Autor Wątek: Poszukiwacz 5 - Upiór  (Przeczytany 12543 razy)

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 21, 2010, 08:25:25 pm »
ide na równiny, na targowisko i tam czekam i nic nie robie
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 22, 2010, 02:12:59 am »
Noc zapadła szybko i zastała cię dalej śpiącego w odnalezionej jamie. Było po północy kiedy w końcu wygrzebałeś się z niej i ruszyłeś w dalszą drogę. Jesteś coraz słabszy, coraz więcej czasu musisz spędzać na odzyskiwaniu siły - wydaje się, że nic od jakiegoś czasu nie idzie po twojej myśli.

Dotarłeś na równiny na zachodzie, zbliżając się do portowego miasteczka z dużym targowiskiem, które kiedyś odwiedziłeś. Jest środek nocy, wszystkie kramy są nieczynne, sklepy pozamykane, a ty nie masz przy sobie żadnych pieniędzy na ewentualną wymianę. Udało ci się znaleźć jakąś głęboką, zwierzęcą norę, dawno opuszczoną przez właściciela i schowałeś się w niej przed nastaniem świtu. Dzisiaj nic nie osiągnąłeś, ale jutro też jest dzień.



Znalazłeś targowisko, jednak nic na nim nie kupujesz

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 22, 2010, 10:31:38 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Ruiny - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Pielgrzym).
b) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 22, 2010, 10:42:15 pm »
ide na ruiny i atakuje Pielgrzyma. jesli wygram to wysączam z niego HP

rodzaj walki -> tzw. magiczna (na punkty mocy)
użyte przedmioty -> różdżka zniszczenia - pozbawiam przeciwnika 2 punktów mocy
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2010, 10:46:42 pm wysłana przez Smögu »
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 26, 2010, 08:16:16 am »
Wyczułeś słabą magiczną aurę na południu, w okolicach ruin. Nie wiedziałeś już, czy aura była tak słaba, ponieważ nie było tam nic wartego uwagi, czy też po prostu ty sam zaczynasz powoli tracić swój dar do wykrywania mocy. Miałeś tylko jeden sposób żeby to sprawdzić - to był twój jedyny pomysł na kolejny krok, a istniała szansa, że odnajdziesz tam coś, co okaże się pomocne.

Natknąłeś się na nieznajomego podróżnika, od którego biła jakaś niepokojąca aura. Musiał być świetnym magiem, co oznaczałoby, że nie miałbyś z nim szans w pojedynku psychicznym. Przynajmniej nie bez użycia swojego asa w rękawie, który powinien osłabić go przynajmniej do twojego poziomu. Wyciągnąłeś magiczną różdżkę i ruszyłeś do ataku.



Użyłeś przeciwko Pielgrzymowi Różdżkę Zniszczenia - stracił dwa punkt mocy(6->4).

Rozpocząłeś walkę psychiczną z Pielgrzymem. Wojownik walczy w jego imieniu.

Twoja skuteczność: 4 (moc) + 2 (rzut kostką) = 6
Skuteczność Wojownika: 3 (moc) + 6 (rzut kostką) = 10

Poniosłeś porażkę. Pielgrzym odebrał ci jeden z twoich magicznych przedmiotów - Talizman!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2010, 08:40:05 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 26, 2010, 07:27:16 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Gospoda - rzut kostką (50% szans na pozytywny rezultat, 50% na negatywny). Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Pielgrzym).
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #106 dnia: Grudzień 27, 2010, 01:55:19 am »
nie daruję mendzie - podążam za Pielgrzymem, atakuję
->walka magiczna
->w razie zwycięstwa wysączam z przeciwnika PW i chyba nie musze mówić co z nim zrobię :P
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #107 dnia: Grudzień 30, 2010, 02:34:38 am »
Czujesz, że powoli tracisz zimną krew, tym razem tą metaforyczną. Nie dość, że przegrałeś pojedynek z tym parszywym przybłędą, to jeszcze podczas zwycięzca położył łapy na twoim Talizmanie. Nie możesz tego darować, nie komuś takiemu.

Tuż po zmroku ruszyłeś w pogoń, kierując się magiczną aurą wykradzionego ci przedmiotu. Twoja moc jest faktycznie słabsza niż dawniej, ale nie aż tak słaba, żeby nie wyczuć czegoś tak wyjątkowego jak Talizman. Po kilku godzinach marszu dotarłeś w okolicę ludzkich zabudowań i przyczaiłeś się na wroga przed gospodą, w której spędził większość dnia. Zaatakowałeś go, kiedy ten wyszedł zaczerpnąć świeżego powietrza...



Rozpocząłeś walkę psychiczną z Pielgrzymem. Wojownik walczy w jego imieniu

Twoja skuteczność: 4 (moc) + 4 (rzut kostką) = 8
Skuteczność Wojownika: 3 (moc) + 5 (rzut kostką) = 8

Walka nie została rozstrzygnięta.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #108 dnia: Grudzień 30, 2010, 05:58:01 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Miasto - możesz odwiedzić w nim Medyka, Alchemika i Czarodziejkę i korzystać z ich usług..
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług. Na tym obszarze znajduje się również Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #109 dnia: Grudzień 30, 2010, 02:54:07 pm »
idę do wioski i odwiedzam mędrca, by sie pozbyć tego przekleństwa co a mną łazi już od tak dawien dawna,,,
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 04, 2011, 03:25:05 am »
Zdenerwowałeś się. Atak na Pielgrzyma musiał się udać, przeciwnik został zaskoczy, w dodatku wcześniej pił alkohol - nie powinien stanowić dla ciebie żadnego problemu, a mimo to nie udało ci się go pokonać. Następnego wieczora wyczułeś, że twoja niedoszła ofiara przepłynęła na rzekę i nie masz jak jej gonić. Wszystko to przez to, że od dłuższego czasu prześladuje cię pech - gdybyś miał przy sobie swoją wierną dziewicę, to pielgrzym nie miałby szans. Nie masz jej jednak przez przekleństwo, które chodzi za tobą od niepamiętnych czasów. Musisz coś z nim zrobić.

Ruszyłeś na południe, w środku nocy docierając do wioski. Wiesz dokładnie kto może ci pomóc - stary, wioskowy mędrzec, którego już kilka razy próbowałeś nawiedzić, z różnym skutkiem. Gdy dotarłeś do jego chaty nie kłopotałeś się z pukaniem do drzwi - wyważyłeś je, wspierając się resztkami magicznej energii, po czym złapałeś mędrca za gardło. Powiedziałeś czego od niego chcesz i dałeś wyraźnie do zrozumienia, że odmowa nie jest czymś, co w spokoju przyjmiesz do wiadomości.

Mędrzec zdjął z ciebie przekleństwo.

==================

Wolny od przekleństwa ruszyłeś na zwiad dookoła wioski. Pozostało ci jeszcze kilka minut, zanim starzec wezwie pomoc, a czujesz jakieś nietypowe wibracje za jednym z pobliskich domostw. Gdy wieśniacy zaczęli się zbierać pod domem mędrca, ty zakradłeś się na tyły podejrzanego domu i w wysokiej trawie odkryłeś nietypowy, magiczny przedmiot, a raczej ich parę - wysokie, skórzane buty z niewielkimi skrzydełkami przymocowanymi nad piętami.



Znalazłeś nowy magiczny przedmiot - Skrzydlate Buty.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 04, 2011, 03:53:29 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.
b) Las - niebezpieczeństwo (negatywny rezultat w 50% przypadkach, pozytywny w 16%).

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 04, 2011, 06:10:51 pm »
ide na cmentarz no i wola nieba, lepiej abym sie uleczył :P
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 04, 2011, 11:38:59 pm »
Wolny od przekleństwa i uzbrojony w nowy przedmiot, postanowiłeś spędzić kilka spokojnych chwil na cmentarzu, aby odbudować zmarnowaną na mędrcu magiczną energię. Twoja aura słabnie coraz bardziej, bez regularnych odwiedzin w nekropolii nie będziesz w stanie długo funkcjonować w takim stanie. Musisz wziąć się w garść.

Po raz kolejny przespałeś się w swojej krypcie, nim jednak to zrobiłeś, spędziłeś kilka godzin na przyzywaniu duchów i medytacji. Zmarli byli dziś przychylni i kontakt z nimi pozwolił odbudować utraconą aurę. W trakcie medytacji otrzymałeś od nich dodatkowy prezent - zaklęcie, które pomoże ci w dalszej wędrówce.

Wynik rzutu kostką podczas wizyty na Cmentarzu: 6



Zyskałeś nowy czar.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 07, 2011, 03:39:45 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Strażnik - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).
b) Wioska - we Wiosce możesz odwiedzić Kowala, Medyka i Mędrca i korzystać z ich usług.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 08, 2011, 01:26:56 pm »
skoro czar nie zadziałał to w takim razie stos trzeci (of koz na polu ze strażnikiem)
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 09, 2011, 06:18:24 pm »
Skierowałeś się w stronę wzgórz na zachodzie i znajdującego się w ich pobliżu mostu. W tej okolicy mieszkają ludzie, jest ona potencjalnie niebezpieczna, a ty nie masz ochoty dzisiaj ryzykować, skoro nie musisz. Nie masz zamiaru oszczędzać zaklęcia, które otrzymałeś od cmentarnych duchów, bo jeśli go nie użyjesz, to jest szansa, że nie będziesz mógł go użyć już nigdy. Skupiłeś swoją moc i rzuciłeś zaklęcie z nadzieją ujrzenia swojej przyszłości. Nie spodziewałeś się, że ktoś może nie chcieć, abyś ją ujrzał...



Rzuciłeś czar Objawienie, aby w tajemnicy obejrzeć leżące na stosach Karty Przygód.



Pielgrzym użył Rozproszenia Magii i anulował twoje Objawienie.

==================

Po kilku chwilach otworzyłeś oczy, zdenerwowany bardziej niż kiedykolwiek. Nie tylko los sprzysiągł się przeciw tobie, ale i inni wędrowcy. Rozpoznałeś barwę zaklęcia, charakterystykę jego wibracji... rzucił je ten pielgrzym, z którym kilkukrotnie walczyłeś w minionym tygodniu. Obiecałeś sobie, że zemścisz się na nim kiedy tylko będziesz miał okazję, jednak zanim to nastąpi musisz go odnaleźć. Ruszyłeś w kierunku mostu, w kierunku nieznanego.

Słońce zaczęło wschodzić kiedy pojawiłeś się w pobliżu gęstego lasu. Wlazłeś między drzewa w poszukiwaniu kryjówki przed słońcem, nim jednak ją odnalazłeś, coś odnalazło ciebie. Wielki potwór obrał sobie ciebie za swoją dzisiejszą ofiarę - wyglądał jak wielki jaszczur z przerażająco ostrymi pazurami i kolcami wyrastającymi z grzbietu, przebiegającymi po nim aż po czubek długiego ogona. Bestia była groźna, ale ty nie miałeś zamiaru jej się poddać nim nie zaznasz zemsty. Chwyciłeś oburącz topór i ruszyłeś obciąć głowę wielkiej jaszczurce...



Rozpocząłeś walkę z jaszczurem.

Twoja skuteczność: 3 (siła) + 1 (przedmioty) + 1 (rzut kostką) = 5
Skuteczność wroga: 3 (siła) + 1 (rzut kostką) = 4

Zwyciężyłeś w walce. Jaszczur (siła 3) zostaje dodane do twoich trofeów.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 10, 2011, 12:23:06 am »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Cmentarz - szansa na wyleczenie lub zdobycie nowego czaru.
b) Kapliczka - wejście na ten obszar oznacza utratę punktu wytrzymałości. Na tym obszarze znajduje się Karta Przygody.

Offline Nova/smogu

  • Zerg Lurker
  • SuperMod
  • *********
  • Wiadomości: 2236
  • MOAR!
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 5 - Smogu
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 10, 2011, 12:24:45 am »
z logicznych wyborów ponownie skieruję się na cmentarz... cos mnie tam ciągnie, ale nie wiem, czy to zew jakiegoś umarlaka, czy też świadomosć i przeczucie, ze niebawem tu wrócę i już stąd nie wyjdę...
Kame Hame Ha

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Poszukiwacz 5 - Upiór
« Odpowiedź #119 dnia: Styczeń 10, 2011, 07:31:47 pm »
Choć pokonałeś jaszczura to pojedynek z nim był bardzo męczący. Rany, które poniosłeś w walce nie zasklepiły się i wiedziałeś, że twojemu ciału potrzeba kolejnego odpoczynku. Wycofałeś się na wschód idąc na znany ci cmentarz, mając nadzieję spędzić trochę czasu w krypcie, odsapnąć przed dalszym marszem.

Dotarłeś na cmentarz wczesnym wieczorem i pierwszych kilka chwil poświęciłeś na medytację i porozumieniu się z duchami. Duchy po raz kolejny postanowiły wspomóc cię w podróży, jednak wyczułeś w nich coś dziwnego, nietypowego, niebezpiecznego. Po raz kolejny miałeś złe przeczucia, ale nie mogłeś wzgardzić zaklęciem, jakie pojawiło się w twojej głowie...

Wynik rzutu kostką podczas wizyty na Cmentarzu: 5



Zyskałeś nowy czar.

=====================

Zamknąłeś się w krypcie, z pewnym niepokojem pogrążając się w letargu, odzyskując wewnętrzną równowagę, pozwalając nieumarłemu ciału odzyskać stabilność. Z regeneracyjnego uśpienia wyrwałeś się o północy, kiedy poczułeś jakąś wyraźną, złą aurę, która zdawała się ogarniać cię ze wszystkich stron. Wynurzyłeś się ze swojego grobowca, z niedowierzaniem wznosząc głowę w niebo. Dziki Gon, niekończący się orszak widmowych wojowników przemykał na tle rozgwieżdżonego nieba, wznosząc głosy w złowieszczym hymnie. Te duchy nie czuły respektu przed nikim, a ich jedynym celem była zemsta na wszystkich, którzy kiedykolwiek stanęli im na drodze.

Przekląłeś pod nosem, widząc, że to już koniec. Kilka duchów odłączyło się od gromady i skierowało się na ciebie. Doskonale wiedziałeś, że nie masz szans uciec, a twoje ciało nie odzyska straconych sił. Zamknąłeś szybko wrota krypty i ułożyłeś się w swojej trumnie, słysząc jak duchy przechodzą przed zimne kamienie, jak wyciągają prześwitujące dłonie by cię pochwycić. Powróciłeś tam skąd wyruszyłeś, bardziej zirytowany niż przestraszony - wiedziałeś już wszystko o śmierci, a to, że twoje ciało odłączy się od twego ducha jest jedynie chwilową niedogodnością. To jeszcze nie był twój czas, ale ty byłeś cierpliwy. Wiedziałeś, że w przeciwieństwie do twych śmiertelnych wrogów, ty powrócisz.

Ty zawsze powracasz.



Straciłeś punkt wytrzymałości (1->0).




Upiór został wyeliminowany z gry.