Autor Wątek: Poszukiwacz 9 - Elf  (Przeczytany 11002 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 26, 2011, 03:43:56 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć za opłatą utracone punkty wytrzymałości. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Nekromancer).
b) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punkt wytrzymałości.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 27, 2011, 10:31:59 pm »
jesli na zamku moge spieniężyć miecz, to to robie i za kase sie lecze. jak nie to i tak idę na zamek i nic nie robię.
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpień 09, 2011, 05:00:56 am »
Nie spałeś tej nocy, cierpiąc katusze spowodowane świeżymi ranami. Udało ci się nastawić złamany obojczyk i zatrzymać krwawienie z otwartych ran, zużyłeś wszystkie bandaże, jakie udało ci się zdobyć. Czułeś się potwornie źle i wiedziałeś, że potrzebujesz pomocy lekarza - długo tak nie wytrzymasz.

W dalszą drogę ruszyłeś dopiero wtedy, kiedy słońce było w zenicie. Marsz był wyjątkowo długi i męczący, ale udało ci się dotrzeć do zamkowego grodu w środku nocy. Niestety, nie udało ci się tam uzyskać pomocy - miejscy strażnicy okazali się być rasistami, a miejski znachor przegnał cię gdy mu powiedziałeś, że nie masz żadnych pieniędzy. Przespałeś się poza murami, rozumiejąc, że nie masz co liczyć na dobroczynność wśród ludzi.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpień 09, 2011, 05:33:18 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pustynia - wejście na ten obszar oznacza utratę punkt wytrzymałości.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpień 15, 2011, 06:49:24 pm »
idę na wzgórza, zobaczymy jakie licho zamieszkało wśród tych szczytów (stos trzeci)
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #105 dnia: Wrzesień 25, 2011, 10:42:38 pm »
Z trudem ruszyłeś na zachód, kierując się w stronę mostu na Rwącej Rzece i pobliskiej osady. Pogoda była ładna, ale i tak z wielkim wysiłkiem pokonywałeś kolejne metry, cierpiąc z powodu licznych ran. Między wzgórzami znalazłeś się dopiero późnym wieczorem, odkrywając, że okoliczne wioski ucierpiały potwornie na skutek trzęsienia ziemi, które musiało mieć miejsce wtedy, kiedy byłeś w świątyni.

Mieszkańcy tych okolic byli dla ciebie bardziej życzliwi. Opatrzyli twoje rany, zwiększając trochę twoją mobilność i samopoczucie, choć te wciąż jeszcze się nie zagoiły. Nocą, gdy leżałeś na pryczy w prowizorycznej lecznicy na skraju jednej z wiosek, miało miejsce wydarzenie, które zepsuło ci ten dosyć fortunny dzień. Dziki Gon, orszak duchów przemierzał nieboskłon, zawodząc złowieszczo i przyczyniając się do wielu zbrodni, aktów zła w całej krainie. Był to wyjątkowo zły omen dla kogoś takiego, jak ty.



Rozpoczął się Dzień Duchów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 02, 2011, 01:15:43 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Runy - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody.
b) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
c) Wioska (Kraina Zewnętrzna) - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.
d) Skały (Kraina Zewnętrzna) - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%). Możesz nie rzucać kostką na tym obszarze, wykorzystując specjalną zdolność swojego przyjaciela.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 02, 2011, 11:29:35 am »
idę na runy, zobaczymy jakie licho tam zamieszkało.
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #108 dnia: Luty 05, 2012, 09:47:43 pm »
Rankiem opuściłeś wioskę, dziękując za gościnę jej mieszkańcom. Oddaliłeś się od wzgórz na wschód, starając się pokonać jak największy dystans, nim twoje rany znowu się otworzą, a ból nie pozwoli ci kontynuować podróży. Napotkani tubylcy podali ci kilka miejsc w okolicy wartych uwagi - zdecydowałeś się odwiedzić pokrytą runicznymi obeliskami polanę na północy od zamkowego grodu.

Pokryte starodawnymi znakami menhiry był bardzo niepokojące, a ich ciepło i lekkie drżenie potęgowały to wrażenie. Mijane kamienie zdawały wydawać z siebie dźwięk, jakby jęk na granicy słyszalności - z całą pewnością były magiczne, choć nie wiedziałeś nic o naturze ich magii.

Zajęty badaniem kamieni trafiłeś na grząski teren w samym sercu równiny - stopiony przez obeliski śnieg zmienił tu suchy grunt w prawdziwe bagno, w którym już przewróciło się kilka pradawnych filarów. Teren był coraz trudniejszy do pokonania, noc coraz bliższa, a ty nie potrafiłeś znaleźć drogi powrotnej - wszystkie menhiry wyglądają dla ciebie tak samo. Nie miałeś sił by pokonać bagno i zdałeś sobie sprawy, że szybko go nie opuścisz.



Ugrzązłeś na bagnach i tracisz jedną turę.

===================

Po całym dniu spędzonym na bagnach zdążyłeś odkryć ścieżkę prowadzącą poza ich obszar. Niestety, nim udało ci się ją wykorzystać, jeden z napotkanych w przeszłości wojowników odnalazł cię. Wyciągnął topór, na co tym dobyłeś miecza i wasz oręż zwarł się chwilę później. Miałeś przewagę w tym terenie - byłeś lżejszy i zwinniejszy, więc twoje stopy nie zapadały się tak głęboko, jak nogi gladiatora.



Rozpocząłeś walkę z Gladiatorem.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 11
Skuteczność Gladiatora: 6 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 8

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałeś Gladiatorowi mieszek złota.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2012, 06:47:16 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #109 dnia: Luty 16, 2012, 06:49:38 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Świątynia - rzut dwiema kostkami (72% szans na pozytywny rezultat, 28% na negatywny).
b) Tajemne Wrota - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i znajduje się na nim Karta Przygody. Zamiast eksploracji obszaru możesz podjąć próbę otworzenia wrót.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #110 dnia: Luty 16, 2012, 10:20:46 pm »
idę do swiuntyni i oddam cześć pradawnym bogom
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #111 dnia: Luty 17, 2012, 01:23:46 am »
Doskonale wiedziałeś, że cudem uniknąłeś śmierci z rąk gladiatora, podczas waszej konfrontacji na bagnach. Uciekłeś po zwycięskiej walce, ale podejrzewałeś, że będzie chciał cię ścigać. Skierowałeś swe kroki na północ, do jednego z niewielu miejsc w tej obcej krainie, które zdążyłeś poznać.

Z trudem wdrapałeś się na świątynne wzgórze i przygotowałeś się do badania stojącej na jego szczycie budowli. Nie miałeś ochoty ryzykować, jak podczas ostatnich odwiedzin. tym razem skierowałeś się do miejsca, do którego trafiłeś za pierwszym razem - do sali pełnej magicznych karbunkułów, skrywających zapisane przed wieloma laty zaklęcia. Odnalazłeś znajomy pokój bez większych trudności i długo wpatrywałeś się w lewitujące w nim kryształy, zanim dokonałeś wyboru.

Wynik rzutu podczas wizyty w Świątyni: 8 (3+5)



Zdobyłeś nowe zaklęcie!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 9 - Elf
« Odpowiedź #112 dnia: Luty 20, 2012, 01:24:39 am »
Zwycięstwo nad gladiatorem i zdobycie nowego zaklęcia podbudowały cię trochę na duchu. Kolejnego dnia zatrzymałeś się u podnóża świątynnej góry, skrywając się w rzadkim lesie, myśląc nad kolejnym ruchem. Wciąż byłeś bardzo słaby, dlatego po opatrzeniu swoich ran zdecydowałeś się na podróż do zamkowego grodu na południu, mając nadzieję wyleczyć się u lokalnego znachora. Ruszyłeś przed wieczorem, mając nadzieję, że zapadająca szybko noc ukryje cię przed niebezpieczeństwem. Niestety, przeliczyłeś się.

Nim oddaliłeś się od wzgórza, twoja obecność została zauważona przez nieznajomego podróżnika. Nie był nim jednak gladiator, z którym zwyciężyłeś ostatnio - tym razem był to ktoś znacznie groźniejszy. Ubrany na czarno blady mężczyzna, roztaczający dookoła siebie aurę śmierci, wydawał się być wcieleniem wszystkiego, co złe. Sam jego widok zmroził ci krew w żyłach, ale nie miałeś zamiaru poddać się bez walki. Walczyłeś dzielnie, wiedząc, że walczysz o życie, jednak nekromanta nie był kimś, z kim mogłeś wygrać - uzbrojony w magiczne artefakty i nadludzko silny, nie dał ci najmniejszej szansy na zwycięstwo. Do ostatniej chwili nie godziłeś się z nieubłaganym losem, nawet gdy wytrącono ci miecz z ręki, a ty padłeś na ziemię. Ból minął szybko.



Rozpocząłeś walkę z Nekromancerem.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (przedmioty) + 6 (rzut kostką) = 11
Skuteczność Nekromancera: 10 (siła) + 2 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 13

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (1->0).



Elf został wyeliminowany z gry..