"Nie macie takie wrażenie, że te nowe Metal Geary muczą jak krowy??"
Te mechy, to nie Metal Geary, MGeary były robione jako dwunożny czołg mogący odpalić głowice nuklearne z każdego typu terenu, a te roboty sa przeznaczone do walk w miescie. Chociaż teoretycznie możliwe, że Hideo zmienił ostatnio koncepcję - wszystkiego sie po nim można spodziewać odkąd podpisał się pod skryptem do MGS: PO (którego sam nie napisał wbrew pozorom, napisał tylko główny scenariusz) - staram się nie spoilować sobie MGS4 za wczasu:)
"MG Ray wydawał jakies dziwne odgłosy jak Rajden z nimi walczył"
To jest wytłumaczone w "The Making of MGS2" - bonusowej płytce do SoL w wersji PAL (ale "Document of MGS2" z Substance i tak lepszy) - MG Ray byl robiony z inspiracji "Godzilla" dlatego tak kwiczy:)
"a że Snake się zestarzał"
To z kolei jest spowodowane tym, ze klon szybciej się starzeje. Niestety Hideo dał trochę ciała przez robienie tylu MGSów (gdyby nie pewna ankieta, seria skończyłaby się na MGS2 bez Raidena), bo z gry wynika, że klony (Solid,Liquid,Solidus) powinny starzeć się na początku szybciej by po dogonieniu wieku, w którym Big Boss został sklonowany (makimum 50 lat) starzeć się normalnie. W praktyce wyszło inaczej:) Popatrzcie o ile postarzał się Snaku od MG do MGS a następnie o ile postarzał się od MGS2 do MGS4 (jakieś 10 lat różnicy w "normalnym" kalendarzu, tak samo jak MG > MGS).
"ja chcę kiedyś zobaczyć tą grę w akcji, choćby nie wiem co.... ech, ps3 to w **uja drogi interes będzie ;/"
Smogu jesli masz X360, to możliwe, ze obejdzie się bez kupowania PS3. Ryan Payton z Kojima Productions próbuje od jakiegoś czasu przekonać Hideo, że wydanie gry na konsolę M$ to dobry pomysł.
A widzieliście papierowe modele MG Rexa i Shagohoda do wycięcia i sklejenia? Mam je gdzieś zeskanowane, postaram się je wrzucić do sieci jeśli będą jacyś chętni.
Korzystając z okazji mała reklama:)
Zapraszam wszystkich fanów MGS na
www.metalgearsolid.us oraz forum tej stronki - nowe wcielenie Outer Heaven, najstarszego polskiego serwisu o MGS (na który mam przyjemność pisać artykuły). Od jakiegoś czasu na stronie jest tłumaczony blog Hideo Kojimy oraz raporty z Kojima Productions - polecam tym, którzy szukają informacji o MGS4.
PS - jeśli na forum nie można umieszczać "reklam" to przepraszam, temat z regulaminem forum mi się nie chce włączyć...