Kimahri - SPIRIT LANCE zdobyłem skrzynie z tym że ona sie otworzyć nie chce co zrobić żeby ja otworzyc gdy chce j otworzyć pisze "it won't open"
Spirit Lance
Cel naszej podróży - Tunder Plains. Zakładamy Encounter None, jeśli mamy i idziemy na poszukiwania 3 kamieni z wizerunkami cactuara. Modlimy (?) się przy nich wciskając kwadrat. Po aktywowaniu trzech wizerunków idziemy do południowej części Tunder Plains. Idąc po prawej stronie ekranu możemy zauważyć ducha cactuara - doprowadzi on nas do zrujnowanej starej wieży - jeśli nie mamy szczęścia w gonieniu kaktusa możemy zniszczonej wieży poszukać na własną rękę - jest po prawej stronie. Na szczycie jest wykuty kolejny symbol - tutaj również należy się pomodlić (choć niekoniecznie wciskając kwadrat). Po krótkiej scence dostaniesz najlepszą broń Kimahriego. (broń po scence sama wyskakuje ze skrzyni, więc o ile dobrze pamiętam to nawet nie ma możliwości podejścia do niej kiedy jest zamknięta)
Saturn Crest
Pewnie już go masz, ale jeśli nie, to udaj się do Mt. Gagazet, w okolice Save Sphery, w której zapisywałeś/łaś grę po pokonaniu Seymoura. Pomiędzy kolumnami znajdziesz skrzynię z Saturn Crestem.
Saturn Sigil
To najtrudniejszy etap całej układanki. Zadanie polega na przejściu questu pt. łapanie motyli w lasach Macalanii, po których należy biec aby złapać 7 niebieskich a uniknąć 21 czerwonych motyli. W lesie są dwie trasy polowań, trzeba przejść obie - na tej drugiej nagrodą będzie właśnie Saturn Sigil. Można go robić już podczas pierwszego przechodzenia przez las, jednak Saturn Sigil można wygrać dopiero gdy mamy już Air Ship'a.
Finał
Jesteśmy w Macalanii, więc tylko kilka kroków dzieli nas od naładowania broni - oto rezultat:
[Break Damage Limit]
[Triple Overdrive]
[Double AP]
[Evade & Counter]