Autor Wątek: Poszukiwacz 5 - Upiór  (Przeczytany 18672 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #60 dnia: Października 13, 2010, 10:57:15 pm »
Spędziłeś dzień w piwnicy Fabienne i opuściłeś jej mieszkanie wczesnym wieczorem następnego dnia. Podziękowałeś jej za pomoc, a ona życzyła ci szerokiej drogi. Będziesz musiał się jej kiedyś odwdzięczyć...

Nad światem zapanowała zamieć. Znowu. Na pogodę nie ma rady, musisz iść i spenetrować jedno z przedpól miasta. Pozostaje tylko wybrać gdzie twoja obecność wzbudzi większą panikę: na południu, czy na wschodzie?

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #61 dnia: Października 14, 2010, 05:38:28 pm »
atakuje gladiatora, walka magiczna, jak cos - odbieram mu mi hełm :P
« Ostatnia zmiana: Października 14, 2010, 05:40:14 pm wysłana przez Smögu »
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #62 dnia: Października 14, 2010, 08:50:22 pm »
Dochodząc w pobliże podgrodzia miasta poczułeś znajomą aurę dochodzącą z lasu w jego pobliżu. To obrzydliwa aura jednorożca... a znasz tylko jedną osobę, która posiada takie zwierzę. Ruszyłeś czym prędzej, odnajdując legowisko Gladiatora i czając się na niego przy wyjściu - wyszedł szybciej, niż się spodziewałeś.



Rozpocząłeś walkę psychiczną z Gladiatorem

Twoja skuteczność: 4 (moc) + 5 (rzut kostką) = 9
Skuteczność Gladiatorem: 3 (moc) + 1 (przyjaciel) + 3 (rzut kostką) = 7

Zwyciężyłeś w walce! Odebrałeś Gladiatorowi jeden z jego przedmiotów - Hełm!

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #63 dnia: Października 17, 2010, 09:03:50 pm »
Gladiator uciekł z gołą głową, a ty pozostałeś w tym leśnym przedmieściu, czekając końca zamieci. Na szczęście nie będziesz musiał bardzo długo czekać - na dalekiej północy widzisz przejaśnienia i już jutro pogoda powinna ci dopisać.

Powrót do miasta jest jednym z pomysłów, jakie ci przeszły przez głowę, no ale nie sądzisz, żeby nawiedzanie Fabienne po tak krótkiej rozłące było rozsądne. Na wschodzie jednak widzisz interesująco zapowiadające się wzgórza, które musiałeś niedawno temu mijać.

Z powodu zamieci poruszasz się dziś tylko o 1 obszar.

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajdują się na nim inni poszukiwacze (Gladiator i Amazonka).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #64 dnia: Października 18, 2010, 07:40:00 pm »
no to kierunek wzgorza, tym razem nie atakuje, tylko eksploracja, stos 3
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #65 dnia: Października 19, 2010, 12:07:48 am »
Ruszyłeś na wzgórza, starając się przebywać w pobliżu rzeki, licząc na to, że w pobliżu wody będzie trochę cieplej. Nie, żebyś nagle odzyskał zakończenia nerwowe i znowu czuł zimno - po prostu czujesz, jak ciemna galareta, która wypełnia twoje martwe żyły zwalnia i zatrzymuje się od wszechogarniającego mrozu. Twoje martwe ciało najlepiej funkcjonuje w ciepłej wilgoci, a tu jest niestety sucho i zimno.

Nad rzeką natknąłeś się na uzbrojonego mężczyznę. Nakryłeś się kapturem, nie chcąc odstraszyć nieznajomego swym widokiem. Kiedy tylko zbliżyłeś się, podbiegł do ciebie uradowany.
- Ty musisz być tym, na którego tu czekam! - rzekł wysoki, umięśniony mężczyzna.
Nie odpowiedziałeś na to stwierdzenie, wciąż zaintrygowany słowami wojownika.
- Jest Galahad, mężny wojownik z dalekiej północy! - kontynuował nieznajomy, z każdym zdaniem mówiąc coraz głośniej - Czarodziejka z Miasta powiedziała mi, że w tym miejscu spotkam nieznajomego, któremu służenie pozwoli mi odkryć moje prawdziwe przeznaczenie! Pozwól mi, panie, abym walczył u twego boku, był twym mieczem i tarczą!!
Zgodziłeś się uradowany, ciesząc się, że ten potężny mężczyzna będzie twoim kompanem. Może okaże się przydatniejszy niż dziewica, którą.... ... . Twoje szczęście w jednej chwili zmieniło się w przerażenie, kiedy uświadomiłeś sobie co teraz się stanie. Stara, obrzydliwa wiedźma, której duch wciąż cię prześladuje, w jednej chwili zbliżyła się do Galahada i "zniknęła go", tak, jak to wcześniej zrobiła z twoją milczącą towarzyszką.

Nie potrafisz wyrazić jak bardzo jej nienawidzisz.



Spotkałeś nowego przyjaciela - Wojownika! Niestety, z powodu wiszącego nad tobą Przekleństwa, nie może on do ciebie dołączyć.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #66 dnia: Października 19, 2010, 11:57:09 pm »
Zdecydowanie musisz jak najszybciej pozbyć się przekleństwa - straciłeś przez nie już dwóch przydatnych towarzyszy i diabli wiedzą ilu jeszcze możesz stracić. Droga do wioski jest niestety daleka...

Zamieć się skończyła, możesz więc iść na zachód i zbadać południową część podgrodzia miasta i okalające je pola. Jednak trasa na wschód, prowadząca ku równinnym stepom, jest drogą krótszą do wioski i znajdującego się w niej mędrca...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pola - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Równiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
« Ostatnia zmiana: Października 21, 2010, 06:15:37 pm wysłana przez Tantalus »

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #67 dnia: Października 20, 2010, 12:43:52 am »
ide na równiny, stos 2
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #68 dnia: Października 20, 2010, 12:39:48 pm »
Znalazłeś się na piaszczystym stepie, wśród niskich drzew i wysokich traw. Jednym spojrzeniem jesteś w stanie objąć cały obszar, co pomoże ci zapewne uchronić się przed wrogami, z drugiej jednak umożliwi im łatwiejsze zasadzenie się na ciebie. Cóż, nie ma nic za darmo...

Podczas badania tego obszaru natknąłeś się na głeboki dół, jakby wyschniętą studnię. Do czegokolwiek służyło to miejsce, teraz mocno już zarosło - jego przestrzeń przecinają korzenie okolicznych drzew, a z sypkich boków wyrastają niewielkie pędy i trawy. Jakieś 10 metrów w dole dostrzegasz błysk i masz wrażenie, że nie pochodzi on jedynie z odbicia wody, która pojawiła się tam po minionych roztopach. Zanurzyłeś się w dziurze i począłeś chodzić w dół na drodzie impowizowanej perystaltyki kominowej. Dotarcie na dół zajęło ci sporo czasu, wypełnionego przeciskaniem się między gałęziami i szukaniem podparcia w sypiących się ścianach. Kiedy znalazłes się na dole, zanurzyłeś się po pas w brudnej wodzie, dysząc ciężko. Schyliłeś się, odnajdując pod wodą niewielki, błyszczący przedmiot, nie wierząc swoim oczom. Pomimo ciążącego nad tobą przekleństwa, szczęście wciąż potrafi się do ciebie uśmiechnąć.



Znalazłeś Talizman!

=========================

Kiedy wyszedłeś z szybu, nagle owiąnął cię zielony dym, który nadciągnął z silnym wiatrem z południowego wschodu. Jesteś odporny na większość trucizn i praktycznie nie oddychasz, ale ta toksyna odebrała ci siły zyciowe w ciągu kilku sekund. Straciłeś przytomność, budząc się dopiero po kilku godzinach, w dużo gorszym stanie niż wcześniej.



Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).

===========================

Na domiar złego, kiedy oprzytomniałeś i rozbiłeś obozowisko, napadł na ciebie Gladiator, którego wcześniej dwukrotnie zdominowałeś w walce psychicznej. Z jego mięśniami niestety nie możesz się równać...



Rozpocząłeś walkę z Gladiatorem.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (rzut kostką) = 5
Skuteczność Gladiatora: 4 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę. Gladiator odebrał ci jeden z twoich przedmiotów - Hełm!
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2010, 02:12:28 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #69 dnia: Października 21, 2010, 06:19:47 pm »
Wczorajszy dzień okazał się niefortunny, no ale miał swoje zalety. Straciłeś zdobyty wcześniej hełm i odrobinę zdrowia, no ale przynajmniej odnalazłeś talizman - jesteś o duży krok bliżej zdobycia Korony Władzy. O zachodzie słońca wyruszyłeś w dalszą drogę.

To na przedpolach gospody odkryłeś Talizman, ciekawi cię więc co odkryjesz w okolicach miasta lub wsi. Podgrodzie miasta, daleko na zachodzie, już kilka razy odwiedziłeś - miejsce jest spokojne, ale i częściej patrolowane niż pola wokół wsi na południu.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na zachód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Pola (droga na południe) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #70 dnia: Października 22, 2010, 03:50:40 am »
ide na pola które mozna zbadac i ciagne karte z 4 stosu
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #71 dnia: Października 23, 2010, 01:10:01 am »
Trafiłeś na przemieście, mijając pola i dochodząc do niewielkiej wsi. W nocy większość mieszkańców siedziała w domach, ale, jak miałeś się wkrótce przekonać, nie wszyscy. Ponownie odziałeś się w głęboki kaptur i ruszyłeś w kierunku podmiejskiej karczmy, z myślą o podpytaniu się kilku ludzi o rzeczy, które mogłyby ci się przydać. Niestety, los chciał inaczej.

Kiedy zbliżyłeś się do karczmy, zwróciłeś na siebie uwagę młodego człowieka. Przedstawił się jako Clint, młody alchemik, który chce być w przyszłości wielkim magiem i potrzebuje jakiegoś doświadczonego podróżnika, z którym mógłby się zabrać. Chłopak był irytujący, ciągle gadał, no ale myśl o alchemiku w drużynie była miła. A przynajmniej byłaby miła, gdyby nie niekorzystne okoliczności, które od kilku tygodniu latają za tobą i wyparowują wszystkich przyjaźnie nastawionych nieznajomych.

Tak stało się i tym razem. Kiedy chłopak podszedł bliżej, zniknął nagle na drodze zaklęcia starej baby. Przekleństwo zebrało jeszcze jedną ofiarę. Kilku pijaków było świadkami tego wydarzenia, pomyślałeś więc, że najwyższy czas opuścić to przedmieście - zastanawiasz się co cię podkusiło, aby zmienić kierunek wędrówki. Musisz trafić do wioski jak najszybciej.



Spotkałeś nowego przyjaciela - Alchemika! Niestety, z powodu wiszącego nad tobą Przekleństwa, nie może on do ciebie dołączyć.

Idź do tej wioski i przestań nam karty marnować!

====================

Gladiator najwyraźniej cię śledzi, do tego zaczął, podobnie jak ty, podróżować nocą. Zastał cię nieprzygotowanego do walki, tuż za tą przeklętą wioską, w której spotkałeś alchemika. Wyciągnąłeś miecz, ale od początku było jasne, że w walce wręcz nie masz z nim najmniejszych szans.



Rozpocząłeś walkę z Gladiatorem.

Twoja skuteczność: 4 (siła) + 1 (rzut kostką) = 5
Skuteczność Gladiatora: 4 (siła) + 3 (przedmioty i przyjaciele) + 3 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę. Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).
« Ostatnia zmiana: Października 23, 2010, 02:12:44 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #72 dnia: Października 23, 2010, 02:14:09 am »
Cholerny szaleniec. Choć umysł ma słaby jak dziecko, ten człowiek w walce zmienia się w demona. Musisz uciekać, odzyskać siły i zaplanować zemstę. W taki sposób nigdy z nim nie wygrasz...

W okolicy są dwa miejsca, do których można uciec. Jednym jest miasto, jedyne miejsce na świecie, gdzie ktoś jest ci przychylny. Obawiasz się jednak reakcji Fabienne na swoje kolejne przybycie. Możesz również schronić się w puszczy na południu, choć nie możesz mieć pewności czy i tam nie czeka cię jakaś niemiła niespodzianka.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 1

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług.
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #73 dnia: Października 24, 2010, 01:03:44 am »
puszcza, stos pierwszy
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #74 dnia: Października 26, 2010, 07:25:57 pm »
Skryłeś się w puszczy, jednak nie udało ci się w niej znaleźć dogodnego schronienia. Las jest w opłakanym stanie po niedawnych pogodowych rewolucjach - jego wschodnia część jest podmywana przez rwącą rzekę i wiele drzew przewaliło się i obsunęło do rzeki, która uparcie wierci sobie nowe koryto przez luźną, leśną ziemię. Nie znalazłeś żadnej kryjówki na noc w puszczy, rozbiłeś się więc nad rzeką, między zwalonymi drzewami.

W środku snu rozbudziło cię dziwne uczucie z tyłu głowy - z niesmakiem uświadomiłeś sobie, że jest południe i słońce świeci mocno na prawie bezchmurnym niebie, pomimo trwającej już od dawna jesieni. Powoli doczłapałeś się do rzeki, z kierunku której dobiegło cię to charakterystyczne mrowienie - wyczuwasz w niej aurę jakiegoś potężnego magicznego artefaktu. Czułeś już kiedyś taką aurę, ale nie możesz sobie przypomnieć kiedy. Zanurzyłeś się w wodzie, która w tu, w pobliżu obsuniętej puszczy, jest dosyć płytka i spokojna - zwalone drzewa stworzyły tu jakiś nienaturalny meander i rzeka rozlała się dookoła. Zanurzyłeś się i obrałeś kurs kolizyjny względem obiektu, którego wciąż nie widzisz, ale którego obecność wyczuwasz silnie swoim siódmym zmysłem. Kiedy mały artefakt pojawił się w końcu w zasięgu twego nie przywykłego do światła wzroku, uśmiechnąłeś się, zabierając go szybko z powierzchni rzeki. To stylizowana różdżka z ciemnego drewna i faktycznie, już raz widziałeś taki przedmiot - wtedy, kiedy napadnięty przez ciebie tropiciel użył go przeciw tobie. Od razu poczułeś się bezpieczniej wiedząc, że masz tak potężnego asa w metaforycznym rękawie na czarną godzinę.



Znalazłeś magiczny przedmiot - Różdżkę Zniszczenia.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #75 dnia: Października 28, 2010, 08:22:01 pm »
Przespałeś się do zachodu słońca, po czym ruszyłeś w dalszą drogę. Z nowym gadżetem przy boku czujesz się trochę bezpieczniej w chwili, kiedy twoje zdrowie znowu jest silnie nadwyrężone. Musisz szybko znaleźć jakiegoś frajera, którego krew pozwoli ci trochę odżyć.

Na południu, niedaleko Kapliczki znajdują się pola, do których mógłbyś dotrzeć tej nocy. Jednak wyczuwasz tam niepokojącą aurę, którą poznałeś i nauczyłeś się wyczuwać nie tak dawno temu - aurę tego niedorzecznego, magicznego obuwia, które nosi Gladiator. Skorą są tam jego buty, to są pewnie i nogi oraz reszta jego przeklętej osoby. Pragniesz się zemścić, ale nie wiesz, czy to dobry moment. Możesz przeczekać na północy, ukryć się na podgrodziu miasta, może odzyskać trochę sił i wtedy go ponownie odnaleźć. Tak często na siebie wpadacie, że to i tak tylko kwestia czasu...

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pola (droga na południe) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
b) Pola (droga na północ) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #76 dnia: Października 29, 2010, 08:21:17 pm »
pola te bez gladiatora, karta stos 4
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #77 dnia: Października 31, 2010, 09:44:51 pm »
Ruszyłeś na pola, unikając konfrontacji z Gladiatorem. Nie czujesz się na siłach, aby znowu z nim walczyć, podejrzewasz, że nawet w konfrontacji psychicznej mógłbyś ponieść klęskę. To zły moment na ryzyko.

Kiedy znalazłeś się na polach podgrodzie, do świtu zostało jeszcze wiele czasu. Zamieszkałeś w rzadkim lesie na północy, rozkładając się na trawie w zacienionej polance gdzieś w jego środku. Postanowiłeś odprężyć się trochę przed snem, obserwując gwiazdy na wyjątkowo czystym tej nocy niebie. Wśród setek światełek na nieskończonym granacie przestworzy dojrzałeś najważniejsze konstelacje, ustalając z ich położenia, że jest początek listopada. Poświęciłeś kilka chwil na odnalezienie planet, po kolei je wyliczając, powoli pogrążając się w drzemce. Podniosłeś nagle głowę, kiedy dotarłeś do Jowisza - szybko prześledziłeś pozycje wszystkich pobliskich planet, zauważając prawidłowość w ich położeniu. Dokonałeś ponownych obserwacji i ponownych obliczeń, bojąc się, że to co widzisz to pomyłka. Nic z tych rzeczy... wszystko wskazuje na to, że już jutro nastąpi koniunkcja planet. Ziemia znajdzie się w magicznym kluczu, a bariera między światem żywych i zmarłych będzie cieńsza niż kiedykolwiek wcześniej. Jutro duchy będą wyjątkowo agresywne...



Zbliża się koniunkcja.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 01, 2010, 07:09:28 pm »
Koniunkcja to dobry czas do działania. Słabsze konfiguracje zdarzają się raz na 50-80 lat, ale tak silnej nie widziałeś nigdy. Oj, duchy tej nocy będą prawdziwie nieznośne...

Powrót na południe będzie problematyczny - wyczuwasz aurę Gladiatora z tamtego kierunku, ten mięśniak ewidentnie cię śledzi. Ruszając na wschód znajdziesz się na równinnym stepie w okolicach gospody. To miejsce często odwiedzane przez wędrowców, sam kiedyś znalazłeś na nim talizman. Ciekawi cię kogo mogło tam przywiać teraz.

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 4

Dostępne drogi:

a) Równiny (droga na południe) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
b) Równiny (droga na wschód) - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2010, 01:38:27 am wysłana przez Tantalus »

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2237
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 03, 2010, 03:00:39 pm »
ide na wschodnie rowniny i karta, stos 4
Kame Hame Ha