kilka z rzeczy ktore bym dodal w 2 czesci...

czekam na wasze opinie...Ash, zagladaj czesciej :)                            

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 08, 2004, 08:07:56 pm »
Ja tam w bym VS2 dodał losowy generating lokacji i broni (niech czasem mają jakies włąsciwosci specialne, przenoszne z broni na broń) jak Ard. Zdaje się takie trudne ale aż tak zle nie jest. Przy możliwosciach obliczeniowych PS2 za każdym razem mogło by się generować parenascie elementów lokacji losowo. Niektóre zostały by jak są ale drogi do nich mogły by się zmieniać. Wyobraźcie sobie losowy taki Snowy Forest albo Iron Maiden. Duuużo zabawy z odlalezieniem dobrej drogi ale to chyba nie jest zle. Zastanawiałbym się tylko w jakich lokacjach umiescić gre. Nie obraziłbym sie jesli chodziło by się Ashleyem razem z `Sinem` na plecach a miejsce akcji to tetniące zyciem miasta. Oczywiscie nie cały czas bo VS straciłby swój klimat ale uważam ze jakies miasto z duuużymi podziemiami przeplatającymi się z okolicznym lasem czy górami. Lubie róznorodnośc odwiedzanych kolacji. Dało by się zrobić nowego VS z masą wszyskiego ale po co zaczynać robić taką gre? Pewnie się nie sprzeda... a tak naprawde to nawet jakby nie była super odkrywcza to napewno by sie sprzedała a fanów klimatu chyba aż tak by nie zawiodła.                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Shmatan

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://neojsite.cal.pl
Vagrant Story
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 09, 2004, 07:09:03 pm »
Cytuj

W sprawie VS nie ma prawdopodobnie rzeczy, które by mnie zaskoczyły, ale spróbujcie...



No to ja chcem sproobowac ...
Uzywajac kodu na Gamesharka na Debug Roommozna wlaczac scenki z gry no nie ? a jesli w ciagu takiej scenki Np. kiedy Ashley na samym poczatku celooje w Sydney\'a z kuszy wciskajac wszystkie triggery (czyli kombinacja ktoora przenosi nas do Debog room\'u ) to wyciagajac bron Ashley wyciagnie kusze :P i bedzie ja trzymal tak jak miecz(lub co tam  aktualnie mieliscie wyekwipowane) i bedzie nim uderzal w taki sam sposoob jak miecz :P
jeszcze jeden przyklad na cos podobnego :
wlaczamy scenke (ta tuz przed walka z Mullenkamp\'em). i w momencie kiedy ashley wstaje z kuckoow i jest podswietlony na niebiesko znoow wciskamy triggery.wynik ? biegamy ashley\'em ktoory roownierz jest podswietlony na NIEBIESKIO
!!! pamietajcie !!! kiedy podczas scenki wciskacie triggery Ashley MUSI byc na ekranie , jak Nie to Ashley bedzie NIEWIDZIALNY :DDD
!!!jescze jedno :jak walniecie Save i zrobicie Load Ash znoow bedzie normalny ... Uderzanie kusza roolez :P
Sproobujcie innych kombinacji jak np. Wybuchy w debug roomie :DDD
VS Roolez :P
aha Ash pamietash mnie ? Na EP4 spotkales maniaka RPG o Xywie Dark Serge :P To ja :D tak zebys wiedzial :P
i co zaskoczylem cie tymi \"bug\'ami\" w VS ???                            
NEO JSITE - duchowy następca jrpg.pl

W hołdzie kreatywności  *.*

<-mój design ^^''

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 10, 2004, 01:30:25 am »
Ashley Riot: Wiesz jak zrobić Hand of Light? Ja nie moge już przez to spac. Ard pewnie też nie. Jakaś podpowiedz? Naprowadzenie?                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 10, 2004, 03:52:53 am »
Cytuj
Ashley Riot: Wiesz jak zrobić Hand of Light? Ja nie moge już przez to spac. Ard pewnie też nie. Jakaś podpowiedz? Naprowadzenie?


na ten temat juz tez rozmawialem z Ashem...z tego co wiem jest on pierwsza osoba ktora dokonala tego w naszym kraju...gratulowalem kiedys, pogratuluje jeszcze raz...
zanim poznalem w jaki sposob Ash zrobil damascusowa wersje HoL\'a w mojej glowie byly 2 pomysly na zrobienie tej broni (oba do dzisiaj sa niesprawdzone, ale jestem na 90% pewien ze sa dobre)...niestety sa baaardzo dlugotrwale
1. potrzebujemy 8 HoL\'tow z (H) i 4 z (I)...4 HoL\'y z (H) robimy w nastepujacy sposob: w pierwszym podnosimy na 100 \"ststystyki\" DRAGON, BEAST, PSYHICAL, w drugim PHANTOM, HUMAN, EARTH, DARKNESS, WATER, w trzecim HUMAN, FIRE, AIR i w czwartym UNDEAD, EVIL, LIGHT...w ten sposob mam wszystkie Class i Affinity na 100(ogolem 13)...laczymy wszystkie te 4 bronie i mamy HoL\'ta na 100 we wszystkich statystykach...teraz to samo robimy z 4 (I) HoL, nagrywamy gre i laczymy (H) + (I) az wyjdzie nam HoL ze srebra (S)...jak nie wyjdzie to odgrywamy i do skutku....po otrzymaniu (S) powtarzamy czynnosc z 4 pozostalymi HoL\'ami z (H) i robimy z nich jednosc...teraz laczymy (H) + (S) i powinnismy otrzymac Hand of Lighta z damascusa...jak nie to odgrywamy i do skutku :D
2. tutaj czysta teoria...potrzebujemy najpierw 16 HoL\'ow z (H)...laczymy je wszystki razem...tylko nie po koleii:A+B+C+D.....bo tak otrzymamy nieznaczny przyrost wartosci Class i Aff. ...nalezy to zrobic tak:A+B=AB, C+D=CD, E+F=EF, G+H=GH, I+J=IJ, K+L=KL, M+N=MN, O+P=OP...otrzymujemy 8 HoL\'ow...teraz:AB+CD=ABCD, EF+GH=EFGH, IJ+KL=IJKL, MN+OP=MNOP...mamy 4 bronie i teraz:ABCD+EFGH=ABCDEFGH i IJKL+MNOP=IJKLMNOP...laczymy 2 bronie i otrzymujemy 1 Hol\'a z wysokimi statystykami (niestety nie wiem jaka ilosc jest potrzebna aby miec wszystko na 100)...pozniej to samo robimy z (I) HoL\'ami, laczymy (H)+(I)+(S), pozniej robimy jeszcze jednego z (H) (oczywiscie wszystko na 100) i laczymy (H)+(S)=(D)...i po sprawie...proste, nie

w jaki sposob zrobil to Ash nie napisze...jesli bedzie chcial to zrobi to sam...powiem tylko ze jego sposob jest bardzo zblizony do mojego...raczej powinienem powiedziec na odwrot, ale do puki nie znacie sposobu Asha to nie bede wam mieszal...wyjasnie to pozniej

jak czegos nie rozumiecie to pytajcie :D                            

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 10, 2004, 02:19:19 pm »
Cytuj
[1. potrzebujemy 8 HoL\'tow z (H) i 4 z (I)...4 HoL\'y z (H) robimy w nastepujacy sposob: w pierwszym podnosimy na 100 \"ststystyki\" DRAGON, BEAST, PSYHICAL, w drugim PHANTOM, HUMAN, EARTH, DARKNESS, WATER, w trzecim HUMAN, FIRE, AIR i w czwartym UNDEAD, EVIL, LIGHT...w ten sposob mam wszystkie Class i Affinity na 100(ogolem 13)...laczymy wszystkie te 4 bronie i mamy HoL\'ta na 100 we wszystkich statystykach...teraz to samo robimy z 4 (I) HoL, nagrywamy gre i laczymy (H) + (I) az wyjdzie nam HoL ze srebra (S)...jak nie wyjdzie to odgrywamy i do skutku....po otrzymaniu (S) powtarzamy czynnosc z 4 pozostalymi HoL\'ami z (H) i robimy z nich jednosc...teraz laczymy (H) + (S) i powinnismy otrzymac Hand of Lighta z damascusa...jak nie to odgrywamy i do skutku :D


Więc pytam. Przyoadkiem przy `skuwaniu` broni ze sobą one nie tracą czesci swoich statystyk? Jesli połączysz broń która ma dużo fire to wyzeruje się to z water i vice wersa chyba sie sie myle.                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #50 dnia: Stycznia 10, 2004, 03:17:06 pm »
w przypadku gdy sa to 100 to statystyki nie spadaja...\"stowki\" przechodza az milo...w przypadku innych mozna zauwazyc rozne \"anomalia\"...tu urosnie, tak spadnie...trudno to wtedy przewidziec...z takim przypadkiem jak opisujesz Alakair sie nie spotkalem...to ze w jednej broni masz duzo FIRE, a w drugiej WATER nie oznacza ze to sie wyzeruje...moze troszke spadna te dwie ststystyki, ale minimalnie                            

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #51 dnia: Stycznia 10, 2004, 04:40:24 pm »
Oby było tak jak mówisz. Ostatnio troszke pogrywam sobie w VS i łącząc bronie zauważyłem ostre zerowanie przeciwnych sobie elementów. Nigdy nie sprawdzałem jak się ma spadanie parametrów przy 100 bo ja najpierw zrobiłem broń a potem ją nabijałem na wszyskie affinity (moją Rhompie koffaną) Zoaczymy jak to wszysko zrobie teraz na Emu ale jeszcze gram w 100 innych gier (ff5, Nwn - Hordes of the Underdark, Valkyria Profile) wiec nie prędko sie zajme tylko zabawą z mixowaniem.                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Shmatan

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://neojsite.cal.pl
Vagrant Story
« Odpowiedź #52 dnia: Stycznia 10, 2004, 07:02:20 pm »
A ja ponawiam pytanie i prosbe :
sprawdzcie te rzeczy ktoore opisalem w poprzednim poscie i powiedzcie mi czy znalezliscie cos innego - lepszego zwiazanego ze zmienianiem Ash\'a..
pozdro                            
NEO JSITE - duchowy następca jrpg.pl

W hołdzie kreatywności  *.*

<-mój design ^^''

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 10, 2004, 07:56:11 pm »
ja raczej tego nie sprawdze, gdyz w VS gram przez emulator...dla mnie rzeczy ktore opislaes sa tylko dodatkami do gry...w VS nigdy nie uzywalem zadnych kodow, ani na PSXie ani na emu...gra stracilaby wtedy dla mnie cala radosc...opisane przez ciecie rzeczy nie sa powiazane w jakikolwiek sposob z gra...mnie nie zaskoczyles tymi rzeczami, bo one mnie nie interesuja...a co do innych to musza sie sami wypowiedziec                            

Offline Alakair

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 10, 2004, 08:19:36 pm »
Ja także nie jestem zainteresowany bugami w grze. Nie uzywałem nigdy takich rzeczy jak `bicie kuszą` itp bo to nie ma dla mnie zadnego sensu.                            
The closer you get to the light, the greater your shadow becomes...

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 11, 2004, 02:05:49 am »
widze Alakair ze mamy podobny punkt widzenia  :D ...u kwadratowych zawsze podobalo mi sie ze robia gry na ktore nie ma kodow...przechodzi sie \"na czysto\", bez oszustw...zabawy z gamesharkiem mozna potraktowac jako \"zabawe\"...ot zabaczyc co by bylo gdyby strzelalo sie z mmiecza i uderzalo tarcza...
Shmatan, ja bym nie zadal na twoim miejscu takiego pytania Ashleyowi...dlaczego :?: ...uwazam to pytanie za nie na miejscu...rozmawiamy powaznie (czasami :) ) na temat gry, a ty wyskakujesz z gamesharkiem :?:  :|                            

Offline Madness

  • Daredevil
  • **
  • Wiadomości: 103
    • Zobacz profil
    • http://
Vagrant Story
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 12, 2004, 07:39:34 am »
Wescie chlopca nie dobijajcie bo zamknie sie w sobie, bedzie chodzil po kontach i mowil: \"My precccciousssss....\" :]. Ja tam nie uzywalem koduf bo mi nie bardzo dzialaly :]. Ale mnie to nie zbytnio interesowalo i tak. Ot tak, chcialem zobaczyc o co w tym chodzi. Ale i tak nic z tego :D                            
In the name of God,
impure souls of the living dead
shall be banished into eternal damnation.
Amen.

Offline Ashley Riot

  • Riskbreaker
  • Admin
  • ******
  • Wiadomości: 690
    • Zobacz profil
    • http://vagrant-story.webpark.pl/
Vagrant Story
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 13, 2004, 01:05:58 am »
Widze, że dużo się zmieniło na FORUM. Przeczytałem nowe posty w temecie Vagrant Story i wiele się dowiedziałem :) ale po kolei...

Rzeczywiście byłem na EP4. Widziałem się z różnymi ludźmi (pozdrawiam Dark Serga) i o różnych rzeczach rozmawiałem. To co napisałeś na temat błędów w VS dotyczących Game Sharka i Debug Room jest ciekawe. Przyznaje, że tego nie wiedziałem, ale jednak chodzilo mi o patenty niezwiązane z Game Sharkiem. Mimo wszystko ciekawe.

Temat dotyczący VS 2 jest tak rozległy ilu graczy na świecie. Wielu ma naprawde ciekawe i oryginalne pomysły. Niektóre podobne do moich, inne troche odmienne, ale pomimo wszystko nie uważam, żeby \"kwadratowi\" myśleli nad kontynuacją. Prędzej wyjdzie kolejne 10 fajnali dla wszystkich niż VS dla wybranych. Taki mam pogląd i wiem, że wielu tego nie podziela (...wielu... to fani FF ).

O jakiegoś roku dość mocno dręczy mnie myśl wykonania gry fabularnej w świecie VS, ale na to już wcale nie mam czasu. Taki pomysł, jak gra może mi zabrać kolejne lata z życiorysu.

Jeśli już przy marzeniach jesteśmy to mam w planie zrobienie przewodnika do VS. Nie jest to mocno trudne, ale czasu nie ma

To tyle o mnie i planach, które jeśli zobaczą swiatło dzienne to za kilka lat. Dalszy ciąg na temat Vagrant Story.

Pakowanie broni do maksymalnych wartości jest naprawde ciekawe. Szczególnie kiedy może być przyjemne, a nie musi być męczące. Oczywiście można zdobyć sobie Excalibura albo wykuć inny miecz w warsztacie, a potem chrakterystyka po charakterystyce nabijać parametry. Cały sekret otrzymania broni o wysokich parametrach dotyczy odpowiedniego łączenia broni w warsztacie. Wystarczy tylko poszczególne bronie wyćwiczyć na odpowiednie klasy (jedna broń, jedna klasa). Pozostałe parametry w broni muszą być dodatnie. W ten sposób łączymy kolejne bronie, a wynikowa ma coraz lepsze wskaźniki. Ta metoda szybko i łatwo pozwala na osiągniecie celu.

Jeszcze sprawa wykucia Hand of Light z Damascus, ale o tym ewentualnie w kolejnym poście.                            

Offline Ard

  • Wanderer
  • *******
  • Wiadomości: 1152
  • Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Zobacz profil
Vagrant Story
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 14, 2004, 12:14:59 am »
Ash, ale sie znecasz nad nami  :D ...ja juz swoje dwa sposoby (oczywiscie teoretyczne :P ) juz podalem...twoj sposob tez znam, ale jak juz pisalem, nic nie powiem...powiem tylko reszcie ze jest on prosty, choc baaaardzo dlugotrwaly, wymagajacy duzo cierpliwosci i samozaparcia...mi nerwy siadaja jak robie to 1 sposobem jaki podalem...serio mowie :D                            

Offline Shmatan

  • Adventurer
  • *
  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • http://neojsite.cal.pl
Vagrant Story
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 19, 2004, 06:49:20 pm »
Heh ludki zle mnie zrozumieliscie :P
nie uzuwalem kodoow po to aby sobie gre ulatwic tylko po to aby szukac fajnych dodatkoow. po 9 przejsciu zaczalem sprawdzac jakis nowe patentoow i szukanie takich patentoow jest fajne :P. kodoow uzywam jedynie po kilkukrotnymprzejsciu jakiejs gry bo przechodzenie gry za 1-szym razem z ulatwieniami po prostu zabija ducha gry ... ostatnio sposobem z Debug Room udalo mi sie pozbawic Ashley\'a szczeki i oczu !!! :D i wogoole gra sie BUG\'uje bo czasem na filmikach ashley zamiast chodzic to sunie po podlodze i kamery szaleya jak glupie ... :P
koniec :P                            
NEO JSITE - duchowy następca jrpg.pl

W hołdzie kreatywności  *.*

<-mój design ^^''