Zacząłeś budzić się o zachodzie słońca, jak zwykłeś to robić każdego dnia. Nie spodziewałeś się jednak tak gwałtownego i nieprzyjemnego przebudzenia - nerwy idące wzdłuż martwego kręgosłupa wyczuły coś nieprzyjemnego w powietrzu, sygnalizując ci to zimnymi ciarkami. Nie sądziłeś nawet, że masz w tych miejscach zakończenia nerwowe...
Nadciąga magiczny cyklon, a ty pewnie jesteś pierwszym, który się o nim dowiedział. Jeszcze za życia byłeś wysoce wyspecjalizowany w wykrywaniu magii, a twoje zdolności wyczuwania magicznej aury są niedoścignione dla nikogo w tej krainie, z wątpliwym wyjątkiem nieobecnego arcymaga Claudiusa. Zanim jednak cyklon zapanował nad krainą, poczułeś zapach ozonu i syk zestalającego się zaklęcia. Poczułeś ból głowy - jakiś desperat rzucił na ciebie Likwidację, chcąc pozbawić cię zaklęć. Otrząsnąłeś się, mrużąc przez momentu oczy, ważąc pustkę, która zapanowała w twojej głowie po likwidacji zaklęcia.
- Głupiec... - pomyślałeś, zdając sobie sprawę, że rzucający to zaklęcie pewnie nie wie jeszcze o cyklonie. Uśmiechnąłeś się kiedy wyobraziłeś sobie, jaka będzie jego mina za kilka godzin.
Twoje zaklęcie zostało usunięte za pomocą czaru Likwidacja, rzuconego przez Nekromantę.Straciłeś swoje czary na skutek działania Magicznego Cyklonu... A raczej straciłbyś je, gdyby nie pomoc Nekromanty.================
Noc zapadła, a tobie pozostało ruszenie w dalszą drogę. Możesz skierować się na południe, w stronę ruin i znajdującego się wśród nich grobowca. Idąc na zachód będziesz mógł zbliżyć się do miasta - świt zastanie cię najpewniej gdzieś w okolicy wzgórz.
Wynik rzutu kostką przy ruchu:
3Dostępne drogi:
a)
Ruiny - teren został częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Został również częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim nieznana Karta Przygody.
b)
Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).