zell ty takiego nie masz -_-
a ten twoj szef wyglada jak zduplikowanie layera zrobienie z niego Gaunusian blura na 5 pkt i ustawienie na hard lighta l;]
Prawie dobrze, ale jest to bardziej skomplikowane.
1. Bierzesz obrazek do PS CS2
2. Dajesz SMART SHARPEN
3. Duplikujesz layera
4. Wchodzisz do Image--->Adjustments--->Levels i przesuwasz szary suwak na maxa do prawej strony.
5. Potem Filter--->Other--->Maximum na 3
6. Gaussian Blur na 4
7. Ustawiasz Layer na Screen, Opacity na ok. 50%
8. Robisz kolejny duplikat
9. Dajesz na nim Gaussian Blur na 6
10. Ustawiasz layer na Overlay
11. Łączysz layery
Tu można skończyć, ale ja lubię sie jeszcze dalej bawić.
12. Duplikujesz layer (z tych połączonych)
13. Filter--->Other--->High Pass na 10 i ustawiasz obraz na Soft Light
14. Łączysz layery
15. Wchodzisz na zakładkę Channels
16. Zmieniasz typ kolorów z RGB na CMYK
17. Zaznaczasz "Black" w zakładce Channels
18. Używasz Gaussian Blur'a na 2
19. Zmieniasz kolory spowrotem na RGB
FINISHED
Niecała minuta roboty jak zapamiętasz co i jak. Szczególnie się to przydaje w grafice 3D, ale tam jeszcze musisz wygładzać wszelkie ostre zakończenia modeli. Nadaje to bardziej realistyczny wygląd. Zrobię coś w Garry's Modzie za chwilę i zamieszcze obie wersje (SHEF i nie-SHEF).
EDIT
Nie-SHEFSHEFNie wygładzałem tutaj krawędzi, bo to zajmuje trochę czasu. Obraz wyjściowy wyszedł mi też nieco zbyt ciemny, ale to dlatego, że robiłem wszystko na szybko. Zapdejtowałem mój SHEFing Tutorial, gdyż było tam parę błędów...