Zacząłeś budzić się o zachodzie słońca, jak zwykłeś to robić każdego dnia. Nie spodziewałeś się jednak tak gwałtownego i nieprzyjemnego przebudzenia - nerwy idące wzdłuż martwego kręgosłupa wyczuły coś nieprzyjemnego w powietrzu, sygnalizując ci to zimnymi ciarkami. Nie sądziłeś nawet, że masz w tych miejscach zakończenia nerwowe...
Nadciąga magiczny cyklon, a ty pewnie jesteś pierwszym, który się o nim dowiedział. Jeszcze za życia byłeś wysoce wyspecjalizowany w wykrywaniu magii, a twoje zdolności wyczuwania magicznej aury są niedoścignione dla nikogo w tej krainie, z wątpliwym wyjątkiem nieobecnego arcymaga Claudiusa. Zanim jednak cyklon zapanował nad krainą, poczułeś zapach ozonu i syk zestalającego się zaklęcia. Poczułeś ból głowy - jakiś desperat rzucił na ciebie Likwidację, chcąc pozbawić cię zaklęć. Otrząsnąłeś się, mrużąc przez momentu oczy, ważąc pustkę, która zapanowała w twojej głowie po likwidacji zaklęcia.
- Głupiec... - pomyślałeś, zdając sobie sprawę, że rzucający to zaklęcie pewnie nie wie jeszcze o cyklonie. Uśmiechnąłeś się kiedy wyobraziłeś sobie, jaka będzie jego mina za kilka godzin.
Twoje zaklęcie zostało usunięte za pomocą czaru Likwidacja, rzuconego przez Nekromantę.
Straciłeś swoje czary na skutek działania Magicznego Cyklonu... A raczej straciłbyś je, gdyby nie pomoc Nekromanty.================
Noc zapadła, a tobie pozostało ruszenie w dalszą drogę. Możesz skierować się na południe, w stronę ruin i znajdującego się wśród nich grobowca. Idąc na zachód będziesz mógł zbliżyć się do miasta - świt zastanie cię najpewniej gdzieś w okolicy wzgórz.
Wynik rzutu kostką przy ruchu:
3Dostępne drogi:
a)
Ruiny - teren został częściowo zbadany i leży na nim Karta Przygody (Grobowiec). Został również częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim nieznana Karta Przygody.
b)
Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).