Autor Wątek: Poszukiwacz 7 - Tropiciel  (Przeczytany 18506 razy)

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 16, 2010, 12:01:28 am »
Rankiem ruszyliście w pogoń za zbójcami. Uciążliwy deszcz, który towarzyszy wam tego dnia nie stanowi najlepszej pogody do tropienia, ale trudno jest przeoczyć ślady, które pozostawiły dwa tuziny konnych jeźdźców. Wygląda na to, że ich kryjówka jest gdzieś dalej na północy, zapewne gdzieś wśród skalistych wzniesień i pustyń. Musicie się śpieszyć.

Zmierzch zastał was w okolicy przepaści, którą musicie pokonać. Jesteś pewien, że konni ruszyli dalej na północ, a to najkrótsza droga. Niestety, deszcz wciąż pada, a ty nie jesteś tak głupi, żeby pokonywać tą bezdenną przełęcz po ciemku idąc po śliskiej skale. Musicie przeczekać do rana.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 16, 2010, 05:32:27 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Pustynia - nic się tam nie wydarzy.
b) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 17, 2010, 09:15:51 am »
pustynia

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 18, 2010, 01:26:51 am »
Zgubiłeś trop zbójców na pustyni. Kilka godzin zajęło ci krążenie wśród jej piasków, obserwowanie horyzontu z wysokich wydm, szukanie starych obozowisk. Niestety, złodzieje zniknęli gdzieś wśród tych suchych diun, a kiedy ostatni raz znalazłeś ich trop to szli gdzieś dalej na wschód.

Niestety, tego dnia nie możesz kontynuować pościgu. Słońce zaszło szybko, a pogoda wskazuje na to, że zaczyna zbierać się wiatr - w nocy możecie tu mieć piaskową zamieć, a marsz w takich warunkach jest bardzo niebezpieczny. Rozbiliście obóz u podnóża wysokiej wydmy, mając nadzieję jutro odnaleźć bandytów.

Nic się nie wydarzyło.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 18, 2010, 06:47:08 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Pustynia - nic się tam nie wydarzy.
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 18, 2010, 07:20:37 pm »
rzucam czar na ta jedze ktora chce odebrac moje itemy i ide na runy stos4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 20, 2010, 12:57:29 am »


Użyłeś Unieruchomienia wobec Amazonki, przerywając jej turę tuż po fazie ruchu.

Rankiem zaczął wiać silny wiatr, sypiąc wam w oczy kłębami kurzu i piachu. W tej pustynnej zamieci niczego nie uda wam się znaleźć, a trop i tak został już zgubiony. Postanowiłeś odczekać do jutra i cofnąć się do runicznych polan. Może ci się poszczęści i odnajdziesz tam jakieś ślady, których wcześniej przeoczyłeś.

Zatrzymaliście się wśród runów, rozbijając szałasy w cieniu jednego z wysokich głazów. Od czasu tamtego napadu prawie ze sobą nie rozmawiacie, rozumiejąc, że to wydarzenie zmieniło wasze losy. Wśród twojego dobytku było wiele cennych przedmiotów i bez nich możesz nie mieć już takiego szczęścia, jak dotąd. Sytuacja będziesz jeszcze gorsza, jeżeli zrabowany przez zbójców ekwipunek wpadnie w niepowołane ręce, a takich jest po tej stronie rzeki bardzo wiele. Podczas badania runów czekała cię przyjemna niespodzianka w postaci kogoś, kogo nie widziałeś od bardzo dawna. Po drugiej strony polany natknąłeś się na obozowisko, w którym nocował twój znajomy z sprzed lat, tropiciel Eryk.

Mężczyzna ucieszył się bardzo na twój widok. Ten wysoki brunet służył razem z wojsku, razem zajmowaliście się też tropieniem zbiegów i dezerterów. Ten doświadczony wędrowiec również jest w trakcie podróży - od kilku dni śledzi grupę zbrojnych maruderów, którzy napadli na wioski na południu. Wszystko wskazuje na to, że to ci sami, których i ty szukasz. Eryk zaproponował połączenie sił, a ty nie odmówiłeś. W tej chwili potrzebna ci każda możliwa pomoc.



Spotkałeś nowego przyjaciela - Przewodnika.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #127 dnia: Grudnia 20, 2010, 10:46:33 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 6

Dostępne drogi:

a) Puszcza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer).
b) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
c) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
d) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #128 dnia: Grudnia 21, 2010, 06:14:22 am »
puszcza stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #129 dnia: Grudnia 22, 2010, 02:56:00 am »
Razem z Erykiem ruszyliście na wschód, przeczesując pustynię w poszukiwaniu zbójców. Nie mieliście jednak szczęścia, postanowiliście więc ruszyć dalej, minęliście świątynie i skierowaliście się na rzekę i w kierunku puszczy. Droga była długa i męcząca, ale Eryk wiedział jak maszerować, a dziewczyny zdążyły już przywyknąć do waszego tempa. Cieszysz się z towarzystwa - spędziliście podróż na rozmowie o starych czasach i przez kilka chwil prawie zapomniałeś o utraconym dobytku.

Rozbiliście obóz nad rzeką, na wschodzie puszczy. Podczas jej przeczesywania w poszukiwaniu jedzenia i drewna na opał, Eryk natknął się na coś nietypowego - drewnianą szkatułkę okutą żelaznymi klamrami, której wieko zabezpieczono przerdzewiałą kłódką. Przedmiot jest bardzo stary, ale wciąż spełnia swoją rolę - szkatułki nie udało mu się otworzyć za pomocą samej siły mięśni, postanowił więc przynieść ją do obozowiska, abyś zdecydował co z nią zrobić. Bez wahania wyjąłeś nóż i zaklinowałeś go skobel, siłując się chwilę z wyłamaniem zamknięcia. Po kilkunastu sekundach metal się poddał - klamra wyleciała, a ty otworzyłeś szkatułę, ujawniając skryty w jej wnętrzu niewielki, połyskujący przedmiot.



Znalazłeś Talizman.

===================

Wkrótce po zdobyciu tego wyjątkowego skarbu miało miejsce widowiskowe, choć niebezpieczne zjawisko. Czyste niebo wypełniło się spadającymi gwiazdami, a po chwili rozpędzone ziemskim przyciąganiem kamienie zaczęły wpadać do rzeki i uderzać o ziemię obok was. Schowaliście się między drzewami, ale jeden z kamulców trafił cię w biodro, zostawiając w nim bolesną, piekącą ranę.



Straciłeś punkt wytrzymałości (4->3).
« Ostatnia zmiana: Grudnia 22, 2010, 02:59:17 am wysłana przez Tantalus »

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #130 dnia: Grudnia 22, 2010, 03:49:08 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 5

Dostępne drogi:

a) Jaskinia Czarownika - możliwość ruszenia na wyprawę po Talizman.
b) Ukryta Dolina - teren został częściowo zbadany przez innego poszukiwacza i znajdują się na nim 2 Karty Przygody. Można go jednak dalej eksplorować (1 Karta Przygody).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #131 dnia: Grudnia 24, 2010, 04:32:59 pm »
ukryta dolina stos 4

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #132 dnia: Grudnia 26, 2010, 08:38:13 am »
Wciąż nie odnalazłeś kryjówki zbójców, postanowiłeś więc myśleć kreatywnie. Mogli przecież zostawić fałszywe ślady, specjalnie zjechać w okolicę pustyni, aby wśród piasków zgubić pogoń. Po przedyskutowaniu sprawy z Erykiem doszliście do wniosku, że warto sprawdzić gęsto zalesioną ukrytą dolinę na południu. To idealne miejsce na kryjówkę, choć podobno pełne jest agresywnych potworów i duchów. Z drugiej strony, walczyłeś już z tyloma poza tamtym regionem, że nie spodziewasz się zastać tam niczego, co stanowiłoby większe zagrożenie.

Odnaleźliście odpowiedni szlak koło południa i zeszliście w dolinę, trzymając się niemal pionowej ściany pobliskiej góry. Nie musiałeś czekać długo na pierwszą tego dnia niespodziankę - tę okolicę obrał sobie za kryjówkę górski troll, który wypatrzył was ze swojej jaskini w zboczu. Śmierdział jak zaraza, cały się od czegoś lepił, a do tego w rękach trzymał maczugę większą od twojej nogi, ty zaś nie miałeś nic, poza podręcznym nożem. Walka zapowiadała się na nierówną, ale w podróży nauczyłeś się walczyć z większymi od siebie.



Rozpocząłeś walkę z górskim trollem

Twoja skuteczność: 6 (siła) + 2 (rzut kostką) = 8
Skuteczność górskiego trolla: 6 (siła) + 1 (rzut kostką) = 7

Zwyciężyłeś w walce! Górski Troll próbuje zregenerować się po przegranej walce.

Próba nieudana (5), Górski Troll (siła 6) zostaje dodane do twoich trofeów.

Dzięki twoim zwycięskim walkom z potworami twoja siła urosła o jeden punkt (6->7)!


================

Bestia padła po trwającej ponad kwadrans walce, ty zaś postanowiłeś przeszukać jego jaskinię w poszukiwaniu czegoś, co mogłoby ci się przydać w dalszej podróży. Odnalazłeś w niej dużo obgryzionych kości, głównie zwierzęcych, ale było tam i kilka ludzkich szkieletów. Wśród szczątek poprzednich ofiar trolla odkryłeś stalowy hełm, bardzo przyzwoicie zachowany i skonstruowany. Zabrałeś go ze sobą, dochodząc do wniosku, że taka ochrona jest lepsza niż żadna.



Odnalazłeś nowy przedmiot - Hełm!

================

Gdy ruszyliście między drzewa nagle znaleźliście się na wilgotnym torfowisku. Teren był trudny, nie spodziewaliście się spotkać tak rozległe bagniska w tym miejscu, ale oboje z Erykiem wiedzieliście jak należy się w nich poruszać i zachowywać. Pokonaliście je wieczorem, rozbijając obóz po drugiej stronie.



Trafiłeś na bagna, ale udało ci się je bezpiecznie przebyć.

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #133 dnia: Grudnia 26, 2010, 07:30:25 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 3

Dostępne drogi:

a) Zamek - możesz skorzystać tu z usług nadwornego medyka i wyleczyć utracone punkty wytrzymałość.
b) Ruiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Hobgoblin).
c) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody. Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Gladiator).
d) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został już zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #134 dnia: Grudnia 27, 2010, 12:03:21 pm »
ruiny atakuje hogoblina

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #135 dnia: Grudnia 30, 2010, 05:40:32 am »
Dzisiejszy dzień okazał się bardzo istotny, choć również i bolesny. Nie miałeś pojęcia co odkryjesz na runach na zachodzie - zawsze czekała cię tam jakaś przygoda, tym razem jednak wiedziałeś co chcesz znaleźć. Wciąż miałeś nadzieję odzyskać swój dobytek, odnaleźć jakiś świeży ślad zbójców. Zamiast tego odnalazłeś coś innego - obozowisko agresywnego hobgoblina i jego kilkuosobowej szajki. Normalnie starałbyś się unikać z nimi konfrontacji, jednak dokładna obserwacja ujawniła coś bardzo niepokojącego - ten hobgoblin miał przy sobie cały swój dobytek. Ukradł nawet muła... musiał odnaleźć skrytkę zbójców i ją splądrować.

W akcje desperacji rzuciłeś się na niego, uzbrojony tylko w nóż. Wiedziałeś, że szanse są nikłe, że potwór ma przy sobie twoje magiczne pierścienie i jest lepiej uzbrojony i opancerzony. Nie miałeś jednak wyjścia, po prostu nie mogłeś przegapić takiej szansy, bo ta może się już nie powtórzyć.



Rozpocząłeś walkę z Hobgoblinem

Twoja skuteczność: 7 (siła) + 2 (rzut kostką) = 9
Skuteczność Hobgoblina: 5 (siła) + 3 (przedmioty) + 3 (rzut kostką) = 11

Poniosłeś porażkę. Próbujesz bronić się za pomocą hełmu.

Obrona nieudana(3). Straciłeś punkt wytrzymałości (3->2).

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #136 dnia: Stycznia 02, 2011, 01:15:00 pm »
Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer).
b) Ruiny - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).  Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #137 dnia: Stycznia 02, 2011, 02:41:53 pm »
rzucam czar i probuje szczescia jeszcze raz atakuje hobgoblina

Offline Tantalus

  • Master Engineer
  • Redaktor+
  • ************
  • Wiadomości: 4470
  • Idol nastolatek
    • Skype
    • Zobacz profil
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #138 dnia: Stycznia 02, 2011, 04:05:59 pm »


Użyłeś Przyspieszenia, otwierając w tej turze dodatkowe drogi:

Wynik rzutu kostką przy ruchu: 2

Dostępne drogi:

a) Wzgórza - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody). Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Nekromancer).
b) Runy - teren nadaje się do eksploracji (1 Karta Przygody).  Znajduje się na nim inny poszukiwacz (Amazonka).

Drogi dostępne po rzuceniu czaru Przyspieszenie:

c) Pustynia - nic się tam nie wydarzy. Na tym obszarze znajduje się inny poszukiwacz (Hobgoblin).
d) Czarny Rycerz - musisz oddać mu mieszek złota lub stracić punkt wytrzymałości.
e) Wzgórza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
f) Puszcza (Kraina Zewnętrzna) - teren został zbadany przez innego poszukiwacza i leży na nim Karta Przygody.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 05, 2011, 06:37:00 pm wysłana przez Tantalus »

Mleczny

  • Gość
Odp: Gracz 7 - Mleczny
« Odpowiedź #139 dnia: Stycznia 02, 2011, 04:31:37 pm »
pustynia atakuje hobgoblina