Autor Wątek: Poszukiwacz 9 - Elf  (Przeczytany 17688 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 19, 2011, 03:35:54 pm »
Rozważyłeś swoje opcje i postanowiłeś iść na całość. Przypomniałeś sobie zdobyte jakiś czas temu zaklęcie, a następnie powędrowałeś myślami do odwiedzonego w przeszłości maga, który obiecał wspierać cię przy każdej wizycie. Miałeś nadzieję, że nie cofnie tych słów, kiedy siłą przeniesiesz go w bardziej dogodne miejsce.



Przenosisz kartę Maga z Równin na Pola.

==================

Skierowałeś się na północ, do miejsca, w którym zmaterializował się rzucony przez ciebie czar. Choć wiatr wiał ci w twarz i byłeś ranny, szedłeś szybko, chcąc upewnić się, że zaklęcie dobrze zadziałało. Odetchnąłeś z ulgą, kiedy z jednego z pagórków dojrzałeś znajomą ci chatkę maga. Była nienaruszona, choć jeszcze wczoraj znajdowała się dziesiątki mil stąd.

Mag nie miał ci za złe, że bez ostrzeżenia przeniosłeś go w tak odległy region. Przeciwnie, przywitał cię wesoły, mówiąc, że tamta okolica zaczęła go już nudzić, a tu jest bliżej ludzi. Zaprosił cię do siebie, a ty przyjąłeś zaproszenie, wygrzewając się po długiej podróży i posilając się zaoferowaną zupą. Mag dotrzymał słowa i wręczył ci zwój z zaklęciem, życząc więcej szczęścia w nadchodzącej przyszłości. Podziękowałeś serdecznie, a mając tego dnia zapewniony nocleg u życzliwego ci czarodzieja, postanowiłeś zbadać okolicę, mając w niej jeszcze kilka spraw do załatwienia.



Spotkałeś maga i otrzymałeś od niego nowy czar.



================

Wiedziałeś, że jedno zaklęcie może ci nie wystarczyć, dlatego postanowiłeś zainwestować odnalezione wczoraj pieniądze. Skierowałeś się dalej na północ, o zachodzie docierając do znajomej ci wioski, na której obrzeżach odnalazłeś czarnoksiężnika, u którego kupiłeś niedawno czar.

Mężczyzna przywitał cię serdecznie i szybko dobiliście targu. Zaoferował ci nawet zniżkę, dzięki której została ci niewielka garść miedziaków, akurat tyle, aby kupić we wsi prowiant na drogę i odpowiednie na tą porę roku odzienie. Bojąc się o swoje życie kupiłeś również nóż, mając nadzieję znaleźć jakąś odpowiedniejszą broń zanim ktoś znowu cię napadnie.




Natknąłeś się na Czarnoksiężnika i kupiłeś od niego czar w zamian za jeden mieszek złota.



================

Szczęście tego dnia ci dopisywało. Nowe czary były świetnymi asami w rękawie, jednak bez odpowiednich kart w dłoni na niewiele mogły się zdać. Wiedziałeś doskonale, że musisz zdobyć broń, a bogowie zdali się pójść ci w tej kwestii na rękę.

Niedaleko miejsca, w którym po raz pierwszy natknąłeś się na pielgrzyma odnalazłeś miecz. Przypomniałeś sobie, że nim właśnie walczył podczas waszego pierwszego starcia, a gdy napadł cię w lesie to dzierżył twój własny topór. Podniosłeś broń i wyważyłeś ją w dłoni - był w doskonałym stanie i dobrze się nim wymachiwało. Odnalezieni broni twojego największego wroga samo w sobie było wystarczająco podbudowujące, abyś tego dnia zasypiał ze spokojem.



Znalazłeś nowy przedmiot - Miecz.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 19, 2011, 04:05:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Puszcza  - teren został zbadany i leżą na nim 2 Karty Przygody (Mapa i Butelka Wody).
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką, korzystając ze swojej specjalnej zdolności.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 19, 2011, 08:29:40 pm »
idę w puszczę, wezmę butelkę wody, a co :P
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 21, 2011, 12:14:14 am »
Uzbrojony w magię i miecz skierowałeś się na północny-zachód, bez strachu wkraczając na równinny step. Jesteś pewien, że Pielgrzym i Nekromancer stracili twój trop, postanowiłeś więc wykorzystać ten czas na odzyskanie swojego dobytku, który powinien znajdować się w puszczy kilkanaście mil dalej. Noc zapowiadała się mroźna, więc starałeś się jak najszybciej dotrzeć do bezpiecznej puszczy, pomimo grubej warstwy śniegu, która utrudniała ci marsz. Do swojego celu dotarłeś dopiero o zachodzie słońca.

Odetchnąłeś z ulgą, kiedy odnalazłeś swój dobytek w miejscu, w którym go ostatnio widziałeś. Zabrałeś ze sobą mapę i butelkę wody, a także przebrałeś się w swoje stare ubranie i przypiąłeś swój nóż do pasa. Niestety, ktoś zabrał twój mieszek złota, jednak nie mogłeś narzekać - cieszysz się, że odzyskałeś przynajmniej tyle. Nie marnując czasu na badanie puszczy, przygotowałeś sobie nocleg na jednej z niższych gałęzi. Dzień minął spokojnie, a szczęście zdawało się wciąż ci sprzyjać.



Znalazłeś dwa przedmioty - Butelkę Wody i Mapę.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 22, 2011, 04:25:24 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leżą na nim 2 Karty Przygody.
b) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny)

Możesz również skorzystać ze swoje specjalnej zdolności i przenieść się do innej puszczy w tej krainie:

c) Puszcza (południowa) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
d) Puszcza (zachodnia) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 22, 2011, 07:04:44 pm »
idę do  gospody. zobaczymy co ciekawego słychać w miejscach zasiedlonych przez większą liczbę osobników gatunku ludzkiego
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 23, 2011, 01:32:41 am »
Rankiem miałeś nieprzyjemną przygodę. Kiedy zbierałeś się do drogi i likwidowałeś ślady po swoim legowisku, nagle zaskoczył cię krzyk kilkanaście metrów dalej. Spojrzałeś tam i ujrzałeś Pielgrzyma, swojego prześladowce wraz z jakimś roześmianym demonem. Nie miałeś czasu, ani ochoty czego chcąc od siebie ci dwaj nieprzyjemni goście, bo doskonale wiedziałeś, że Pielgrzym nie miał wobec ciebie dobrych zamiarów. Uciekłeś szybko, mając nadzieję, że adwersarz będzie zbyt zajęty, aby cię gonić.

Wrogowie wciąż odnajdują cię na otwartym terenie, nawet jak jesteś dobrze ukryty. Postanowiłeś zmienić strategię i zatrzymać się w miejscu gęściej zaludnionym. Późnym wieczorem dotarłeś do karczmy kilkanaście mil na wschód i postanowiłeś zatrzymać się na noc w tym nietypowym dla ciebie miejscu. Naciągnąłeś kaptur, aby nikogo nie prowokować swoim niecodziennym wyglądem i otworzyłeś drzwi gospody. Zabawa w jej środku trwała w najlepsze, wygląda na to, że jakiś przybysz szastał pieniędzmi, gdyż na wejściu otrzymałeś piwo na jego koszt. Nie spodziewałeś się takiej gościnności i w pierwszej chwili chciałeś podziękować sponsorowi za jego szczodrość. Wypiłeś łyk i nieomal się nim nie zadławiłeś, kiedy zobaczyłeś kim jest ten wędrowiec - piwo postawił ci nie kto inny, a nekromanta, który napadł cię tego dnia, w którym odzyskałeś humanoidalną postać. Ukryłeś się w tłumie, nie chcąc, aby cię zobaczył. Na szczęście na sali zobaczyłeś znajomą i przyjazną ci twarz - Mag, którego przedwczoraj przesiedliłeś kilka mil na południe stąd właśnie dopijał piwo przy jednym ze stolików, a kiedy wasze spojrzenia się spotkały ten zaprosił cię do wspólnej biesiady. Zamówił po jeszcze jednym kuflu i wymieniliście pozdrowienia, po czym usiadłeś i powiedziałeś mu o fundatorze trwającej przy bazie imprezy.

Mag uspokoił cię mówiąc, że czarny mag schlał się tak, że nie potrafiłby wyczarować nawet królika z kapelusza. Pozwoliłeś sobie na chwilę spokoju, spokojnie dopiłeś piwo i zjadłeś ciepły posiłek. Zabawa trwała w najlepsze i wyglądało na to, że minie spokojnie, jednak wszystko zmieniło się w kilka chwil. Gdy wstałeś od stołu, aby załatwić swe fizjologiczne potrzeby w wychodku niedaleko karczmy, ktoś potrącił cię ręką, rozlewając piwo ze swojego kufla. Była to właśnie ta jedna osoba, której nie miałeś ochoty teraz spotkać. Nekromancer zachwiał się i po sekundzie wasze spojrzenia się spotkały. Z trudem zogniskował na tobie wzrok i z przerażeniem uświadomiłeś sobie, że chyba cię poznać.
- To ty! - krzyknął nekromanta, a wolną rękę wzniósł do rzucenia czaru. Twój przyjaciel był jednak szybszy - srebrna mgiełka oplotła głowę wrogiego czarodzieja, który zakręcił się i padł na ziemię.
- Lepiej stąd idźmy - powiedział, zanim pijani ludzie dobrze zorientowali się w sytuacji. Mag wyjaśnił ci, że zaklęcie powinno uniemożliwić nekromancie przypomnienie sobie o tym spotkaniu, jednak dla bezpieczeństwa chce, abyś rankiem oddalił się jak najdalej stąd. Wyjął zza pazuchy zwój i wręczył ci go, każąc ci obiecać, że o świcie użyjesz tego czaru i znikniesz stąd. Rozstaliście się, a ty schowałeś zaklęcie teleportacji do kieszeni.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w Gospodzie: 5

Zaproponowano ci teleportację do dowolnego miejsca w tej krainie.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 24, 2011, 08:19:09 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Ruiny - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Możesz również teleportować się do dowolnego miejsca w tej krainie.

Teleportacja z gospody nie ma takich bonusów jak teleportacja z zaklęcia. Nie możesz wybrać ani Karty, ani Poszukiwacza, a jedynie pole, na które chcesz lecieć. Jeżeli nie wiesz co się na nim znajduje, to musisz to ustalić sam lub lecieć w ciemno.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 25, 2011, 10:09:12 am »
ok, to jak mówiłem kapliczka i cokolwiek by tam nie było - leczę się.
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 28, 2011, 03:25:21 am »
O świcie dotrzymałeś obietnicy i skorzystałeś z danego ci zaklęcia. Długo zastanawiałeś się gdzie się przenieść i w końcu postawiłeś na klasztor położony daleko stąd na południowym-zachodzie. Wiedziałeś, że jest to miejsce unikane przez osoby pokroju spotkanego wczoraj nekromanty, a wiedziałeś też, że zamieszkujący go mnisi będą w stanie pomóc ci i wyleczyć twoje rany. To był najlepszy wybór.

Z trzaskiem pioruna upadłeś na placu przed kapliczką, w sam środek zamarzniętej kałuży. Dwóch mężczyzn podbiegło do ciebie nim odzyskałeś równowagę i pomogło ci wstać. To byli mnisi, a ich twarze wyrażały zdziwienie i troskę. Wyjaśniłeś ich w jakiej sprawie przybywasz, a ci wysłuchali cię, po czym zaprowadzili do jednego z budynków mieszkalnych. Nie zawiodłeś się licząc na ich pomoc - dostałeś od nich ciepły posiłek i łóżko, a kilku z nich pomogło ci w opatrzeniu ran.

Trafiłeś do Kapliczki i postanowiłeś skorzystać z pomocy jej mieszkańców, aby wyleczyć utracone punkty wytrzymałości (2->4).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 29, 2011, 07:22:39 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na północ) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Czarownica).
b) Pola (droga na wschód) - teren został zbadany i leży na nim Karta Przygody (Jaskinia). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Amazonka).
c) Most - oznacza zaatakowanie strażnika (siła 9).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 29, 2011, 04:22:15 pm »
raz się żyje, a hp wyleczone, więc kierunek jaskinia na polach, zobaczymy co tam słychać i oby to nie był smok XD
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 30, 2011, 07:30:52 pm »
Mnisi leczyli cię cały dzień, a kiedy ocknąłeś się następnego ranka, byłeś w doskonałej formie. Wszelki rany zagoiły się i byłeś gotów do dalszej drogi. Zjadłeś obfite śniadanie, podziękowałeś swoim dobroczyńcom, a następnie skierowałeś się na wschód, mając w planach odwiedzenie jaskini, którą odkryłeś przed tygodniem i w której odnalazłeś sporo złota. Pamiętałeś gdzie była i miałeś nadzieję przed wieczorem ją spenetrować i wydobyć z niej jeszcze trochę złotych monet. Potrzebowałeś pieniędzy.

Podróż minęła szybko, lecz pod koniec marszu zgubiłeś drogę do jaskini, do której chciałeś trafić. Mijałeś wiele wzgórz i odnalazłeś kilka głębokich grot, ale żadna nie była jedną z tych, które pamiętasz. Miałeś wrażenie, że zboczyłeś z kursu, jednak w końcu natknąłeś się na obiecującą pieczarę - nie była tą, do której się pierwotnie kierowałeś, ale miałeś prawo podejrzewać, że stanowiła inne wyjście z odwiedzonego przez ciebie wcześniej kompleksu. Rozpaliłeś pochodnię i skierowałeś się do środka, licząc na to, że i tu odnajdziesz trochę monet. Niestety, wchodzenie tam okazało się błędem, który uświadomiłeś sobie już wtedy, kiedy było zbyt późno.



Odnalazłeś jaskinię i postanowiłeś ją spenetrować.

Wynik rzutu kostką przy wizycie w jaskini: 1

Rozpoczynasz walkę ze smokiem.


Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 8
Skuteczność wroga: 7 (siła) + 4 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę! Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 30, 2011, 08:22:50 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - Wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Na tym obszarze znajdują się 3 Karty Przygody.
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #74 dnia: Marca 31, 2011, 07:26:13 pm »
wioska, kierunek mędrzec
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #75 dnia: Kwietnia 02, 2011, 04:13:28 pm »
Smok, którego odnalazłeś w jaskini nie był duży, ale wystarczająco zajadły, aby cię dotkliwie ranić. Udało ci się jednak uciec z pieczary na powierzchnie, a bestia nie miała ochoty cię gonić - najpewniej przerwałeś jej zimowanie, do którego powróciła w chwili, jak się oddaliłeś. Przemyłeś ranę i opatrzyłeś ją najlepiej jak mogłeś, jednak lewe przedramię było solidnie poharatane. Rankiem zdecydowałeś się na podróż na wschód, w kierunku ludzkich osad, mając zamiar otrzymać tam pomoc medyczną na tyle dobrą, na ile pozwalał ci zupełny brak pieniędzy.

Dotarłeś do dużej wioski, w której mieszkał zmarły mędrzec, którego tak pragnąłeś odwiedzić. Dowiedziałeś się, że jego miejsce zajął jakiś czas temu misjonarz z południa, mający zamiar nawracać okoliczną ludność na swoją wiarę. Zaintrygowany ruszyłeś do niego - klecha był młodszy niż się spodziewałeś, do tego przywitał cię serdecznie i ugościł. Opatrzył twoje rany, skromnie, ale wprawnie, nie chcąc za swoją pomoc żadnej opłaty.

Kiedy kapłan zajmował się twoją ręką, podjąłeś z nim rozmowę, która trwała do późnego wieczora. Zapytałeś się o jego religię i temat zszedł w kierunku teologii i filozofii, które zawsze cię interesowały. Nie znałeś religii z południa, z opowieści twojego nowego znajomego wynikało jednak, że jest wyjątkowo głęboka i nowoczesna, czerpiąc wiele z psychologii i bliskiego elfom mistycyzmu. Dowiedziałeś się wiele ciekawych rzeczy, poznając nietypową perspektywę, z jakiejś świat postrzegał misjonarz. Cieszyłeś się, że oprócz ciała wzmocniłeś dzięki niemu również ducha.

Wynik rzutu kostką przy wizycie u Mędrca: 5

Zyskałeś punkt mocy (4->5).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #76 dnia: Kwietnia 03, 2011, 01:48:02 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - Wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Na tym obszarze znajdują się 3 Karty Przygody.
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, wykorzystując swoją specjalną zdolność.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #77 dnia: Kwietnia 03, 2011, 03:21:42 am »
las no i korzystam z tego co mi karta postaci dała, czyli zdolności swoich
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #78 dnia: Kwietnia 06, 2011, 02:00:36 am »
Rankiem opuściłeś wioskę, żegnając się z kapłanem. Opatrzył one twoje rany, choć nie miał takich kwalifikacji, jak mnisi z kapliczki, czy wykształcony lekarz - minie czas, nim znowu odzyskasz siły. Nie chcąc forsować się długim marszem ruszyłeś na północ, oddalając się trochę od głównej drogi i zatrzymując się w końcu na terenie znanego ci doskonale lasu.

Nie zachodziłeś do wioski swych rodaków, nie chcąc konfrontować się z nimi, póki faktycznie nie osiągniesz jakichś wyraźnych postępów w swej podróży. Udało ci się jednak zebrać trochę zmarzniętych ziół i upolować dzika, którego mięsem miałeś zamiar posilać się przez następny tydzień. Dzień spędziłeś na oprawianiu zwierzyny i przygotowaniem jej mięsa, jak również na odpoczynku. Prawdziwą podróż chciałeś zacząć dopiero jutro.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #79 dnia: Kwietnia 07, 2011, 02:01:06 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Puszcza  - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygoda). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
b) Strażnik - teren został zbadany i znajdują się na nim 2 Karty Przygody (Południca i Upiór).