Autor Wątek: Poszukiwacz 9 - Elf  (Przeczytany 16856 razy)

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 03, 2011, 10:39:32 pm »
no to eksplorujemy na polach. karta ze stosu tego, co z niego najmniej wzięto (czyli bodajże to 3ci miał być)
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 07, 2011, 12:39:45 am »
Nim opuściłeś miasto nastąpiło niecodzienne zjawisko. Jednorożec, który od kilku dni wiernie towarzyszył ci w podróży, w jednej chwili zniknął na twoich oczach w cichym trzasku i obłoku dymu. Ktoś ukradł ci go za pomocą jakiegoś zaklęcia, zupełnie tak, jak ty to zrobiłeś jakiś czas wcześniej. Z jednej strony sprawiedliwości stało się za dość, ale i tak nie masz zamiaru pozwalać innym na okradanie się w taki sposób.



Pielgrzym odebrał ci twojego Jednorożca za pomocą zaklęcia Mesmeryzm.

================

Opuściłeś miasto bogatszy o nowe zaklęcie, jednak nie zaszedłeś daleko tego dnia. Zatrzymałeś się w gęstym lesie na północy od miejskiego podgrodzia, odnajdując opuszczoną jamę i przysposabiając ją na swoje obozowisko. Zrobiłeś to w samą porę, bo przed wieczorem zerwał się paskudny wiatr, w którym pewnie nie udałoby ci się rozpalić ognia.

Martwisz się psującą się coraz bardziej pogodą. Obserwacja chmur i kilkusetletnie doświadczenie w znajomości pogody pozwalają ci przewidzieć, że jutro warunki będą jeszcze gorsze. Nadchodzi potężna burza i wszystko wskazuje na to, że będziesz musiał przesiedzieć w tej jamie, aż ta nie przeminie.



Zbliża się burza.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 08, 2011, 06:15:35 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Równiny - teren został już zbadany i leżą na nim Karta Przygody (Targowisko). Znajduje się tam też nieznana Karta Przygody.
b) Pola - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 08, 2011, 02:16:16 pm »
może pola... zobaczymy co tam słychać
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 11, 2011, 08:11:46 pm »
Po spędzeniu całego dnia w jamie wyszedłeś w końcu na światło dnia. Pogoda wciąż była trudna, ale nie tak jak dnia wczorajszego. Mogłeś już dalej podróżować, a jako swój pierwszy cel obrałeś południowe przedpola miasta. Ruszyłeś do nich, docierając na miejsce po dwóch godzinach.

Wśród wiosek nie odnalazłeś niczego ciekawego, choć podczas marszu na południe miało miejsce nieprzyjemne zdarzenie. Napotkałeś w jego trakcie na starszą kobietę, niepozorną, jednak przyglądającą ci się niepokojąco. Coś w jej postacie kazało ci się przy niej zatrzymać. Staruszka zbliżyła się do ciebie, obeszła cię powoli, jakby oceniała twoją osobę. W końcu stanęła przed tobą i z pewnym niesmakiem wyciągnęła przed siebie ręce. Wydawało ci się, że odprawia jakieś modły nad tobą, że jest jakąś niegroźną, obłąkaną babcią. Zmieniłeś zdanie, kiedy piorun kulisty zaczął materializować się między jej dłońmi, ale wtedy było już zbyt późno.

Ugodzony zaklęciem padłeś na ziemię, czując jakby ktoś uderzył cię w pierś młotem. Wstałeś obolały, widząc,że zbroja popękała zupełnie i praktycznie nie nadaje się już do niczego. Wyciągnąłeś nóż, chcąc zemścić się na agresywnej wiedźmie, ta jednak teleportowała się w trzasku pioruna nim udało ci się ją zranić. Zostałeś sam na drodze, obolały i pozbawiony swego zdobycznego pancerza.



Wynik rzutu kostką podczas spotkania z Czarownicą: 3

Straciłaś jeden losowy przedmiot - Zbroję.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 11, 2011, 08:25:12 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Kapliczka - na tym obszarze leży Karta Przygody i w tej chwili nie można korzystać z usług mieszkańców Kapliczki.
b) Puszcza (droga na wschód) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 12, 2011, 09:00:44 am »
kierunek puszcza
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 15, 2011, 04:13:14 pm »
Pozbyłeś się bezużytecznej już zbroi i skierowałeś się na wschód, mając nadzieję dotrzeć przed zmrokiem do puszczy, którą mijałeś kilka dni temu. W takich lasach mogłeś czuć się bezpieczniej - całe życie spędziłeś w podobnych miejsca i wiesz doskonale jak się w nich poruszać, do tego znasz ich sekrety, których nie posiadł żaden człowiek. Tam będziesz mógł odpocząć po długim marszu wśród marznącego deszczu i śniegu.

Dotarłeś do puszczy o zachodzie słońca i od razu przygotowałeś sobie schronienie. Zbudowałeś legowisko wśród poskręcanych gałęzi jednego z drzew, gdzie powietrze nie było tak zimne, a wiatr tak silny. Noc była zimna, lecz spokojna, a dopiero po zmroku czekała cię prawdziwa niespodzianka.

Jak wszystkie elfy wierzyłeś w potęgę snów. Ten, którego doświadczyłeś tej nocy, był szczególnie wyjątkowy. Odwiedziła cię w nim odziana w biel kobieta o kruczoczarnych włosach. W jej rysach twarzy rozpoznałeś coś znajomego - to musiała być Irulana, eteryczna wróżka, która spełnia życzenia tych, którzy mają czyste serca. Wiedziałeś o jej istnieniu, jednak nigdy jej wcześniej nie spotkałeś.
- Spełnię jedno twoje życzenie, przyjacielu - odezwała się do ciebie w twoim ojczystym języku, bez najmniejszego śladu obcego akcentu.
- Daj mi więc siłę, abym mógł pokonać przeciwności losu, jaki jest mi pisany - odpowiedziałeś speszony, patrząc w oczy pięknej zjawy.
Obudziłeś się krótko później, ze zdziwieniem uświadamiając sobie, że jest już ranek. Wróżka zniknęła wraz ze snem, lecz twoje życzenie zostało spełnione. Czułeś się silniejszy niż kiedykolwiek.



Dostałeś jeden punkt Siły (3->4)!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 16, 2011, 03:44:08 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).
b) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.

Możesz również skorzystać ze swoje specjalnej zdolności i przenieść się do innej puszczy w tej krainie:

c) Puszcza (południowa) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Hobgoblin i Nekromancer).
d) Puszcza (zachodnia) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 16, 2011, 06:31:48 pm »
to może by tak kierunek puszcza zachodnia i tam karta stos czwarty
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 20, 2011, 01:13:51 pm »
Najbliższa okolica nie wyglądała zachęcająco, jednak wcale nie musiałeś w niej dalej przebywać. Gdy badałeś puszczę odkryłeś w nim coś wyjątkowego, co pozwoli ci zbadać daleki region, bez konieczności męczenia się długą wędrówką w śniegu. Ruszyłeś w las, nie odchodząc dalej niż kilkaset metrów od swojego prowizorycznego domku na drzewie, docierając do małego wodnego oczka. Było głębokie na jakieś pół metra, szerokie na dwa i idealnie okrągłe. To z całą pewnością było Zwierciadło Farrimów.

Tylko elfy wiedziały o Zwierciadłach i tylko one wciąż pamiętały jak ich używać. Zbudowała je dawno upadła cywilizacja, posługując się nieznaną nikomu magią, a twoi ludzi odnaleźli z czasem te punkty, ucząc się je wykorzystywać. Wszystkie Zwierciadła łączyły się ze sobą i pozwalały znajdującej się w nim osobie lub osobom na błyskawiczne przeniesienie się do dowolnego innego Zwierciadła, przy wykorzystaniu prostego zaklęcia. Niezwykłe miejsce... znajdująca się w nim woda zawsze miała ten sam poziom i nigdy nie zamarzała. Podciągnąłeś nogawki spodni i wszedłeś do zimnej wody, stając na środku oczka. Skupiłeś się i wypowiedziałeś formułę zaklęcia - poczułeś falę gorąca i zamknąłeś oczy, oślepiony magicznym światłem. Gdy znowu je otworzyłeś, znajdowałeś się w zupełnie innym lesie, w innym Zwierciadle.

Dopiero kiedy wyszedłeś z magicznego oczka zauważyłeś, że ktoś widział twoją teleportację. Za wysokim krzewem stał mężczyzna, z szeroką otwartymi ustami obserwując twoje ruchy. Kiedy wasze spojrzenia się spotkały, mężczyzna pobladł jeszcze bardziej i zaczął uciekać w zupełnym przerażeniu. Okazało się, że to drwal - nie wiesz czy z zawodu, czy z zamiłowania, bo odkryłeś to, kiedy odnalazłeś porzucony przez niego topór. Był dobrze wyważony i ostry, zabrałeś go więc ze sobą. Nie tylko będziesz mógł za jego pomocą walczyć, ale też będzie ci łatwiej przygotować tratwę, do przeprawienia się przez rzekę.



Znalazłeś nowy przedmiot - Topór!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 20, 2011, 01:36:12 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Puszcza (północna) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Możesz również skorzystać ze swoje specjalnej zdolności i przenieść się do innej puszczy w tej krainie:

c) Puszcza (południowa) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Znajdują się na nim inny poszukiwacz (Hobgoblin).

Możesz również poświęcić tą turę na budowę Tratwy.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 20, 2011, 09:15:49 pm »
strażnik, eksploracja, stos 2
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 21, 2011, 02:38:23 pm »
Uzbrojony należycie udałeś się na południe. Pogoda sprzyjała długiemu marszowi i kilka godzin przed zmrokiem dotarłeś w pobliże przeprawy przez rzekę. Na drugi brzeg prowadził most, a każdy, kto chciał go pokonać w tym kierunku musiał stoczyć pojedynek z potężnym Strażnikiem. Z opisów, które uzyskałeś w karczmie w pobliskim miasteczku wynika, że Strażnik jest jakimś antycznym, żelaznym golemem i nie będzie łatwo go pokonać.

Choć nie miałeś zamiaru dziś pokonywać rzeki, to chciałeś wykorzystać resztki słonecznego światła na badanie okolicznych terenów. Oddaliłeś się od wioski idąc na południe i po godzinie nudnego spaceru dotarłeś do intrygującego miejsca. Było nim strzeliste wzgórze, w którego ścianie odnalazłeś kamienne wrota, prowadzące do głębokiej jaskini. Nie były przymocowane do ściany i jedno mocniejsze pchnięcie wystarczyłoby, żeby je przewrócić i otworzyć sobie przejście ku nieznanemu. Postanowiłeś to właśnie zrobić.



Odnalazłeś Sekretne Drzwi. Postanowiłeś przez nie przejść.

=======================

Za drzwiami odnalazłeś długi korytarz z rzędem niewielkich pomieszczeń, jakby krypt, ale prawie zupełnie pustych. Przebadałeś zakurzony labirynt, raz po raz oświetlając zakurzone ściany słabym światłem swojej pochodni. W "nibykryptach" nie znalazłeś niczego przydatnego, za wyjątkiem butelki wody z utwardzonej skóry. Zabrałeś ją ze sobą, czując, że może ci się przydać.



Znalazłeś nowy przedmiot - Butelkę Wody!

===================

Jedno pomieszczenie pozostało niezbadane - było na końcu długiego korytarza, a kolejna para drzwi sugerowała, że to główna izba tego kompleksu. Przewróciłeś kolejne wrota i wszedłeś do dużej, kolistej groty. Jej ściany oraz niskie sklepienie pokrywały jakieś dziwne, świecące grzyby, w których słabym świetle dojrzałeś jedyny obiekt, jaki znajdował się w tej sali. Było nim wielkie, prostokątne lustro, bez ramy, idealnie czyste i pozbawione skaz, do tego lewitujące niepokojąco, z dolną krawędzią na wysokości twoich kolan.

Stanąłeś przed lustrem, przyglądając się swojemu odbiciu. Wyglądało normalnie, choć idealna powierzchnia lustra i półmrok dawały złudzenie, jak gdyby to wcale nie było lustro, a jedynie okno do jakiegoś równoległego wszechświata. Nie wiesz dlaczego o tym pomyślałeś, ale uśmiechnąłeś się na tą myśl. A przynajmniej uśmiechnęło się twoje odbicie, ponieważ jesteś całkiem pewny, że nie poruszyłeś mięśniami twarzy. Odskoczyłeś przerażony, kiedy elf po drugiej stronie lustra zaczął zmieniać się na twoich oczach - jego skóra stałą się brudnozielona i zaczęła zwisać na wychudzonych ramionach. Ciało zgarbiło się, a szczęka opadła, odsłaniając przerażające zęby.
- Lustro nigdy cię nie okłamie - w sali rozległ się kobiecy głos, dobiegający chyba gdzieś z góry - To właśnie ty, elfie. Oto jest nieznana ci prawda o tobie samym.
Upiór, który kiedyś stanowił twoje oblicze, przestał już dawno imitować twoje ruchy. Wyskoczył z lustra i stanął przed tobą, w swojej obrzydliwej postaci. Wyciągnąłeś topór, ten jednak wyleciał z twojej dłoni i upadł na ziemi. Ciemny obłok dymu pojawił się nagle przy twoim boku, a jego górna część zmaterializowała się w twarz kobiety.
- Nie uciekniesz przed swoją przeszłością elfie - powiedziała kobieta-demon, a jej oczy zajaśniały czerwienią. Wraz z upiorem zaczęli zbliżać się do ciebie, a tobie nie pozostało nic innego, jak podjąć tą nierówną walkę. Uspokoiłeś oddech i przywołałeś w myślach formułę zaklęcia.



Użyłeś zaklęcia Fali Mózgowej, tymczasowo zwiększając swoją Moc o 4 punkty.



Rozpocząłeś walkę z Upiorem i Południcą

Twoja skuteczność: 8 (moc) + 2 (rzut kostką) = 10
Skuteczność wrogów: 7 (moc) + 5 (rzut kostką) = 12

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3). Upiór zyskał punkt wytrzymałości (1->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 21, 2011, 02:49:01 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na wschód) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 21, 2011, 10:25:23 pm »
pola na wschód. zawsze na wschód. tam musi być jakaś cywilizacja ! :P
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 23, 2011, 01:34:17 am »
Uciekłeś z tajemniczego lochu, czując, że obrazy z tego dnia będą prześladować cię do końca twojego długiego życia. Nie masz pojęcia co mogły oznaczać słowa tamtego demona, nie rozumiałeś skąd wziął się tam ten upiór, ale z całą pewnością nie masz zamiaru ponownie się z nimi mierzyć. Odpocząłeś w lesie kilka mil na wschodzie, a rankiem ruszyłeś dalej w tym kierunku, zbliżając się do dużych, ludzkich osad.

Początkowe badanie okolicy nie pozwoliło ci znaleźć nic interesującego, lecz sytuacja zmieniła się, kiedy schroniłeś się przed deszczem w jednej z odnalezionych jaskiń. Okazała się ona głębsza niż wyglądała na to z zewnątrz i odkryłeś, że pewna jej część była kiedyś wykorzystana za miejsce czyjegoś pochówku. Grobowiec składał się z szeregu niewielkich grot połączonych wąskim korytarzem, który z ciekawością zwiedziłeś. Wyprawa okazała się intratna - nim twoja pochodnia zupełnie zgasła, udało ci się odnaleźć sporo złotych monet, które napchałeś do swych pustych mieszków.



Odnalazłeś jaskinię i postanowiłeś ją spenetrować.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w jaskini: 5

Zyskałeś dwa mieszki złota!
« Ostatnia zmiana: Marca 30, 2011, 06:53:29 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #37 dnia: Lutego 23, 2011, 04:02:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
b) Pola (droga na północ) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarnoksiężnik).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #38 dnia: Lutego 24, 2011, 06:03:41 pm »
no to na pola do czarnoksiężnika. z tego co pamietam czar = 1sz, wiec z jeden bym sobie kupił (jesli of koz mnie pamiec nie myli)
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #39 dnia: Lutego 28, 2011, 02:00:50 am »
Bogatszy o kilka mieszków udałeś się na północ, z zamiarem zainwestowania zdobytych pieniędzy w coś przydatnego. Wiedziałeś doskonale gdzie chcesz je wydać i liczyłeś na to, że handlarz zaklęć wciąż znajdował się tam, gdzie pierwszy raz go spotkałeś. Droga była trudna, a pogoda wciąż paskudna, jednak na godzinę przed zachodem dotarłeś na miejsce.

Maga odnalazłeś w tym samym miejscu co ostatnio. Ucieszył się na twój powrót, porozmawialiście kilka chwil, po czym dokonaliście transakcji. Odszedłeś rozbijać obozowisko mając przy sobie nowy czar i nie mogłeś się doczekać kiedy już go użyjesz.



Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.



======================

Następny dzień nie zaczął się dla ciebie dobrze. Przed południem, kiedy właśnie miałeś ruszać w dalszą podróż, zostałeś napadnięty przez grupę nieznanych ci podróżników. Agresorom towarzyszył jednorożec, więc to za pewne oni właśnie ukradli zdobytego przez ciebie zwierza.

Wysoki blondyn zaatakował cię z przerażającą sprawnością, posyłając przeciw tobie grad ciosów, przed którymi mogłeś się bronić tylko przez jakiś czas.



Rozpocząłeś walkę z Pielgrzymem.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 4 (rzut kostką) = 9
Skuteczność Pielgrzyma: 8 (siła) + 2 (przedmioty i przyjaciele) + 4 (rzut kostką) = 14

Poniosłeś porażkę. Pielgrzym odebrał ci jeden z twoich przedmiotów - Topór.
« Ostatnia zmiana: Lutego 28, 2011, 02:06:23 pm wysłana przez Tantalus »